Volledige versie bekijken : seks voor 5 euro
ja in Griekenland momenteel ook,maar zaterdag 17mei een reportage van Vranckx op Canvas(VRT)om 20h over seks voor vijf euro in Brazilie.
Yolanthe Sneijder ,vrouw van voetballer Wesley Sneijder,zet zich in voor de stichting Free a Girl,die minderjarige meisjes in Brazilie uit de prostitutie haalt.
Ze spreekt met enkele van hen,en laat ook een man aan het woord,die openlijk zijn behoefte aan seks met minderjarige meisjes praat
chefkok
17 mei 2014, 00:59
Sexet minderjarigen is gewoon weg ziek! Geef mij maar een wel gevormde jonge dame.
Pietjepik
17 mei 2014, 16:09
sex met minderjarigen is ziek inderdaad...
Maar ik verbaas me de laatste tijd wel over hoe mooi en fysiek goed ontwikkeld meisjes van 18 jaar reeds zijn. in dat korte tijdsbestek zijn ze opgegroeid tot heerlijke volwassen vrouwen. Hoeveel verschil zou er fysiek tussen een meid van 18 en 1 van 16 of 17 bestaan vraag ik me dan toch wel af. Niet dat ik het zelf waar zou willen nemen hoor, puur een gedachte die ik had. Ik had deze week onverwacht en eigenlijk onbedoeld sex met 3 meisjes van 18 die ik gezien hun prachtige lijf en volwassen gezicht begin 20 had ingeschaald...... :gruebel:
Bluebear
17 mei 2014, 17:54
sex met minderjarigen is ziek inderdaad...
Maar ik verbaas me de laatste tijd wel over hoe mooi en fysiek goed ontwikkeld meisjes van 18 jaar reeds zijn. in dat korte tijdsbestek zijn ze opgegroeid tot heerlijke volwassen vrouwen. Hoeveel verschil zou er fysiek tussen een meid van 18 en 1 van 16 of 17 bestaan vraag ik me dan toch wel af. Niet dat ik het zelf waar zou willen nemen hoor, puur een gedachte die ik had. Ik had deze week onverwacht en eigenlijk onbedoeld sex met 3 meisjes van 18 die ik gezien hun prachtige lijf en volwassen gezicht begin 20 had ingeschaald...... :gruebel:
Je zou kunnen overwegen om de dame naar haar leeftijd te vragen. "Dan hoef je je achteraf niet schuldig te voelen". Maar een heer doet zoiets niet, he. Een dame vraag je niet naar haar leeftijd. Dat noemen ze nou boter op je hoofd hebben!!! :confused: :rolleyes:
7415
Pietjepik
17 mei 2014, 17:58
ik ben vaak sprakeloos door hun schoonheid bluebear, daarom vraag ik het meestal pas achteraf, als ik na een vreselijk orgasme weer uit die roes ontwaakt ben.
:ranting2:
Jan_Wandelaar
18 mei 2014, 15:30
Hoeveel verschil zou er fysiek tussen een meid van 18 en 1 van 16 of 17 bestaan vraag ik me dan toch wel af.
Vandaar dat, in ieder geval in Nederland, seks met een 16-jarige volledig legaal is. Uiteraard met wederzijdse instemming, want verkrachting blijft verkrachting.
Vanaf 16-jarige leeftijd heeft iedereen in Nederland, mits vrij van ernstige geestelijke beperkingen, seksueel zelfbeschikkingsrecht, en mag dus zelf beslissen seks te hebben met iemand. Uitzondering is betaalde seks, waar een minimumleeftijd van 18 jaar (word zeer waarschijnlijk 21 jaar) voor bestaat.
Net zoals bloemen op hun mooist zijn wanneer ze net uit de knop komen geldt dat ook voor vrouwen. Geil worden van een goed ontwikkelde 16-jarige meid is daarom de normaalste zaak van de wereld, en maakt je geenszins tot pedofiel. Mocht je in staat zijn amoureuze gevoelens op te roepen bij die goed ontwikkelde 16-jarige meid, en ze stemt in met het dansen der horizontale tango, dan kunnen jullie volledig legaal je wederzijdse lusten botvieren.
J.W.
The Joker
18 mei 2014, 23:39
Een aantal jaar geleden was die 16 jaar in NL trouwens nog 12 jaar!
Denk dat vele efebofielen die wetswijziging nog immer vervloeken...
Om de leeftijdsgrenzen van Jan Wandelaar buiten NL ook te vermelden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe
Alle efo's kunnen dus het best naar Spanje afreizen en wegblijven uit Cyprus, Malta, Ierland & Turkije.