poefboy
8 juni 2014, 04:40
Deze blonde Poolse dame van 20 lentes jong werkt normaal gesproken alleen in Magnum vertelde ze mij. Aangezien PHG sindskort overgenomen is door de eigenaar van Magnum, dacht zij ook ff te komen kijken hoe de sfeer hier in PHG is. Het was voor haar de allereerste keer in PHG. Ze startte pas om 21.00u! met werken. İk vond het wel een absurd late tijdstip om te beginnen met werken in een saunaclub. Maar goed, ik heb haar rond 01.00 u geboekt voor een uurtje (75 euro). İk kwam toen pas aan de beurt, omdat zij achterelkaar weggekaapt werd door andere ijsberen. Het is een behoorlijk wilde stoeipoes moet ik zeggen. Zoenen deed ze echt wild, maar wel lekker. Pijpen deed ze ook wild, maar niet zo goed. İk voelde haar tanden iedere keer en het was nog pijnlijk ook. Neuken was ok, het kan nog altijd beter. Beffen en anaal zitten bij haar niet in het servicepakket. Het is een superverzorgd meisje met een heel mooi en schoon gebit. Dit kan ik helaas niet zeggen van de meeste Roemeense meisjes, die hebben vaak een slecht gebit.
Lara heeft een zeer mooi figuurtje, ze valt echt op met haar mooie body. Ze blijft wel doorwerken in Magnum en af en toe komt ze naar PHG.
Lara heeft een zeer mooi figuurtje, ze valt echt op met haar mooie body. Ze blijft wel doorwerken in Magnum en af en toe komt ze naar PHG.