Volledige versie bekijken : Een vertroebeld en/of gebrekkige zelfreflectie.
Pietjepik
4 mei 2014, 12:54
Af en toe hoor ik in een club zijdelings de verhalen van kerels aan die ze onderling of tegen dames afsteken en vang dan vaak flarden tekst op waaruit blijkt dat ze aan het pochten zijn over hun geweldige kwaliteiten als minnaar.
Zijn deze mensen nu echt in de war en volledig betoverd door de nevel die door die dames wordt opgetrokken waarin ze de illusie weten te verkopen dat je oh zo geweldig bent? top marketing, je bent geweldig schatje en ik mis je, kom me zo snel mogelijk weer een keertje heerlijk naar meervoudige orgasmes neuken? Ofwel, van het Roemeens naar het Hollands vertaald; breng me zo snel mogelijk zoveel mogelijk van je poen sufkop!! :luvlove:
Opscheppen over je vermeende kwaliteiten komt naar mijn bescheiden mening nog altijd voort uit onzekerheid en het voor jezelf proberen te verdringen van de twijfels die je constant hebt. Daarom ook hoeren bezoeken, die zullen je nooit zeggen dat je belabberd beft of waardeloos neukt. Zelfbescherming voor klunzen noem ik dat. :wand:
Een tijdje geleden mocht ik een wonderlijk tafereel aanschouwen; ik zit bij wat dames, komt er een kerel aan die een broodje aan het eten is. Dat deed hij op barbaarse wijze, de kruimels en slijk waar het broodje mee belegd was zaten rijkelijk verspreid rondom zijn mond. Niet echt een uitnodigende of frisse aanblik. Helaas begon hij ook met volle mond te praten waarbij de stukken en drellen de meisjes om de oren vlogen.
Frappant is dat hetgeen hij wilde vertellen is dat hij zo'n geweldige beffer is, de beste die er rondloopt.
Ik vraag me dan toch af welke meisjes het een aantrekkelijke gedachte vinden om door zo'n kerel die zojuist blijk geeft van absoluut gebrek aan hygiëne of fatsoen gebeft te gaan worden.
Heerlijk toch, een onverzorgd zelfingenomen varken dat met het ontbijt nog tussen de tanden even lekker aan je meest intieme delen gaat likken.
En daarbij dan toch nog kunnen zeggen; schatje het was heerlijk, kom je me morgen weer even lekker likken....... :thefinger:
Waarom schrijf ik dit nu van me af? geen idee, misschien probeer ik het op mezelf te betrekken en stel hierbij mezelf de vraag op welke punten ik mijn aanpak en persoonlijke hygiëne verder kan verbeteren zodat het voor die meisjes zo min mogelijk een kwelling wordt om intiem met me te zijn.
Douchen, deo gebruiken, inzet van een dure parfum, gebruik van Smint en zeker bij aanvang van de kamersessie in bijzijn van het meisje Listerine gebruiken, scheer je intieme bereik en zorg indien mogelijk voor een gezond bruin kleurtje? Dat is wat ik poog te doen, wie er meer suggesties heeft graag hieronder schrijven!
:wink2:
Bluebear
4 mei 2014, 13:09
Opscheppen over je vermeende kwaliteiten komt naar mijn bescheiden mening nog altijd voort uit onzekerheid en het voor jezelf proberen te verdringen van de twijfels die je constant hebt. Daarom ook hoeren bezoeken, die zullen je nooit zeggen dat je belabberd beft of waardeloos neukt. Zelfbescherming voor klunzen noem ik dat. :wand:
Misschien helpt het als je je eigen recensies eens na leest voordat je ze post. Dat is pas een vorm van zelfreflectie. En dan durven te censureren zoals Big30 gisteren noodgedwongen, nota bene 10 uur na de post, bij je laatste relaas moest doen for what ever dark reason. Doel meteen bereikt en geld voor de psycholoog uitgespaard. :wink2:
7336
Beste Bluebear,
Je haalt me de woorden uit mijn mond..... Gisteren wilde ik meteen reageren op die recensie. Te belachelijk voor woorden dat er ook nog 'thanks' onder worden gezet.
Ik kan me een personalia herinneren van enige jaren geleden, waar ook niet normaal mee te praten/discussiëren viel, als hij vond dat gras blauw was, kon je lullen als brugman.
Afijn, we hebben weer zo'n brulaap in ons midden.
Pietjepik
4 mei 2014, 19:06
Misschien helpt het als je je eigen recensies eens na leest voordat je ze post. Dat is pas een vorm van zelfreflectie. En dan durven te censureren zoals Big30 gisteren noodgedwongen, nota bene 10 uur na de post, bij je laatste relaas moest doen for what ever dark reason. Doel meteen bereikt en geld voor de psycholoog uitgespaard. :wink2:
7336
ik heb BIG30 nota bene zelf nog verzocht om een aantal zaken te wijzigen in mijn bericht. Mij zul je niet betrappen op gebrekkige zelfreflectie!!!
Pietjepik
4 mei 2014, 19:06
Beste Bluebear,
Je haalt me de woorden uit mijn mond..... Gisteren wilde ik meteen reageren op die recensie. Te belachelijk voor woorden dat er ook nog 'thanks' onder worden gezet.
Ik kan me een personalia herinneren van enige jaren geleden, waar ook niet normaal mee te praten/discussiëren viel, als hij vond dat gras blauw was, kon je lullen als brugman.
Afijn, we hebben weer zo'n brulaap in ons midden.
Dank voor je fijne woorden! cliniclown
Jij bent degene die me laatst verweet dat ik nooit iets schrijf over mijn belevenissen?
Speciaal voor jou heb ik daarom de bewuste recensie geplaatst.
Bluebear
4 mei 2014, 19:35
ik heb BIG30 nota bene zelf nog verzocht om een aantal zaken te wijzigen in mijn bericht. Mij zul je niet betrappen op gebrekkige zelfreflectie!!!
Dan snap ik niet dat je dat niet doet voor je de post verstuurt. Je vraagt in je eerste bericht in deze topic om een reactie. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik ben zeer geinteresseerd in de reden waarom je ineens spijtoptant bent geworden door Big30 te verzoeken een aantal zaken te wijzigen.
Speciaal voor jou heb ik daarom de bewuste recensie geplaatst.
Top! Dan mag je nu van mij je schrijfgerei ritueel verbranden :biggrin:
Costana
4 mei 2014, 19:49
...
Douchen, deo gebruiken, inzet van een dure parfum, gebruik van Smint en zeker bij aanvang van de kamersessie in bijzijn van het meisje Listerine gebruiken, scheer je intieme bereik en zorg indien mogelijk voor een gezond bruin kleurtje? Dat is wat ik poog te doen, wie er meer suggesties heeft graag hieronder schrijven!:wink2:
Heb jij geen diarree overgehouden aan uw smint ? Je zat die te freten aan 100 per uur. 2 doosjes ofzo ?
Overigens zo bruin was je nochthans niet hoor :) (ik als 'blanco' mag dit zeggen :biggrin:)
Effe serieus: uhmm misschien vna die alcogel meenemen en in haar bijzijn je handjes eens alcogellen ?
Deo en parfum: ruiken wel lekker, maar als ze je body aflikken, geeft dit een ongelooflijke slechte smaak (idem dito voor ons van al die creme en make-up die de dvp's gebruiken)
Je haar ook eens wassen vooraleer je naar de clubs. Sommige mannen zie ik met vettig haar bah. Spijtig genoeg is dit bij sommige dames ook zo...
Nagels van je handen en voeten bijknippen
Heb je geen smint bij ofzo en je drinkt graag een biertje, vooraleer je kamer toch een groot glas cola of fanta drinken, is die dranklucht tenminste weg.
Pietjepik
4 mei 2014, 22:09
Dan snap ik niet dat je dat niet doet voor je de post verstuurt. Je vraagt in je eerste bericht in deze topic om een reactie. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik ben zeer geinteresseerd in de reden waarom je ineens spijtoptant bent geworden door Big30 te verzoeken een aantal zaken te wijzigen.
omdat mogelijk via interpretatie een bepaalde dame kon worden geidentificeerd die beter anoniem kan blijven.
Vaak staart een auteur zich blind op zijn eigen schrijfsel en is het inzicht van een derde nodig om bepaalde punten uit te lichten, zo heb ik in samenspraak met Big30 wat laten wijzigen.
Pietjepik
4 mei 2014, 22:12
Top! Dan mag je nu van mij je schrijfgerei ritueel verbranden :biggrin:
Ik raak juist geinspireerd en aangemoedigd wanneer men mijn schrijfsels niet weet te waarderen. Uit respect en waardering voor de opbouwende kritiek dien ik dan uiteraard te blijven schrijven met mijn schrijfgerei.
Pietjepik
4 mei 2014, 22:14
Heb jij geen diarree overgehouden aan uw smint ? Je zat die te freten aan 100 per uur. 2 doosjes ofzo ?
ik heb er altijd 500-600 bij me en die vreet ik doorgaans ook op. Maar ik deel er ook veel uit aan de meidjes hoor, tegenwoordig houden ze de handjes al op als ik aan kom lopen. Men kent me.....
Ik raak juist geinspireerd en aangemoedigd wanneer men mijn schrijfsels niet weet te waarderen. Uit respect en waardering voor de opbouwende kritiek dien ik dan uiteraard te blijven schrijven met mijn schrijfgerei.
Inderdaad ja, blauw gras dus.
Een gemiste kans.
Uitermate betreurenswaardig.
......en linken leggen om dames te identificeren is niet zo moeilijk bij jou, want als we jou schrijfsels mogen geloven neuk jij toch bijna altijd zonder en als je het al met moet doen weet je in 101 van de 100 gevallen wel te melden dat het condoom weer eens geklapt was en je lekker toch zonder hebt geneukt.......
Bluebear
4 mei 2014, 23:06
omdat mogelijk via interpretatie een bepaalde dame kon worden geidentificeerd die beter anoniem kan blijven.
Vaak staart een auteur zich blind op zijn eigen schrijfsel en is het inzicht van een derde nodig om bepaalde punten uit te lichten, zo heb ik in samenspraak met Big30 wat laten wijzigen.
Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms. Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal. :rolleyes: :wink2:
moremoremore
5 mei 2014, 08:59
Het wordt hopenlijk weer lachen de komende tijd op dit forum:
Pietje Pik lijkt wel de reincarnatie van Bad Pritt (istie nog steeds met pensioen, dat duurt wel heel lang, jammer jammer):
Alles beter weten en dat op een zeer uitgesproken wijze verkondigen.
Ik verheug me er op!!!
Pietjepik
5 mei 2014, 09:34
Het wordt hopenlijk weer lachen de komende tijd op dit forum:
Pietje Pik lijkt wel de reincarnatie van Bad Pritt (istie nog steeds met pensioen, dat duurt wel heel lang, jammer jammer):
Alles beter weten en dat op een zeer uitgesproken wijze verkondigen.
Ik verheug me er op!!!
Ik pretendeer niets beter te weten dan een ander, iedereen doet zijn eigen indrukken op en daarmee zijn eigen ervaringen. Geen enkele waarheid is per definitie DE waarheid, er zijn ontelbaar veel alternatieve zienswijzen waar ik op mijn beurt graag kennis van neem en ze niet zal veroordelen of onder een mat zal schuiven. Het is immers het bestaansrecht van dit forum, publieke discussie en het weergeven van ervaringen en indrukken.
Mijn schrijfstijl spreekt mogelijk niet iedereen aan, dat is dan zo. Iedereen is anders en uit zich op zijn eigen wijze, maar juist dat mag geen reden zijn om mensen af te zeiken hier, of in een hokje te plaatsen of middels een schamperige opmerking weg te zetten als een brulaap of een zwakzinnige psychopaat.
Respect en begrip voor elkaars zienswijze is de key.
Ik lees veel op dit forum, ook zaken die me niet aanstaan. Ooit reageer ik daar op middels vraagstelling die diep genoeg op de materie ingaat met de hoop dat ik daarmee de kern van het aspect wat me tegenstaat of welke ik niet begrijp, weet te raken en door een tegenreactie hoop te begrijpen wat de schrijver heeft gedacht of gemotiveerd toen hij zijn stukje hier plaatste.
Puur interesse in de achterliggende gedachte is wat mij aanzet tot het lezen van andermans bijdragen hier.
P.s. BP komt niet meer uit zijn pensionering, zijn motieven heeft hij me glashelder uiteen gezet toen we een tijdje geleden onderweg waren in Duitsland.
Pietjepik
5 mei 2014, 09:36
Hoe kan een dame die je niet bij naam noemt herkent worden? Omdat ze twee tieten en een kut heeft soms. Ik heb nieuws voor je. Dat hebben ze daar allemaal. :rolleyes: :wink2:
Vraag het Big30, hij heeft het me helder uiteengezet toen we de voorgestelde aanpassingen aan het bericht doornamen.
Pietjepik
5 mei 2014, 09:40
Inderdaad ja, blauw gras dus.
Een gemiste kans.
Uitermate betreurenswaardig.
......en linken leggen om dames te identificeren is niet zo moeilijk bij jou, want als we jou schrijfsels mogen geloven neuk jij toch bijna altijd zonder en als je het al met moet doen weet je in 101 van de 100 gevallen wel te melden dat het condoom weer eens geklapt was en je lekker toch zonder hebt geneukt.......
Mijn schrijfsels zijn allemaal gebaseerd op fictie, ik was nog nooit in een club....
Jij trapt er toch mooi in want je reageert er inhoudelijk op!
Respect en dank voor je reactie.
Mijn schrijfsels zijn allemaal gebaseerd op fictie, ik was nog nooit in een club....
Jij trapt er toch mooi in want je reageert er inhoudelijk op!
Natuurlijk, wat jij wil hoor...... :biggrin:
maarreh, je wilde wat zelfreflectie etcetera, wel enige tijd geleden heb ik al eens neergepend hoe sommigen van ons worden gezien door de ogen van een DVP, ik
kan je verzekeren dat daar nog niets in is veranderd en voor de nieuwelingen op dit forum die pas sinds juni 2013 lid zijn ofzo zal ik een en ander nog een keer
herhalen en waar nodig aanvullen. Ik ben in de gelukkige positie goed bevriend te zijn met een aantal DVP's en daarom dus nogal eens wat te horen krijg,
uitspraak beer versus bevindingen DVP.....aan u de keus :roll3:
Het behang van de muren geneukt ..................... - ................ Ik wees naar zijn lul en hij spoot al
Uren heb ik liggen beffen ....................................-................ twee keer gelikt op de foute plek
heerlijk kwam ze klaar en genoot er van .................-............... ik kan super faken en het is maar goed dat ik geld krijg
ik heb haar helemaal ondergespoten .................... -................ als er niet zoveel spuug van mij bij zat was hij in poedervorm gekomen
Ze had pijn van mijn megalul ................................-............... hij had formaat pinda verborgen in een bos haar
ze bood me NZC aan ............................-............................. de lul vroeg om NZC
Ik neuk altijd heel normaal....................... - .......................... hij wilde dat ik hem onderzeek
ik ben geen homo.................................-.............................. hij wilde dat ik tot aan mijn pols zijn donkere kamer in ging
ik betaal nooit meer dan de clubprijs ....................-................. de sukkel legt elke 10 minuten 20 euro neer
ik heb 63 minuten hevige sex gehad ..................-.................... hij heeft 55 minuten op bed gelegen, gepraat en 6 minuten geslapen
Ze houd van mij ...............................-.................................. ik hou van niemand, zelfs niet voor geld
Ik geef nooit geld aan DVP's voor familie etc ...........-........... .... de loser heeft me 10.000 euro gegeven
50+25+25+25 is de standaard voor mij ..................-..................hij betaald net als elke andere 100 per uur anders kan hij oprotten
Ik neuk altijd AO.............................-.................................... ik moet zijn lul schoonpoetsen met vochtige doekjes en dan het condoom er om doen. smetvrees
Ik heb een snelle auto, mooie motor en leid een snel leven .... -... de slome sukkel is echt een super nerd, volgens mij boekhouder
Ik heb een rolex als profielfoto op mijn whattapp ............. - ...... de loser heeft nog geen geld voor een Seiko
Ik vindt je lief ..................................... - ............................ ik jou niet
Ik ben volkomen normaal ..........................-........................... de neuroot loopt met allerlei rare spullen in de zakken van zijn badjas. Er zitten wat stekkers los in z'n kop
Ik vraag nooit om telefoonnummers .......................-................ die gozer zijn smartphone staat vol met DVP's.
Ik heb goede gesprekken met DVP's ......................-................. ik lijk gvd wel een sociaal werker, ik moet alle bullshit aanhoren over ziektes, zelfmoordneigingen etc. Go hang yourself!
Ik neukte de slet zo hard dat ik een blauwe zak heb....-.............. Typisch geval van een konijn, in 23 seconden klaar en dat was zelfs een record voor hem
Ik strooi met geld en PIN bij de ingang ff bij voor sessie 7 .....-..... 2 kamergangen van max 18 minuten maakt hij in de 14 uur dat hij in de club is, beter kwijt dan rijk
Ik heb een Mercedes ..............................-............................ ja, een Mercedes van 15 jaar oud die hij deelt met zijn vrouw
Ik val goed in de smaak vanwege mijn hygiene .......-................. die smeerlap zweet, stinkt uit zijn bek en is in 1 woord goor.
Ik ben nog nooit geweigerd ........................-.......................... hij mag de oudste/lelijkste DVP in huis hebben want niemand anders wil met hem
Ik schrijf haar af en toe ...........................-............................ de lul stalkt me met zijn sms en WhatsApp
Ze doet het alleen met mij.............................-....................... jaja
En zoals altijd, en ook in dit geval.....................wie de schoen past....... :gruebel:
Zomaar een paar willekeurige voorbeelden hoor.........
Natuurlijk met een grote knipoog en al helemaal niet op waarheid berust of van toepassing zijnde op bepaalde beertjes op dit forum.
Schoot alleen zo maar door mijn hoofd.
Pietjepik
5 mei 2014, 11:13
Ik ben volkomen normaal ..........................-........................... de neuroot loopt met allerlei rare spullen in de zakken van zijn badjas. Er zitten wat stekkers los in z'n kop
Ik vraag nooit om telefoonnummers .......................-................ die gozer zijn smartphone staat vol met DVP's.
oeps..... confronterend, in de twee stellingen die ik aanhaal herken ik mezelf.
Ik heb altijd doosjes smint in mijn badjas en ook draag ik een gekookt ei met me mee.
Daarnaast heb ik meer DVP's in mijn telefoonlijst dan andere contacten.....
maarreh, je wilde wat zelfreflectie etcetera, wel enige tijd geleden heb ik al eens neergepend hoe sommigen van ons worden gezien door de ogen van een DVP, ik
kan je verzekeren dat daar nog niets in is veranderd en voor de nieuwelingen op dit forum die pas sinds juni 2013 lid zijn ofzo zal ik een en ander nog een keer
herhalen en waar nodig aanvullen. Ik ben in de gelukkige positie goed bevriend te zijn met een aantal DVP's en daarom dus nogal eens wat te horen krijg, uitspraak beer versus bevindingen DVP.....aan u de keus :roll3:
Het behang van de muren geneukt ..................... - ................ Ik wees naar zijn lul en hij spoot al
Uren heb ik liggen beffen ....................................-................ twee keer gelikt op de foute plek
heerlijk kwam ze klaar en genoot er van .................-............... ik kan super faken en het is maar goed dat ik geld krijg
ik heb haar helemaal ondergespoten .................... -................ als er niet zoveel spuug van mij bij zat was hij in poedervorm gekomen
Ze had pijn van mijn megalul ................................-............... hij had formaat pinda verborgen in een bos haar
ze bood me NZC aan ............................-............................. de lul vroeg om NZC
Ik neuk altijd heel normaal....................... - .......................... hij wilde dat ik hem onderzeek
ik ben geen homo.................................-.............................. hij wilde dat ik tot aan mijn pols zijn donkere kamer in ging
ik betaal nooit meer dan de clubprijs ....................-................. de sukkel legt elke 10 minuten 20 euro neer
ik heb 63 minuten hevige sex gehad ..................-.................... hij heeft 55 minuten op bed gelegen, gepraat en 6 minuten geslapen
Ze houd van mij ...............................-.................................. ik hou van niemand, zelfs niet voor geld
Ik geef nooit geld aan DVP's voor familie etc ...........-........... .... de loser heeft me 10.000 euro gegeven
50+25+25+25 is de standaard voor mij ..................-..................hij betaald net als elke andere 100 per uur anders kan hij oprotten
Ik neuk altijd AO.............................-.................................... ik moet zijn lul schoonpoetsen met vochtige doekjes en dan het condoom er om doen. smetvrees
Ik heb een snelle auto, mooie motor en leid een snel leven .... -... de slome sukkel is echt een super nerd, volgens mij boekhouder
Ik heb een rolex als profielfoto op mijn whattapp ............. - ...... de loser heeft nog geen geld voor een Seiko
Ik vindt je lief ..................................... - ............................ ik jou niet
Ik heb goede gesprekken met DVP's ......................-................. ik lijk gvd wel een sociaal werker, ik moet alle bullshit aanhoren over ziektes, zelfmoordneigingen etc. Go hang yourself!
Ik neukte de slet zo hard dat ik een blauwe zak heb....-.............. Typisch geval van een konijn, in 23 seconden klaar en dat was zelfs een record voor hem
Ik strooi met geld en PIN bij de ingang ff bij voor sessie 7 .....-..... 2 kamergangen van max 18 minuten maakt hij in de 14 uur dat hij in de club is, beter kwijt dan rijk
Ik heb een Mercedes ..............................-............................ ja, een Mercedes van 15 jaar oud die hij deelt met zijn vrouw
Ik val goed in de smaak vanwege mijn hygiene .......-................. die smeerlap zweet, stinkt uit zijn bek en is in 1 woord goor.
Ik ben nog nooit geweigerd ........................-.......................... hij mag de oudste/lelijkste DVP in huis hebben want niemand anders wil met hem
Ik schrijf haar af en toe ...........................-............................ de lul stalkt me met zijn sms en WhatsApp
Ze doet het alleen met mij.............................-....................... jaja
En zoals altijd, en ook in dit geval.....................wie de schoen past....... :gruebel:
Zomaar een paar willekeurige voorbeelden hoor.........
Natuurlijk met een grote knipoog en al helemaal niet op waarheid berust of van toepassing zijnde op bepaalde beertjes op dit forum.
Schoot alleen zo maar door mijn hoofd.
Misschien nog eentje:
Ik ben goed bevriend met een aantal DVP's ....... - ............Zodra ik niets meer aan hem kan verdienen kan hij doodvallen.
Misschien nog eentje:
Ik ben goed bevriend met een aantal DVP's ....... - ............Zodra ik niets meer aan hem kan verdienen kan hij doodvallen.
Thanks,
en zo lang ik mezelf daar van bewust ben is er niets aan de hand, en gelukkig voor mezelf ben ik me daar zeer goed van bewust, maar dat is waar het voornamelijk aan schort bij veel lieden.
Ik denk zelf dat er wel een stuk of 8 van bovenstaande uitspraken op mij kunnen slaan, maar zoals gezegd; ik weet het in ieder geval van mezelf.