Volledige versie bekijken : Massagewereld Leenderweg 184 Demy
Ben laatst bij Demy geweest wauw wat kan die meid masseren gouden handjes leuk koppie, rode lange haren, vrolijk en opgeruimd en ook nogges en een leuke babbel, als ik op deze dame was voorbereid had ik zeker nog een uurtje erbij genomen......oja ze kan zelfs ook stil zijn op de juiste momenten, lang geleden dat ik zo onderhanden ben genomen........;)
Ik was wel 140 euro kwijt.... Maar deze meid was dat wel waard! Prijzen zijn trouwens vanaf,ik geloof voor uur 90 euro
kon hier niets over Massagewereld vinden.......
lustman
6 mei 2014, 16:12
http://www.massagewereld.com/nl/massagesalons/eindhoven
Heb gisteren wederom genoten, wat kan die Meid masseren.......:rolleyes: leuk ze herkende me ook nog.
Was al eerder geweest toen was deze Demy er niet, toen een ander geprobeerd zwart afro meisje.....weet naam niet meer, zij was zeker geen aanrader...... Demy werkt geloof ik niet zo vaak behalve op dinsdags... Ga haar zeker weer bezoeken, mocht ik in de buurt zijn.
laplagne
24 december 2015, 16:21
Demy mag dan de dertig zijn gepasseerd, maar het blijft de absolute topper aan de Leenderweg in Eindhoven. Je moet altijd even op de site kijken of zij die dag werkt, want het zou zo maar kunnen dat mevrouw die dag in Weert haar kunsten vertoont. Demy is gewoon heel goed op de kamer met diverse massages. Bij haar ervaring druipt de ervaring er letterlijk en figuurlijk van af. Begreep dat de locatie aan de Leenderweg een opknapbeurt zal krijgen en nu maar hopen dat Demy nog lang op dit adres zal blijven.