PDA

Volledige versie bekijken : Sara (Marokkaanse)



koosje12
1 juni 2014, 14:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Morocco.gif





Sara (Marokkaanse)



Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Duits (goed)


Haarkleur
:
Donkerblond
Haarlengte
:
Halflang


Lengte
:
Onbekend
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
A
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg


Prijs
:
90 euro
Tijdsduur
:
10 minuten


Service
:
NMC, PZC, PMC, Aftrekken


Extra info
:

koosje12
1 juni 2014, 14:07
Gekopieerd uit het algemene PT Dorsten topic:

Eenmaal boven mijn eerste bakje koffie besteld en eens rondgekeken wat voor een schoons er allemaal rondliep. In totaal 13 dames die al dan niet vanwege het aanbidden van de zon eigenlijk allemaal topless rondliepen. Vooral veel Oost-Europese donkerharigen, een paar blonde Oost-Europese schoonheden en één dame uit Marokko.

De Marokkaanse dame was ook de eerste met wie ik kennis maakte. Ze bleek Sara (of Lara?) te heten, had haar haar in strakke geblondeerde vlechten en een mooi slank postuur. Al snel stelde ze voor om naar een "Zimmer" te gaan en wie ben ik dan om een dame te weigeren.... Boven de voor mij tweede wijziging aan de club: Het aantal privé-kamers was toegenomen: De kleine gangbang-zimmer was nu ook voorzien van een deur en de vroegere meidenkamer achter de grote gangbang-zimmer werd nu ook voor privé sessies gebruikt. De dames zijn daarbij "verbannen" naar de kleinere badkamer boven, dit terwijl de heren dan weer het voormalige damestoilet als tweede herentoilet hebben gekregen. Ook in de kelderverdieping zijn er nog 3 privé-kamers, zodat het aantal privékamers op 5 uitkomt, plus nog de grote gangbang-ruimte (en een gisteren niet gebruikt rond bed in de woonkamer en een bed in de voormalige sauna in de tuin). Voor zover even de binnenhuisarchitectuur, want uiteindelijk kwamen we toch voor de dames en daarvan kwam er net eentje de kamer binnenlopen . Sara begon me eerst met haar mondje uitgebreid te verwennen waarbij ook de balletjes niet vergeten werden. Na dit zo een tijdje genoten te hebben vroeg ik haar om te ficken, wat we dan ook deden in missio, zo maakten we de eerste sessie van de dag ook af.

Sara
(nog geen foto op de website)
Herkomst: Marokko
Taal: Duits
Postuur: Slank
Borsten: A+ natuur
Lengte: ca. 1.70
Leeftijd: ca 25 jaar (?)
Geboden diensten: Aftrekken (zc), frans (zc), neuken (mc)
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed