PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Sofie

fletch
17 mei 2014, 13:36
Haarkleur: zwart
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : ja
Service: nmc, pmc, zoenen
Voordelen: ze is heerlijk
Nadelen:

Weer eens bij DS gaan kijken dit keer met sofie gegaan een heerlijke meid met mooie tieten en billen
in vele standen een zalige harde neukpartij:biggrin: mijn paal explodeerde hevig.

Er zijn daar genoeg andere lekkere dames zo zag ik ene dina rondlopen zij kwam even voor mij staan met haar opwindende prachtige billen en ik dacht die komt de volgende keer in aanmerking voor mijn een stevige wip:tongue: en ook nog een dame met de naam anne met een paar adembenemende mooie heerlijke grote geile tieten:eek:.

Heerlijk huis dat ds. ;)

fletch
28 juni 2014, 15:34
Laatst weer met Sofie geweest was weer een zalige harde neukpartij.:biggrin:

fletch
2 augustus 2014, 23:29
Zin om te neuken dus op naar DS daar zijn heerlijke meiden weer met Sofie gegaan er volgde een hete harde neukpartij
zag weer andere heerlijkheden rondlopen zoals ene Maria met een zalige kont die komt de volgende keer voor een harde neukpartij in aanmerking zalig wippen daar bij ds.

fletch
4 juli 2015, 00:51
Zin in wippen dus op naar ds weer met sofie gegaan harde neukpartij lekkere meiden daar bij ds.

fletch
31 december 2015, 16:36
Sofie helaas niet meer bij het geile ds zeer jammer:frown: veel zalige harde neukpartijen met haar gehad:tongue:

fletch
26 juni 2017, 01:29
Iemand idee waar ze nu is lekkere meid

fletch
31 december 2020, 13:28
Is helaas nergens meer te bekennen een van de lekkerste meiden ooit :fuck::smile2:

fletch
5 december 2022, 23:07
Oh wat was ze lekker met dat zalige kutje