PDA

Volledige versie bekijken : Aliana (Leila (Turkse) LL



phoenix
31 mei 2014, 10:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif




Leila (Turkse)




Leeftijd
:
23 jaar
Taal
:
Duits (matig)


Haarkleur
:
Donkerblond
Haarlengte
:
Halflang


Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg


Prijs
:
60 euro
Tijdsduur
:
40-45 minuten


Service
:
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen


Extra info
:

desselman
3 juni 2014, 19:37
a small correction: she's Bulgarian ... formerly active in Neby off course...

phoenix
3 juni 2014, 19:46
ze is turks vertelde ze mij, dan kan ze evengoed een bulgaarse nationaliteit hebben , ze blijft turks...

de duisburg spesjalist
4 juni 2014, 07:58
daar gaan we weer beren hé een discussie over de nationaliteit van een dame :hammer: de meeste liegen er toch over ik vin dan ook dat phea gelijk heeft als zij zeg dat ze turks is is ze dat ;)

Willem2
4 juni 2014, 11:04
Grote waarschijnlijkheid een statenloze roma uit Bulgarije die zowel bulgaars als turks als spreekt :rolleyes:

Big30
4 juni 2014, 16:34
ze is turks vertelde ze mij, dan kan ze evengoed een bulgaarse nationaliteit hebben , ze blijft turks...
Neby verleden, op FC wordt ze ook als Bulgaars gezien en het feit dat veel Bulgaarse dames in de clubs behoren tot de Turkse minderheid in Bulgarije en vaak niet zullen zeggen dat ze Bulgaars maar Turks zijn ... .

Laten we het maar op een Turkse Bulgaarse houden :wink:.

de duisburg spesjalist
4 juni 2014, 16:43
Neby verleden, op FC wordt ze ook als Bulgaars gezien en het feit dat veel Bulgaarse dames in de clubs behoren tot de Turkse minderheid in Bulgarije en vaak niet zullen zeggen dat ze Bulgaars maar Turks zijn ... .

Laten we het maar op een Turkse Bulgaarse houden :wink:. sommige dames kunnen hun echte nationaliteit geheim houden ik denk eerder det ze bulgaars turks is . een tip vraag bij je volgende kamer bezoek haar idee en controleert deze :rolleyes:

savesexer
5 juni 2014, 10:53
sommige dames kunnen hun echte nationaliteit geheim houden ik denk eerder det ze bulgaars turks is . een tip vraag bij je volgende kamer bezoek haar idee en controleert deze :rolleyes:

Bulgaars of turks, ik weet dat het een lekker wild wijf is waar ge fantastisch mee kan sexen en haar frans is ook niet slecht :biggrin:

vrije jongen
30 september 2014, 18:35
Dame was een paar dagen terug van vakantie... maar is inmiddels weer in Neby gesignaleerd. Fans kunnen op FC dagelijks de aanwezigheidslijst checken.

satanic surfer
27 januari 2019, 16:21
==> Acapulco Gold, alias: Liliana

taka22
27 januari 2019, 16:54
Heren, wat maakt het uit waar zij vandaan komt, als niemand met haar wil trouwen, het belangrijkste is dat ze (mooi) leuk er uit ziet en goede service levert,

blauwebeer
27 januari 2019, 19:06
Afgaande op de foto's die circuleren zullen er wel meer gegadigden zijn om met haar te trouwen.

pret
28 januari 2019, 06:17
Afgaande op de foto's die circuleren zullen er wel meer gegadigden zijn om met haar te trouwen.

Waar zijn die foto's dan?

blauwebeer
28 januari 2019, 10:26
Waar zijn die foto's dan?
Kijk eens op de website van Neby. Hopelijk is zij het want ze doet Kleine(blauwe)beer steigeren.

satanic surfer
7 februari 2019, 14:33
Goh, uiteraard is zij het...Helaas pindakaas is het 2019 en is er onderhand wel het 1 en ander veranderd doch alla...Geinig dat madame me herkende van meer dan 6 jaar geleden enzo, ik moest haar onder een lamp douwen om te checken of zij het was...Ach...

phoenix
7 februari 2019, 20:48
ja natuurlijk is zij het en niks mis mee, nu of zes jaar gelden...ik heb ze nog zien buikdansen ....

satanic surfer
21 februari 2019, 19:02
==> Golden Day (Quelle FCafé)

phoenix
21 februari 2019, 19:57
hmm nog een dozijn van dit soort lady's en de tent wordt een serieuze optie...

blauwebeer
22 februari 2019, 16:18
==> AcaGold (Quelle FCafé)

Champollion
2 maart 2019, 10:59
==> AcaGold (Quelle FCafé)
Ze was gisteren in Ratingen.
Twee keer met haar gekamerd.
Ik vind haar sympathiek en haar service is goed (TZ, eierlecken,..). Ze spreekt alleen Duits (geen Engels)
Ze is nu 28 en sinds 10 jaar in dit vak.
40/30'

phoenix
8 maart 2019, 21:54
Het begin was weer eens als van heel lang geleden nog bij luder lounge..Leila, hier lliiana, wat kan deze dame weergaloos afwisselend , vol vreugd...neuken ook pijpen is zalig, alles wordt uitvoerig doorgenomen , dat begint al tijdens bar waar ze je bijna opvreet. Het is voor mij een genot een snol die je maar weinig zo vindt, momenteel is aca pulk goed bedeeld met dit soort dames...

blauwebeer
17 maart 2019, 07:14
Geinig dat madame me herkende van meer dan 6 jaar geleden ...
Nooit voorheen op de kamer geweest, herkende zij Blauwebeer van zijn éénmalig bezoek aan Neby in oktober 2009 :confused:

Pompiedoe
12 oktober 2019, 19:28
Volgens mij is deze dame weer terug op het nest van de Luderlounge.
Fantastische kamer mee gehad , Uurtje was zo om en voor 80 euro alle service punten gecontroleerd en tip top in orde bevonden.
Deze komt na het vertrek van meggie zo de top 3 binnen van mijn favoriete dames daar.......heerlijk