PDA

Volledige versie bekijken : Leyla (Hongaarse) Eros 26, Kamer 218



poefboy
2 juni 2014, 17:28
Naam: Leyla
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd: 20-23 jaar
Lengte: 1.60m ongeveer
Kleur haar: zwart
Kleur ogen: donker bruin
Huidskleur: mooie bruine huid
Piercing: niet gezien
Tatoeage; niet gezien
Hygiene: goed
Service: pijpen zc, likken en zuigen aan de ballen, tongzoenen, cum in face en dit alles voor maar 30 euro
Aanwezig: elke dag





Afgelopen zaterdag heb ik deze dame uit Boedapest bezocht. Ze werkt pas een weekje in Duisburg vertelde ze mij. Jammer genoeg spreekt ze (bijna) geen Engels of Duits. Het moest allemaal gebeuren dmv gebarentaal. Zij biedt wel een topservice aan voor 30 euro. Pijpen (zc), tongzoenen, ballenlikken en gesichtsbesamung!! Ze doet echt alles met volle overgave. Het is een aanrader.
Het enige minpunt is wel dat er haast geen communicatie mogelijk is.

de duisburg spesjalist
2 juni 2014, 18:50
Naam: Leyla
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd: 20-23 jaar
Lengte: 1.60m ongeveer
Kleur haar: zwart
Kleur ogen: donker bruin
Huidskleur: mooie bruine huid
Piercing: niet gezien
Tatoeage; niet gezien
Hygiene: goed
Service: pijpen zc, likken en zuigen aan de ballen, tongzoenen, cum in face en dit alles voor maar 30 euro
Aanwezig: elke dag





Afgelopen zaterdag heb ik deze dame uit Boedapest bezocht. Ze werkt pas een weekje in Duisburg vertelde ze mij. Jammer genoeg spreekt ze (bijna) geen Engels of Duits. Het moest allemaal gebeuren dmv gebarentaal. Zij biedt wel een topservice aan voor 30 euro. Pijpen (zc), tongzoenen, ballenlikken en gesichtsbesamung!! Ze doet echt alles met volle overgave. Het is een aanrader.
Het enige minpunt is wel dat er haast geen communicatie mogelijk is.

kamernummer is 219 mods graag toevoegen

allesmussraus
11 juni 2014, 08:09
Pinksteren ze zat in kamer 218
Ik kan Poefboy rapport bevestigen. Ze maakt een uitstekende service

de duisburg spesjalist
21 juni 2014, 10:26
deze dame is verroken dus voor de gene die spesjaal voor haar na duisburg komen kunnen beten thuis blijven :eek: