Volledige versie bekijken : Waarnaartoe in Frankfurt ?
chiefinspector
19 mei 2014, 22:56
Binnenkort ben ik voor zaken in Frankfurt en denk eraan mijn horizon te verbreden met een bezoek aan een saunaclub aldaar.
Maar nu zie ik dat er in de directe omgeving meerdere zijn, dus graag leg ik jullie de keuze voor.:confused:
Ik heb al wat rondgeneusd en me ingelezen en kom tot de volgende mogelijkheden die mijn interesse hebben gewekt:
Mainhattan
World
The Palace
Welke club raden jullie aan en waarom?
mijn dank is groot,:freu:
the chief
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt en wat je belangrijk vindt als je een echte en grote FKK gaat bezoeken. Palace, want geen tuin maar wel dicht bij de Messe zou ik niet zo snel heengaan voor het echte FKK gevoel.
In je lijstje ontbreken Oase en Sharks :wink:. Beide ongeveer een half uurtje rijden vanaf het centrum van Frankfurt.
vrije jongen
20 mei 2014, 07:15
Op het moment...:
Sharks is "de" club op het moment, met een goede line up en ook een redelijke hoeveelheid goede dames (al is het wel oppassen).
World is de club met de beste kans op een goede sessie, maar veel toppertjes op het moment afwezig. Vanaf de 28e gaat hun "verhaardagsweek" in met entree voor 50 en misschien ook de terugkeer van wat goede dames.
Palace inderdaad geen tuin en vol met profi dames die je proberen uit te pezen. Als je voor langere kamers gaat krijg je vaak waar voor je geld, maar korte kamertjes zijn vaak teleurstellend.
Mainhattan is een leuk clubje, maar recentelijk hoor je steeds vaker over beperkte service (soms valt dit weg als je langer blijft).
Oase is een mooie club, maar inmiddels voornamelijk gericht op toeristen (die ook steeds minder komen). De enige club waar je maar 1 keer iets mag eten en de dames zijn gewend aan het raken aan onervaren/makkelijke klanten. In een jaar tijd lijkt het erop dat de club vele stamklanten heeft verspeeld. Line up zou dan wel weer redelijk goed zijn.
Dan heb je nog Dietzenbach voor al uw goedkope AO wensen.
FKK Darling als je maar kort de tijd hebt (10 entree). En nog een paar kleine clubs hier en daar.
Eén ding om rekening me te houden in Frankfurt is de Messe. Als er een Messe is dan is er vaak een enorme aanloop bij de clubs. Met name Palace heeft door haar ligging (en volgens mij goede relatie met taxi-chauffeurs) een enorme aantrekkingskracht tijdens beurzen. Het is dan erg druk en de dames lijken zich er wat gemakkelijker van af te kunnen maken. Het merendeel komt toch niet meer terug.
In mindere mate geldt dat ook voor Oase. Het ligt een kwartiertje buiten FFM. Op zich is het een paradijsje met veel leuk uitziende jonge Bul-Roe dames, maar het is ook een jachtterrein. Je wordt constant aangesproken; Schätzlein kommst du hier? Hast du Lust?? Dat vind ik het belangrijkste nadeel.
World is redelijk vergelijkbaar met GT en ligt in de middle of nowhere. Mainhattan ben ik nog nooit geweest.
Weet niet welke clubs de vragensteller gewend is, maar Palace en Mainhattan zou ik vermijden. World zou nog kunnen, maar..........
In je lijstje ontbreken Oase en Sharks :wink:. Beide ongeveer een half uurtje rijden vanaf het centrum van Frankfurt.
........Sharks en Oase hebben optisch gezien de beste line-up, waarbij Sharks de meeste kans geeft op ook nog eens een goede service.
Nog meer kans op goede sex in de kleinere RTCs die VJ al noemt, maar daar zijn er in NRW meer van, je gaat naar Frankfurt om juist eens een mega club te bezoeken lijkt me? Als je dag met goed weer hebt zou ik voor Sharks of Oase gaan (grote tuin, buitenzwembad, etc en dus indrukwekkende line up).
chiefinspector
20 mei 2014, 22:37
@MiniME
kom graag in ook voor mij de gezelligste huiskamer van Nederland. LR
Picasso 1
21 mei 2014, 08:33
@MiniME
kom graag in ook voor mij de gezelligste huiskamer van Nederland. LR
Liefhebbers van LR die ook weleens in Frankfurt komen, gaan doorgaans graag naar World.
Maar eigenlijk kun je het best heel Frankfurt links laten liggen, tegenwoordig (al enkele jaren) is het in clubs dichterbij veel beter vertoeven.
vrije jongen
21 mei 2014, 13:58
Liefhebbers van LR die ook weleens in Frankfurt komen, gaan doorgaans graag naar World.
Maar eigenlijk kun je het best heel Frankfurt links laten liggen, tegenwoordig (al enkele jaren) is het in clubs dichterbij veel beter vertoeven.
Hangt er vanaf wat je wilt. Zeker als je de clubs in de buurt gewend bent, is het wel eens leuk om tussen al die naakte jagertjes geworpen te worden. Mocht tuin/welness je ding zijn, is dit ook wat uitgebreider dan in de buurt. Als je van LR roemeentjes houdt, zal je Sharks en World ook wel kunnen waarderen.
Ach als je toch in de buurt bent loont het nog wel de moeite. Zeker bij mooi weer blijft een echte en grote FKK een bezoekje waard. Maar de glans is lang niet meer wat het eens was toen de tsunami van Roemeense en Bulgaarse dames nog niet was begonnen.
Er was een tijd dat goede Russische, Poolse, Duitse en Baltische dames etc de norm was in de clubs in de buurt van Frankfurt. Maar dat is al lang geleden, mooi was die tijd :tongue:.
Picasso 1
21 mei 2014, 23:30
Ach als je toch in de buurt bent loont het nog wel de moeite. Zeker bij mooi weer blijft een echte en grote FKK een bezoekje waard. Maar de glans is lang niet meer wat het eens was toen de tsunami van Roemeense en Bulgaarse dames nog niet was begonnen.
Er was een tijd dat goede Russische, Poolse, Duitse en Baltische dames etc de norm was in de clubs in de buurt van Frankfurt. Maar dat is al lang geleden, mooi was die tijd :tongue:.
De clubs hebben inderdaad een verschrikkelijke degradatie ondergaan. Ongelooflijk wat een verval. Maar goed, het zijn nog altijd mooie gebouwen met ruime tuinen en je kunt erheen gaan om dat ook eens te bezichtigen.
De clubs hebben inderdaad een verschrikkelijke degradatie ondergaan. Ongelooflijk wat een verval. Maar goed, het zijn nog altijd mooie gebouwen met ruime tuinen en je kunt erheen gaan om dat ook eens te bezichtigen.
Dat is wel erg sterk uitgedrukt en als mijn maatje doorlopen dit leest (wat ie niet doet :tongue:) vraagt ie zich misschien af of we binnenkort wel moeten afreizen naar Frankfurt.
De clubs in de buurt van Frankfurt waren bijzonder en hadden een USP, de line-up en de sfeer. Dat is helaas al een aantal jaren niet meer zo. Dat kan niet ontkend worden.
bergm550
22 mei 2014, 00:30
Ik heb al wat rondgeneusd en me ingelezen en kom tot de volgende mogelijkheden die mijn interesse hebben gewekt:
Mainhattan
World
The Palace
Welke club raden jullie aan en waarom?
FKK Sharks en FKK World zijn de moeite waard. Beide clubs hebben een goede line up. Ik zou World aanbevelen vanwege de mooie tuin in de zomer en alle dames lopen naakt in World, dus echt naakt, geen slipje, alleen schoenen. Qua sessies heb ik nooit echt een slechte sessie gehad in World.
Palace zou ik mijden. Vroeger kwam ik hier vaak. Echter, de service van de dames is achteruit gegaan door de toeristen, vooral Italianen die niet beter gewend zijn. Voor zoenen moet vaak extra 50 Euro betaald worden, tenzij je een uurtje gaat.
Mainhattan zou ik ook mijden vanwege de slechte line up. Daarnaast heeft FKK Oase een goede line up, maar door recente veranderingen is er geen onbeperkt eten en ook de kans op een slechte kamersessie is groter dan in World. Dus al met al zou ik World of Sharks aanbevelen.
desselman
22 mei 2014, 20:50
To be fair, no clear reason to travel to Frankfurter clubs these days. The overall level has been declining heavily the last year, poor service seems to be the standard, no distinction between Oase/World/Palace/Sharks, Mainhattan not my cup of tea, so no clear view on that club in particular, but the "big 4" are practically the same, 80% or more Rumanian girls, DFK a big questionmark with at least 50% of the girls as well, off course the upselling or extras which are common use can be disturbing, unfortunately no changes in sight anyhow. Oase still most interesting lookswise, World a gimmick compared to 2/3 years ago, soft sessions without any highlights are bound to happen, my guess would be at least 1 bad session out of 3, at least...Sharks attracting more girls, but servicelevel is not high by any means... When you're in the neighbourhood: a relaxing day in the sun (Oase) would be an option, take it easy regarding the amount of sessions during the afternoon, the interesting girls tend to enter later on... Don't be surprised to be disappointed at least 1 time, that's normal... Happy humping...
KinkySnake
22 mei 2014, 22:41
To be fair, no clear reason to travel to Frankfurter clubs these days. The overall level has been declining heavily the last year, poor service seems to be the standard, no distinction between Oase/World/Palace/Sharks, Mainhattan not my cup of tea, so no clear view on that club in particular, but the "big 4" are practically the same, 80% or more Rumanian girls, DFK a big questionmark with at least 50% of the girls as well, off course the upselling or extras which are common use can be disturbing, unfortunately no changes in sight anyhow. Oase still most interesting lookswise, World a gimmick compared to 2/3 years ago, soft sessions without any highlights are bound to happen, my guess would be at least 1 bad session out of 3, at least...Sharks attracting more girls, but servicelevel is not high by any means... When you're in the neighbourhood: a relaxing day in the sun (Oase) would be an option, take it easy regarding the amount of sessions during the afternoon, the interesting girls tend to enter later on... Don't be surprised to be disappointed at least 1 time, that's normal... Happy humping...
Highly Recognizable...
Willem2
23 mei 2014, 07:03
@ desselman and KinkySnake
Wat een unieke verbroedering. Zoiets is alleen mogelijk op het ijsberenforum. Zelfs Jack42 en MiniMe zullen daar samen hartelijk om lachen.
En chiefinspector heeft weer een antwoord .....
:wink2:
In het Frankfurtse is het inderdaad iets minder dan enkele jaren geleden, dat moet ik beamen.
Toch kun je ook daar absoluut goede sessies beleven, zo had ik bijvoorbeeld in World supersessies (met name Neya)
Zelfs Desselman zal dat beamen, hij heeft er zelfs positief over bericht (weliswaar onder zijn oude Nick en in het Nederlands)
Qua optiek is Sharks voor mij het beste, gevolgd door World, waar het nogal wisselend is.
Oase ben ik lang niet meer geweest oa door het gewijzigde eet-beleid
@ desselman and KinkySnake
Wat een unieke verbroedering. Zoiets is alleen mogelijk op het ijsberenforum. Zelfs Jack42 en MiniMe zullen daar samen hartelijk om lachen.
En chiefinspector heeft weer een antwoord .....
:wink2:
:rofl:
noglangnietuitgewandeld
25 mei 2014, 07:58
In Frankfurt was FKK Beach voor mij de laatste jaren de place to be. Niet om de club zelf, die stelt weinig voor, maar vanwege één supermeisje, Vicky. Sinds die vertrokken is, kan ik er mijn draai niet goed meer vonden. World is op zich prima. Sharks, een prachtige club die je eigenlijk gezien moet hebben, maar het animeren loopt daar soms echt de spuigaten uit. Palace en Mainhatten typische messeclubs met aangepast serviceniveau, gericht op gasten die toch niet terugkomen. Bij eerstvolgende gelegenheid overweeg ik FKK Rom eens een keer te doen.