PDA

Volledige versie bekijken : Köln, Laufhaus (Hornstrasse) , Aylin (Bulgaarse)

noglangnietuitgewandeld
19 december 2010, 07:45
Haarkleur/-lengte :Zwart, halflang.
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat :klein, slank, B
Nationaliteit/Taal :Bulgaars/Turks, Duits.
Leeftijd : ca. 25.
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service: Goed. TZ, PZC, NMC. beffen.
Voordelen: Heel aardig lief meisje, prima service.
Nadelen:
Tijdsduur :1 uur.
Prijs : 80,-
Extra’s bij het bezoek:

bad pritt
19 december 2010, 10:33
Goede recensie..deze vrouw verdient het...service is altijd top..ze geeft zich altijd 100% en is altijd vrolijk en positief...en heeft al veel meegemaakt.

Ze is oh zo klein maar er brand een groot vuur en warm hart in deze vrouw.

Ik ken redelijk veel duitse wandelaars die haar nog kennen van andere lokaties en ze zijn allemaal heel positief soms krijg ik interne mails met vragen...ze laat kennelijk bij de meesten een blijvende indruk achter.

Zelf heeft ze geen idee hoe er over haar gedacht en geschreven wordt op internet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ze qua persoonlijkheid ook een blijvende impakt op me heeft achtergelaten en dat doen er niet veel..hele speciale dame.

Zeker een van de toppers bij Van Goch...hopelijk zie ik haar terug in 2011.

bad pritt
19 december 2010, 10:56
Aylin
Fkk Van Goch: Aylin

Aussehen: klein 150 cm, sehr braun, gypsy look, o beine, a cup titten, lange schwarze haaren
Herkunft: Bulgarien
Muehe: sie macht sich sehr viel viel muehe,ist sehr aktif in bett.
K/ZK: sehr gut kuesst sie auch sehr gute ZK
FO: Gut
GVM: sehr gut, hat eine sehr sexy pussy und sehr stramm.Macht alle stellungen sehr energisch mit.
Lecken: Gut, mag sie.
CleanUp: macht sie
GFE/GFS: Ja, 100% nach meinen letzten besuch wieder hoeher.
AST/PST: lang ich kann gut mit ihr reden, ueberall unter der dusche, im hauptraum wo ich sie treffe, sie ist sehr sympatisch.
WF: 100%

Gesammtwertung: 5 von 5.

Wenn du eine kleine 150 cm energische dame mit ein scharfen, intelligenten blick der alles sieht und schon vieles gesehen hat, durch den club gehen siehst als haette sie keine zeit zu verlieren, braun , lange schwarze haren, o beine, dann ist es wahrscheinlich Aylin.
Eine sehr kraeftige person, hat etwas maennliches ueber sich aber ist auch sehr viel frau, ein pracht exemplar. Aylin wirkt etwas serieus aber sie hat schon viel leben hinter sich. Ihr laecheln und humor ist aber an die oberflaeche ihrer persoenlichkeit.

Aylin, und ich haben schon einige flugstunden hinter uns. Mein ersten kontakt zu ihr war wie der blitz nach dem donner, kraeftig es hat bei mir gefunkt.
Dann das zweite mal war es vom gefuehl her etwas weniger und hab sie eine zeit nicht gebucht.
Das hat bei ihr die reaktion gegeben das sie mich manchmal ignorierte als ich da war, wie luft. Sie ist halt eine stolze frau.
Sie hatte mich das erste mal reingelassen wie ein freund in ihre welt im saunaclub und jetzt buche ich sie nicht mehr dan ignoriere ich dich...

Sie ist und war mir immer sehr sympatisch, weil sie eine warme persoenlichkeit hat und sehr autentisch ist, wurde ich sie draussen begegenen wir koennten uns gut befreunden.

Vor einige wochen hab ich mich wieder zu ihr gesetzt und ich war fast vergessen wie diese frau sich auf dich einstellen kann und wie gut die ZK sind von ihr, aber sie brauchte nicht lange um mich zu ueberzeugen.

Auf dem zimmer gab es, wirklich schoenen sanften GFS mit ihr, es dauerte mehr als eine stunde befor ich den ausgezoegerten heftigen orgasmus den freien lauf lies gegen ihren bauch waehrend wir innig am kuessen waren und sie mit ihre hand mich befriedigte. Ich war voellig in ihre welt...es war nur ihre naehe, warmen mund und die geile stimulationen da waehrend sie in meine armen lag...ich war mit Aylin irgendwo im all. Guten sex die beste natuerliche droge mit suchtgefahr.

Hab sehr von ihr genossen und ihren einsatz war unglaublig weit ausserhalb was noetig war, sie hat mich ein geschenk gegeben aus ihrem herzen. Pst war klasse lange zusammen geraucht und geduscht, viel geredet. Diese frau ist so ungekuenstelt, warm und autentisch und sehr energisch, ich kenn keine wie sie.

Kann sie nur starkstens empfehlen, sie ist eine sichere bank und wird jeden einen guten service geben.

WF ja natuerlich

egon, Dr. Rammler
18 januari 2011, 11:10
danke für die Ausfürlichkeit. Man kann sich gut ein Bild von der Frau machen.
Gruss Egon :smoke:

zotteke
8 april 2011, 17:40
Aylin, gisterenavond om 10 uur: om een lang verhaal kort te maken is dit mijn beste ervaring in 27 jaar wandelen. Blijvende herinnering, ze gaat me absoluut terugzien.

Zotteke

Kotakelinci
16 april 2011, 02:40
Deze fatastische dame werkt nu in de Golden Dreams.

Koekkoek
18 april 2011, 21:34
Dat klopt een van de vele nieuwe toppers in GD

madiwodovr
18 april 2011, 23:12
Dat klopt een van de vele nieuwe toppers in GD

Hé Koekkoek, mooi bericht weer!
Wat klopt? Dat ze er werkt of wat?
Schrijf nou eens een uitgebreide recentie waarin je vertelt wat je er dan zo goed aan vindt...

Stiffmaster
19 april 2011, 21:03
Dat is het geheim van de vreemde vogel MDWDV :smile2:

Koekkoek
19 april 2011, 21:50
Dit bericht is verplaats. Deze dame heeft een uitstekende surves van A tot Z prima. Doet alles. Uitteraard heb je hier ook zelf een groot aandeel in je moet de dames ook goed behandelen dan komt alles goed.

Peppino
5 mei 2014, 22:09
De Aylin waar BP dit topic mee start is overgens wel een hele andere dan de Aylin van GD.............

noglangnietuitgewandeld
6 mei 2014, 05:27
De Aylin uit bericht 1 van dit topic, aangemaakt door ondergetekende, zou volgens info die ik begin dit jaar kreeg van een dame bij van Goch, nu werken in Keulen in een van de Laufhausen aan de Hornstrasse.