PDA

Volledige versie bekijken : EXTRA TOMBOLA: 25 VRIJKAARTEN!

Tiga
13 mei 2014, 17:57
Bij de regelmatige bezoekers van dit forum is hij inmiddels bekend:

De extra tombola van Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/)!

Het is er weer tijd voor en dus verloot Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/) 10 extra vrijkaarten.

Deze worden zaterdag 17 mei a.s. verloot en verzonden aan de gelukkige winnaars.

De vrijkaarten zijn vanaf de dag na verzending exact 1 maand geldig (dus van 18 mei tot en met 17 juni 2014!)

Wat moet je doen?

Schrijf je in en vertel in één zin waarom jij die vrijkaart verdient.

Uit de inschrijvingen zal ik a.s. zaterdag 10 gelukkige winnaars belonen met een vrijkaart.

Namens Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/) veel succes!

Ricardo Banana
13 mei 2014, 18:01
ik doe mee. Het is lang geleden dat ik belgisch bier heb gehad.

mynasch
13 mei 2014, 18:03
ik doe mee!

Pietjepik
13 mei 2014, 18:11
ik verdien een vrijkaart omdat ik nooit krijg wat ik verdien. :wand:

noglangnietuitgewandeld
13 mei 2014, 18:37
Babylon is een van de clubs uit mijn top vijf.

phoenix
13 mei 2014, 18:41
ik waag ene gokje

Bluebear
13 mei 2014, 18:44
Bluebear was nog nooit in deze zaak en nog nooit schoot hij hier raak, maar dat mag de pret niet drukken en kan ik er met een vrijkaart hopelijk opuit "rukken"!! :tongue: :biggrin:

7402

Eddy_V
13 mei 2014, 18:45
Omdat ik als één van de weinige Nederlandse gasten mijn naamgenoot Eddy (beter bekend als Cheffe) op 12 mei persoonlijk gefeliciteerd heb met zijn verjaardag, verdien ik volgens mij wel een vrijkaartje 😊

mjgl_39
13 mei 2014, 19:00
Ik doe mee, omdat ik Babylon en de meiden aldaar een warm hart toedraag.

rob45
13 mei 2014, 19:01
Babylon is voor mij weer lang geleden.Eigenlijk wel vreemd want de service van de dames vond ik er super.Een vrijkaartje is een stimulans om er weer eens naar toe te gaan.Ik doe mee ! ;)

Pistol Pete
13 mei 2014, 19:03
Wordt ik een van de gelukkigen? t lot beslist.....:)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

aamu
13 mei 2014, 19:05
Eerder dit jaar bracht ik op een regenachtige zondag op een verkeerd tijdstip een bezoek aan Babylon, waardoor er bijna geen dames waren en waarna ik ook nog eens een week lang met griep overvallen een workshop moest geven, dit in acht nemend heb ik niet het juiste Babylon gevoel gehad en zou een herkansing me hopelijk een stuk beter en positiever beeld kunnen geven van deze alom geprezen club :)

vrije jongen
13 mei 2014, 19:09
Ik doe ook graag mee... het wk komt er aan, Belgisch bier voor de nodige Dutch courage en Roemeense schouders voor gefingeerde geruststelling, heb ik hard nodig.

Snor
13 mei 2014, 19:10
Helaas,
Met Openbaar Vervoer slecht bereikbaar. :mad:
Ik reageer dus wel op deze discussie maar wil s.v.p. a.u.b. geen vrijkaartje. ;)

KanariePiet
13 mei 2014, 19:15
Als Belg en fervent liefhebber van Belgische bieren en poedelnaakte vrouwen, moet ik dringend nog eens in Babylon belanden. Een vrijkaartje zou daartoe uiteraard van pas komen:cool:

de duisburg spesjalist
13 mei 2014, 19:18
ik schrijf mijn bij deze ook in de manier van loting sta mijn wel aan en de reden dat ik hem verdien is dat ik zo goed als mogelijk de verplaatsingen van dames binnen de vulkaan en de verplaatsingen van dames van vulkaan na sauna club en anders om tracht bij te houden ik weet dat ik de veranderingen niet alleen kan bij houden ma ik doe er een poging toe ;) en omdat de club nog een keer een tweede kans moet hebben omdat er er voor de kers ongepopt na huis ben gegaan geen kamer gemaakt dames hadden alleen aandag voor de stam gasten :heul:

peterp095
13 mei 2014, 19:18
Tot eind vorig jaar kwam ik er 2 a 3 keer per maand.....dus hoogtijd om nog eens te gaan kijken:)

ovboy
13 mei 2014, 19:23
ik zou graag een nog graag een keer een Babylon verslag doen.

De Laef
13 mei 2014, 19:30
aangezien dat van gaal meedoet en niet zonder mij kan doe ik ook mee ene trouwens va gaal heeft maar 4 euro zijn andere 3 heb ik

Clinic
13 mei 2014, 19:32
Ik doe mee omdat tegen die tijd mijn lief terug is en ik daar nog 1 keer overheen moet om het af te leren....

ksie
13 mei 2014, 19:42
ik doe mee vanwege al het lekkers dat aanwezig is.

P11111
13 mei 2014, 19:57
Babylon met zijn wonderbaarlijke hangende tuinen en historische muren is een plaats to be uit de Oudheid en om mijn dameskennis bij te schaven wil ik graag in aanmerking komen voor een vrijkaart in dit aantrekkelijke VrouwenRijk.

GrandCru
13 mei 2014, 20:00
Ik kijk uit naar een Babylonische spraakverwarring...

Wijze grijze
13 mei 2014, 20:01
Wijze Grijze moet er dringend nog eens poolshoogte gaan nemen.
De laatste verhalen over Paula en haar collegaatjes brengen good old memories terug.
Het was alweer (te) lang geleden.

licky luke
13 mei 2014, 20:02
Helaas,
Met Openbaar Vervoer slecht bereikbaar. :mad:
Ik reageer dus wel op deze discussie maar wil s.v.p. a.u.b. geen vrijkaartje. ;)

Ik vind dat Snor een vrijkaartje verdient, maar omdat hij dat zelf niet kan en wil gebruiken wil ik het vrijkaartje voor Snor wel overnemen zodat hij weet dat er tenminste één vrijkaartje goed terecht is gekomen!

Als dat geen goede en nobele reden is weet ik het ook niet meer....

En anders omdat ik de afgelopen twee keer telkens na ongeveer drie uur uit Babylon ben moeten vertrekken wegens onverwachte zakelijke verplichtingen ... en nu wil ik eindelijk weer eens een lekker feestje zoals ik dat van Babylon gewend ben...zonder gestoord te worden...

Succes met de trekking!

Smouse
13 mei 2014, 20:02
Ik wil graag mijn ex in Babylon bezoeken en informeren hoe het haar daar bevalt. (e.o. ze me een beetje mist?)

Smouse

frogger
13 mei 2014, 20:09
Ik vind het leuke van een vrijkaartje, dat ik in voor mij nieuwe clubs kom.

kees1000
13 mei 2014, 20:11
Graag doe ik mee! In Babylon ben ik lang niet geweest.

duivenmelker
13 mei 2014, 20:32
Omdat ik als één van de weinige Nederlandse gasten mijn naamgenoot Eddy (beter bekend als Cheffe) op 12 mei persoonlijk gefeliciteerd heb met zijn verjaardag, verdien ik volgens mij wel een vrijkaartje 😊

Hallo Eddy V , ik was een van die weinige andere , maar dan Nederlandstalige gasten . Het was leuk om je te ontmoeten in Babylon . Maar als Eddy verdien je zeker een vrijkaartje van Eddy .

momentum
13 mei 2014, 20:36
het is alweer te lang geleden dat ik hier ben geweest

-007-
13 mei 2014, 20:54
mijn kans om te ontdekken, welke club het tegen GT op kan .....

Wentelt Eefje
13 mei 2014, 21:09
Ik verdien het vrijkaartje omdat men mij ook wel Nebukadnezar noemt!

Roors
13 mei 2014, 21:14
Ik schrijf me in omdat mijn eerste bezoek aan Babylon mij Babylonisch laat babbelen.

MiniME
13 mei 2014, 21:22
Schrijf me zeker in, met name omdat ik na een gewonnen vrijkaart altijd een (zo objectief, of was het subjectief? :cool: mogelijke) recensie schrijf! :)

HarrieJekkers
13 mei 2014, 21:35
Ik doe mee omdat ik mijn zoektocht naar de hemel voort wil zetten en Babylon heb ik nog niet aangedaan.

Iubi
13 mei 2014, 21:54
Ich bin dabei :)

popcorn69
13 mei 2014, 21:54
ich bin dabei ;)

forgetskinnyletsgetfatty
13 mei 2014, 23:22
Ik schrijf mij in voor deze tombola, misschien zijn er hier wel pareltjes die ik nog niet ontdekt heb.;)

Megaboob
13 mei 2014, 23:32
Megaboob is pas een keer in babylon geweest, en gaat graag weer eens polshoogte nemen. Mijn objectieve, eerlijke en gedegen verslaggeving geeft dan een mooi overzicht van mijn indrukken, en de aanwezigheid van boob-dames!

Megaboob

lustman
13 mei 2014, 23:37
Hallo hier ijsbeer ........ ik gebruik even het account van lustman , niemand mag het weten dat ik graag nog eens naar Babylon zou gaan. Ik ben bang dat bepaalde leden mij gaan overbrieven aan een Roemeense DVP waar ik officieel trouw aan blijf.

Sjeufke
13 mei 2014, 23:40
Die klote handdoeken.....ik heb er zo'n hekel aan. Waarom geen ijsberenvellen? De keuze tussen een handdoek of een ijsberenvel zou in ieder geval mogelijk moeten zijn! Dé reden waarom ik nog nooit in Babylon ben geweest. Bevriende ijsberen hebben mij al meermalen over de dam (die van dat schaap) proberen te trekken, echter zonder succes. De verhalen van die bevriende ijsberen zijn altijd zeer positief. Babylon is hot! Goede sfeer en uitstekende service! Zal ik het dan toch maar eens proberen? Een handdoek om dat Goddelijk Afgetraind Lichaam (GAL)? Zijn die handdoeken wel groot genoeg voor een doppelXL. Enfin, ik waag het er op onder begeleiding van mijn mentor!

boo
13 mei 2014, 23:41
By the Rivers of Babylon ....... Daar moet ik steeds aan denken als ik voor de ingang van deze club sta. Zo moet het vroeger ongeveer in het paradijs zijn geweest. Supervriendelijke theke (Angela), mooie poedelnaakte meisjes, relaxte sfeer, mooie, schone club, lekker eten, grote kino, fijne tuin, Belgische biertjes en zo kan ik nog wel even door gaan ! BOO wil er heel graag weer eens naar toe !!!!

joo
14 mei 2014, 07:22
snel snel inschrijven.
Danke!

Boy69
14 mei 2014, 07:26
Ik schrijf me graag in voor een vrijkaartje om Betty en Roxy weer te zien 😄

goldstar
14 mei 2014, 07:33
Ik heb zin in een ijsje met het aankomende zomerweer dus wil graag gaan likken!!!:):happy:

Vendezz
14 mei 2014, 07:51
Babylon is.zo heerlijk door de babylonische fkk verwarring dat de stijvendezz zich uitmuntend laat gaan. Veel keuze in smaak en altijd gezellig petit klein. Maar zo lekker door al die.lekkers wat daar loopt.... ik doe zeker mee

fervent
14 mei 2014, 08:14
Afgelopen jaren wilde ik zo graag naar Babylon, maar het lukte alsmaar net omdat ik voortdurend moest werken. Nu ben ik werkeloos en ik heb alle tijd om te gaan. Maar ja, geen werk, geen geld......Een vrijkaart zou enorm helpen dit bezoek mogelijk te maken voor mij.

voxpopuli
14 mei 2014, 08:41
Ik doe mee omdat ik hangend in de Tuinen, enkele Eufraatjes wil laten stromen!

licky luke
14 mei 2014, 09:32
Die klote handdoeken.....ik heb er zo'n hekel aan. Waarom geen ijsberenvellen? De keuze tussen een handdoek of een ijsberenvel zou in ieder geval mogelijk moeten zijn! Dé reden waarom ik nog nooit in Babylon ben geweest. Bevriende ijsberen hebben mij al meermalen over de dam (die van dat schaap) proberen te trekken, echter zonder succes. De verhalen van die bevriende ijsberen zijn altijd zeer positief. Babylon is hot! Goede sfeer en uitstekende service! Zal ik het dan toch maar eens proberen? Een handdoek om dat Goddelijk Afgetraind Lichaam (GAL)? Zijn die handdoeken wel groot genoeg voor een doppelXL. Enfin, ik waag het er op onder begeleiding van mijn mentor!

Bericht van je mentor: beter lezen!

Wat moet je doen?

Niet in één epistel... ;) :biggrin: :hammer:

billyboy123
14 mei 2014, 11:03
Ik wil graag eens kennismaken met deze Babylonsisters, hopelijk plezieren ze me net zoals Steely Dan die hier al eens een aardig liedje over schreef ;)

bart_007
14 mei 2014, 11:42
ik schrijf me in en denk dat ik een vrijkaartje verdien omdat ik van 1 buffet in Babylon nog tamelijk wat te proeven heb want van het buffet om de honger te stillen ( a-la-carte menu ) heb ik in Babylon al het meeste geproefd maar van het buffet om de lust te stillen ( de line up ) heb ik nog een en ander te proeven en een vrijkaartje laat me toe om dan bij een volgende bezoekje een lekker hapje meer te proeven ;)

desmo6682
14 mei 2014, 12:25
Ik doe graag mee. Voor goede sex is Babylon th place to be.

superwescoast
14 mei 2014, 14:28
Count me in please because Leffe is waiting too me... :cool:

Carlitos
14 mei 2014, 14:52
Omdat ik niet alleen voor het eten of bier ga, ik zorg dat die meiden en natuurlijk Babylon (Eddy) ook geld verdiend! En voor jullie dan een prachtig geil verslag schrijf....;)

savesexer
14 mei 2014, 15:27
Amai, wat is het lang geleden dat ik daar was. Ben de weg naar Babylon beetje kwijtgespeeld, misschien een prima kans om hem terug te vinden.

george101
14 mei 2014, 17:23
Niets is mooier dan op reis
met een gratis ticket naar het paradijs...

SFL
14 mei 2014, 23:47
Nou goed, schrijf me ook maar in!
Ik verdien een vrijkaartje omdat ik gaarne Bruine Leffe consumeer, omdat ik met gemak meerdere dames kan gelukkig maken en omdat ik verdomme een arme mijnwerkerszoon ben!

luminous
15 mei 2014, 05:26
Ik schrijf me in omdat ik nog nooit iets bruikbaars gewonnen heb en hoop hierbij toch een kaartje tekrijgen omdat ik op vrijdag 6 juni om 10.15u in Köln moet zijn voor mijn werk, zo kan ik mijn werkweek in styl afsluiten met een lekkere sexbeurt in mega geile saunaclub.groetjes luminous :dance[1]::dance[1]::dance[1]::lol::dance[1]:

woods25
15 mei 2014, 09:02
ik doe ook mee!
Thanks
woods25

Caligula
15 mei 2014, 09:12
In 3 woorden: Veni Vidi Futui!!!

Rheinschwimmer
15 mei 2014, 10:11
Bin dabei, wäre schön und mein Erstbesuch da.....

cavediver
15 mei 2014, 10:36
Met een gratis kaartje van Babylon, ga ik lekker uit mijn naadje en met veel plezier, schrijf ik over mijn vertier.

ritmol
15 mei 2014, 11:09
Go hard in Babylon Or stay home. I want to Go hard.

blueeyes
15 mei 2014, 11:10
Dit zou voor mij dé gelegenheid zijn om eindelijk eens achter het geheim van die Babylonische spraakverwarring te komen en te ontdekken welke LIPJES de waarheid spreken.

duif1
15 mei 2014, 20:12
Ik doe graag mee

Sparky
15 mei 2014, 21:03
Schrijf mij ook maar in , het is me er tot nog toe altijd zeer goed bevallen.

bocariver
15 mei 2014, 21:31
I try to give a new chance to Eddy.

pistoleeke
15 mei 2014, 21:44
I'm in!

dirk702
15 mei 2014, 22:14
Ik ben nog steeds maagd in het winnen van zo een felbegeerde vrijkaart van deze club, bij deze laat ik me met alle plezier ontmaagden door deze vrijkaart !!

GRTS Dirk

berwick
15 mei 2014, 22:15
Zou met een vrijkaart dit lustoord nog wel eens willen bezoeken, en lekker van alles te smullen en daar zeker verslag van doen!

Mr Pussy
15 mei 2014, 22:44
Ik verdien een vrijkaart in de extra tombola van Babylon - waar de meeste en mooiste Afrikaanse dames te vinden zijn - om mijn missie te vervullen: de wereld door middel van geile verhalen op het beste forum te overtuigen van de stelling: Once You Go Black You Never Go Back! :)

zorro86
16 mei 2014, 05:01
Ik doe graag mee

limbo11
16 mei 2014, 07:02
yes we want

hansdordt
16 mei 2014, 07:02
De 2 keer dat ik er was zijn goed bevallen. Wil wel weer eens gaan kijken of het nog steeds een leuke club is. Met een vrijkaartje gaat dat zeker gebeuren.

limbo11
16 mei 2014, 07:05
Wil wel eens zelf ondervinden wat ik steeds lees over de meisjes van Baylon

palimo
16 mei 2014, 07:28
Kan het lonken naar een vrijkaart niet laten, schrijf me in voor de extra tombola, voor het Waldolala Babylon! Lalalala, lalalalala.

billyboy123
16 mei 2014, 09:58
Schrijf mij ook maar in, ben erg benieuwd naar deze Babylon sisters..

chumo
16 mei 2014, 10:13
Voor mij wel wat verder rijden, maar ben erg benieuwd. Bij deze schrijf ik me graag in ...

Scoobert
16 mei 2014, 13:14
Kan ik eindelijk die geile Douwer eens in de gaten houden :)

Sots
16 mei 2014, 13:46
Babylon is dus een soort super service club, dat wil ik toch weleens van dichtbij meemaken. Kijken of die beter is dan mijn eerste Saunaclub Magnum. Dus ik doe graag mee hier en probeer dan weer zo'n leuk verhaal te schrijven zoals mijn eerste verhaal. Die wel heel erg hoog gewaardeerd werd door jullie.

foefel
16 mei 2014, 14:55
Het lijkt me leuk een bezoekje naar Babylon omdat het een kleine gezellige saunaclub is waar je met de
meisjes een leuk gesprekje kunt aangaan.Het eten is fantastisch en heb zin om er een mooi verhaaltje
over te schrijven en dan kan ik mijn favoriet girl Shiva weer ontmoeten.Ik wacht vol spanning op het vrijkaartje.

Kwant
16 mei 2014, 16:56
Ik doe ook mee met deze verloting en de reden is Alice, of was het nu Alexa.... of beide! :)

Bubbelbader
16 mei 2014, 18:03
Ik doe mee omdat het gewoon mij hometown is. In geen enkele andere club voel ik me meer op mijn gemak dan hier.

Tiga
16 mei 2014, 19:22
Nog een uurtje of 24 om in te schrijven...

und dann geht's los!

X_tofke
16 mei 2014, 22:10
Waarom ik ? ..... wel omdat ik zeer zeker niet de meest literair onderlegde beer ben, hoewel ik dit uiteraard wel zou willen, en ieder bezoek aan de club mij toch wederom nieuwe inspiratie bezorgd om toch een nieuwe poging te wagen jullie deel te laten geworden van mijn avonturen wat ik uiteraard nu ook wederom zou doen ;-)

ButtinSky
16 mei 2014, 23:22
ik doe mee omdat mijn toppertje uit planet (Alina ) hier al meerdere maanden werkt en Babylon hierdoor mijn favoriete club van 2014 is.

Rino123
17 mei 2014, 07:47
Ik verdien die vrijkaart omdat ik al veel goede verhalen heb gehoord over deze club, ben er nog nooit geweest en ik ben dus reuzebenieuwd naar de ambiance en de dames met hun geweldige service!

Keesbe
17 mei 2014, 08:11
Wippen in Babylon, misschien een nieuwe ervaring? :t1520:

josje74
17 mei 2014, 10:36
ik doe graag mee!

why not me
17 mei 2014, 13:27
Me too!!!!
Because It's my favorite..

fg22
18 mei 2014, 17:14
:-) Saunaclub Babylon zou ik graag weer eens willen verkennen om de dames En natuurlijk MOI;-) self te laten VERWENNEN :-D

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Tiga
18 mei 2014, 18:58
Allemaal bedankt voor jullie grappige, gevatte, erotische, neurotische, poëtische, tragische, dramatische etc. inschrijvingen maar er kunnen er maar 10 winnen...

Uit de hoge hoed zijn te voorschijn gekomen:

mjgl_39
ksie
Roors
MiniMe
Megaboob
Sots
X_tofke
ButtinSky
Rino123
fervent

Van harte gefeliciteerd ook namens Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com)!

Jullie ontvangen binnen twee dagen een privébericht met meer informatie.

Tot de volgende keer!

Roors
18 mei 2014, 20:11
Bedankt voor de organisatie Tiga en voor het vrijkaartje. Das weer 50 euries extra speelplezier of getrinkegeld fut die madels.

bart_007
19 mei 2014, 09:09
Allemaal bedankt voor jullie grappige, gevatte, erotische, neurotische, poëtische, tragische, dramatische etc. inschrijvingen maar er kunnen er maar 10 winnen...

mjgl_39
ksie
Roors
MiniMe
Megaboob
Sots
X_tofke
ButtinSky
Rino123
fervent

Van harte gefeliciteerd ook namens Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com)!

Tot de volgende keer!

Jammer dat ik er deze keer niet bij ben, maar een andere keer misschien.
In ieder geval veel plezier gewenst aan de 10 medeberen bij het verzilveren van hun vrijkaartje.

duivenmelker
19 mei 2014, 20:50
Amai, wat is het lang geleden dat ik daar was. Ben de weg naar Babylon beetje kwijtgespeeld, misschien een prima kans om hem terug te vinden.
Dat geloof ik nooit ?
Dat jij de weg kwijtgespeeld zijt naar uw kasteel waar je vroeger wekelijks de dames van katoen gaf .
Jij hebt me nog de weg en de kwaliteiten van dit oord van verderf leren kennen .
Hoop je er binnenkort eens terug te zien met vrijkaart of zonder het is tijd dat je de nieuwe dames leert kennen .

MiniME
19 mei 2014, 20:54
Dank, verslag volgt uiteraard!

Megaboob
19 mei 2014, 21:18
hartelijk dank aan de forumleiding, en uiteraard volgt er een verslag van mijn kant!

Megaboob

X_tofke
20 mei 2014, 21:12
superformorgastisch .... hier gaan we zeer nuttig gebruik van maken en uiteraard onze wedervaren delen met de medeberen ...

hartstikke bedankt

Sots
21 mei 2014, 13:27

Sots

Tot de volgende keer!

Prachtig dit, dus ik kan nu gewoon gratis binnen? Ik zal volgende week een dag vrijmaken voor het bezoeken van deze club, ik verheug me er al op. Voor die €50 die ik bespaar ga ik zeker eens wat van die extra's proberen. Anaal lijkt me heel erg spannend.

Tiga en Babylon merci !

Willem2
21 mei 2014, 13:30
Prachtig dit, dus ik kan nu gewoon gratis binnen? Ik zal volgende week een dag vrijmaken voor het bezoeken van deze club, ik verheug me er al op. Voor die €50 die ik bespaar ga ik zeker eens wat van die extra's proberen. Anaal lijkt me heel erg spannend.

Tiga en Babylon merci !

Je hebt een interne mail ontvangen. Uitprinten en meenemen die vrijkaart.

:wink2:

frits10
29 mei 2014, 21:49
Ik doe mee, omdat Babylon een bijzondere club is, qua intieme sfeer anders dan vele andere clubs. Dus de hoogste tijd dat ik Babylon weer eens ga herontdekken.

Willem2
7 september 2014, 10:15
Bij de regelmatige bezoekers van dit forum is hij inmiddels bekend:

De extra tombola van Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/)!

Het is er weer tijd voor en dus verloot Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/) 25 extra vrijkaarten.

Deze worden deze maand verloot en verzonden aan de gelukkige winnaars.

De vrijkaarten zijn vanaf de dag na verzending exact 1 maand geldig

Wat moet je doen?

Namens Saunaclub Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/) veel succes!

Vendezz
7 september 2014, 10:21
Babylon.. het nest van verderf waar ik altijd graag naar toe ga en kom:rolleyes:

Pistol Pete
7 september 2014, 10:26
Ben er al weer een tijd niet geweest terwijl het toch een prima saunaclub is en er uitstekende dames rondlopen. Een duwtje middels een vrijkaart zou helpen....

Gondolas9
7 september 2014, 10:30
Omdat ik geen reden meer zie om er niet eens heen te gaan :rolleyes:

ksie
7 september 2014, 10:40
Ik verdien het om weer eens van de dames en het eten te mogen genieten

ovboy
7 september 2014, 10:45
DAN HOEF IK NIET MET MUNTGELD TE BETALEN. Zie mijn verslag van me laatste bezoek.

KanariePiet
7 september 2014, 10:46
Eddy zijn meiden moeten mijn lieftallige gezelschap;) nu al weer bijna 2 maanden missen. Tijd om daar iets aan te doen en een vrijkaartje is daartoe uiteraard altijd welkom!:cool:

Sjeufke
7 september 2014, 10:58
Nog nooit in Babylon geweest. Heb het niet op dat handdoeken gedoe. Eens moet de eerste keer zijn. Als er een schaap over de dam is :gruebel:

billyboy123
7 september 2014, 11:01
Omdat ik het meisje dat ik vorige keer aan het eind van de avond in de sauna teleur moest stellen (ik ging toch echt naar huis nu!) graag nog eens wil plezieren. (of was het nu andersom?:liebe_2:)

vrije jongen
7 september 2014, 11:02
Omdat iemand toch het Leffe overschot in de hand moet houden.

Dalton
7 september 2014, 11:10
Schrijf me maar eens in voor een vrijkaart van deze club want anders raak je die vrijkaarten toch niet kwijt,ik ben toch de ijsbeer die de restjes van alles moet opmaken.

Teiresas
7 september 2014, 11:12
Ik doe mee omdat ik graag van mijn GT voorkeur afgeholpen wordt en ik nog nooit in Babylon geweest ben...

Scrotum
7 september 2014, 11:16
Ik doe mee omdat het een goede reden is om deze club voor de eerste keer te bezoeken.

desmo6682
7 september 2014, 11:29
Babylon is voor mij de nummer 1 club in NWRF. Ik zal het entree geld investeren in diensten van de dames zodat iedereen ermee van wordt.

cavediver
7 september 2014, 11:32
The rivers of Babylon (Boney M) die wijven zijn zo geil in de kut, het is alsof je met een "paling in een emmer snot aan het roeren bent"!!

Kwant
7 september 2014, 11:34
Babylon is gewoon de geilste club die ik ken, dus vrij...kaartjes zijn altijd welkom!

stimpy3
7 september 2014, 11:36
Nog nooit geweest, wel benieuwd.

P11111
7 september 2014, 11:39
Mocht W2 na die talloze aanmeldingen nog een vrijkaart over hebben, dan mag hij die gerust naar mij sturen, want dan kan ik, om op zijn gedachtenvolle woorden van 25 juli jongstleden terug te vallen, mijn tijd eindelijk eens een keer zinvoller doorbrengen in plaats van naar die Roemeense voetbalwedstrijden te kijken. :wink:

Wijze grijze
7 september 2014, 11:41
Één zin? Één woord is genoeg: Paula

Sparky
7 september 2014, 11:41
Schrijf mij maar in, het is een van mijn favoriete clubs

Oudebelg
7 september 2014, 11:50
Ik wil nog wel eens naar Babylon want ik moet Isabelle verder opleiden.:wink2:

HarrieJekkers
7 september 2014, 11:54
Ik ben er nog nooit geweest en daar moet echt iets aan gedaan worden :roll3:

Henk74
7 september 2014, 11:59
ik ook niet . Gaarne een vrijkaartje .

berwick
7 september 2014, 12:03
Omdat het alweer 2 jaar geleden is dat ik in Babylon was, en als dan een vrijkaartje mij die richting weer opduwt, dan duw ik hem er daar wel in, zodat het uitgespaarde geld toch weer goed terecht komt!

Znipper
7 september 2014, 12:09
Ik doe graag mee!

speler
7 september 2014, 13:27
Ikkieeee ook

Lesyeux
7 september 2014, 13:30
Nog nooit bezocht... een vrijkaartje maakt een bezoek noodzakelijk... dusss - ik doe mee!

noglangnietuitgewandeld
7 september 2014, 13:48
Een van de beste clubs voor mij. Dus doe ik graag mee.

forgetskinnyletsgetfatty
7 september 2014, 13:56
Omdat ik de vorige keer buiten de boot viel,;) verdien ik nu een vrijkaartje

Eddy_V
7 september 2014, 14:03
Het huisje op de prairie met de lekkerste cowgirls (en inderdaad Paula in het bijzonder) kan ik niet vaak genoeg bezoeken en een vrijkaartje geeft dan mooi 50 Euro extra budget voor het meiske!

Smouse
7 september 2014, 14:10
Doe mij ook maar zo'n extra kaartje, want nu Paula (ex H7) op vakantie is kan ik weer ongestraft naar binnen en een andere dame nemen.

Greetz Smouse

de duisburg spesjalist
7 september 2014, 15:16
ik doe ook graag mee en zou het fijn vinden om de mooie Alisa nog een keer te ontmoeten ook de geile kitty zou weer een feest zijn veder lopen ze er Leker bij de dames in babylon :tongue: mede door een vrijkaartje kan ik dan een keer extra van bil :eek:

lma
7 september 2014, 15:27
Lang geleden dat ik hier nog was, ik doe dus ook graag mee aan de tombola

Piet Plezier
7 september 2014, 15:31
Ik verdien die kaart omdat toen wijer delaatse keer waren. Er maar 8 dames waren en op de terug weg de auto inelkaar werd gereden.

peterp095
7 september 2014, 15:46
Ik wil ook meedoen omdat Babylon de beste club van de grensstreek is:)

MiniME
7 september 2014, 15:56
Omdat iemand kritische recensies moet blijven schrijven over deze poel des verderfs :cool:

Laatbloeier
7 september 2014, 17:01
Nog niet in Babylon geweest. Ik vind het leuk om een verslag van weer een nieuwe ervaring te maken.

woods25
7 september 2014, 17:01
ich mache mit,ein wort Kitty!
Gruß
woods25

JPtoo
7 september 2014, 18:43
Aangezien de jongedames aldaar al (nu) met een lach en verwachting uit kijken naar mijn extra inbreng. Niet alleen de "liefde" van een man gaat door de maag :rolleyes:

blauwebeer
7 september 2014, 18:53
Lang geleden voor Blauwebeer, hij stelt zich graag kandidaat

hasta la pasta
7 september 2014, 19:06
Ik stel me beschikbaar om de voorraad Leffe uit te dunnen

why not me
7 september 2014, 19:36
Te lang, was ik niet meer ! :biggrin::);)

bauter
7 september 2014, 19:53
Nooit in een saunaclub geweest .... zo kan ik toch niet sterven ... graag een vrijkaartje zodat ik met de ervaren ijsberen richting Babylon kan trekken !

toko-9
7 september 2014, 20:01
Ik doe graag mee..!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Megaboob
7 september 2014, 20:25
Ik doe graag mee!

Megaboob

pipette
7 september 2014, 20:29
Ik will graag gratis een Leffe in Duitsland drinke...

licky luke
7 september 2014, 20:29
Ik verdien een vrijkaartje omdat ik tot nu toe van elk bezoek aan Babylon een recensie heb geschreven en dat ook nu weer ga doen...
(slijm slijm...) :biggrin:

Nee hoor, de laatste keer waren er tegen de 36 naakte en geile dames die onze vergadering dusdanig hebben verstoord dat we die binnenkort nog af moeten gaan ronden... bij Eddy in Babylon natuurlijk!

poefboy
7 september 2014, 20:33
Ik ben er nog nooit geweest en zou die club ook 's een keer graag willen bezoeken.

rob45
7 september 2014, 20:37
Ben er al lang niet meer geweest maar de service was er altijd top.
Een vrijkaartje zou een goede duw in de rug zijn om Babylon weer snel te bezoeken.De Leffe en de lekkere donkere meiden ben ik ook nooit vergeten.

fervent
7 september 2014, 20:42
Ach, al vier maanden werkeloos thuis, minder geld, een vrijkaart zou voor welkome afleiding zorgen.

Mr Pussy
7 september 2014, 20:48
Ik schrijf me in en ik "verdien" een vrijkaartje omdat Saunaclub Babylon precies biedt waar een ijsbeer als ik behoefte aan heeft: gezelligheid, lekker eten en drinken, uitstekende wellness en heel veel lieve blote meiden om je heen!

mjgl_39
7 september 2014, 21:25
Ik schrijf me graag weer in. Redenen waarom ik er eentje wil winnen:

- ik ben Stammkunde aan de Oststrasse in Elsdorf;
- ik had eigenlijk recht op vrijkaart na afsluiting van een periode in de F1 poule, maar heb Willem 2 daar verder niet om lastig gevallen;
- ik verder wil gaan met vliegen vangen...

bart_007
7 september 2014, 21:51
Ik schrijf me graag in. Reden is simpel. Vorige week, na 2 heel geslaagde sessies :
Zij: "wanneer kom je terug?"
Ik: "hopelijk snel, als ik weer eens in de buurt moet zijn".

Wel, met een vrijkaart moet ik dus sowieso weer snel in de buurt zijn ;-)

jos5185
7 september 2014, 21:53
Hohoho ik heb wel niet de mooie baard van de kerstman maar ben minstens zo vriendelijk voornamelijk voor jonge vrouwen (min. 18 uiteraard) en vind dat ik nu wel eens een kado mag krijgen in plaats van altijd maar geven
Groetjes van de noordpool

jan enschede
7 september 2014, 22:15
Doe graag mee,
Jan Enschede

luminous
7 september 2014, 22:46
:herz:Am Freitag, den 12. September*
feiern wir Sekretärinnen-Party !!!!!:herz:

Dat zou mooi zijn een gratis dagje secretaresse neuken, mijn vrouw is ook secretaresse van de burgemeester van bij ons in het dorp, dan kan ik eens voelen hoe het is om een secretaresse te neuken want met mijn vrouw is dat al lang geleden, ik neuk liever dvp's.(één zin)

* in saunaclub Babylon in Elsdorf

Ascari
7 september 2014, 22:50
Ik doe mee zodat ik excuus heb om Kitty te bezoeken :biggrin:

Bertoluce
7 september 2014, 23:06
Ik doe graag mee want ik heb als beginnend ijsbeer nu een aantal malen mijn 'zesde zintuig' laten prikkelen in Lemiers, maar ik zou graag eens ondervinden of 'Babylonische spraakverwarringen' mij ook in hoger sferen kunnen brengen!

capitola
8 september 2014, 07:33
Doe graag mee,capitola

Ricardo Banana
8 september 2014, 07:35
Samen met de Laef uit gaan zoeken, hoe het met Milenka gaat

duif1
8 september 2014, 09:02
Ik doe mee

Again and Again
8 september 2014, 09:17
Paula zou ik ondanks een betalingsgeschil eerder dit jaar graag weer eens fkk willen zien, het mes snijdt aan twee kanten als ik dan ook alszijnde een afleidingsmanoeuvre zou fungeren zodat ons aller Eddy_V voor de welkome verandering eens een ander mokkel kan bestijgen :smoke:

licky luke
8 september 2014, 09:30
Paula zou ik ondanks een betalingsgeschil eerder dit jaar graag weer eens fkk willen zien, het mes snijdt aan twee kanten als ik dan ook alszijnde een afleidingsmanoeuvre zou fungeren zodat ons aller Eddy_V voor de welkome verandering eens een ander mokkel kan bestijgen :smoke:

Erg collegiaal van je!

Nou alleen nog effe checken of Paula_V het daar ook mee eens is...

aamu
8 september 2014, 09:34
Op ludieke wijze zou de jury van de BRVDM op deze manier een extra bonuskaart willen bemachtigen om zo 7 kaarten te kunnen verdelen deze maand.

Again and Again
8 september 2014, 09:43
Erg collegiaal van je!

Nou alleen nog effe checken of Paula_V het daar ook mee eens is...

Dat zou inderdaad weleens wat fraaie taferelen op kunnen leveren :)

8436

The Joker
8 september 2014, 10:02
Mocht er nog :rubbel: worden voor de 12e, wil ik ook wel een gokje wagen.
Naakte dames doen me niets, maar voor een verkleedpartijtje ben ik altijd in...

De Laef
8 september 2014, 11:39
oke graag doe ik mee

joo
8 september 2014, 12:28
Natuurlijk schrijf ik me ook weer in.
Omdat ik Gabriëlla (fabulous experience - dus geen PSE of GFE maar een FE) absoluut terug wil zien na haar glansprestatie zaterdag waarvoor ik trouwens nog een verslagje moet schrijven maar het er bij gebrek aan tijd nog niet van gekomen is.

labelaar
8 september 2014, 13:38
Omdat ik nog niet iedereen geneukt heb

geert5
8 september 2014, 14:41
ik doe ook mee!!

goei1163
8 september 2014, 17:24
hallo allemaal,

Ik schrijf me ook graag in omdat Babylon inmiddels mijn favoriete club is! Mooiste dames en heel gemoedelijk!!

Carlitos
8 september 2014, 19:54
Al maanden niet meer geweest, ben zeer benieuwd naar de verbouwing en naar de nieuwe vrouwen die daar het niveau op peil moeten houden. Ik ben van mijn handdoeken syndroom af, maar het is nog altijd geen gezicht.

Frankieboy
8 september 2014, 21:12
Hallo,

ich moechte gerne an der Verlosung Teil nehmen und als Ijsbeertje mit ner Freikarte ins Babylon.

Danke, Gruss Frankieboy

boo
8 september 2014, 22:52
By the rivers of Babylon - dat was nog eens muziek ...... Als ik dit nummer nu hoor moet ik altijd aan deze fantastische club denken (al ben ik er ook niet zo vaak geweest). Wil er hééééél graag weer eens naar toe !

foefel
8 september 2014, 23:43
Genieten van het lekkere eten en de mooie dames in Babylon daarna een verhaaltje schrijven over de avonturen in de club, daarom verdien ik een vrijkaartje.

ButtinSky
9 september 2014, 00:15
Omdat Eddy het zo fijn vindt dat ik elke maand een biertje met hem drink.

Willem2
9 september 2014, 14:24
:aola::aola::aola:

De Winnaars van de Tombola van Babylon zijn

Ben er al weer een tijd niet geweest terwijl het toch een prima saunaclub is en er uitstekende dames rondlopen. Een duwtje middels een vrijkaart zou helpen....

Omdat ik geen reden meer zie om er niet eens heen te gaan :rolleyes:

Ik verdien het om weer eens van de dames en het eten te mogen genieten

Eddy zijn meiden moeten mijn lieftallige gezelschap;) nu al weer bijna 2 maanden missen. Tijd om daar iets aan te doen en een vrijkaartje is daartoe uiteraard altijd welkom!:cool:

Omdat iemand toch het Leffe overschot in de hand moet houden.

Ik doe mee omdat ik graag van mijn GT voorkeur afgeholpen wordt en ik nog nooit in Babylon geweest ben...

Ik schrijf me graag weer in. Redenen waarom ik er eentje wil winnen:

- ik ben Stammkunde aan de Oststrasse in Elsdorf;
- ik had eigenlijk recht op vrijkaart na afsluiting van een periode in de F1 poule, maar heb Willem 2 daar verder niet om lastig gevallen;
- ik verder wil gaan met vliegen vangen...

Omdat Eddy het zo fijn vindt dat ik elke maand een biertje met hem drink.

:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

Pistol Pete
Gondolas9
ksie
KanariePiet
vrije jongen
mjgl_39
Teiresas
ButtinSky

met jullie vrijkaarten voor

Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com)

Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven :freu:
Let Op !!! : Deze vrijkaart is slechts 1 maand geldig !!!

Pistol Pete
9 september 2014, 19:23
Bedankt Willem2, ik heb zin om snel Babyloon en Eddy weer te ontmoeten. En , off course de vele mooie dames.

travel56
9 september 2014, 21:26
Alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben,hierbij meld ik me aan.

kees1000
9 september 2014, 23:31
Graag doe ik mee! In Babylon ben ik heel lang niet geweest.

Cupido
9 september 2014, 23:39
Nog nooit geweest. Is dat wat?

papi
9 september 2014, 23:50
yesss, graag een vrijkaartje voor deze club...waarom? omdat ik informatief hoogstaande beschrijvingen doe van mijn dolle avonturen in da clubs!!

Nietsche
10 september 2014, 05:35
Schrijf me hierbij ook in!
Alleen de verhalen van deze club gelezen, maar (nog) nooit bezocht

salva
10 september 2014, 07:31
Ik doe ook graag mee

lustman
10 september 2014, 08:48
Ik schrijf me ook in.

Omdat ik de Oekraïnse Marina wil steunen in haar strijd tegen Poetin. We drinken geen Russische Wodka meer en ze krijgt van mij een douwtje in de rug.

En als Babyloniër in hart en nieren kan ik deze kans niet laten liggen.

X_tofke
10 september 2014, 11:25
Ik solliciteer bij deze ook graag naar een kaartje

De reis is een doel op sich en als er één doel is dat de reis waard is, is het de Babylon club wel - al is het maar om een paar keer te sterven in de ogen (of eerder het kutje, mondje of kontje) van één van de schattige bevallige geile deernes die een man warmer maken dan warm.

salitos
10 september 2014, 15:19
Zie dat er 25 vrijkaarten extra worden verloot, dus ik schrijf me daar maar snel voor in. Misschien dat ik dit keer meer van m'n vrijkaart kan genieten.

The Saint
10 september 2014, 17:05
ik schrijf me ook in

vakantieganger24
10 september 2014, 18:06
ik wil deze service club ook weer eens bezoeken. Ligt een beetje ver weg voor mij daarom zou een vrijkaartje wel mee helpen

palimo
10 september 2014, 19:45
Als ik ga naar Elsdorf aan de Rijn, is het zo dat ik vlakbij Samya moet zijn.
Maar waar is nog fijner dan Samya vlakbij daar aan de Rijn.
Ik weet dan dat ik bij "De Elsdorf van Babylon" moet zijn!
By the Rivers of Babylon! There we sat down!

MiniME
10 september 2014, 19:57
Zou toch wel lekker zijn, weer een keer gesponsored door YBF in Babylon te zijn! :cool:

comcom
10 september 2014, 21:16
Wat is het fijn om in Babylon te zijn

george101
10 september 2014, 21:29
Mijn eerste en enige keer is al weer veel te lang geleden, en dat leidde toen tot een aangename " babylonische damesverwarring"; of zoals ze dat zo mooi zeggen in Duitsland " die Qual der Wahl". Dus ik hoop op een herkansing!!

Iamlonely
10 september 2014, 21:44
Twee maal bezocht, twee maal teleurgesteld verlaten! Zullen ze me nu blij gaan maken? Ik waag een gokje en schrijf me in!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

limbo11
11 september 2014, 07:16
Ik wil er ook naar toe mijn ervaringen zijn gelukkig heel positief

Bubbelbader
11 september 2014, 13:56
Ik schrijf me in omdat;

Ik al enige maanden niet daar geweest ben,
de voorraad Leffe moet helpen uitdunnen,
enorm geil ben,
graag daar vertoef,
het een fijne club is,

en tot slot ik dan weer eens kan deelnemen aan een samenscholing.

licky luke
11 september 2014, 14:36
.... en tot slot ik dan weer eens kan deelnemen aan een samenscholing.

Om dat laatste maak ik me dan weer zorgen, zeker als er daarna weer zo'n vochtig verslag volgt... ;) :biggrin:

Nee hoor, grapje natuurlijk.
Kom jij maar lekker soppen en bellen blazen...
en tussendoor kletsen we wel even bij...

frits10
11 september 2014, 20:34
Toen de stad Babylon in het verre verleden nog behoorde tot Mesopotamië, was er daar een cultuur waarin religie en seks onafscheidelijk met elkaar waren verbonden, beide staan immers in het teken van de vruchtbaarheid. Priesteressen in Babylon hielden er seksueel getinte rituelen in ere. Andere landen in de regio keken er soms wat op neer, vandaar dat de godin Inanna, die door deze priesteressen werd vereerd, in de bijbel minachtend als 'de hoer van Babylon' wordt aangeduid. Tot zover de geschiedenis.
Nu Babylon tegenwoordig in Elsdorf ligt, moet ik hoognodig eens onderzoeken of alle priesteressen in Elsdorf deze oude seksuele rituelen nog wel voldoende in ere houden!

Orlando F
11 september 2014, 21:59
Ben er, helaas, slechts een keer geweest. Was me geweldig bevallen. Wil heel graag nog een keer.

Willem2
12 september 2014, 18:24

De volgende 11 Winnaars van de Tombola van Babylon zijn

Ik schrijf me in omdat;

Ik al enige maanden niet daar geweest ben,
de voorraad Leffe moet helpen uitdunnen,
enorm geil ben,
graag daar vertoef,
het een fijne club is,

en tot slot ik dan weer eens kan deelnemen aan een samenscholing.

Zou toch wel lekker zijn, weer een keer gesponsored door YBF in Babylon te zijn! :cool:

ik schrijf me ook in

Ik schrijf me ook in.

Omdat ik de Oekraïnse Marina wil steunen in haar strijd tegen Poetin. We drinken geen Russische Wodka meer en ze krijgt van mij een douwtje in de rug.

En als Babyloniër in hart en nieren kan ik deze kans niet laten liggen.

Schrijf me hierbij ook in!
Alleen de verhalen van deze club gelezen, maar (nog) nooit bezocht

Nog nooit geweest, wel benieuwd.

Schrijf mij maar in, het is een van mijn favoriete clubs

Één zin? Één woord is genoeg: Paula

Ik stel me beschikbaar om de voorraad Leffe uit te dunnen

Mocht er nog :rubbel: worden voor de 12e, wil ik ook wel een gokje wagen.
Naakte dames doen me niets, maar voor een verkleedpartijtje ben ik altijd in...

Omdat het alweer 2 jaar geleden is dat ik in Babylon was, en als dan een vrijkaartje mij die richting weer opduwt, dan duw ik hem er daar wel in, zodat het uitgespaarde geld toch weer goed terecht komt!

Bubbelbader
MiniMe
The saint
lustman
Nietsche
stimpy3
Sparky
Wijze grijze
hasta la pasta
The Joker
berwick

Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven :freu:

Alexander de Grote
12 september 2014, 18:45
Als MiniMe gewoon 1 kaartje krijgt zijn het er 10... Of schuif hem gewoon door naar..... Hahaha

Willem2
12 september 2014, 18:54
Als MiniMe gewoon 1 kaartje krijgt zijn het er 10... Of schuif hem gewoon door naar..... Hahaha

Die boef had zich 2x ingeschreven..... het lijkt David wel ;)

Iubi
13 september 2014, 00:13
Jaaaaa, bitte bitte bitte ;)

11cc
13 september 2014, 16:47
Omdat ik er toch heen moet....

Eddy_V
13 september 2014, 16:53
Had ik mij al ingeschreven?
Heb een geheugen als een zeef! ��

Vendezz
13 september 2014, 16:54
Vandaar dat je.bekende graag met je kamert... vergeet je de tijd ook zo flink??

Mr Pussy
13 september 2014, 18:18
Do you, Mr Pussy, promise to be faithful to Babylon and all darlings that come with it, for better or for worse, for richer, for poorer, in sickness and in health, to love, cherish, lick, and fuck, from this day forward until Anita calls feierabend? YES, I DO!

stimpy3
13 september 2014, 21:19
Bedankt voor de vrijkaart, zal tzt een review posten ;-)

Willem2
14 september 2014, 23:13

De Winnaars van de Tombola van Babylon zijn

Babylon.. het nest van verderf waar ik altijd graag naar toe ga en kom:rolleyes:

Ik doe mee omdat het een goede reden is om deze club voor de eerste keer te bezoeken.

Ik wil nog wel eens naar Babylon want ik moet Isabelle verder opleiden.:wink2:

ich mache mit,ein wort Kitty!
Gruß
woods25

Ik will graag gratis een Leffe in Duitsland drinke...

Al maanden niet meer geweest, ben zeer benieuwd naar de verbouwing en naar de nieuwe vrouwen die daar het niveau op peil moeten houden. Ik ben van mijn handdoeken syndroom af, maar het is nog altijd geen gezicht.

Vendezz
Scrotum
ouder
woods25
pipette
Carlitos

Let OP : Er zijn geen vrijkaarten meer ....

de duisburg spesjalist
15 september 2014, 09:19
er waren er toch 25 en ik tel er ma 17 die uitgegeven zijn :eek:

rob45
15 september 2014, 17:18
er waren er toch 25 en ik tel er ma 17 die uitgegeven zijn :eek:
Klopt helemaal,er missen acht vrijkaartjes die zijn hangen aan de strijkstok maar let wel, voor het goede doel zoals b.v. de BRVDM.;)

Oudebelg
15 september 2014, 17:30
Wel,wel er zitten hier nogal wat rekenwonders:op 9 september>8 VK
op 12 september>11 VK
op 15 september>6 VK
samen 25 VK
Of heb ik iets over het hoofd gezien?:gruebel:
grt ouder

richardgaatstappen
15 september 2014, 17:59
ik doe graag mee ...... kan ik die club wellicht ook een keer bezoeken

MichelJ
15 september 2014, 18:07
Let OP : Er zijn geen vrijkaarten meer ....

ik doe graag mee ...... kan ik die club wellicht ook een keer bezoeken