Volledige versie bekijken : Rosinde (Haïtiaanse) ex-Patricia YY
SFL
2 januari 2012, 13:13
Haarkleur/-lengte : zwart en lang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : slank tot goed in het vlees / D-cups
Nationaliteit/Taal : Dominikaanse Republiek / Nederlands
Leeftijd : rond de 30 denk ik
Tatoeages/Piercings : nope
Service: grondige wasbeurt, PZC, NMC, GFE, TZ, rukken, massage.....
Voordelen: verwend je met haast moederlijke liefde
Nadelen: veel te opgeblazen siliconentieten... En navenant ze een latina is heeft ze toch wel een relatief platte kont
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50€
klaargerukt en gezogen
Na een tegenvallend onderonsje met de Duitse Melanie, kregen BS en ik een latina negerin met dikke siliconen castagnetten in de gaten. Niet mijn winkel, maar bij gebrek aan Killer-Bull en MegaBoob, ging ik de latina toch maar eens naderbij bekijken. Eerst dacht ik dat het omgebouwde kerel was, maar na wat aftasten en de overtuiging van kameraad BS dat het zeker geen vent was, ging ik in de aanval.
Patricia van Republica Dominicana spreekt Nederlands en is in omgang aangenamer dan dat je op het eerste zich van haar zou verwachten. Het is met die omgang dat ze me toch op de kamer wist te krijgen. Ze is schoon op haar zelf en dat kwam ik op de kamer direct te weten. Met ontsmettingsmiddel reinigde ze haar zwarte schaamlippen en spoelde ze haar bek. Ook ik moest mijn bek spoelen van haar en daarna begon ze mijn piemel af te spoelen met een speciaal product.
De was weinig erotiserend, maar eenmaal we op bed lagen, transformeerde ze in een wilde beest. Met haar hoerenplunje uit was het helemaal niet meer mijn ding: veel te dikke prammen en naar latina normen een veel te platte kont. Toch smeet ze haar ervaring en vakkennis in de strijd en daarmee wist ze wel indruk te maken op mij. Ze heeft me van kop tot teen liggen aflikken en zoenen… Zelfs mijn ballen en mijn reet werden door haar tong onder handen genomen. Ik was zo fel in mijn nopjes dat we aan neuken niet zijn toegekomen. Door haar pijp- en ruktechnieken liet ik het tijdens dat voorspel al de vrije loop. Geen ft, maar wel haar zwarte hand met bleke handpalm in het zeepsop gezet!
Heerlijk gewoon. Zeker geen spijt van deze donkere dame!
En bij deze heb ik een lang dagje in YY toch nog in schoonheid afgesloten…
Badslippers
2 januari 2012, 15:24
[ . . . ] kregen BS en ik een latina negerin met dikke siliconen castagnetten in de gaten. Niet mijn winkel, maar bij gebrek aan Killer-Bull en MegaBoob, ging ik de latina toch maar eens naderbij bekijken. Eerst dacht ik dat het omgebouwde kerel was, maar na wat aftasten en de overtuiging van kameraad BS dat het zeker geen vent was, ging ik in de aanval.
Is een vriendinnetje van deze:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28488-Bianca-(Cubaanse)
Er waren die avond en stuk of vier Latina's die allen Nederlands spraken en bij elkaar hoorden. Die kleine in haar groene bikini in het begin van de avond zag er goed uit en wilde ik nog poppen maar ik maakte de verkeerde keuze door Bianca te kiezen. Wél dikke jetsers maar de service was matig en toen ze over haar kinderen begon te zeiken was het voor mij einde oefening.
T&A Addict
4 juni 2014, 16:55
Naam: Patricia
Nationaliteit /taal: Dominicaans / Nederlands
Leeftijd: 30 (?)
Haarkleur/lengte: zwart / lang
Huidskleur: donker
Ogen: bruin
Lengte: ca 1.70
Postuur /Cupmaat : normaal/stevig, C/D cup
Tatoeage: ja
Service : TZ, PZC, NMC, GFE
Dame is moeilijk over het hoofd te zien zeker als je van billen houdt. Een achtergevel waar je vier weken op kunt kamperen en dan nog niet bent uitgekeken zouden we vroeger zeggen, heerlijk! Ook haar voorgevel mag er zijn. Dame geeft service zoals je van een Dominicaanse mag verwachten, geen gezeur, lekker overal aan zitten, zoenen, uitgebreid pijpwerk. Naast dat pijpwerk ben ik maar aan 1 standje toegekomen, ze heeft me klaar bereden. Jammer, want haar billen smeken om doggy. Voor de billenliefhebbers absoluut een must. Met de dame is het ook gezellig babbelen. Ze woont al redelijk wat jaren in de hoofdstad en spreekt dus prima Nederlands. Let op: ze werkt niet van zaterdag t/m maandag.
Ties85
25 september 2014, 22:10
Vandaag viel me bij binnenkomst al meteen een donkere dame op type Latina, en als ik type Latina zeg bedoel ik ook echt alles wat je bij een Latina verwacht een enorme lekkere strakke harde bolle kont en een paar gigantische natuurlijke borsten. Ik verwachte toen ik een gesprek met haar aanging dit in het Engels of Duits te moeten voeren maar tot mijn verbazing sprak ze vloeiend accentloos Nederlands. Haar oorsprong ligt wel in de carribean maar ze woond al jaren in Nederland in de Randstad. Na een leuk gesprek waarbij ze je al lekker aan het opgeilen is haar naar de kamer mee genomen daar was ze zoals ik dat bij een Latina verwacht even geil als in ons gesprek.
Het complete pakket komt uit zich zelf naar voren vol tongzoenen, hard vingeren, beffen, Lichaam vol olie, op zijn russisch en in 2 standjes het heerlijk afgemaakt al met al een echte Zuid-Amerikaanse sex jaguar. Maar dan wel een waarmee je lekker Nederlands kunt praten Patricia is 32 jaar oud en werkt meestal van donderdag tot zondag voor de liefhebbers ik vond haar de moeite waard eigenlijk een beetje een type als Nicky Minaj wat een kont zeg :asshole: Alleen de after sales zouden nog iets beter mogen voor de rest een qua sex een dikke 8
T&A Addict
11 oktober 2014, 00:33
Dame had ik eerder al beschreven. Mod: Even samenvoegen? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=37877 en strafpunten uitdelen voor luiheid? [emoji13]
phoenix
11 oktober 2014, 09:14
dit klopt dus niet meer, want ik heb ze op een zondag gezien he...
phoenix
14 maart 2015, 12:57
Ik teasde wat bi jde derde latina genaamd patricia, ik had haar al eens gespot maar door mijn vooroordeel over alleen nog maar 'slechte service van latina's bleef ik weg bij deze schone dames...patricia haar billen zo vol en rond naar achteren staand en haar tieten zijn puur natuur, en stevig, jawel ze bestaan nog en groot jawel...Ik waande me ene uur in de hemel, ze kuste hemels, ze neemt je hele lichaam te grazen, likken kussen, je ballen slaat ze zeker net over en als ze dan wat hete crème op je lul smeert, waardoor het extra heet aanvoelt dan is het werkelijk een genot waarnaar je eigenlijk altijd verlangt als je meteen vrouw seks hebt. We aaiden streelden, likte en pijpten alsof het een lieve lust was...de neuk partij ging ook zo, met mijn sensiva latexvrije condooms werd haar flamoesje heerlijk vochtig en waanden we ons samen in een wip zonder condoom, maar nee hoor deze dame let goed of het latexvrije spul erom heen blijft zitten, het was goed na ene uur en omdat ze net tegen me gezegd had dat het 100 euro was voor een uur, accepteerde ze zonder morren mijn 80 euro en zij is in elk geval de eerste dame in ying yang die van mij 100 euro krijgt de volgden keer, was ene passie wat een temperament, deze dame neuk zoals ze danst, en danst zoals ze neukt....onwaarschijnlijk lekker ritmische zoals alleen maar echte latina's dat kunnen die er vol voor gaan.
Big30
14 maart 2015, 13:55
Zal ook wel deze dame betreffen lijkt me:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28521-Patricia-(Dominikaanse-Republiek)&highlight=patricia
phoenix
14 maart 2015, 14:02
Neen ze heeft geen latina kont die plat is zoalsSFL beschrijft en haar tieten bevatten niets nada aan siliconen!
Vendezz
14 maart 2015, 14:19
Is dezelfde dame... stats mogen wel aangepast worden.
Patricia heeft een volle kont en tieten van moeder natura.. dusse
phoenix
14 maart 2015, 14:25
ik begrijp er niks meer van, maar goed, voeg maar samen...ik zoek haar wel die een mooie naar achteren staande latinakont heeft en tieten zonder een silicoontje
Vendezz
14 maart 2015, 14:29
blijven neuken die latina,,,,,
Ties85
13 juli 2015, 21:09
Iemand deze dame onlangs nog gezien in de YY ?
Tropische_verrassing
14 september 2015, 20:39
Misschien een late reactie maar afgelopen vrijdag was in YY en heb een heerlijk uurtje met haar beleefd.
Geweldige meid, komt wat verlegen over maar op de kamer komt er een beest los in haar.
willemdewandelaar
22 november 2015, 08:22
Ik ben de week door een zwarte Parel met deze naam onderhanden genomen.
weet niet of het dezelfde was , sprak Nederlands , borsten D naturel en een enorme bil partij , spreekt naast Nederlands ook vloeiend spaans
in de Bios heeft ze eerst een fantastische massage gegeven , echte aanrader met olie en al , daarna op zijn russisch afgemaakt
is gewoon een heel aardig lekker ding , met aandacht voor ons en niet van het raffel werk
Tropische_verrassing
8 februari 2016, 07:55
Is zij nog aanwezig in YY?
T&A Addict
8 februari 2016, 16:34
Is zij nog aanwezig in YY?
Afgelopen vrijdag nog met haar los gegaan.
Ik vind het een kanjer, haar kont is geweldig, tongzoenen zoals zij doet ben ik zelden zo heftig tegengekomen, pijpen is een ruime voldoende en je mag met haar lekker je gang gaan. Ze vertelde me dat ze de week om en om werkt. De ene week werkt ze en dan is ze weer een week vrij.
willemdewandelaar
20 juni 2016, 21:49
Was er vandaag ook en ben op herhaling geweest , eerst bios en nu in de open kamer ernaast de puntjes op de i gezet
was weer een fijn moment
trickyD
8 september 2016, 21:09
Now working at GT under the name Rosalinde. I had a great session with her today. GFE of the finest. She is actually 1.62 without heels and has great D cup tits. Warmly recommended
phoenix
10 september 2016, 12:30
Patricia zit in de dominicaanse republiek...niet in golden time
Ace2
10 september 2016, 23:05
Patricia zit in de dominicaanse republiek...niet in golden time
In GT zit op dit moment, sinds kort, ook een Nederlands sprekende dame die Rosalinda heet en zegt uit de Dominicaanse Republiek te komen. Ik denk eerder de Nederlandse Antillen. Ik schat haar rond de 30 in. Geen idee of ze in YY heeft gewerkt.
cameltoe slide
20 september 2016, 09:37
Two weeks ago I talked with Rosinde. She comes from the western side
of the caribian island Hispaniola which is named HAITI. The eastern
side is named Dominican Republik.
On sunday and on my visit before Rosinde gave beside me two different
polar bears sitting on the chair at the bar a blow job. Her customers
have fun, Rosinde gave a great show and the audience of the other ladies
made a spectacle around her with wide open eyes :) wild west on the bar :)
Dear @Mods please change the topic into HAITI.
Roby
19 september 2018, 18:42
Rosalinda is back in town! More specific in GT. If you're looking for a sensual experience, I hardly recommend her. Carribean ladies just are the best on earth.
CVARIA
20 september 2018, 18:37
@ Roby: I think you mean that you do recommend Rosalinda? I hope you meant that :), but in fact you wrote that you hardly (nauwelijks) recommend her.
Rosalinda is back in town! More specific in GT. If you're looking for a sensual experience, I hardly recommend her. Carribean ladies just are the best on earth.
Roby
23 september 2018, 14:42
Yes indeed I meant "strongly"! Sorry for the mistake. I go to visit her again this week
loving-it
13 november 2018, 20:42
Is Rosalinda nog werkzaam in GT. Zou morgen we even willen kameren met haar.
phoenix
10 december 2018, 17:16
is deze dame met die mooie grote ronde billen nog te vinden in golden time?