Volledige versie bekijken : Dames met schaamhaar
Pietjepik
29 april 2014, 18:13
Ik ben er altijd aangenaam door verrast maar tref het zeer zelden; een dame met een streepje schaamhaar op haar venusheuvel, of zelfs een volle V. :luvlove:
Ik kan me er van de 600+ maar enkelen voor de geest halen die dat hadden; Adelina ex-phg nu GT, Dasha Russische Ex-phg nu ???, Marisha Russische PHG met een volle V!!! en een mooi pools meidje jaren geleden te PHG.
Voor mij is er niets mooiers dan intieme beharing, het geeft aan dat de dame extra aandacht heeft voor haar uiterlijke verzorging. Het pardoes afscheren dat kan immers iedere luie fantasieloze DVP.
Wie kan er tips geven waar dergelijke dames te vinden zijn?
:wink2:
vrije jongen
29 april 2014, 18:19
Mara bij Bernds... nog Hollandse ook.
Andrea uit World (af en toe althans) had ook altijd een mooi streepje.
Big30
29 april 2014, 18:22
Plaatjes met een beschaafd streepje of v-vorm OK, maar wie het waagt een plaatje van zo'n harige volle retro poes te plaatsen krijgt onmiddellijk een ban :baeh:.
rmjhexe
29 april 2014, 18:36
7277[/[ATTACH=CONFIG]7277
Bluebear
29 april 2014, 18:38
7278
rmjhexe
29 april 2014, 18:38
Rara wie is deze ijsbeer? Onder de goede inzendingen worden 2 entreekaarten van h7 verloot
Bluebear
29 april 2014, 18:42
Het Roemeense woord voor roos is paduk. Ter info. Mocht je het ooit aantreffen tijdens de orale bevrediging uwerzijds. :roll3: :biggrin:
7280
Big30
29 april 2014, 18:51
Rara wie is deze ijsbeer? Onder de goede inzendingen worden 2 entreekaarten van h7 verloot
Een Amerikaan met een heeeeeeeeeeeele grote snor!
rmjhexe
29 april 2014, 18:54
Fout, tip 1 ; vrijdag is hij er ook
sofaking
29 april 2014, 19:08
Een Amerikaan met een heeeeeeeeeeeele grote snor!
Nee, dat is een eeuwenoude verlovingstraditie in Molvanië. De verloofde wordt bedekt met snuiftabak en die wordt allemaal opgesnoven door de toekomstige bruidegom. Dit is het laatste beetje.
Pietjepik
29 april 2014, 19:48
het is VG24! maar dat is dan wel opmerkelijk aangezien hij slechts met transen het bed deelt. Wat heeft hij derhalve op deze foto in zijn mond?
rmjhexe
29 april 2014, 20:07
Klopt als een bus, jij hebt een vrijkaart gewonnen, die andere maak ik zelf maar op, kunnen we samen gaan
Pietjepik
29 april 2014, 20:30
Klopt als een bus, jij hebt een vrijkaart gewonnen, die andere maak ik zelf maar op, kunnen we samen gaan
gezellig! doen we volgende week!
In heel wat Aziatische landen en dan vooral Japan op kop.
Daar is een hele bos schaamhaar zeer erotiserend...
Kijk maar naar de Japanse ijsberen in onze saunaclubs... Die hebben ook een serieuze cocosmat in hun kruis hangen.
In saunaclub-land heb ik ooit in LR eens een Japans-Chinese dvp gewipt en die had ook beharing waar je krulspelden kon indraaien.
Zo nu en dan is deze dame nog wel ergens actief, maar volgens goede bron is haar gras nu reeds gemaaid.
Plaatjes met een beschaafd streepje of v-vorm OK, maar wie het waagt een plaatje van zo'n harige volle retro poes te plaatsen krijgt onmiddellijk een ban :baeh:.
Speciaal voor Big30, laat Bosco zien hoe gezellig een harige kut neukt. Proost!
7297
Toulouse-Lautrec
1 mei 2014, 22:52
http://alb3rt1.altervista.org/wp-content/uploads/2010/09/demi-moore-pelliccia.jpg
Demi Moore
Peppino
1 mei 2014, 23:08
GVD,daar helpt geen enkele libidopil meer.................
Vendezz
1 mei 2014, 23:58
Getsie...flostrekkend brakend na het proeven van zon.bord spaghetti haar.. om maar te zwijgen van die dauwdruppels die meurend naar vislucht
. Nee liever alles raziert
Vendezz
2 mei 2014, 00:00
.
noglangnietuitgewandeld
2 mei 2014, 06:04
Toen ik pas begon met de wandelhobby, begin jaren tachtig, liepen praktisch alle meiden zo'n ontplofte egel tussen de benen. En tierde de schaamluis volop. Heb die kleine smeerlappen wel eens op bezoek gehad. Jeukte ontiegelijk, maar met een flesje lotion uit de apotheek hielp je ze snel naar het hiernamaals. Brandde even, maar de jeuk was erger. Met de gewoonte om de schaamstreek te scheren is dit ongedierte ook meteen opgeruimd. De eerste keer in Thailand een meid getroffen die kakelvers van de rijstvelden kwam. En die had me toch een krop andijvie hangen, niet normaal meer. Misschien viel het extra op omdat ik het in Europa niet meer gewend was, maar de plukken haar puilden aan alle kanten de slip uit. Toch kom je daar ook steeds meer gladde dozen tegen. Ik vind het prima, hoef niet zo nodig met mijn neus in de brandnetels te liggen.
Toulouse-Lautrec
2 mei 2014, 06:46
Er groeit nu een hele generatie op die nauwelijks meer weet hoe schaamhaar er uit ziet.
Mannen met kale koppen en vrouwen met kale kutten is de huidige trend. En daar is zeker iets voor te zeggen: Het is hygiënisch, praktisch, efficiënt en ..... erg steriel.
Want zoals deze Demi Moore er hier bij ligt met haar prachtige bos schaamhaar is toch heel erotisch...
http://alb3rt1.altervista.org/wp-content/uploads/2010/09/demi-moore-pelliccia.jpg
Demi Moore
Anali kan n plukje haar wel waarderen, waar dit gaat wel wa ver nie?
Badslippers
3 mei 2014, 13:32
Madonna 1979
7306
Pietjepik
3 mei 2014, 13:55
heel erg lekker! :luvlove: ik had ooit een italiaans meidje van 31 uit een kroeg in Nijmegen meegenomen, die had exact dezelfde beharing! Dat was wel een verrassing overigens... :liebe2:
Je moet wel de bosmaaier mee nemen bij deze dame.
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/sexg%f6ttin_doris/girl/doris/from_uri/L2RldGFpbF9zdWNoZS9yL2FtajlyY2RhP2thdGVnb3JpZT1naX JscyZwbHpvcnQ9a29sbiZyYWRpdXM9MTAwJmFuemFobF9wZXJz b25lbj0mcmVnaW9uZW49Jm5hbWU9Vm9ybmFtZSZpZF9sYW5kPS ZhbHRlcl92b249JmFsdGVyX2Jpcz0mZ2lybHNfc3R1bmRlX3Zv bj0mc3dpdGNoX3NleHVlbGw9JmhhYXJsYWVuZ2Vfa3VyemVzPW t1cnplcyZncm9lc3NlX3Zvbj0mZ3JvZXNzZV9iaXM9JnN3aXRj aF9rb25mZWt0aW9uPWdlbmF1JmtvbmZla3Rpb25fZ2VuYXU9Jn N3aXRjaF9vYmVyd2VpdGU9Z2VuYXUmb2JlcndlaXRlX2dlbmF1 PSZzd2l0Y2hfcGllcmNpbmc9JnN3aXRjaF90YXR0b289JnN3aX RjaF9iZWhpbmRlcnRlbmZyZXVuZGxpY2g9JnN3aXRjaF9iZWhp bmRlcnRlbmdlcmVjaHQ9JmNtb25udGFnc29ubnRhZz1Nb19Tby ZjbHVic19zdHVuZGVfdm9uPSZzd2l0Y2hfY2x1YmJlaGluZGVy dGVuZ2VyZWNodD0mZ2VzYW10RXJnZWJuaXM9OTcrVHJlZmZlci ZicmVpdGU9NA/from_a/girl_174977
Pietjepik
6 mei 2014, 08:01
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/sexg%f6ttin_doris/girl/doris/from_uri/L2RldGFpbF9zdWNoZS9yL2FtajlyY2RhP2thdGVnb3JpZT1naX JscyZwbHpvcnQ9a29sbiZyYWRpdXM9MTAwJmFuemFobF9wZXJz b25lbj0mcmVnaW9uZW49Jm5hbWU9Vm9ybmFtZSZpZF9sYW5kPS ZhbHRlcl92b249JmFsdGVyX2Jpcz0mZ2lybHNfc3R1bmRlX3Zv bj0mc3dpdGNoX3NleHVlbGw9JmhhYXJsYWVuZ2Vfa3VyemVzPW t1cnplcyZncm9lc3NlX3Zvbj0mZ3JvZXNzZV9iaXM9JnN3aXRj aF9rb25mZWt0aW9uPWdlbmF1JmtvbmZla3Rpb25fZ2VuYXU9Jn N3aXRjaF9vYmVyd2VpdGU9Z2VuYXUmb2JlcndlaXRlX2dlbmF1 PSZzd2l0Y2hfcGllcmNpbmc9JnN3aXRjaF90YXR0b289JnN3aX RjaF9iZWhpbmRlcnRlbmZyZXVuZGxpY2g9JnN3aXRjaF9iZWhp bmRlcnRlbmdlcmVjaHQ9JmNtb25udGFnc29ubnRhZz1Nb19Tby ZjbHVic19zdHVuZGVfdm9uPSZzd2l0Y2hfY2x1YmJlaGluZGVy dGVuZ2VyZWNodD0mZ2VzYW10RXJnZWJuaXM9OTcrVHJlZmZlci ZicmVpdGU9NA/from_a/girl_174977
:luvlove: ik zal eens gaan buurten!
Een kaal geschoren poes was voor mij ook een gigantische verassing na tientallen jaren toch in een boesch te hebben rond gedwaald. Maar om nu zo'n behaarde poes te gaan likken lijkt me niet erg hygiënisch. Maar bij die dame op de bovenstaande foto zou ik het zeker gewoon doen.
de duisburg spesjalist
7 mei 2014, 16:24
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/sexg%f6ttin_doris/girl/doris/from_uri/L2RldGFpbF9zdWNoZS9yL2FtajlyY2RhP2thdGVnb3JpZT1naX JscyZwbHpvcnQ9a29sbiZyYWRpdXM9MTAwJmFuemFobF9wZXJz b25lbj0mcmVnaW9uZW49Jm5hbWU9Vm9ybmFtZSZpZF9sYW5kPS ZhbHRlcl92b249JmFsdGVyX2Jpcz0mZ2lybHNfc3R1bmRlX3Zv bj0mc3dpdGNoX3NleHVlbGw9JmhhYXJsYWVuZ2Vfa3VyemVzPW t1cnplcyZncm9lc3NlX3Zvbj0mZ3JvZXNzZV9iaXM9JnN3aXRj aF9rb25mZWt0aW9uPWdlbmF1JmtvbmZla3Rpb25fZ2VuYXU9Jn N3aXRjaF9vYmVyd2VpdGU9Z2VuYXUmb2JlcndlaXRlX2dlbmF1 PSZzd2l0Y2hfcGllcmNpbmc9JnN3aXRjaF90YXR0b289JnN3aX RjaF9iZWhpbmRlcnRlbmZyZXVuZGxpY2g9JnN3aXRjaF9iZWhp bmRlcnRlbmdlcmVjaHQ9JmNtb25udGFnc29ubnRhZz1Nb19Tby ZjbHVic19zdHVuZGVfdm9uPSZzd2l0Y2hfY2x1YmJlaGluZGVy dGVuZ2VyZWNodD0mZ2VzYW10RXJnZWJuaXM9OTcrVHJlZmZlci ZicmVpdGU9NA/from_a/girl_174977 met toudjes kom of met mes die bosmaaier :confused:
met toudjes kom of met mes die bosmaaier :confused:
https://www.google.nl/search?q=stihl+bosmaaier&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VpBuU-HEJcnfOcu4gZAP&ved=0CFoQsAQ&biw=1920&bih=900#imgdii=_
https://www.google.nl/search?q=stihl+bosmaaier&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VpBuU-HEJcnfOcu4gZAP&ved=0CFoQsAQ&biw=1920&bih=900#q=venus+5+mesjes+&tbm=isch&imgdii=_
Je kan kiezen Boven of Onder?
Teiresas
10 mei 2014, 23:49
Zijn er ook dvp's met baardhaar? Dat lijkt de nieuwste trend...
Bluebear
10 mei 2014, 23:54
Zijn er ook dvp's met baardhaar? Dat lijkt de nieuwste trend...
Nou en of dat die er zijn!! :confused:
7360
Pietjepik
11 mei 2014, 11:01
ik tref er wel regelmatig die lange zwarte haren naast de tepels hebben zitten :confused:
Ik neem aan dat meiden hun tieten zelf ook nauwkeurig bekijken en verzorgen en dat zouden willen epileren. :angst:
Ik vind dat soort verrassingen echter super, wat haat ik toch die plastische klinische barbipoppetjes die alle menselijkheid weg geretoucheerd hebben.
Lang leve de behaarde zwetende jonge deernes! :luvlove::luvlove::luvlove:
Toulouse-Lautrec
11 mei 2014, 11:59
Ik tref er wel regelmatig die lange zwarte haren naast de tepels hebben zitten.
Ik vind dat soort verrassingen echter super....
Lang leve de behaarde zwetende jonge deernes!
http://vimeo.com/59879635
Weet je het zeker?
Ieder zijn meug...
Pietjepik
11 mei 2014, 14:27
Ieder zijn meug...
ik zou haar best een keer willen neuken, al is het maar uit beleefdheid :smoke:
Toulouse-Lautrec
11 mei 2014, 14:54
Wel knap van dat meisje dat ze zich zo durft te tonen, want er zit een groot taboe op zoveel overmatige beharing bij meisjes.
Het komt veel vaker voor dan wij weten...
Bluebear
11 mei 2014, 15:19
Wel knap van dat meisje dat ze zich zo durft te tonen, want er zit een groot taboe op zoveel overmatige beharing bij meisjes.
Knap, huh!! Hier verdient ze haar geld mee. Dit is haar handelsmerk. Welkom rare wereld der fetisjisten!! ;) :biggrin:
Pietjepik
11 mei 2014, 15:23
ja, zelfs in een RTC kom je ze zo niet tegen....
Pietjepik
11 mei 2014, 15:23
Knap, huh!! Hier verdient ze haar geld mee. Dit is haar handelsmerk. Welkom rare wereld der fetisjisten!! ;) :biggrin:
zolang ze mooie voeten heeft neem ik haar de rest niet kwalijk :luvlove:
Nibor76
11 mei 2014, 16:46
Misschien hebben sommige deze al gezien.
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid2513628667001?bckey=AQ~~,AAACK2FgrRk~,zMYAvvL CUEnwf6PiJylzLIv2R3ooD-Fl&bctid=3530873599001
Badslippers
10 augustus 2014, 19:47
Scheren is inderdaad wel zo fris en hygienisch. Ook in verband met het eventueel oplopen van schaamluis.
Even los wat allemaal hygiënisch is m.b.t. onze hobby, beperk ik me tot het scheren van schaamhaar omdat het hier wordt aangeduid. Gisteravond nog een discussie over gehad met DDS, Vulkaanridder en Knabbel. Alle 4 hadden we het zaakje er netjes bijhangen zodat de uitspraak "Vuilnisman, kan deze zak ook nog mee?" niet van toepassing was.
O.a. kwam aan de orde wat de beste methode was. DDS zet zijn kloten in de Veetcrême waardoor het haar in slechts 3 minuten oplost. "Dus ook ideaal voor de onkruidbestrijding in de tuin", merkte Knabbel op. "Jij gebruikt natuurlijk azijn", sprak hij me vervolgens aan. Nu weet iedereen dat ik een fervent voorstander ben van azijn want dat middel is werkelijk goed voor alles. "Google" maar eens op azijn wondermiddel (https://www.google.nl/#q=azijn+wondermiddel). Vooral tegen schimmelinfecties uiterst effectief. "Ik heb ook al eens voetschimmelcreme op mijn lul gesmeerd en dat werkt ook prima", gaf ik nog als advies mee. "Dat risico neem ik niet", sprak Knabbel. "Voor je het weet heb je likdoorns en eksterogen op je eikel staan".
Maar goed. Eigenlijk wilde ik reageren op Hobbele's veronderstelling dat scheren wel zo hygiënisch is. Dat mag ik toch in twijfel trekken. Nou heb ik daar geen uitgebreide studie aan besteed en ik heb al helemaal geen wetenschappelijke bewijzen maar van het scheren van je zak kun je toch beschadigingen oplopen (ja ja, ook al gebruik je een vlijmscherp en nieuw scheermes en ben je voorzichtig). Veel mannen en vrouwen die de schaamstreek scheren hebben daar allerlei bultjes of ingegroeide haren die tot wondjes en infecties kunnen leiden. Een behaarde schaamstreek die goed gewassen wordt, is hygiënisch en vormt als het ware een beschermende laag.
De enige die garen spinnen door een geschoren playboy kutje te promoten zijn de fabrikanten van mesjes, gels, schuim en aanverwante producten. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig geen pruimen meer te vinden zijn met wat beharing. Goed, er zijn grenzen want een bezwete tabakszak aan de schaamlippen is weer het andere uiterste.
rmjhexe
10 augustus 2014, 20:44
Het streepje wat ik erg mooi vind is meer werk dan alles eraf, vandaan dat we meestal kale doosjes tegenkomen
Hobbele
10 augustus 2014, 21:00
DDS zet zijn kloten in de Veetcrême waardoor het haar in slechts 3 minuten oplost
Ik hoop niet voor hem dat er daarbij meer oplost dan alleen zijn schaamhaar......:biggrin::gruebel:
Wat je op je voeten en benen gebruikt kun je niet altijd zomaar ook toepassen op je schaamstreek...;)
Ik googelde net even op gebruiksaanwijzing "Veet ontharingscrème". Dit is het resultaat:
VOLG DE GEBRUIKSAANWIJZING
Geschikt voor het ontharen van de benen, de armen, de bikinilijn, de oksels, maar niet geschikt voor andere lichaamszones.Niet gebruiken op schoonheidsvlekjes, littekens, puistjes, een geïrriteerde, beschadigde of zonverbrande huid en ook niet op een huid die minder dan 72 UUR geleden geschoren werd of die voordien al allergisch reageerde op ontharingscrème.
Raadpleeg voor het gebruiken van de crème een arts indien je een behandeling volgt die de huid kan aantasten of als je huidproblemen hebt.
Ik zou er in ieder geval mee oppassen dit spul op je ballen te smeren. Het goedje trekt wel in je huid en je dient de klok nauwkeurig in de gaten te houden voor het verwijderen ervan. Het goedje mag zeker niet langer intrekken dan 3 minuten wat op mij overkomt alsof dit goed wel ééns tamelijk agressief spul zou kunnen zijn waarmee het oppassen geblazen is.
Badslippers
10 augustus 2014, 21:21
Voor heren die niet meer weten hoe een behaarde spleet eruit ziet.
http://imgur.com/a/HCvqd/all
Badslippers
10 augustus 2014, 21:31
Ik zou er in ieder geval mee oppassen dit spul op je ballen te smeren. Het goedje trekt wel in je huid en je dient de klok nauwkeurig in de gaten te houden voor het verwijderen ervan. Het goedje mag zeker niet langer intrekken dan 3 minuten wat op mij overkomt alsof dit goed wel ééns tamelijk agressief spul zou kunnen zijn waarmee het oppassen geblazen is.
Zeker. Zo dacht ik ooit mijn zak wel elektrisch te kunnen scheren. Huid is huid denk je dan. De "Philishave" greep me letter naar de zak en vilde mijn teelballen zowat. Elektrisch scheren onder je armen kan ik ook niet aanbevelen. Een baardtrimmer om je schaamhaar mooi gelijkmatig te scheren is ook een no-go. Zo'n ding hapt toch zo links en rechts wat plukken weg. De schaar biedt dan nog de beste garantie om het bij te punten. Een behaarde zak vind ik niks maar net boven je leuter een beschaafd matje kan wel vind ik.
Don Rudo
10 augustus 2014, 21:36
Valt reuze mee Hobbele, de meeste mannen kunnen veetcreme wel verdragen op de ballen.
Dan is er ook nog eens een Veet-versie voor 'gevoelige huid', zo agressief is dat spul niet.
Ik heb me door een ex-verpleegster laten vertellen dat ze ontharingscreme ook in ziekenhuizen gebruiken voordat er geopereerd wordt.
Maar het spul stinkt, en je hoort dat met een stukje hard plastic af te schrapen.
Dan vind ik scheren toch fijner.
Wondjes, inscheren, zijn een risicootje (zie verhaal van MichelJ of Bosco?)
Ik had in mijn liezen voorheen nogal eens last van "razor burn" als ik scheerde met gillette sensor excel of mach 3.
Maar sinds die nieuwste Gilette body scheermesjes nooit meer problemen gehad.
bergm550
10 augustus 2014, 21:37
Voor heren die niet meer weten hoe een behaarde spleet eruit ziet.
http://imgur.com/a/HCvqd/all
Ik heb nog nooit een behaarde poes in mijn leven gezien. Weleens op foto's, maar nog nooit in het echt. Wellicht ben ik van na die generatie.
Don Rudo
10 augustus 2014, 21:40
Ik heb nog nooit een behaarde poes in mijn leven gezien. Weleens op foto's, maar nog nooit in het echt.
Ze zijn dan ook allemaal van dames van 18+! :biggrin:
bergm550
10 augustus 2014, 21:43
Zeker. Zo dacht ik ooit mijn zak wel elektrisch te kunnen scheren. Huid is huid denk je dan. De "Philishave" greep me letter naar de zak en vilde mijn teelballen zowat. Elektrisch scheren onder je armen kan ik ook niet aanbevelen. Een baardtrimmer om je schaamhaar mooi gelijkmatig te scheren is ook een no-go. Zo'n ding hapt toch zo links en rechts wat plukken weg. De schaar biedt dan nog de beste garantie om het bij te punten. Een behaarde zak vind ik niks maar net boven je leuter een beschaafd matje kan wel vind ik.
Ik gebruik altijd de tondeuse-stand van mijn scheerapparaat. Dan scheer ik altijd het schaamhaar boven mijn pik. Maar mijn ballen doe ik nooit, want dat is te gevaarlijk. Zo kwam er eens een stukje vlees tussen de tondeuse. Bloeden deed het. Ongelooflijk.