PDA

Volledige versie bekijken : Cloé (Italiaanse) en een Cubaanse



frits10
13 mei 2014, 17:15
Wat is Freude toch een prima club! Vandaag ben ik er overdag weer geweest en heb kennisgemaakt met twee nieuwe dames in deze club. Eerst Joanna (als ik haar naam goed heb verstaan). Joanna is een kleine Italiaanse (ik schat haar tussen de 28-30 jaar), ze heeft een bos zwart krulhaar, is een tikje mollig en heeft zeer ondeugende, mooie pretoogjes die me al enkele keren in de club hadden zitten opnemen. Zij lustte er wel pap van, zeg! Wat pijpte ze me diep, neukte ze heerlijk en wat heeft ze een heerlijk zachte huid. Een hele gezellige meid om mee te kletsen. Herhalingsgevaar zeer groot.

Van de nieuwe, zeer sympathieke en goedlachse, Cubaanse dame (rond de 30) heb ik de naam niet goed onthouden. Ze zoent echt zeer hartstochtelijk, wauw. Sex met haar was super intiem, ze bewoog haar bekken zo ritmisch en soepel dat ik er echt van onder de indruk was. Het is een dame met ruime ervaring op sexgebied en met volle borsten. Ze zei dat ze eerder had gewerkt in een FKK sauna vlakbij München, maar hier in Freude beviel het haar beter. Herhalingsgevaar wederom zeer groot.

Kortom, binnenkort ben ik wel weer in Freude te vinden! Alle keren dat ik er kwam was de sfeer er gemoedelijk en gezellig, en er zijn altijd enkele zeer knappe dames voorhanden.

frits10
17 mei 2014, 13:55
Even een aanvulling op mijn bovenstaande bericht over de Cubaanse. Bij mijn tweede bezoekje gisteren aan deze dame heb ik haar naam wel onthouden: Cloé. Deze tweede sessie was zo mogelijk nog hartstochtelijker dan de eerste. Ze tongzoende zo heftig, dat ik blij was dat ik achteraf mijn tong er nog in had! Voor we op de kamer begonnen, deed ze eerst - op haar eigen mobieltje - een prettige watervalachtige achtergrondmuziek aan. Het is duidelijk een dame die snel een eigen sfeer weet te scheppen, waardoor het al direct intiem wordt voordat je elkaar hebt aangeraakt.
In de clubruimte is ze zeker niet de meest opvallende dame, ze zit vaak bescheiden in een hoekje of keuvelt wat met een vriendin. Je moet soms dus even zoeken voor je haar vindt. Maar het is de zoektocht meer dan waard.

Flurkman
28 mei 2014, 13:40
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij bedoel je XXX met die Cubaanse ?!

frits10
17 juni 2014, 10:17
Je hebt gelijk: haar echte naam is XXX, maar ze had me gezegd dat haar clubnaam Cloe was, vandaar. Sorry Flurkman, voor mijn late reactie, ik had je bericht niet eerder gezien.

Flurkman
27 juni 2014, 10:29
Misschien zet de moderator de gegevens over XXX beter in een apart item ... ?

In alle geval : XXX is een geweldige meid. Soms woont ze in XXX, soms woont/werkt ze in Spanje, en soms dus in Herne... Vandaar haar 2 GSM-nummertjes (eentje voor de familie natuurlijk).

Geweldige, "typische" Latina die zich volledig geeft. Ook wel wat kinky : houdt van het vastbinden en blinddoeken van haar partner...

Ze heeft me beloofd dat ik HAAR volgende keer mag vastbinden... Die volgende keer moet echter nog steeds komen, want mijn bezoekje dateert al van de eerste helft van mei... Sorry.

Héél aangename meid die ik zonder aarzelen bij een volgend bezoekje opnieuw zal boeken. Heel leuk uurtje.

Admin
27 juni 2014, 12:40
Nb. De echte naam van een dame gaan we uiteraard niet op het forum onthullen en ook liever niet te veel niet relevant privé info mbt de dame vermelden.