PDA

Volledige versie bekijken : Yvi (Servische)

frits10
21 mei 2014, 21:47
Vandaag zag ik voor het eerst in Herne de Servische Yvi. Circa 1.80 lang, mooi halflang zwart haar, prachtige borsten, mooie lach, stralende ogen, gevoel voor humor. Ik had wel eens (zeer positief) over haar gehoord, ze werkte voorheen in Freude39 in Bochum. Ze is op dit moment maar heel af en toe in Herne, zei ze, maar wel regelmatig in GT. Op de kamer met haar genoot ik met volle teugen. Wat een ge-wel-di-ge meid, zeg! Tongzoenen, fantastisch pijpen, heel soepel neuken, etc. Helaas was ik, vanwege afspraken elders, maar een half uurtje met haar op de kamer. Daarom heb ik maar direct een vervolgafspraakje met haar gemaakt, binnenkort in GT.

Henk74
22 mei 2014, 13:16
JAMMER DAT ZE GT PREVELEERT BOVEN FREUDE

frits10
25 mei 2014, 22:16
Dat ze GT prevaleert boven Freude, is op zichzelf begrijpelijk. In GT zijn voor haar veel meer potentiële klanten, het is er drukker, er zijn meer zakenmannen die ook echt wat te besteden hebben. De klanten in Herne zijn overdag toch veel 60+-ers (of 70+-ers) en 's avonds zijn er nogal veel Turkse gasten, waarover ik de dames vrijwel uitsluitend negatief hoor praten. Veel dames in Herne wachten volgens mij de dag af dat de renovatie van de Freude-vestiging in Bochum klaar is. Ze gaan dan graag weer terug naar hun oude stek in Bochum.

Henk74
26 mei 2014, 13:20
RENOVATIE KLAAR ..... LAAT ME NIET LACHEN .(deed ik reeds wat schamper )