Volledige versie bekijken : Shirley (Roemeense)
Costana
4 mei 2014, 18:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
<tbody>
Naam
:
Shirley
Nationaliteit
:
Roemeense
Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Engels
Haarkleur
:
Lichtbruin
Haarlengte
:
Lang
Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:
N.V.T.
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
N.V.T.
Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Onbekend
Prijs
:
50
Tijdsduur
:
30
Service
:
NMC, PZC, Zoenen, Aftrekken, Beffen (maar heeft ze niet graag liet ze blijken)
Extra's
:
</tbody>
Costana
4 mei 2014, 18:23
Vriendelijk, leuke uitziende vrouw al, niet de typische hoerenlook noch het typische hoerengedrag.
Zelf in bikini zag ik haar een klassedame uitzien.
Dit passportje verdient toch enige nuance.
Tijdens het intake gesprek gaf ze aan te TZ.
Waar haal ik dit uit ?
10min voor ik haar aansprak, had ik haar vriendin (ik dacht een Cindy) aangesproken én afgewimpeld omdat ze niet aan TZ deed.
Terwijl ik met Shirley sta te spreken, begint haar vriendin te praten en hoor ik het woord limba (=tong) vallen, dus ze wist heel goed waarom ik haar vriendin afgewezen heb en ik vraag letterlijk: do you kiss with the limba ? Yes I do. Ok let's go.
Echter op de kamer bleek dit zo niet te zijn, dus zei ik haar netjes: ok than I go out of the room and we stop here.
Ik had nog niets met haar gedaan, zij nog niets met mij (behalve kusje op de mond).
Kwam er de vraag: Do you pay extra ?? :eek:
Geen woorden aan vuil gemaakt en hupsakee badjas terug aan en naar de deur en toen kwam de leuke medeling: heyyy baby I was only joking.... en vanaf toen deed ze wel aan TZ.
Gezien ik die dag nog niet geneukt had (de meid waarmee ik eerder gekamerd heb, had ik mij enkel lekker laten afzuigen) toch maar verder gedaan. Ondanks dat de zin eigenlijk volledig verdwenen was. Dit resulteerde in een gebrek aan lust... Het geilst was nog mezelf aftrekken terwijl ze haarzelf aan het vingeren was.... Daarna goed doorgepompt en weg. Bijgevolg was de sessie eigenlijk bagger.
Waarom ?
Te profi
Teveel moeilijkdoenerij
Gezaag
Te gehaaid
Mij ziet ze niet meer terug.
harrie1111
4 mei 2014, 18:48
Wat een klote ervaring.
Als je zoiets eigenlijk hebt moeten dreigen moet je de sessie eigenlijk ook gewoon beeindigen.
Costana
4 mei 2014, 19:06
Weet ik, maarja wilde toch nog mijn zaad lozen en dacht eindelijk een leuke gevonden te hebben maarja.
Deels ligt het aan mij, maar zie toch liever dat phg probeert om het standaardservice niveau te behouden.
Willen ze niet tz'n, dat ze in een striptent gaan werken. Zullen bepaalde misschien meer verdienen dan wat ze nu verdienen in een club.