PDA

Volledige versie bekijken : Nicky (Roemeense)

MichelJ
17 mei 2014, 12:48
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Nicky (Roemeense)

Leeftijd
:
25 jaar
Taal
:
Engels (goed)

Haarkleur
:
Bruin
Haarlengte
:
Lang

Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Normaal

Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.

Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.

Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Onbekend
Herhalingsgevaar
:

Prijs
:

Tijdsduur
:

Service
:
NMC, PZC, Tongzoenen, FT, Beffen, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung

Extra info
:
Herkenbaar aan haar karakteristieke brilletje

MiniME
18 mei 2014, 08:43
Super leuk en enthousiast meisje, en prima vermaak zowel buiten als op de kamer!

Er kan ook BrilleBesamung aan haar pakket worden toegevoegd :)

stephan
30 mei 2014, 09:21
Prima ervaring mee gehad gisteren. Zeer lief met goede service. Absoluut groot herhalingsgevaar.

willemdewandelaar
15 juni 2014, 22:49
Vorige week een Nikki sessie gedaan , kan niet anders zeggen dan zeer prettige ervaring met deze Roemeense, is daarnaast ook vriendelijk.
opvallend was het Tongzoenen waar ze zelf mee begon.

Kwant
25 juli 2014, 18:24
Al iets langer geleden een uurtje mogen zoenen en meer bij Nicky, leuke meid in de omgang. Super qua tongzoenen!

Piet Plezier
26 oktober 2014, 14:55
Helaas komt ze niet meer terug.

Cat
26 oktober 2014, 19:13
Helaas komt ze niet meer terug.

Jammer, was een toppertje. Gaat ze naar een andere club of vertrekt ze "definitief" terug naar Roemenië?

Hopelijk is ze stiekem net zo snel weer terug als Melanie.

Piet Plezier
26 oktober 2014, 20:18
Wat ik gisteren heb gehoord van Nicole blijft ze in Roemenië bij haar vriendje

Piet Plezier
31 oktober 2014, 21:08
Nicky is terug.

Cat
31 oktober 2014, 21:43
Nicky is terug.

Yes, yes, yes.

Wordt lastig kiezen volgende week. Ben bang dat ik enkele DVP´tjes moet teleurstellen met zoveel toppertjes. Of ik kan nog snel een tweede hypotheek afsluiten om ze allemaal tevreden te houden. Benieuwd hoe de bank reageert op kamergang-bonnetjes ten koste van het bouwdepot...

Chauffie
31 oktober 2014, 22:01
Nicky is terug.

Wat een goed nieuws piet ik kom morgen zeker kijken

Kwant
1 november 2014, 00:01
Dan kom ik morgen ook kijken :)

Cat
6 november 2014, 18:53
Enkele nieuwe foto´s van Niki op de website. Kan niet wachten tot morgen...

fervent
8 november 2014, 16:57
Ze is wel 10 kilo zwaarder geworden. Staat haar niet slecht die grotere borsten, maar veel meer zou er niet bij moeten komen. Maar dat is mijn smaak.

phoenix
17 november 2014, 12:21
nicky had ik gevonden, die wilde niet pijpen oude sofa, maar was er niet vies van om mijn leuter naar de stand snoeihard te aaien. zo kwam ik met haar oude kamer terecht. Ze liet er geen gras overgroeien en deed het orale gedeelte zeer goed, kussen is een feest met haar , maar neuken daar is ze toch wel het beste in, als je maar zorgt dat ze goed nat wordt....dan gaan alle poorten verder open. Na lekker doggy, mooie volle kont heeft ze inmiddels, in een heerlijke eindsprint ging zij als een volleerde danseres alle kanten op en reed me gruwelijk lekker klaar. Ik wist weer waarom ik haar gekozen had.

hasta la pasta
21 november 2014, 17:50
Het werk is soms onverwacht onregelmatig, het voordeel is dan dat je ineens ruim de tijd hebt om naar VG te rijden op deze mooie vrijdag. De tweede date van de dag was dus met Nicky. Ik kan niet anders zeggen dat dit een hele slimme, correcte en lieve dame is waarmee het prima vertoeven is op de kamer. Ik heb eerst een hele tijd in de grote zaal over van alles en nog wat zitten kletsen. Daarna zijn we naar een nieuwe kamer gegaan waarin ik gruwelijk lekker aan mijn trekken ben gekomen. Ik ben te weten gekomen dat Nicky het heel goed met Sarina kan vinden (die was er niet vandaag). Ik zie nu al uit naar een trio met de beide schatjes, hopelijk zien ze dit zelf ook zitten, ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken . . .

licky luke
22 november 2014, 14:16
Het werk is soms onverwacht onregelmatig, het voordeel is dan dat je ineens ruim de tijd hebt om naar VG te rijden op deze mooie vrijdag. De tweede date van de dag was dus met Nicky. Ik kan niet anders zeggen dat dit een hele slimme, correcte en lieve dame is waarmee het prima vertoeven is op de kamer. Ik heb eerst een hele tijd in de grote zaal over van alles en nog wat zitten kletsen. Daarna zijn we naar een nieuwe kamer gegaan waarin ik gruwelijk lekker aan mijn trekken ben gekomen. Ik ben te weten gekomen dat Nicky het heel goed met Sarina kan vinden (die was er niet vandaag). Ik zie nu al uit naar een trio met de beide schatjes, hopelijk zien ze dit zelf ook zitten, ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken . . .

Dan wordt het vast en zeker "Pluk de dag of twee bloemetjes..." :biggrin: ;)

Piet Plezier
8 december 2014, 19:27
Nicky is weg uit van Goch.
En keert niet terug naar eigen zeggen.
Maar je weet het nooit met een dvp.

phoenix
8 december 2014, 19:29
wat is dat toch, had ze het naar haar zin, daar leek het toch niet op

Piet Plezier
8 december 2014, 19:32
wat is dat toch, had ze het naar haar zin, daar leek het toch niet op

Er is een akkefietje geweest.
Maar daar ga ik verder niets over vermelden.

phoenix
8 december 2014, 19:35
erg jammer , eindelijk een wat intelligente dame en weg is ze...het zou me niet verbazen als bepaalde koninginnen en lakeien haar hebben weggejaagd...

Piet Plezier
8 december 2014, 19:37
Phea er zijn volop nieuwe dames aanwezig.

fervent
8 december 2014, 22:02
Ook ik vind het jammer. Lekkere sessies gehad met deze meid. Maar ja, keus genoeg.

Piet Plezier
26 december 2014, 14:21
kan verplaatst worden is definitief vertrokken.

fervent
26 december 2014, 14:34
weet iemand toevallig waar ze naartoe vertrokken is? Dat zou mooi zijn.

Piet Plezier
26 december 2014, 14:37
ik zal straks wel even een rondje langs de roemse meiden maken.
als ik het weet zal ik het even hier vermelden.

Cat
6 juni 2016, 21:19
Vorige week is ze weer teruggekeerd in Van Goch. Nog steeds met karakteristiek brilletje, maar nu met een kort kapsel. Wel enkele pondjes aangekomen, maar dat mag de pret niet drukken. Wegens andere opties nog niet gecheckt of haar service nog steeds op hoog niveau is, maar dat zullen we binnenkort ff gaan onderzoeken. Druk, druk, druk, zoveel vrouwen...

BP2
24 juni 2016, 10:09
Nicky is terug, mooi voor mijn een reden om wat vaker naar Goch te gaan.
Service zoek dat zelf maar uit.;)

papi
28 november 2016, 10:42
Ze is er nog steeds en met korte coupe en goede size borsten. Service.....jaaaaah, prima.

Big spender
1 februari 2017, 09:02
Gisteravond ben ik met haar op de kamer geweest. Was SUPER!! Wat een lekkere tieten en lekker lijf. Ik herkende haar echter helemaal niet terug van enkele jaren geleden, toen zij nog slank was en lange haren had. Alleen het brilletje is gebleven.
Ze spreekt goed engels, en is veel inteliigenter dan de meeste andere dvp's.
Ze rookt niet, en geen tattoos.
Daar kun je haar alleen al aan herkennen. ( en brilletje
Ze is wel wat stevig geworden, maar daar houd ik van, en ze heeft de allermooiste borsten

Spiderman1973
1 februari 2017, 19:29
Ik twijfelde laatst al of ze het was door het korte kapsel. Vond het een van de betere en lekkerste meiden een paar jaar gelden.
Jammer dat ze wat meer gezet is geworden en de uitstraling niet meer zo schattig is met dat korte haar. Inderdaad wel lekkere borsten.

hasta la pasta
2 februari 2017, 00:23
En ik zat vanavond te dubben of ik strooptocht zou gaan. Het werd dus Goch na een telefoontje omdat ik gelezen had dat Nicky terug is. Ik had een paar jaar geleden voor de eerste maal het genoegen gehad om een kamer met haar te doen. Toen ik net bij haar zat werd ik daar fijntjes aan herinnerd. Hoezo een olifantengeheugen. Door haar korte haar en de toename in gewicht ziet ze er echt anders uit nu. Ik heb in het verleden te weinig met haar gekamerd om een oordeel te kunnen vellen over haar dienstverlening. Wat ik nu wel weet is dat het echt Super is. Zoenen als een dolle en closer kan het niet worden. Haar lichaam is nu lekker vol en romig (oh die borsten, mmmh) en ze is erg prettig in de omgang. Ze blijft nog wel eventjes om de portemonnee weer op sterkte te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ik daar nog wel een keertje aan meewerk.

Piet Plezier
26 maart 2017, 16:33
niet meer aanwezig in van GOCH

Piet Plezier
13 mei 2017, 15:31
Nicky is weer terug op het honk

phoenix
13 mei 2017, 17:09
das goed nieuws!