Volledige versie bekijken : Andrea (Bulgaarse)
Kwibus2
3 mei 2014, 22:32
Lieve meid met kleine borstjes.
Best spontaan maar toch geen topper op de kamer.
Zoent lekker, pijpen matig. Een vingertje richting poes
komt al snel op een nee te staan.
Na een kwartiertje de wedstrijd maar gestaakt.
Geen herhalingsgevaar.
casio007
21 mei 2014, 19:56
Andrea de lange dunne blonde dame heeft inderdaad kleine borstjes.
Maar ze zijn ozo gevoelig.
Op de bank al wat heerlijke zoenen gehad.
Toen naar de kamer en daar werd het nog intenser met tong erbij.
De schoenen gingen uit en Ik was weer een kop groter.
Toch deed ze de schoenen weer aan.
Ze wilde op gelijke hoogte zoenen en daardoor kon ik beter bij haar andere heerlijke lichaamsdelen.
Ik mocht heerlijk mijn gang gaan.
Haar borstjes klein maar haar tepels waren keihard geworden.
Ook haar poesje was heerlijk nat en mijn vinger gleed gemakkelijk naar binnen.
Ze kreunde en ik dacht even verder teasen.
Vingertje naar de anus, nee dat wilde ze niet.
Ze lachte en ik ook, vind dat prima dat een dame haar grenzen aangeeft.
Dat doe ik tenslotte ook, anders slopen sommige dames mij.
Daarna heerlijk gepijpt, gezoend en haar gebeft enzovoort
Voor mij een heerlijke sessie en zeker voor herhaling
Ondanks haar kleine borsten.
Andreea
Anfang 20
Rumänien
Konversation in Deutsch und Englisch
ca. 175cm
schlank mit tollem Po
BH: A-Cup leider sehr flach
kinnlange, blonde Haare
super süßes Lächeln, verzaubernde Ausstrahlung
toller Mund, tolle Augen!!!
Wir hielten an der Bar zunächst ein bisschen Händchen und flirteten ein bisschen. Ihr Lächeln und ihre wirklich schönen, leuchtenden Augen haben mich dabei echt verzaubert. Andreea ist ein sehr natürlich schöner Typ Frau.
Auf dem Zimmer wurde sie zunehmend anschmiegsamer. Ihre Küsse waren sehr zärtlich und gefühlvoll, was ich sehr mag. Das gleiche war beim FO der Fall. Der war sehr intensiv und nass. Das Feeling war wirklich gut. Das hätte sie locker noch bis zum Finale machen können. Aber ich wollte nichts unversucht lassen und ließ das Spätzken noch aufsatteln. Die Reiter mit ihr war klasse, aber für das große Finale forderte ich die liegende Doggy-Position mit Beinchen-zusammen. Und das war bei diesem tollen Popo das garantierte Finale!!! Das war ungelogen ein traumhafter Sex. Auch hier sehe ich eine Wiederholung als absolute Pflicht.
Para2
17 augustus 2015, 10:25
Vorige week met een dame mee geweest die zich Andrea noemde. Er waren veel beren en bijna zoveel dames. Er moest voor het eten blijkbaar wat gebeuren want ineens was de villa bijna leeg en er waren er ook geen dames meer te zien. Zij was een van de eerste dames die weer fris en fruitig zichtbaar was. Eigenlijk zat ik een beetje op haar te wachten. Ze had een prachtig figuur met kleine borsten. (Daar begon ze zelf ook steeds over.) Ze had lang zwart haar. ( Wie niet?) Op de bank had ze me snel overtuigd om met haar mee te gaan. Ze had een fijne kamer gevonden ondanks dat alle kamers bezet waren. Met haar had ik mijn tweede kamergang. Ze ging vol passie bezig en ik heb een heerlijk halfuur met haar gehad. Ze vroeg me of ze mocht roken maar deed dit niet omdat ik er niet positief op reageerde. Ik weet niet zeker of deze dame de zelfde is als hierboven beschreven. Als je haar een beetje remt kun je het halve uur wel volmaken anders sta je na 15 minuten alweer naast je bed en rookt ze een sigaretje.
Andrea is weer teug in de Villa Marisol.
Zij heeft genoten van de vakantie!:biggrin:
SAS
27 oktober 2016, 15:20
Terug van vakantie.
cath.leen
27 oktober 2016, 15:48
Is dat de ANDREA (bulgaars, zus van Franceska) of zijn er doch twee dames met zelfde naam?
ANDREA (bulgaars)
ANDREA (roemeens)
:gruebel:
(Ik weet dat ANDREA bulgaars de laatste weeken op vakantie was)
Of is dit de Elvera = Andrea ???
SAS
27 oktober 2016, 22:09
Is dat de ANDREA (bulgaars, zus van Franceska) of zijn er doch twee dames met zelfde naam?
ANDREA (bulgaars)
ANDREA (roemeens)
:gruebel:
(Ik weet dat ANDREA bulgaars de laatste weeken op vakantie was)
Of is dit de Elvera = Andrea ???
Het zusje van!
Klopt als een bus.:biggrin:
JonnyFontane
27 november 2016, 21:30
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Andrea (Bulgaarse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:
cath.leen
28 januari 2017, 07:51
Ze is weer terug van haar vakantie
Hans_Enschede
20 maart 2017, 01:01
Om de een of andere reden nooit met haar gekamerd, ook al ben ik haar regelmatig tegengekomen in de villa.
Gisteren kwam ze echter bij me liggen terwijl ik tijdens het ontspannen voetbal aan het kijken was in de kino.
Had al vaker erover gedacht om eens op haar af te stappen, maar ik hierboven al meldde was het er nog niet van gekomen.
Er was dus weinig nodig om me over te halen om een kamergang met haar te proberen ;).
Na het gebruikelijke opwarmen op de bank in de kino ging ze de sleutel halen, en toen ze terugkwam bleken alle kamers beneden bezet dus moesten we uitwijken naar boven.
Zelf vind ik deze kamers iets minder, onder andere omdat er geen gedempt/rood licht in deze kamers is, en op de een of andere manier hoort dat er toch bij :smile2:.
Op de kamer gekomen een echte GFE, maar toen ze zelf 'am arbeit' ging werd het pas echt goed. Na een ontzettend lekkere pijpbeurt (nat, gevarieerd en diep) het afgemaakt in missionaris en na een uur zeer tevreden van de kamer gekomen.
Wel gaf ze aan dat ze kieskeurig is met wie ze naar de kamer gaat. Dus zorg ervoor dat je goed verzorgd bent en de dames met respect behandeld als je van deze dame wilt genieten.
Nu denk ik niet dat dit voor de heren van dit forum nodig is om te melden :tongue:, maar ter volledigheid toch maar hier bijgezet.
Herhalingsgevaar is hoog, het wordt echter lastig aangezien er nu steeds meer dames zijn waarbij mijn herhalingsgevaar hoog wordt :biggrin:
Wel gaf ze aan dat ze kieskeurig is met wie ze naar de kamer gaat. Dus zorg ervoor dat je goed verzorgd bent en de dames met respect behandeld als je van deze dame wilt genieten.
Nu denk ik niet dat dit voor de heren van dit forum nodig is om te melden :tongue:, maar ter volledigheid toch maar hier bijgezet.
Beste Hans, ik ben ook totaal met je eens dat je zelf goed verzorgd moet uitzien en de dames met respect moet behandelen, maar vanzelfsprekend is het niet zoals ik eerder een commentaar zag bij Jasmine door een of andere Dalton:
Afgelopen lang weekend heb ik Jasmine vaker gezien dan mijn eigen partner thuis, uren lang met haar op kamer geweest. Een goed gesprek is niet makkelijk, maar om te twijfelen of ze Roemeens of Hongaars praat gaat mij te ver. Ze spreekt matig Duits en Engels. Zoals eerder hierboven is beschreven, verwacht geen wilde sex van deze mooie Jasmine, maar als je een klik met haar hebt zoals o.a. Beer1 en ikzelf, dan krijg je ook veel voor terug. Sommigen vinden dat ze een arrogante blik heeft, maar wat zou jij doen met zo'n mooi lichaam en koppie? Ze is wel kieskeurig en gaat niet met alle beren de kamer op, maar mocht je tot haar doelgroep behoren, behandel haar svp met respect want het is nog maar een lief meisje van 21 lentes jong.
Niet te geloven,een oproep aan alle ijsberen om deze dame alleen maar als een echte dame te gebruiken en vergeten dat ze de hoer speelt.
We zijn hoerenlopers en geen predikers.
Sjeufke
16 april 2017, 01:12
Beste Hans, ik ben ook totaal met je eens dat je zelf goed verzorgd moet uitzien en de dames met respect moet behandelen, maar vanzelfsprekend is het niet zoals ik eerder een commentaar zag bij Jasmine door een of andere Dalton:
Helemaal mee eens! En nog meer, je krijgt er ook veel voor terug met een verzorgd uiterlijk. Respect voor die meiden die soms een vettig haantje moeten 'fertig machen'!
Uitpuilende neusharen, dikke gele eelt onder de poten en een geur van hier tot Tokio. :confused:
mrourke
16 april 2017, 10:29
Helemaal mee eens. En toch pakt ze ook vettige haantjes die zelden of nooit een douche nemen, in ieder geval niet in VM. Een ware gruwel voor mij.
Niettemin heb ik respect voor haar en haar keuzes.
robglover
16 april 2017, 14:25
Met alle respect, Ik zorg er ook altijd voor dat ik goed verzorgd ben en er ook goed uit zie! Dat zeg ik niet alleen van me zelf, maar dat zegt ook 95% van de dames dit ik spreek! Maar Jasmine is wel een apart geval, en het is net hoe de wind waait bij deze dame! De eerste keer was de kamergang met Jasmine was in één woord fantastisch, maar de tweede keer was een afknapper! Na het likken mocht ik niet meer met haar tongzoenen, dat is haar keuze, maar volgens mij ben je dan een beetje vies van je eigen plasgootje! Dus ik loop een deurtje verder als ik Jasmine aantref! Hoe beeldig ze er ook uitziet!
M.v.G. Robglover.