PDA

Volledige versie bekijken : Sarah (Turkse)



Cat
3 juni 2014, 12:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif




Sarah (Turkse)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:45 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:

Cat
3 juni 2014, 12:21
Afgelopen week voor de tweede keer met haar op de kamer geweest. Leuke meid, maar echt een gesprek voeren is moeilijk want na 2 zinnen heeft ze haar tong er al inhangen. Dit gebeurde ook bij alle andere ijsberen die naast haar plofte op het bankje. Meestal ligt ze languit in het bankje onder de televisie. Op de kamer is ze overal voor in wat mij in ieder geval interesseert, behalve een vinger(s) erin.

Ze heeft een heerlijk strak lichaam met kleine stevige borstjes (volgens de site een B, maar zit dicht in de buurt van een A cupje).

Eddy_V
4 augustus 2014, 23:32
Momenteel één van de toppertjes in Goch voor de liefhebbers van "klein maar fijn". Over geboorte land is geloof ik al eerder gediscussieerd, maar ze is Bulgaarse (spreekt natuurlijk wel Turks oa met Samantha). Is nogal merkbaar in concurrentie met de andere toppertjes van dit formaat namelijk de nichtjes Melanie en Galina.
Heerlijk slank figuur en d'r kontje is toch precies bol genoeg om lekker vast te houden in Doggystyle of languit voorover liggende.
GFE en meer.

Het wordt nog druk bij mij thuis als ik alle dames laat logeren die met mij mee willen en echt alleen omdat ze mij zo aardig vinden...
Zou een B&B dan misschien iets voor mij zijn (zie Topic over "ik vertrek"): dan heb ik in ieder geval alvast gasten en die mogen dan van mij in natura betalen 😅

Cat
5 augustus 2014, 00:15
De eerste 2 kamergangen met haar waren echt top. Na de 2e kamergang echter wat "problemen" gehad met afrekenen. Na terugkomst zei ze 45 tegen me, dus ik gaf ze € 50,-. Ze nam me echter mee naar de prijslijst en wees naar de € 75,-. Aangezien 45 minuten wel kon kloppen heb ik haar € 80,- gegeven. Toen ik naar huis ging stond ze toevallig bij de balie en wilde ik haar uitleggen hoe je 75 in het Duits of Engels zegt zodat ze niet weer de "vergissing" maakt dat ze 45 zegt. De theke dacht echter dat we een probleem hadden en pakte het grote boek erbij om de tijden te checken. Paniek om niets en ik weet niet of Sarah ook dacht dat ik een probleem had. In de auto besefte ik pas dat ze met 45 de minuten bedoelde i.p.v. de Euris...

De keer erop was de "passie" toch iets minder. Achteraf bedacht ik me dat het misschien aan de voorgaande "problemen" had gelegen.

Afgelopen vrijdag kwam ze weer op mijn schoot zitten. Niet op de kamer geweest, maar het viel niet mee om dat figuurtje te weerstaan.

Grappig trouwens dat Melanie en Galina nichtjes zijn. Wist ik niet.

Piet Plezier
7 augustus 2014, 14:14
laat je niets wijs maken want dat zijn geen nichtjes Melanie en Galina,dat je daar intrapt.

Eddy_V
7 augustus 2014, 16:04
laat je niets wijs maken want dat zijn geen nichtjes Melanie en Galina,dat je daar intrapt.Tja...als ze het allebei tegen mij zeggen, wie ben ik dan om hen tegen te spreken?
Maar als jij de identiteitspapieren hebt gecheckt dan zal je wel gelijk hebben.
Hebben overigens wel allebei gelijktijdig bij HP gewerkt en plotseling zaten ze allebei in Goch.
Ze zijn geen nichtjes van Sarah...die heeft niet zoveel contact met haar collega's.
Op woensdag en donderdag heeft Sarah meestal vrij.

Cat
7 augustus 2014, 18:04
laat je niets wijs maken want dat zijn geen nichtjes Melanie en Galina,dat je daar intrapt.

Laat ons lekker fantaseren over twee lekkere nichtjes of nog beter, we maken er zusjes van