PDA

Volledige versie bekijken : Marla (Roemeense krullenbol)

SFL
1 juni 2014, 00:40
Naam: Marla
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Bruine haren, schouderlang en krullend (tikkeltje afrokapsel eigenlijk)
Lengte dame : 1m75
Postuur/Kont/Cupmaat : groot en slank / kleine ronde kont / B-cup
Tatoeages/Piercings : kleine tat aan de binnenkant van linker onderarm
Roken: ja, 2 pakken per dag
Voordelen: een ware naturelle schoonheid, lief, zacht velletje en ziet er Grieks uit.
Nadelen: onervaren, waarneembare vermoeidheid en geklungel om mijn condoom om te doen
Prijs : 75€/uur
En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 5.3/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
Service: TZ, PZC, knuffelen, vingeren, NMC

Presales:
Stond me al langere tijd te provoceren en al dansend uit te dagen, maar had niet de moed om tot mij te komen. Laat op de avond loop ik langs haar door in de rookruimte en daar houdt ze me staande en begint me te tongen dat het geen naam heeft. Hier moest ik van profiteren en zodus nam ik haar mee naar de sofa, waar we eerst nog een kwartiertje ver gingen rotzooien. Daarna toch de kamer op!
De betaalde tijd:
Een prachtig naakt lichaam… Heerlijk tongzoenen, intensief strelen en knuffelen… Het had zo perfect kunnen zijn indien ze wat beter zou kunnen pijpen en ik haar mocht beffen. Dat wou ze dus niet. Dan maar neuken, maar dat lukte ook niet omdat mijn pik een paar keer dienst weigerde. Na de derde keer een hoop geklungel omdat ze het condoom niet om kreeg. Uiteindelijk toch 10minuutjes aan het wippen geweest: eerst ik op haar en daarna zij op mij… Maar ik had meteen het gevoel dat het niets zou worden en na een uur brak ik de sessie af zonder klaar te komen. Zonde, want ze is best een aantrekkelijke meid en bovendien heel lief. Misschien dat ze in andere omstandigheden wel beter is en dat het geklungel te wijten is aan zware vermoeidheid van haar kant!
Aftersales:
Kan ik niet over oordelen, want ik heb haar niet meer gezien na ons samenzijn.
Verdere opmerkingen:
Ik denk niet met haar in herhaling te vallen, maar optic fuckers die van een ruwe en atypische Roemeense schoonheid houden, die kunnen minimaal GFE gewijs bij haar aan de slag. Graag zou ik van anderen ook nog reacties krijgen om na te gaan of het bij hen ook zo gegaan is.