Volledige versie bekijken : Privat Termin in HP
piranha
26 mei 2014, 17:05
Theke Annetta kwam Michelle verblijden met een 'Privat Termin'.
Wat moet ik me voorstellen bij een "Privat Termin"? Wil dat zeggen dat iemand bv. met de theke telefonisch een afspraak had geregeld met Michelle op een bepaald uur?
Wat moet ik me voorstellen bij een "Privat Termin"? Wil dat zeggen dat iemand bv. met de theke telefonisch een afspraak had geregeld met Michelle op een bepaald uur?
Op de website staat het als volgt beschreven:
http://hauspanthera.de/index.php/privatempfang.html
So kannst Du das Haus Panthera betreten, wirst von geschultem Empfangspersonal zum Check In begleitet und
hast dort die Möglichkeit, all unsere Ladies vorgestellt zu bekommen, um dann in Ruhe eine vollkommen
unbeobachtete Zeit in einer Hotel-ähnlichen Suite zu verbringen.
Ik zou zeggen dat in zo'n geval dus alleen de "vrije dames" voorgesteld kunnen worden, kwestie van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Al doet in dit geval het bericht van knaktuut vermoeden dat er van voorstellen geen sprake was.
Pietjepik
26 mei 2014, 17:19
kun je ook ergens terug lezen wat het kost om zo'n meid bijvoorbeeld naar je hotel in Ratingen te laten brengen? veel clubs bieden die service aan, ik kan me wel 1 of 2 dames indenken die ik een avondje ganz privat in Villa Ratingen zou willen neuken. Gezellig met haar eten aldaar en dan stevig van bil.
Een collega van me deed dat destijds al met een lekkere rijpe dame, in dienst bij een aan onze firma gelieerde (Britse) organisatie. "Toevallig" hadden beiden in hetzelfde hotel een kamer geboekt en dan zagen we die twee binnen twee minuten na elkaar met een smoes dat ze moe waren of nog wat moesten werken om 21.00 naar hun kamer vertrekken. Een uur later liep ik langs de kamer van mijn mannelijke collega en hoorde ze warempel stevig van bil gaan.
Jaloezie speelde toen wel een rol in mijn leven in die periode.. :luvlove:
Het bovenstaande is niet helemaal waar. Als je voor de prive ontvangst kiest (kamers boven op de trap) dan heb je meerdere opties;
- Je hebt geen flauw idee met wie je wilt en laat dames tonen. Ze trekken dan 1 na 1 de dames uit de ontvangstruimte tot de klant besloten heeft. Dat gaat zover dat als jij met een dame in gesprek bent, de dame gewoon moet opdraven om door de vleeskeuring te gaan. Of om het anders te zeggen; zolang de sleutelvraag niet gesteld is trekken ze haar onder jouw handen vandaan. Meerdere malen meegemaakt.
- Je hebt een afspraak gemaakt voor een bepaalde dame voor een bepaalde tijd. Dit heeft voor de ijsbeer ook zo zijn nadelen. Stel je vind een dame leuk en gaat babbelen dan laat ze je wellicht weten dat ze een 'termin' heeft. Tot zover niets mis. Het gaat pas mis als de potentiële klant vertraging heeft en het grote wachten gaat beginnen. Kan dus helemaal mis gaan als de klant te laat komt en ook nog gaat verlengen. Dan sta je als ijsbeer weer mooi te kijken.
Het verhaal heeft ook een andere kant. Veel mannen hebben niet de tijd om een gedeelte van de dag in P door te brengen. En het is zonde voor ze om entree te betalen, een uurtje te wippen en te gaan. Dan is dit voor de "middagspauze neukers" een goed alternatief. En je hebt min of meer privacy.....
piranha
26 mei 2014, 18:15
Het verhaal heeft ook een andere kant. Veel mannen hebben niet de tijd om een gedeelte van de dag in P door te brengen. En het is zonde voor ze om entree te betalen, een uurtje te wippen en te gaan. Dan is dit voor de "middagspauze neukers" een goed alternatief. En je hebt min of meer privacy.....
Dus je hoeft in dat geval geen entree te betalen als ik het goed snap, maar ik vermoed dat je dan wel ergens een meerprijs zal moeten betalen voor bv. de suite. Of is het enkel 80€ lammeren voor de dame en klaar is kees? Kan me dat moeilijk voorstellen want je geniet toch wel ergens van bepaalde privileges.
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar volgens mij betaal je idd een vergoeding voor de kamer. Ik zou ff bellen als ik jou was. Ik heb alles verteld wat ik weet....
beffer69
26 mei 2014, 19:50
hmm, zo misschien leuk zijn om nachtje met een dame door te brengen.
piranha
26 mei 2014, 20:02
Nu ik er nog eens even heb over nagedacht vind ik zo'n "Privat Termin" helemaal geen slecht idee, vooral voor zo'n kleine intieme club (al dan niet tegen meerprijs, waarschijnlijk wel vermoed ik). Waarom ik dat vind? Kijk ik las hier het stukje van Knaktuut en hij is een beetje pissig over het voorval maar dat vind ik een beetje onterecht, laat ik duidelijk zijn dat dit geen aanval op hem is, ik neem hem gewoon als willekeurig voorbeeld in het volgende scenario.
Knaktuut zit met enkele vrienden lekker buiten op het terras in het zonnetje te wachten op Michelle, hij heeft honger maar eet niet, nee hij wacht tot Michelle haar opwachting maakt want dan kunnen ze samen eten. Een half uurtje later arriveert de illustere dame in kwestie, helemaal opgetogen besteld Knaktuut 2 bellen wijn als aperitiefje, dan wat lullen en een halfuurtje later eten bestellen, nog wat lullen nadien en uiteindelijk anderhalf uur later voor een uur naar de kamer. Ondertussen wil ik ook graag met Michelle naar de kamer maar dit gaat niet want Knaktuut houd haar alles bij elkaar 3 uur gaar op de stoof dus moet ik nodeloos wachten. Knaktuut is misschien een goede klant van haar dus zal ze hem niet even laten zinken om met mij te gaan wippen, ik die misschien maar een one timer ben. In zo'n geval kan ik goed aannemen dat er kerels zijn die die flauwekul beu zijn en dan de binnenweg van de "Privat Termin" nemen. Knaktuut is pissig omdat hij vind dat hij het recht heeft om met de dame eerst eens uitbundig te gaan dineren omdat hij er wekelijks komt en veel geld achterlaat, maar in dat opzicht is Knaktuut naar mening fout, hoewel ik er wel begrip voor heb.
Uit eigen ervaring zie ik dikwijls in kleine clubs dat kerels (vooral stammgasten) bepaalde dames proberen te claimen, in grote clubs als bv. GT komt dit veel minder voor omdat er veel meer mannen in de rij staan voor hen. Ik herriner me nog indertijd toen Inès in Babylon zo'n hype was. Toen ik haar voor het eerst zag wou ik gelijk de kamer op met haar maar dat heeft wel 3.5 uur geduurd voor het zover was, want haar goede klant in kwestie zat eerst een uur te lullen hoezeer hij haar die week gemist had, zelf werd ze er ook gek van. Ze wist dat ik wachtte op haar en stuurde er op aan om die kerel naar de kamer te krijgen, en dat wou hij ook wel maar eerst wou ie nog een stukje eten, goed dan knikte Inès met een lang gezicht. Na het eten wou mijnheer nog een koffietje slurpen, goed dan knikte Inès, maar die koffie stimuleerde zijn darmen dus moest mijnheer ook nog even gaan schijten, en na die handeling moest ie natuurlijk nog even de douche in om de stront van z'n kont te spoelen en zo bleef het maar duren om dan uiteindelijk met Inès 1.5 uur naar de kamer te gaan. Inès dus eigenlijk twee werkuren door haar neus geboort. Nadien had ik het erover met Inès en ze moest het dulden vertelde ze me omdat hij iedere week op de stoep stond en goed bij Eddy stond aangeschreven. Maar eigenlijk was ze hem liever kwijt dan rijk.
En om deze reden vind ik een "Privat Termin" eigenlijk zo slecht nog niet. Wil je met een dame zo graag naar de kamer, wel drink dan een koffie samen, draai een tong en vertrek, maar zit niet oeverloos de tijd te rekken. Pas op, zelf zit ik ook graag eerst een uur met een dame te raggen in de zetel, maar laat ons eerlijk wezen, als jij de wachtende partij bent heb je ook graag dat het vooruit gaat.
desselman
26 mei 2014, 20:09
As one might expect: different pricing off course. The client can choose a girl beforehand as he makes a phonecall to "book" a girl (most of the time, this is the case off course), they make an appointment, scheduled, mostly the client respects the EAT properly, due to circumstances they're might be a hickup, but very rarely this occurs...The girls are informed asap off course, sometimes the preferred girl is in the middle of a session (bad luck, so unavailable for the client from the outside), as backup-plan several girls might be asked to present themselves to the client to "solve" the unfortunate issue... Sometimes girls "disappear" for a while, explanation is quite simple...The bonus for the "outside visitor" is surely privacy, the extra price pro halfhour is worth it probably from their POV, no entryfee which compensates the higher price, so to be fair a decent option if privacy is an issue...The club itself offers a nice option for a drive-by-session, no wasted time, no privacyissues, not too bad...
Pietjepik
26 mei 2014, 20:24
Uit eigen ervaring zie ik dikwijls in kleine clubs dat kerels (vooral stammgasten) bepaalde dames proberen te claimen, in grote clubs als bv. GT komt dit veel minder voor omdat er veel meer mannen in de rij staan voor hen. Ik herriner me nog indertijd toen Inès in Babylon zo'n hype was. Toen ik haar voor het eerst zag wou ik gelijk de kamer op met haar maar dat heeft wel 3.5 uur geduurd voor het zover was, want haar goede klant in kwestie zat eerst een uur te lullen hoezeer hij haar die week gemist had, zelf werd ze er ook gek van. Ze wist dat ik wachtte op haar en stuurde er op aan om die kerel naar de kamer te krijgen, en dat wou hij ook wel maar eerst wou ie nog een stukje eten, goed dan knikte Inès met een lang gezicht. Na het eten wou mijnheer nog een koffietje slurpen, goed dan knikte Inès, maar die koffie stimuleerde zijn darmen dus moest mijnheer ook nog even gaan schijten, en na die handeling moest ie natuurlijk nog even de douche in om de stront van z'n kont te spoelen en zo bleef het maar duren om dan uiteindelijk met Inès 1.5 uur naar de kamer te gaan. Inès dus eigenlijk twee werkuren door haar neus geboort. Nadien had ik het erover met Inès en ze moest het dulden vertelde ze me omdat hij iedere week op de stoep stond en goed bij Eddy stond aangeschreven. Maar eigenlijk was ze hem liever kwijt dan rijk.
.... maar laat ons eerlijk wezen, als jij de wachtende partij bent heb je ook graag dat het vooruit gaat.
Prima weergegeven! :freu: je ziet het inderdaad vaak en overal eigenlijk wel. Ik voel me altijd schuldig als een dame bij me komt zitten en ik eigenlijk nog helemaal niet klaar ben voor een sessie. Hoe graag ik die meid dan ook zou willen neuken kan ik het voor mezelf niet verkopen om zo'n vrouw voor mijn eigen gemak een uur aan het lijntje te houden. Ze zijn daar om te werken en het vriendelijk met je aan pappen doen ze uiteindelijk alleen maar om je mee te lokken voor wat betaald tijdverdrijf. Tijd is geld in een club, zeker voor de mooie populaire dames. Met pijn in mijn pens geef ik dan aan dat ik over een ruim half uurtje wel met haar wil gaan, meestal lopen ze dan weg met mijn zegen uiteraard, soms blijven ze dan hangen. Niet voor de lol maar omdat ze verder geen potentiele klanten in de club zien en ze bang is die 50 of 75 euro mis te lopen door me alleen te laten zodat een andere meid me kan strikken.
Beslag leggen op hun tijd zonder financiële compensatie dat druist in tegen mijn principes. Omgedraaid, ik laat me ook niet zonder financiële compensatie van potentieel lucratieve activiteiten weghouden omdat een of ander kerel of vrouw me bewust of onbewust wenst te claimen met de bedoeling daar later slechts een klein deel van de verloren tijd voor te compenseren middels financiële bijdrage.
De definitie van DVP lijkt op die van gezelschapsdame, maar beide aanduidingen dekken een geheel andere lading. De eerste betaal je voor de sex, de tweede betaal je voor haar tijd, ongeacht wat je tijdens het samenzijn allemaal met elkaar uitvreet of opvreet.
:wink2:
licky luke
26 mei 2014, 20:49
Verhaal klopt ... grotendeels...
Andersom heb ik namelijk meerdere malen meegemaakt dat de dame uit zichzelf bij me bleef "hangen", uiteraard tot mijn groot genoegen.
Zelfs meerdere malen aangeven dat ze eigenlijk hier was voor haar werk en niet enkel om mij gezelschap te houden kon haar niet motiveren om mij te verlaten. Nou ja, als het gezellig is blijf ik natuurlijk ook niet aandringen...
Het gaat er maar even om of de dame er voor kiest om langere tijd bij een klant te blijven, zelfs als dat financieel niet gecompenseerd wordt, of dat de heer haar "claimt". In bovenstaande voorbeeld uity Babylon was dat de keuze van de heer en duidelijk niet van de dame, dat kan zowel voor de dame als de wachtende heren uiterst irritant zijn. Als de dame echter hiervoor kiest is dat een andere zaak. Nog altijd jammer voor de wachtende heren, maar de dame mag wat mij betreft haar voorkeur aangeven en er voor kiezen om niet meer te kameren en een heer van haar gading gezelschap te houden. Ze zal daar dan wel haar motieven voor hebben, neem ik aan...
Dus effe goed kijken waar het initiatief van uit komt, de dame of de heer...
Sjeufke
26 mei 2014, 21:37
Het zou mij natuurlijk niet sieren als ik niet zou reageren. Ik voel mij overigens helemaal niet aangevallen. Ik houd zelfs van een gezond debat, waarin ieder zijn eigen mening mag en kan hebben. En wat mij betreft blijft dat ook zo in deze discussie.
Allereerst de vraag over de "Privat Termin". Het is in HP mogelijk om een dame privé buiten de saunaclub om te boeken. Je kan een telefoontje plegen. Je geeft aan met welke dame je wenst op kamer te gaan en je geeft het tijdstip van aankomst aan. Je hoeft dan geen saunaclub entree te betalen. Een dame heeft mij de prijzen wel eens genoemd, maar helemaal zeker weet ik het niet meer. Ik dacht €70 voor een half uur en €130 voor een uur. Een flink deel van dit bedrag is voor de huur van de kamer. De dame ontvangt dus een deel van dit bedrag.
Dan is mijns inziens alleen maar de vraag aan de orde of een dame zo maar van een ijsbeer 'weggeplukt' kan worden.
Voor de outsiders, een date met een dame in een saunaclub begint al eerder dan het (betaalde) kamerbezoek zelf.
Stel je voor, je bent aan het presalen. De HP gangers onder ons weten dat het er heftig aan toe kan gaan bij het presalen. Ineens wordt dat presalen bruut verstoord door de theke die de dame in kwestie van je weg plukt voor een 'Privat Termin'. Het is 'beleid' in HP, dat is mij bekend. Dus daar maak ik ook geen punt van.
Waar mijn 'ergernis' (is overigens al helemaal over :freu:) wel zit, is het feit dat ik met de betrokken dame een afspraak heb gemaakt en HP daar van op de hoogte is. De betrokken dame meldt dat al dagen van te voren bij HP. Vervolgens word ik dan toch nog geconfronteerd met een Privat Termin!. Als ik op voorhand weet dat er een onderbreking komt als gevolg van een Privat Termin, heb ik daar helemaal geen probleem mee. Dan stel je je daar op in. Het is dus niet meer en niet minder dan een kwestie van afspraken nakomen.
Dan werd er nog iets gemeld over het lang boeken van een dame. Mijns inziens heeft dat niets met stamgasten te maken. Elke ijsbeer kan een dame boeken zo lang als hij zelf wenst. Ook als je daar de eerste keer komt.
Wel is het zo dat een dame een ijsbeer kan weigeren, omdat de dame geen zin heeft in die betrokken ijsbeer. Zo ook zal een ijsbeer niet met elke dame willen kameren. Kijk gewoon even naar jezelf. In een club zijn dames waar je wel mee op kamer wilt en er zijn er ook waar je voor geen goud mee op kamer wilt (al kreeg je geld uitbetaald).
Of je dus wel of niet tot een date komt, geldt dus in twee richtingen, zowel voor de ijsbeer als voor de dame. De dame waar ik graag lang in Panthera mee optrek heeft dus het volste recht om aan te geven dat zij niet of niet lang een date met mij wenst als ik dat haar vraag.
Tot slot. Ik ga voor lol en plezier naar een club. Ik ga er van uit dat iedereen die op dit forum schrijft met diezelfde intentie naar een club gaat. Elke ijsbeer vult op geheel eigenwijze in hoe hij zijn lol en plezier vorm geeft. Als een ijsbeer naar een club gaat om zich helemaal rond te eten, vol te laten lopen met drank en maar 1x op kamer gaat, DOEN! Als die ijsbeer daar een fijne dag door heeft, prima toch?! Een gewaardeerd mede ijsbeer gaat het liefst met zo veel mogelijk dames kort op kamer. Dan heeft ie de dag van zijn leven. Ook prima.
Ík kies er voor om met één en dezelfde dame de hele avond op te trekken. Samen eten, drinken, peuk roken en kameren. Daar beleef ik lol en plezier aan. En als ik van 's ochtends tot in de late uurtjes in een club verblijf, zitten er ook nog wat voor- en/of nagerechten bij. Kortom, ieder maakt plezier op geheel eigen wijze.
Pietjepik
26 mei 2014, 21:41
Waar mijn 'ergernis' (is overigens al helemaal over :freu:) wel zit, is het feit dat ik met de betrokken dame een afspraak heb gemaakt en HP daar van op de hoogte is. De betrokken dame meld dat al dagen van te voren bij HP. Vervolgens word ik dan toch nog geconfronteerd met een Privat Termin!. Als ik op voorhand weet dat er een onderbreking komt als gevolg van een Privat Termin, heb ik daar helemaal geen probleem. Dan stel je je daar op in. Het is dus niet meer en niet minder dan een kwestie van afspraken nakomen.
dat is inderdaad schandalig. die dame was niet beschikbaar voor privat termin aangezien ze simpelweg door jou netjes vooraf besproken werd.
Ik zou er ook doodziek van worden en als het mij zou overkomen, zeer zeker aanleiding kunnen zijn om de club voortaan te verruilen voor een ander stamhuis.
piranha
27 mei 2014, 17:23
@Knaktuut
In jouw geval heb je natuurlijk 200% gelijk en zou ik ook behoorlijk boos zijn. En uiteraard heb ik niets tegen beren die een dame voor bv. 4 uur boeken, dan heb ik gewoon pech en moet ik gewoon m'n beurt afwachten of een andere keer terug komen. Zelf ben ik ook niet het type dat met vier verschillende dames op een dag de kamer opgaat, als ik een leuke dame ontmoet zal ik haar ook voor enkele uurtjes boeken. Het enige waar ik me aan erger is zo'n situatie uit m'n voorbeeld in Babylon indertijd, maar zoals je aangeeft heb je er het raden naar of de dame geclaimed wordt, of ze er zelf voor kiest.
de duisburg spesjalist
27 mei 2014, 17:57
wie claim er nu een dvp en wordt boos als ze weg gekaapt wordt door een ander die in de luns even wil neuken toon respect voor el kaar die dames zitten er gewoon om geneukt te worden door jan en alle man het zijn lust objekten die je moet dellen als je daar niet tegen kan heb je in de betaalde seks ook wel de p6 niks te zoeken ;)
stimpy3
27 mei 2014, 18:34
My take: als je een mondelinge afspraak hebt gemaakt met een dame, zonder daar cash voor neer te hebben gelegd, dan gaat een Privat Termin 'voor'. Het zou HP sieren als ze daar rekening mee houden, maar ze hoeven dat niet te doen. OTOH, omdat je zegt dat dit al drie keer is voorgekomen, vermoed ik dat ze hinten dat je moet bijbetalen voor een 'vaste' afspraak. Da's dan weer typisch geld-uit-de-zak-klop-gedrag, wat een beetje jammer is.
piranha
27 mei 2014, 19:48
My take: als je een mondelinge afspraak hebt gemaakt met een dame, zonder daar cash voor neer te hebben gelegd, dan gaat een Privat Termin 'voor'. Het zou HP sieren als ze daar rekening mee houden, maar ze hoeven dat niet te doen. OTOH, omdat je zegt dat dit al drie keer is voorgekomen, vermoed ik dat ze hinten dat je moet bijbetalen voor een 'vaste' afspraak. Da's dan weer typisch geld-uit-de-zak-klop-gedrag, wat een beetje jammer is.
Dit is ook weer voor discussie vatbaar. Waarom zou een "Privat Termin" moeten primeren, als die kerel telefonisch een afspraak maakt is de poen ook nog niet binnen en misschien komt hij wel helemaal niet opdagen. Niemand weet hier blijkbaar in detail wat zo'n PT eigenlijk juist kost en van die hint weet ik niet zo zeker. Knaktuut betaald wel 50€ inkom, de PT-kerel niet maar die betaald waarschijnlijk een hoger uurtarief wat dit dan weer compenseert.
Natuurlijk ken ik de juiste details van Knaktuut z'n afspraak niet. Was dit een afspraak van bv. 18.00hr tot 22.00hr die dus welomlijnd was en Michelle dus 4 uur werd betaald en waarvan de Theke op de hoogte was dan gaat HP hier zwaar in de fout. Want het kan dan niet dat ze haar om bv. om 18.30hr komen weghalen. Knaktuut vult nog altijd zelf in hoe hij zijn tijd doorbrengt met Michelle, al gaat hij gezellig met haar buiten op het terras een kaartje leggen 4 uur lang, niemand kan hem verplichten om de kamer op te gaan. En dan had in mijn opinie op dat moment Michelle de PT moeten weigeren en had de Theke maar moeten zien hoe ze dat moest verkopen aan die kerel die beneden in de hal stond te wachten want tenslotte was ze van Knaktuut z'n afspraak op de hoogte.
OTOH, en laat ik hier even speculeren dat Knaktuut een vage afspraak had gemaakt in de zin van : "Hé Michelle ik ben er vrijdavond en we maken er een leuke avond van." Michelle die Knaktuut ondertussen wel wat kent weet dan dat er waarschijnlijk wel 4 uurtjes kameren in zit, maar dan beginnen die uurtjes natuurlijk enkel te lopen vanaf je op de kamer bent. Tenslotte is Michelle daar laat ons zeggen van 17.00hr tot 01.00hr dus wanneer die 4 uren worden ingevuld blijft een open vraag hier, enkel Knaktuut kan dit uitklaren. En tot slot laten we niet vergeten dat je een afspraak met een DVP gemaakt hebt, we weten allemaal hoe flexibel dvp's omgaan met afspraken. Ik sluit hier dan ook niet uit dat Michelle goed op de hoogte was van die PT en even een toneeltje opdiste hoe verbolgen ze wel was over die zg. onaangekondigde PT. Want tot slot was ze er al drie keer voorheen mee weggekomen, waarom dan geen vierde keer?.........Just speculation ;)
Sjeufke
28 mei 2014, 01:23
Met genoegen wil ik weer reageren op de reacties.
Ik wil nogmaals benadrukken dat het mij niet uitmaakt of er wel of geen prive afspraak tussen komt tijdens een date. Als de betrokken dame en ikzelf er vanaf weten is een prive afsrpaak geen probleem. Maar daar zit nou net de crux!
Het maakt mijns inziens niet uit of je een dame voor een half uur, een uur, twee uur of langer boekt. Als je aan het presalen bent met de bedoeling om op kamer te gaan, dan is het 'kud' als dat bruut wordt onderbroken door een prive afspraak. Zeker als je daar geen weet van hebt. Het kan dus iedereen overkomen.
Enige nuance is nodig ten aanzien van de 3 keer dat mij dit is voorgekomen. De eerste keer was nog niets afgesproken, dus terecht, maar niettemin vervelend. De tweede keer heeft de dame in kwestie resoluut de prive afspraak geweigerd. Afgelopen vrijdag is de prive afspraak pas geboekt toen we beiden al lang 'binnen' waren in HP. De theke heeft waarschijnlijk 'per abuis' die prive afspraak geboekt. Het is dan voor de persoon die die prive afspraak heeft geboekt helemaal klote als je HP binnenloopt en dan moet horen dat je afspraak niet doorgaat. Ik ben ook niet van een andere planeet dat enige professionaliteit van de dame en HP heeft doen besluiten om de prive afspraak door te laten gaan.
Niettemin was HP op de hoogte van mijn afspraak met de betrokken dame en daarom was ik, maar ook de betrokken dame, 'sauer'!
@Stimpy, je betaalt altijd achteraf in een SC. Voorrang is niet dus aan de orde. Het gaat alleen maar over het nakomen van afspraken. Niet meer en niet minder!
@Piranha, er zijn (waren) duidelijke afspraken. Ook hier...Het gaat nog steeds over het nakomen van afspraken, ook over de tijden. De dame in kwestie maakt altijd heel heldere afspraken met mij en met HP en de dame in kwestie is zeker niet een dame die er 'op uit is'! Sterker nog de dame in kwestie heeft financieel nadeel in dit geval. Je citaat in je tweede alinea is helemaal correct verwoord!
@de duisburg spesjalist en peter1966 (reactie op het HP algemeen). Mijn waardering voor jullie openheid. Zo hoort een debat ook te gaan!
Dat wil niet zeggen dat ik jullie mening deel. Ik vind dat iedere ijsbeer zijn dag in een saunaclub zelf moet kunnen indelen. In mijn vorige reactie heb ik daar al kort uitleg over gegeven. Ik vind het prettig om in een club met een dame langere tijd op trekken. Het is voor mij niet alleen maar kameren, maar ook het gezelschap van de dame en alles er om heen dat ik krijg de hele periode. Dat is mijn keuze. Zo zullen andere ijsberen andere keuzes maken als ze naar een club gaan.
Daarnaast vind ik de term 'een dame boeken' niet correct. Ik doe een verzoek bij een dame en de dame in kwestie beslist zelf of ze wel of niet in gaat op dat verzoek.
@de duisburg spesjalist. Dat dames lustobjecten zijn die gedeeld moeten worden met iedereen gaat mij echt te ver. Ook DVP's zijn mensen die met respect behandeld dienen te worden.
@peter1966. je bent voornemens om op 6 juni naar HP te komen. Ik hoop je daar graag aan te treffen en onder het genot van een drankje hierover van gedachten te wisselen. En wie weet ;-)
Veel clubplezier!
wervelwind
28 mei 2014, 08:12
Nog een vrouwenhater hier, onze huis-Neerlandicus die zo graag in Duisburg komt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
De Laef
28 mei 2014, 09:05
goedemorgen jongens waar maken jully je eigen druk om. ja DVP tjes zijn ook vrouwen die ook kijken naar de grootste en dikste ( beurs van een man ) dus ze zijn zooooooooooo flexibel dat ze in 1 min hun mening veranderen. maar soms gaat het niet over de beurs maar wie brengt het grootste bod mee. doe ieder wat hij cq zij leuk vind en laat ieder in zijn waarden... ene alle DVP zijn van ONS alleen jou vrouw is van jou (hoop ik voor jully)
de duisburg spesjalist
28 mei 2014, 09:08
knaktuut als jij lang met een dvp wil opteken in een club weet je dat ze weg gekaapt kan worden door een persoon die een luns wipje wil maken dat is het nadeel met de mogelijk heden van de club als ze privé ontvangst toe laten . voor mijn is dit weer het bewijs dat dames in een sauna club niet eigen baas zijn ik denk dat de dvp in kwestie niet mag weigeren anders had ze dat wel gedaan en zeker als ze er finansjeel nadeel aan heeft . of jij ben een profiteur knaktuut die zo lang mogelijk wil genieten van de praisails en dan een uurtje op de kamer gaat voor 75 euro dan denk de dame ook bij zich zelf ik kan beter een privé klantje er bij pakken dan hier mijn tijd te verdoen in de prailsals :biggrin: gelukig wordt er geen dvp door de secretie van de loophuizen in duisburg bij mijn weg gehaald als ik jou verhaal zo leest denk ik bij mijn zelf wat heb ik het toch goed in duisburg . ik besef wel dat er overal voor en nadelen zijn en die weten we nu van hp een man die voor een luns wipje kom (privé ontvangst) in hp kan je date verstoren
Wervelwind ik ben geen vrouwenhater ik bezoek hoofdzakelijk alleen ma zelfstandige dames die mijn kunnen weigeren .ik wil mijn date niet laten verstoren door een teke of de security ik betaal netjes vooraf en als ik dan langer op de kamer ben als de tijd waar voor ik betaal is dat de keuze van een dvp ze zal me op een of andere manier wel mogen af aantrekkelijk vinden :eek:
vrouwenhaters vind je in een club daar moeten dames zonder pijpen en kunnen de beren gaan klagen bij de teke en zo kan ik wel meer voorbeelden geven aankomende zaterdag ga ik weer is kijken in LR ma je heb gelijk de vulkaan staat voor mijn op NR 1 ook al weet ik dat er dingen op de vulkaan niet altijd door de beugel kunnen dames zijn daar ma 1 ding verplicht en dat is de huur te betalen van de pees kamer ;) voor alle andere activiteiten kunnen ze gewoon aangiften doen :wink: ik vin me zelf dan ook een vrouwen liefhebber :tongue:
knaktuut veder ga ik graag een keer met je in gesprek over deze kwestie ma dan wel op de vulkaan of er moet een vrij kaartje in me inbox komen van hp of foots moet mijn zaterdag de juiste geven :biggrin: ma dan gaat mijn voorkeur uit na sixen :eek: knaktuut je ben een dvp klemer neem haar gewoon een keer mee uit buiten de club en boek een hotelletje dan heb je nergens last van ;)
@peter1966. je bent voornemens om op 6 juni naar HP te komen. Ik hoop je daar graag aan te treffen en onder het genot van een drankje hierover van gedachten te wisselen. En wie weet ;-)
knaktuut, op een avond dat jij er bent durf ik het niet in mijn hoofd te halen om Michelle zelfs aan te spreken. Hooguit glimlach ik dan even als begroeting.
Je weet dat ik Michelle's eerste was in HP, in augustus of september jl., meen ik, toen ze nog in het begin van de middag al aanwezig was, en ik blijf het een leuke en lief overkomende dame vinden. Maar ik wil niet proberen jouw stemming op vrijdag de 6de te bederven, voor zover dat mij al zou lukken. Ik ben wel vrij gek, maar niet helemaal. Het is in Ratingen inmiddels geen geheim meer dat als knaktuut komt, de overige bezoekers kansloos zijn. Daarover bestaat geen misverstand meer.
Voor mij zijn er gelukkig absoluut een aantal andere dames die ik erg leuk vind. Wel heb ik gemengde gevoelens over heren die uren achtereen een bepaalde dame claimen, alleen omdat de andere bezoekers (met een kleinere portemonnee) dan geen kans maken. Maar goed, er staat nergens geschreven dat dat niet mag en dat zijn dingen die gebeuren in dit wereldje. Dat besef ik heel goed. En ik begrijp Michelle volkomen en gun het haar. Het gaat immers bijna altijd uiteindelijk om die knikkers, hoe leuk jullie elkaar ook vinden.
Blijf er maar van genieten!
De Laef
28 mei 2014, 09:24
knaktuut, op een avond dat jij er bent durf ik het niet in mijn hoofd te halen om Michelle zelfs aan te spreken. Hooguit glimlach ik dan even als begroeting.
Je weet dat ik Michelle's eerste was in HP, in augustus of september jl., meen ik, toen ze nog in het begin van de middag al aanwezig was, en ik blijf het een leuke en lief overkomende dame vinden. Maar ik wil niet proberen jouw stemming op vrijdag de 6de te bederven, voor zover dat mij al zou lukken. Ik ben wel vrij gek, maar niet helemaal. Het is in Ratingen inmiddels geen geheim meer dat als knaktuut komt, de overige bezoekers kansloos zijn. Daarover bestaat geen misverstand meer.
Voor mij zijn er gelukkig absoluut een aantal andere dames die ik erg leuk vind. Wel heb ik gemengde gevoelens over heren die uren achtereen een bepaalde dame claimen, alleen omdat de andere bezoekers (met een kleinere portemonnee) dan geen kans maken. Maar goed, er staat nergens geschreven dat dat niet mag en dat zijn dingen die gebeuren in dit wereldje. Dat besef ik heel goed. En ik begrijp Michelle volkomen en gun het haar. Het gaat immers bijna altijd uiteindelijk om die knikkers, hoe leuk jullie elkaar ook vinden.
Blijf er maar van genieten!
we kunnen ze vrij kopen ik heb 3 euro heb jij er 4
de duisburg spesjalist
28 mei 2014, 09:27
Blijf er maar van genieten! pas ma op als de duisburg spesjalist 6 juni na hp kom voor privé ontvangst met Michelle dat doe hij alleen om de date van knaktuut te verpesten :biggrin: ik ga haar gewoon telefonisch boeken ik zal wijze grijze vragen wat de tijden zijn dat knaktuut met haar op de kamer is en zorgen dat zijn wip verstoort wordt :biggrin:
De Laef
28 mei 2014, 09:30
beste knaktuut pas op pas op er zijn meerdere kapers op de KUT
de duisburg spesjalist
28 mei 2014, 09:31
we kunnen ze vrij kopen ik heb 3 euro heb jij er 4 wat vrijkopen denk je dat ik gek ben gewoon telefonisch een afspraak maken midden op de avond :cool:
Pietjepik
28 mei 2014, 10:30
wie claim er nu een dvp en wordt boos als ze weg gekaapt wordt door een ander die in de luns even wil neuken toon respect voor el kaar die dames zitten er gewoon om geneukt te worden door jan en alle man het zijn lust objekten die je moet dellen als je daar niet tegen kan heb je in de betaalde seks ook wel de p6 niks te zoeken ;)
ik ben helaas erg territoriaal en als er leuke meidjes in mijn invloedssfeer verkeren dan plak ik er vaak een sticker met "Pietje" op. Een beer die haar dan wegkaapt zet zeker kwaad bloed. Zeker als zo'n varken dat met opzet doet om zijn zogenaamde recht te doen gelden en mij daar bewust persoonlijk mee te benadelen door me klein te maken of op mijn nummer te zetten.
Ik zie die meidjes niet als lustobject maar als prachtige jonge interessante vrouwen die mij keer op keer inspireren poen te trekken en mijn badjas af leggen. Dat ik aldus geredeneerd volgende DDS niets te zoeken heb in de P6 moedigt mij slechts aan om vaker en vaker op zoek te gaan naar nieuwe schatjes om mijn stempel op te drukken. :luvlove:
Gisteren bijvoorbeeld neukte ik een meidje ongans, ze lag na afloop plat op haar buik en bevend en bibberend volgde een relaas over hoe ze normaal tijdens de sex nadenkt over boodschappen en dergelijke, maar dat de sex met mij het beste en geilste was wat ze had ervaren sinds haar ontmaagding 9 jaar eerder. Ik geloof haar want zonder in details te treden was het een buitengewoon bizar evenement. :freu:
Mijn stempel brand ik dus niet zichtbaar bij dames op hun kont maar simpelweg op hun ziel, daarmee is ze dan onbewust lekker permanent door Pietje geclaimd en verpest voor de rest! :smoke:
:baeh:
hollanda
28 mei 2014, 10:32
Helemaal mee eens Peter1966 !!!!
Sjeufke
28 mei 2014, 10:49
[B][COLOR="#DAA520"]knaktuut veder ga ik graag een keer met je in gesprek over deze kwestie ma dan wel op de vulkaan
Deal!!
KanariePiet
28 mei 2014, 10:57
Elke situatie is anders. Jij spreekt over heren die een dame gedurende vele uren claimen. In HP word ik (tot mijn grote vreugde) altijd vele uren door 1 specifieke dame 'geclaimd'. Als ik er ben, weigert ze resoluut met andere mannen te kameren, hoe vaak ik haar ook zeg dat ik daar geen enkel probleem mee heb. Ik betaal haar ook niet extra voor de extra aandacht. Ik betaal gewoon telkens voor de tijd die we samen op kamer doorbrengen (gemiddeld is dat zo'n 4 tot 5 uur op een clubbezoek van 12u). Ik kan mij voorstellen dat andere heren het niet leuk vinden dat de dame onbereikbaar is, de dagen dat ik in HP ben, maar dit is nu eenmaal de bewuste keuze van de betrokken meid.
Wat Knaktuut en Michelle betreft: ik heb hen al meermaals samen gezien. Michelle wordt voldoende gecompenseerd voor de tijd die ze met Knaktuut samen doorbrengt, maar ze geniet ook gewoon oprecht van hun tijd samen (als klant-DVP!!). Als beiden zich goed voelen bij die situatie, wie zijn wij dan om daar iets op aan te merken, gewoon omdat een andere ijsbeer eens niet met zijn dame naar keuze kan kameren. In HP lopen er nog genoeg andere toppers rond hoor!
En nu vertrek ik naar HP se, om geclaimd te worden door mijn dame!:hammer:;)
Elke situatie is anders. Jij spreekt over heren die een dame gedurende vele uren claimen. In HP word ik (tot mijn grote vreugde) altijd vele uren door 1 specifieke dame 'geclaimd'. Als ik er ben, weigert ze resoluut met andere mannen te kameren, hoe vaak ik haar ook zeg dat ik daar geen enkel probleem mee heb. Ik betaal haar ook niet extra voor de extra aandacht. Ik betaal gewoon telkens voor de tijd die we samen op kamer doorbrengen (gemiddeld is dat zo'n 4 tot 5 uur op een clubbezoek van 12u). Ik kan mij voorstellen dat andere heren het niet leuk vinden dat de dame onbereikbaar is, de dagen dat ik in HP ben, maar dit is nu eenmaal de bewuste keuze van de betrokken meid.
Kennelijk ben jij heel speciaal voor de betreffende dame. Heel mooi voor je en geniet ervan.
Zelf ben ik iemand van meerdere kortere sessies met verschillende dames per bezoek. Ik hou van afwisseling en na afloop hoef ik niet te lang meer bij dezelfde dame te verblijven, omdat ik me dan al langzamerhand een beetje wil oriënteren op de volgende.
Zo zie je inderdaad maar weer dat we allemaal verschillend zijn. Gelukkig maar.
Pietjepik
28 mei 2014, 13:46
Kennelijk ben jij heel speciaal voor de betreffende dame. Heel mooi voor je en geniet ervan.
Zelf ben ik iemand van meerdere kortere sessies met verschillende dames per bezoek. Ik hou van afwisseling en na afloop hoef ik niet te lang meer bij dezelfde dame te verblijven, omdat ik me dan al langzamerhand een beetje wil oriënteren op de volgende.
Zo zie je inderdaad maar weer dat we allemaal verschillend zijn. Gelukkig maar.
Zo ervaar ik het ook. Ik vind het zelfs een beetje vervelend als een meid na afloop van de sessie nog om me heen blijft hangen, je wil je inderdaad orienteren op andere lekkere meiden en die komen echt niet bij je in de buurt zolang die ander om je heen hangt. :mad_6:
Bluebear
28 mei 2014, 17:57
Zo ervaar ik het ook. Ik vind het zelfs een beetje vervelend als een meid na afloop van de sessie nog om me heen blijft hangen, je wil je inderdaad orienteren op andere lekkere meiden en die komen echt niet bij je in de buurt zolang die ander om je heen hangt. :mad_6:
@Pietjepik, Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet". Wedden dat ze aan loopt. :eek: :lostit:
7513
Pietjepik
28 mei 2014, 20:37
@Pietjepik, Advies van Bluebear: "Laat eens een goede scheet". Wedden dat ze aan loopt. :eek: :lostit:
7513
ik ben altijd bang dat er een schepje jus meekomt bluebear, daarom laat ik die scheten altijd pas als ik in een saunaclub in de douche sta :baeh: