PDA

Volledige versie bekijken : Paspoort-generator

MichelJ
3 mei 2014, 23:56
Vanaf heden is het makkelijker geworden om een paspoort van een dame aan te maken.

In de club-fora is er een groene knop "+ Paspoort aanmaken" bijgekomen (op dit moment nog alleen in het forum van GT, PHG, LR, HP, VM en DV, maar binnenkort zullen de andere club-fora ook volgen):

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/paspoortgenerator1.JPG

Als je op deze groene knop klikt kom je terecht bij een invulscherm met eigenschappen die in het paspoortje getoond zullen worden:

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/paspoortgenerator2.JPG

Zodra je alles ingevuld hebt kun je eerst op "Voorbeeld" klikken om te zien hoe het paspoortje er uit gaat zien. Als je nog iets wilt aanpassen kan dat door naar beneden te scrollen waar je het invulformulier weer vindt.

Is alles goed ingevuld? Klik dan op "Versturen", dan wordt er automatisch een nieuw draadje in het forum aangemaakt met een geheel ingevuld paspoortje:

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/paspoortgenerator4.JPG

Alle sauna/fkk-clubs op de hoofdpagina (en de Vulkan) hebben nu een paspoort-generator

Indien je toch iets verkeerd ingevuld hebt of je wilt nog wat aanvullen dan kun je dat eenvoudig doen door het bericht te bewerken (zoals je binnen 45 minuten ook andere berichten van jezelf kunt wijzigen).

Mogelijk zijn er nog wat bugs of opties niet compleet, dan kan dat hier gemeld worden en zullen we dat z.s.m. oplossen.

Willi69
4 mei 2014, 19:46
Jetzt fehlt noch ein Generator für Berichte. :spammer: Ich habe mal einen Entwurf gemacht: :biggrin:

Kriterium
Optionen

Name des besuchten Clubs:
http://willi69.beepworld.de/files/clubs.jpg

Datum des Besuchs:
heute / gestern / vorgestern / letzte Woche / ich weiß nicht mehr

Vorher mit diesen Eisbären telefoniert/gesimst:

Vorher eingekauft?
nein / bei ALDI / bei LIDL

Anreise per:
Auto (PKW) / LKW / Bus / Bahn / Fahrrad / Anhalter

Auf Öffnen der Tür gewartet:
< 15 Sek. / 15 - 30 Sek. / > 30 Sek. / ich bin nicht hereingelassen worden

Vollen Eintrittspreis bezahlt?
ja / Happy Hour / Rabattkarte / Freikarte / ich arbeite dort

Erstbesuch?
ja / nein / ich habe dort schon einen eigenen Spind

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, Rundführung erhalten?
ja / nicht nötig, ich war früher bei den Pfadfindern

Umgezogen?
ja / nein, es gab keinen Bademantel in meiner Größe

Geduscht?
ja / nein, ich habe in dieser Woche schon geduscht

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, unter der Dusche gepinkelt?
ja, das mache ich zuhause auch / nein

Gegessen?
nein / sofort / später / mehrmals / Essen für zuhause mitgenommen

Alkohol getrunken?
nein / 1 - 2 Heineken / 3 - 5 Heineken / mehr als Ricardo Banana

Fußball-Bundesliga geschaut?
ja / nein, ich bin Holländer

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, hat Gladbach wieder gewonnen?
ja / ja, natürlich

Sauna benutzt?
ja / nein

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, Unterhose vorher ausgezogen?
ja / nein, es war zu kalt

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, hinterher geduscht?
ja / nein, ich bin Türke

Gepoppt?
ja / nein, ich war zu besoffen

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, ein Kondom benutzt?
ja / nein, vergessen

Ordentlich verhalten?
ja / nein, ich bin von der Security rausgeschmissen worden

War alles in Ordnung?
ja / nein, ich habe aber nichts gesagt

Bemerkungen:

Von der Polizei kontrolliert worden?
ja / nein / ich konnte flüchten

http://willi69.beepworld.de/files/blind.gifFalls ja, durfte der Führerschein behalten werden?
ja / nein / ich habe keinen Führerschein

Formular mit Random-Werten füllen?
ja / nein

Zur BRVDM vorschlagen?
ja, gerne / nein danke, andere sollen auch mal gewinnen

seksenfun
6 mei 2014, 19:07
Vrij compleet en praktisch. Beste idee 2014 (tothiertoe) :smoke:.

de duisburg spesjalist
6 mei 2014, 19:23
ik ben er ook over te spreken en het is het beste idee van 2014 een :freu: voor mj

Jack42
10 mei 2014, 11:57
@ MJ

Goe werk jonguh!

Roors
13 mei 2014, 21:12
Das zeker handig

Willi69
14 mei 2014, 11:52
Ik krijg als ik op voorbeeld klik alleen de uiteindelijke post te zien. Niet een preview met HTML code die ik zou kunnen copy/pasten. Of doe je dat anders ?
Ich habe auch noch nicht herausgefunden, wie ich an den BB-Code (nicht HTML) kommen kann. :redface: Das wäre praktisch, um eigene Erweiterungen einbauen zu können. ;)

Vorschläge:
- Zwei Boxen mit Ländern, wenn ein Mädel zum Beispiel deutsch-türkische Eltern hat. Derzeit muss man sich für ein Land entscheiden. :rolleyes:
- Checkboxen, um hinter den Namen (oder an anderer Stelle) folgende Icons einfügen zu können: :a_t_nu06: :wiederda: :a_t_ho02: :a_alarm13:

MichelJ
14 mei 2014, 18:53
- Zwei Boxen mit Ländern, wenn ein Mädel zum Beispiel deutsch-türkische Eltern hat. Derzeit muss man sich für ein Land entscheiden. :rolleyes:

Iedereen zou eigenlijk ook maar één nationaliteit moeten/mogen hebben :rolleyes:. Aangezien een paspoortje primair voor uiterlijke kenmerken en service-eigenschappen is hebben we eigenlijk voldoende aan één wapperende vlag.... Maar speciaal voor de Facility Manager zal ik binnenkort eens kijken...

- Checkboxen, um hinter den Namen (oder an anderer Stelle) folgende Icons einfügen zu können: :a_t_nu06: :wiederda: :a_t_ho02: :a_alarm13:

Icoontjes komen niet in de paspoort-generator, deze mag je toevoegen aan de recensie :).

MiniME
24 mei 2014, 08:46
Alle FKK-/Sauna-/Pauschalclubs en Partytreffs (met een eigen subforum) en de Vulkanstrasse hebben nu een paspoort-generator.

Super, erg handig!

Is MMT (CIF) nog l toegevoegd als mogelijk service item? :cool:

MichelJ
24 mei 2014, 08:51
Is MMT (CIF) nog l toegevoegd als mogelijk service item? :cool:

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/paspoortgenerator5.JPG

sofaking
24 mei 2014, 21:21
Ik denk dat je bij die MMT mischien best een woordje uitleg geeft in het formulier, aangezien men zou kunnen denken dat het voor "makes me think' staat.

MiniME
25 mei 2014, 12:53
Thx MJ :cool:

Ik denk dat je bij die MMT mischien best een woordje uitleg geeft in het formulier, aangezien men zou kunnen denken dat het voor "makes me think' staat.

Zie nu pas dat het er dubbel op staat, dus zowel MMT as Gesichtsbesamung :)

Makes Me Think geld meestal niet als het bloed naar 1 specifiek lichaamsdeel stroomt ;)

sofaking
28 mei 2014, 18:15
Als ik een paspoortje maak wordt ook de draad gecreëerd, maar dan kan ik blijkbaar geen topic-icoontje meer opgeven. (thumbs up, frowny face....)
Dat is anders wel nuttig in het topic overzicht.

Edit : Bovendien werd er geen titel aangemaakt, en die kan ik achteraf ook niet zetten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37796-()

MichelJ
28 mei 2014, 18:37
Bovendien werd er geen titel aangemaakt, en die kan ik achteraf ook niet zetten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37796-()

Dit probleem is nu opgelost, titel wordt nu automatisch aangemaakt.

Alexander de Grote
30 mei 2014, 06:08
Bestaat er een mogelijkheid om een paspoort aan te passen, omdat een dame haar service level kan verhogen of iets niet meer doet. Bv voor alleen degene die het paspoort gemaakt heeft.

Badslippers
30 mei 2014, 15:50
Bestaat er een mogelijkheid om een paspoort aan te passen, omdat een dame haar service level kan verhogen of iets niet meer doet. Bv voor alleen degene die het paspoort gemaakt heeft.

Gewoon op het bericht met het paspoort kiezen voor: "Met citaat reageren" en dat vervolgens aanpassen.

de duisburg spesjalist
30 mei 2014, 16:27
Bestaat er een mogelijkheid om een paspoort aan te passen, omdat een dame haar service level kan verhogen of iets niet meer doet. Bv voor alleen degene die het paspoort gemaakt heeft. wat ze bij een ander doet hoef ze bij jou niet te doen zelfs miet te willen

MichelJ
30 mei 2014, 16:37

Gewoon op het bericht met het paspoort kiezen voor: "Met citaat reageren" en dat vervolgens aanpassen.

Het paspoort kan (na 1,5 uur) niet gewijzigd worden. Uiteraard kun je het doen zoals BS aangeeft of gewoon een nieuw berichtje.
Ook kun je een IM naar een van de Admins sturen, die het paspoort vervolgens aan zullen passen.

sofaking
30 mei 2014, 16:48
Ik denk dat het best is om een nieuw paspoort aan te maken in een reply zodat de historiek bewaard blijft.
Stel dat je herhalingsgevaar zou veranderen. Het lijkt me nuttig om te zien dat die varieert.

Badslippers
30 mei 2014, 22:06
Ik denk dat het best is om een nieuw paspoort aan te maken in een reply zodat de historiek bewaard blijft.
Stel dat je herhalingsgevaar zou veranderen. Het lijkt me nuttig om te zien dat die varieert.

Ja klopt. Ben ik het helemaal mee eens.

Big30
30 mei 2014, 23:08
Misschien nog goed om op te merken dat we hier niet zo'n voorstander zijn van een overall beoordeling van een dame. Kan natuurlijk wel, maar liever zien we dat een ieder gewoon over zijn eigen ervaringen bericht en dat je dan op grond van de berichten je je een beeld kunt vormen. Om bij een topic als eerste bericht starter een icoontje te plaatsen (thumbs up of down bv) is ook niet zo gewenst, want dit blijft staan ook al zouden volgende ervaringen met het icoontje op gespannen voet staan.

De paspoort generator is gewoon een handige en gestructureerde manier om snel wat basis info mbt een dame on-line te zetten. Verder nog opgemerkt dat een recensie altijd een tijdopname is en nooit een garantie mbt service dan wel service level.

Pietjepik
31 mei 2014, 21:33
De paspoort generator is gewoon een handige en gestructureerde manier om snel wat basis info mbt een dame on-line te zetten.

Ik verbaas me al een tijdje over de mogelijkheid om een zeer individuele waarneming of voorkeur in het paspoort op te nemen, het zogenaamde herhalingsgevaar.
Dat heeft geen plaats in een objectief vaststelbaar en voor een ieder eenduiding te interpreteren profiel.
In het paspoort wat je van de staat der Nederlanden koopt wordt naast de onweerlegbare basisgegevens over de houder immers ook niet vermeld wat een klootzak, kutwijf of prachtpersoon deze wel niet is.

Herhalingsgevaar dient slechts in een recensie vermeld te worden, zeker niet in een opsomming van toetsbare feiten.

Willi69
1 juni 2014, 02:08
Dat heeft geen plaats in een objectief vaststelbaar en voor een ieder eenduiding te interpreteren profiel.
Warum stört Dich das? :confused: Du schreibst doch sowieso keine paspoorten... :rolleyes:

Pietjepik
1 juni 2014, 07:23
Warum stört Dich das? :confused: Du schreibst doch sowieso keine paspoorten... :rolleyes:

Als ehemaliger wirtschaftsprüfer stören fehlerhafte protokolle mich selbstverständlich generel

sofaking
22 juni 2014, 22:14
:eek:Bizar, ik maak net een paspoortje aan van een Roemeense dame in YY, dat lukt. Dan wil ik een paspoort van een tweede Roemeense dame maken, en het enige toegelaten land dat begint met R is ineens Rwanda.

MichelJ
22 juni 2014, 22:28
en het enige toegelaten land dat begint met R is ineens Rwanda.

Dan moet je niet in de lange, alfabetische lijst kijken, maar helemaal terug naar boven scrollen (Roemenië staat im het bovenste deel van de lijst met de meest voorkomende landen.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

luminous
18 juli 2014, 00:50
Ik ben donderdag 17 juli naar CLUB FKK in Zunderd geweest en zou graag een paspoort aanmaken, maar een paspoort aanmaken staat daar bij
club fkk nog niet bij op het IJBF. Kan er iemand van de administrators dat in orde maken.thanks

MichelJ
18 juli 2014, 15:30
Ik ben donderdag 17 juli naar CLUB FKK in Zunderd geweest en zou graag een paspoort aanmaken, maar een paspoort aanmaken staat daar bij
club fkk nog niet bij op het IJBF. Kan er iemand van de administrators dat in orde maken.thanks

Is de paspoort-generator voor Club FKK is nu toegevoegd!

MichelJ
17 januari 2015, 09:18
Op verzoek een paspoort-generator aangemaakt voor het subforum "Drenthe / Friesland / Groningen".

de duisburg spesjalist
17 januari 2015, 11:07
Op verzoek een paspoort-generator aangemaakt voor het subforum "Drenthe / Friesland / Groningen".

moeten ze hem wel gaan gebruiken ;) ik vind dat de paspoort=generator te weinig gebruik wordt wat ik ook jammer vind dat je het pastoortje niet aan kan passen bijvoorbeeld roxanna huis 11 heb ik een b cub gegeven en in haar kaufmich staat een c ;) piercings navel en onder de neus tatoeage linker lies :rolleyes:

MichelJ
17 januari 2015, 13:44
wat ik ook jammer vind dat je het pastoortje niet aan kan passen bijvoorbeeld roxanna huis 11 heb ik een b cub gegeven en in haar kaufmich staat een c ;) piercings navel en onder de neus tatoeage linker lies :rolleyes:

Als je dat soort info in het topic van de dvp plaats wordt het wel aangepast door één van de admins ;)

Wentelt Eefje
15 februari 2015, 18:12
Klopt het dat in het menu van Oceans nog geen pspoortgenerator zit? Krijg in elk geval geen button in beeld naast <Nieuwe Discussie Starten>

Wil ik W69 een keer een plezier om het door 1. FCK veroorzaakte leed te verzachten, lukt het me niet...

MichelJ
15 februari 2015, 19:19
Klopt het dat in het menu van Oceans nog geen pspoortgenerator zit? Krijg in elk geval geen button in beeld naast < Nieuwe Discussie Starten >

Ja, dat klopt. Zal eens kijken of ik nog een button heb liggen...

Edit; button is toegevoegd.

Willi69
17 februari 2015, 17:58
Zal eens kijken of ik nog een button heb liggen...
Hast Du vielleicht auch noch einen Button für den Club 25 (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?266-Club-25-Nettetal) herumliegen? ;)

MichelJ
17 februari 2015, 18:23
Hast Du vielleicht auch noch einen Button für den Club 25 (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?266-Club-25-Nettetal) herumliegen? ;)

Ja, ik had er nog één liggen...

Willi69
30 maart 2015, 17:18
Kann es sein, dass die Flagge von Marokko fehlt? :confused: Ich kann das Land zwar auswählen, aber die Flagge erscheint nicht. :redface:

vrije jongen
14 september 2015, 20:31
Enkele opmerkingen over de paspoort generator:

- Het zou aardig zijn als pussysliden, droogneuken en anaal vingeren als aanklikbare opties werden toegevoegd (nu moet ik dat later zelf toevoegen)

- Het "extra info" hokje is nu erg klein en als je op enter drukt (voor een tweede regel) wordt het paspoortje meteen gepubliceerd (en zit ik weer te bewerken)

- Ik zou de sterren een andere betekenis toekennen. Misschien hoeft daar niet eens een duiding bij; zo zijn er 2 of 3 sterren meisjes die ik hoogst waarschijnlijk nog eens zou boeken. Daarnaast zijn er soms 5 sterren meisjes die ik sowieso nooit meer ga boeken. Het beoordelen van service hoeft niet altijd samen te vallen met nog een boeking met die dame;).

Willem2
14 september 2015, 20:50
Ik wil eigenlijk helemaal geen sterren, ik vind het veel beter dat je uit de tekst die na een paspoortje opmaakt daaruit de sterren kunt lezen. Net als de extra's zoals pussysliden, droogneuken en anaal vingeren. Dus we gooien het eens in de groep en kijken wat er uitkomt ....

Badslippers
14 september 2015, 21:19
Ik wil eigenlijk helemaal geen sterren

Nou, ik hou wel van een lekker sterretje. Vooral als ze (k)likbaar zijn.

seksenfun
14 september 2015, 22:20
vrije jongen neemt me de woorden uit de mond :smoke:

PinoNr1
10 februari 2016, 09:28
Heeft er iemand misschien nog een paspoort generator button liggen voor FKK Lekker Ding in Emmerich?

mr big
20 april 2016, 10:24
Kan de paspoort knop A.U.B. bij flevoland en zuid holland kunnen komen.

Alvast bedankt hier voor gr mr big.

Knutje77
23 november 2016, 08:10
Zou er ook een paspoort-knopje in XS Saunaclub kunnen worden aangemaakt?

Willem2
23 november 2016, 08:20
Zou er ook een paspoort-knopje in XS Saunaclub kunnen worden aangemaakt?

Ja ..... de maker van de paspoortgenerator is nog even op vakantie ....

Knutje77
23 november 2016, 08:22
Is het een probleem als ik een nieuw paspoort aanmaak zonder generator?
Er is van de betreffende dame nog geen paspoort te vinden.

Willem2
23 november 2016, 08:24
Is het een probleem als ik een nieuw paspoort aanmaak zonder generator?
Er is van de betreffende dame nog geen paspoort te vinden.

Nee....
Maar je kan het ook even anders maken waar wel een paspoortgenerator is ;)
En dan pakken we de toverstaaf en ....

Das
23 november 2016, 08:28
En dan pakken we de toverstaaf en ....

Is dit dezelfde staaf als degene die je bij de dames gebruikt?

Willem2
23 november 2016, 10:06
Is dit dezelfde staaf als degene die je bij de dames gebruikt?

Nee, die moet je niet verwisselen...levensgevaarlijk ;)

sofaking
24 november 2016, 20:31
Het kan ook zonder magic stick. Zoek in een ander topic een paspoort dat wat gelijkt (liefst zelfde land), quoot de post en copy de quoot. Daarna plak je de tabel in het juiste topic en pas de gegevens aan. (Vergeet de QUOTE tag niet weg te halen)

Dit heeft het bijkomend voordeel dat je waarden kan invullen die niet in de picklist van het formulier voorkomen.

Bijv.

https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ghana.gif

Sylvana (Ghanese)
Leeftijd:62-65 jaarTaal:Nederlans (goed)
Haarkleur:PurperHaarlengte:Lang
Lengte:2.10 m - 2.15 mPostuur:Wortel
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Overal
Piercing:JaLichaamsdeel:Been door Neus, lippen
Cup-maat:JJSiliconen:Ja
Kleur ogen:WitHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:3000 euroTijdsduur:15 minuten
Service:Zeurepieten
Extra info:Is waarschijnlijk een omgebouwde man

Knutje77
25 november 2016, 10:22
Kijk, erg goede tip dit!

MichelJ
21 juni 2017, 19:03
Met het oog op 1 juli 2017 (nieuwe wetgeving in Duitsland) wordt de paspoort-generator (voor Duitse clubs / RDC's etc.) aangepast.
Komende dagen zal bij "Service" de optie PZC verwijderd worden (enkel de optie PMC blijft beschikbaar als keuzemogelijkheid).
Ook in recensies over prostitutie in Duitsland is het vanaf 1-7-2017 niet meer toegestaan om over PZC te schrijven.

Uiteraard geldt bovenstaande niet voor alle andere landen (inclusief Nederland).

John mc Snek
21 juni 2017, 19:07
MJ: Er ook aan gedacht om FT te verwijderen ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

de duisburg spesjalist
21 juni 2017, 19:08
Met het oog op 1 juli 2017 (nieuwe wetgeving in Duitsland) wordt de paspoort-generator (voor Duitse clubs / RDC's etc.) aangepast.
Komende dagen zal bij "Service" de optie PZC verwijderd worden (enkel de optie PMC blijft beschikbaar als keuzemogelijkheid).
Ook in recensies over prostitutie in Duitsland is het vanaf 1-7-2017 niet meer toegestaan om over PZC te schrijven.

Uiteraard geldt bovenstaande niet voor alle andere landen (inclusief Nederland).

ga pzc dan pms (pijpen met smaak ) noemen :biggrin:

MichelJ
21 juni 2017, 19:11
MJ: Er ook aan gedacht om FT te verwijderen ?

Slikken en snowballing zal ik dan ook maar weghalen, of er moet speeksel van een kleffe tongzoen bedoeld worden :cool:

brombeerzuid
20 juli 2018, 22:15
Is er een probleem met de paspoort generator, krijg steeds bericht minimaal 1 teken invoeren!

Firehawk
12 november 2018, 19:03
Kan de paspoortgenerator in het ByNight thread worden toegevoegd. Zag dat het daar niet aanwezig is of mis ik iets.

forgetskinnyletsgetfatty
26 februari 2023, 15:30
Is er een probleem met de paspoort generator, krijg steeds bericht minimaal 1 teken invoeren!

Sinds tijden probeer ik weer eens in een paspoortje aan te maken in het Babylon topic.

En dan krijg ik dit.

38073

Terwijl dit gewenst zou zijn. ;)

38074

Ik zie de fout niet, maar iemand anders misschien wel. ;)

Willem2
26 februari 2023, 16:09
https://www.ijsberenforum.com/forum/forms.php?do=form&fid=43

forgetskinnyletsgetfatty
1 maart 2023, 22:26
Sinds tijden probeer ik weer eens in een paspoortje aan te maken in het Babylon topic.

En dan krijg ik dit.

38073

Terwijl dit gewenst zou zijn. ;)

38074

Ik zie de fout niet, maar iemand anders misschien wel. ;)

Nog steeds.:rolleyes:

Melding blijft terug komen, op de Windows laptop in: Google, Chrome en Edge, op het Chromebook, Android tablet en Android smartphone. Langs de weg: van Apple heb ik niks.;)

mechelen
2 maart 2023, 06:44
Gokje : dat je in het vakje 'extra info' een te lange tekst schrijft?

forgetskinnyletsgetfatty
2 maart 2023, 10:47
@mechelen

bedankt voor de tip, maar heeft (nog) geen resultaat.

Wat mij wel opvalt is dat ik bij 'instellingen" en dan "opties wijzigen" een grote woordenbrij, van het lijkt 2 over elkaar heen geschoven pagina's te zien krijg.

schoolmeester
2 maart 2023, 17:35
Ik denk dat je bent gehackt.