PDA

Volledige versie bekijken : Diana (PW)



Schlappi
7 november 2006, 13:49
Naam: Diana
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang, stijl
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank tot Normaal/D
Nationaliteit/Taal : Pools/Beetje Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : Grote harige spin op linkerbil.
Service : Beffen, Kussen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Geen anaal, geen FT, spleetje tussen voortanden, krijst.

Maandagavond in een geile bui nog even op het forum gezocht welke saunaclub er tot laat open is. Parksauna Wildenrath bleek de enige te zijn. Dus op naar Wegberg, 15km over de grens bij Roermond.

Geen idee of er nog wat te doen was, maar ik hou wel van een gokje.

Ruim na enen arriveerde ik bij PSW. Werd vriendelijk ontvangen. Een instemmende blik van de receptioniste doet goed kan ik je zeggen. Maar ter zake. De tarieven bleken gelijk te zijn aan GT. Dus 50 euro entree, 50 euro voor een half uur en daarna 25 euro voor ieder half uur langer. Enige verschil met GT is dat je vooraf moet betalen.

Bij binnenkomst even gevraagd of er deze maandagnacht uberhaupt nog dames aanwezig waren. Bleken er toch nog 8 te zijn.

Gevraagd naar mijn voorkeuren door de receptioniste zou ik Sara in de gaten moeten houden, maar die was nu bezig.

Bij binnenkomst waren er ongeveer 10 heren. Ander publiek dan in GT - zou me niks verbazen als ze daar geweigerd worden - maar ze waren relaxed.

De inrichting lijkt op die van GT, maar door de opstelling van de banken en de plek van de bar komt het allemaal wat kil over. Al het meubilair staat opgesteld langs de wanden, waardoor er mooie maar minder sfeervolle ruimtes ontstaan.

Contact leggen in PSW met de dames - er staat her en der op dit forum dat er meerdere verdiepingen zijn en dat er bijna geen oogcontact zou zijn en dat er weinig initiatief van de dames uit zou gaan - viel alleszins mee.

Binnen een paar minuten kwam Diana - blond, slank tot normaal postuur met een puur natuur D-cup als dansend dichterbij. De boot nog even afgehouden omdat ik eerst Sara wilde zien.

In het kwartiertje dat ik daar zat te wachten aan de bar heb ik 5 van de dames gespot. Een andere blonde met D-cup, geen idee hoe ze heette want ze hingen te veel, een slanke brunette, te klein zeg maar fragiel, een blonde vrouw van in de 30 en een bijzonder aantrekkelijke Egyptische (bruin haar, bruine ogen, 1.70 cupje B), die zonder problemen in GT zou passen. Even met haar gebabbeld. Ze bleek verkouden en deed daarom nu alleen PMC. Kussen deed ze sowieso niet. Het bleef dus bij een gesprek met haar.

Na nog wat geklets en een paar fanta's, ondertussen over en weer teasend met de dames kwam Diana al dansend weer langs. Voor wie het weten wil: ze kan ook spagaat. Van toeschouwer werd ik al snel danspaal. :green_smi

Omdat Schlappi flink op haar reageerde - ze voelde stramm en deed alles behalve anaal en FT - en bovendien Sara na een half uur nog niet beneden was :motz: , toch maar even voor een half uur met Diana gegaan.

Begonnen met zoenen, zonder problemen ook met haar tong, laten pijpen, gebeft en weer laten pijpen. Tijdens het neuken begon ze steeds heftiger geluiden te maken. Erg irritant. Bij het doggy-style gedeelte begon ze nog heviger te gillen, krijsen was het bijna. Nou heb ik een flinke lul, maar krijsen hoeft nou ook weer niet. Ik ben John Holmes niet. Om van het gekrijs af te zijn heb ik m'n rubbertje er af gehaald en me verder laten pijpen. Zonder handjes. Was ze in ieder geval stiller. Hierna haar toch maar bovenop laten plaatsnemen. Daar begon het gehijg weer, kort daarop gevolgd door weer gegil en daarna weer hetzelfde gekrijs. Alleen nog harder. Aaarrghhhhh.

Vreselijk die herrie. :nee:

Tot ze me plotseling met haar nagels bij m'n middel pakte, me in m'n nek beet en opstond. M'n pik en de directe omgeving bleken kletsnat. Dat geile hert had zich gewoon klaar zitten rijden. Niks gefake, ze is gewoon (te) luidruchtig. :hammer:

We bleken al ruim over het half uur heen te zijn, waarop het me slim leek het hierbij te laten en met een nog volle zak Sara in de bar op te wachten.

In gebrekkig Duits liet Diana weten flink te balen dat ik aftaaide. Het was de eerste keer dat ze klaar kwam die dag en wilde nog wel een keer. Ik niet. Ik vond het allemaal wel geil met haar, neuken doet ze prima en pijpen ook, maar dat krijsen wilde ik niet nog een half uur aanhoren. En ik wilde Sara nou eindelijk wel eens zien.

Zie voor het verdere verloop van deze maandagnacht in PSW de recensie van Sara.

Willem2
7 november 2006, 14:33
Over het algemeen ben ik niet zo geinteresseerd in prijzen omdat ze vrij standaard zijn. Maar vanwege alle prijsverschillen in Wildenrath zou ik nu wel willen weten : Wat kost dat nou allemaal ?

Gr Willem2 :wink:

Schlappi
7 november 2006, 14:41
entree 50
eerste half uur 50
ieder volgend half uur 25
anaal: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
FT: geen idee, dat deden diegene die ik gesproken heb niet
bier: 5
alcohol: 10

en er liggen kortingsbonnetjes voor gratis entree tussen 10 en 18 (voor wat dat waard is)

Schlappi
7 november 2006, 15:58
Bij Diana heb ik 50 afgerekend voor 30 minuten. Werd iets langer, maar daar werd niet over gezeurd.