Volledige versie bekijken : Claudia (Roemeense) ex Babylon
lustman
8 juni 2014, 09:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Claudia (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:Was haar tweede avond in Babylon
lustman
8 juni 2014, 09:57
Frisse en knappe verschijning zou kunnen doorgaan als zusje van Amelie. Heel vriendelijke meid die ruim haar tijd neemt voor pre-sales. Intens tongzoenen in de bar als opwarmer. Ook op de kamer verliep alles vlot en gesmeerd. Goede sessie ( pijpen beffen standjes ) met initiatief van haar kant. Een stevige neuk beurt zonder PSE-toestanden. Ook after-sales na de sessie blijft ze vriendelijk en ziet ze de klant nog staan.
Besluit : heel goede aanwinst voor Babylon. Hopelijk blijft ze en behoud ze dit service level , misschien nog een schepje er boven op... Een vette 8 op 10 !
MiniME
4 juli 2014, 19:42
Inderdaad zeer goede aanwinst voor Babylon: mooie Roemeense met blauwe ogen, super slank, ondanks wat kleine piercings en tattoo's, toch naturel indruk. Goede pre- en after-sales (inclusief uitgebreid TZ) en niet continu alleen maar op kamergang uit. Ook prima gewoon gesprek mee te voeren. Op de kamer wordt eea nog verder aangezet met DT, PZC, NMC en zelfs een MMT!
Staat samen met Kitty, Betty, Maya en Carmen in de top-5 op grote afstand van veel "girls with an attitude" daar in Babylon!
lustman
14 juli 2014, 14:21
Ik herinnerde me deze meid nog sinds men laatste bezoek , toen hadden we een uitstekende kamergang. Ik nam plaats naast haar op de bank en knoopte een gesprek aan. Plots onderbrak ze me en zei one minute and i come back. Ze ging naar de toog en vloog in de armen van een gast. Wat later kwam ze naar me toe : sorry i go with him ! Ik maakte haar duidelijk dat ik met haar wilde gaan , maar tevergeefs. Ze zei he specialy come for me. It don't take long time with him Tja,... Maakte haar nog even duidelijk dat dit niet correct is en besloot er verder geen woorden aan vuil te maken. Ze spendeerde twee uur op de kamer. Bij deze zal ze men euro's niet meer tellen. Bij het verlaten van de zaak heb ik dit dan ook gemeld.
X_tofke
9 februari 2015, 16:11
Relatief nieuw. Enkele maanden actief in babylon.
Leuke spontane dame .24 Jr
Mooi figuur - A/B cup
Felblauwe ogen
Taal Engels Frans Duits
Service PZC FF GFE etc de volledige pallet
prijs 50 euro + extra's
Goede aanwinst voor de club. Heeft wel een voorliefde voor massage olie die overvloedig gesproeid wordt
Indien de klik er is kan quasi alles denk ik
Herhaling gevaar : zeer waarschijnlijk (maar niet direct eerste keuze
Big30
9 februari 2015, 16:30
X_tofke,
Probeer eens of het lukt om een paspoort aan te maken met de paspoort generator!
https://www.ijsberenforum.com/forum/forms.php?do=form&fid=43
rudolph
12 maart 2015, 17:28
Zéér leuke spontane jongedame. Na wat geflikflooi boven haar gemeld dat ik nog wat ging uitrusten in de wellness beneden. Die hint had ze begrepen want een tiental minuten nadat ik me daar op één van de ligstoelen had geïnstalleerd kwam ze naar beneden en zette zich in de zetels daar. Lekker geil kijkend naar me terwijl ze met haar poes aan 't spelen was. Tja... . Daar had ik geen verweer tegen. Zelfs niet de moeite genomen om naar een kamer te gaan maar gewoon een stevig uurtje in de wellness genoten van haar kunsten. Aanrader en herhalingsgevaar!
Ze kan verlegen overkomen maar eenmaal je het spel begint te spelen :smile2:
lustman
28 maart 2015, 12:47
Onder het motto : goedmaaksex , me toch laten overhalen om met haar naar de kamer te gaan. Wonderbaarlijk wist ze na acht maanden nog wat er gebeurt was. ( zie vorige recensie ) Maar goed zo lang heb ik haar laten links liggen. Nu kwam ze zich zelf aanbieden en wat slijmen. Ach ja ; het zijn allemaal hoeren ! Ze beloofde me het goed te maken en ik nam het aanbod aan.
Het werd een perfecte goedmaaksex sessie van A tot Z.
Score : 8 op 10 !
Caracol
3 april 2015, 08:53
Aus meinem Bericht:
Das erste Zimmer ging dann Claudia. Die hatte ich schon lange geplant und so war ich froh, dass sie mal frei war. Eine sehr nette Person mit der ich dann gerne ein neues Zimmer einweihte.
Wie auch zuvor auf der Couch gab es gute Zungenküsse. Hätten etwas intensiver sein können aber OK. Es gab viel Nähe mit schönem Ankuscheln.
Blasen auch gut mit einigen Variationen.
Fingern war leider nicht gestattet. Muss aber auch nicht immer sein.
Ein Pussysliding gab es nur ansatzweise. Nicht unbedingt schlecht aber etwas mehr Intensität hätte ich mir schon gewünscht.
Ficken gut wo ich recht schnell abspritzte. Sie ist auf jeden Fall was Stellungen angeht sehr experimentierfreudig.
Hat Spaß gemacht und ich war zufrieden. Total beglückt aber nicht. Guter Saunaclub Standard. Wiederholung eher nicht.
why not me
6 april 2015, 12:26
Voor nu, ze is in Roemenië voor een maand :heul:
Service :5ster:
Ook deze top act is weer terug!
satanic surfer
29 mei 2015, 18:38
Euhm, topact is toch een behoorlijk overdreven status voor deze gemiddelde servicedame...Ze is niet vies van publieke actie en dreiers mét Alice, misschien deswegen de lapsus ;)
Bottom line solide standaardclubservice zonder meer en na haar pogingen in PE, PSR ea clubs alwaar klaarblijkelijk niet voldoende knaken tegenover stonden weer teruggekeerd op het oude nest...dat lijkt een plausibele uitleg... :smile2:
lustman
31 mei 2015, 00:44
Het werd een zeer geslaagde en gekruide PSE-sessie van de bovenste plank.
Man , man...stevige top-sex met een dirtykantje.
Score : 9/10 !!!
Euhm, topact is toch een behoorlijk overdreven status voor deze gemiddelde servicedame...Ze is niet vies van publieke actie en dreiers mét Alice, misschien deswegen de lapsus ;)
Bottom line solide standaardclubservice zonder meer en na haar pogingen in PE, PSR ea clubs alwaar klaarblijkelijk niet voldoende knaken tegenover stonden weer teruggekeerd op het oude nest...dat lijkt een plausibele uitleg... :smile2:
Ok, deze dame is zeker geen allemansvriend en de typering was dan ook zeker zeeeeeer subjectief en persoonlijk gemeend. Degene die een click met haar hebben, krijgen hier veel voor terug. Als ze op de auto piloot gaat is het zelfs beneden gemiddeld vrees ik (geldt ook voor Kitty, die voor aantal van haar stammies nog steeds wereldtop is, maar voor anderen matig).
duivenmelker
31 mei 2015, 21:20
Degene die een click met haar hebben, krijgen hier veel voor terug.
Voor mij een absolute topper in Babylon . Het was me een genoegen om haar terug te zien in het nest en we hebben volop kunnen genieten van elkaar .
Alleen al voor haar wil ik morgen terug naar Elsdorf .
lustman
12 juni 2015, 08:11
Het pre-salen begon in de whirlpool. Eens op temperatuur de kamer op.
Lekker tongen , PZC , cow-girl in rodeo style en volle bak doggy-bambam.
Wederom topsessie !
Score : 9/10.
Scrotum
1 juli 2015, 22:22
Vandaag het genoegen gehad om Claudia In Villa Marisol naast het zwembad in te mogen olien. Kon daardoor goed haar tatoeages lezen: Naast de tattoo-tekst op haar schouder/arm, staat er ruim onder haar navel: "You are lucky". Subtiel vroeg ze me of ik de tekst had gelezen:cool:
Claudia probeert een weekje VM maar gaat naar eigen zeggen binnenkort weer terug naar Babylon.
Mr Bluenose
7 juli 2015, 19:15
Claudia is zoals beschreven op de Babylon Website en hier. Haar Engels is vrij goed en ik had een goede lange babbel met haar voorafgaand aan het observeren van haar waait een man uit de rug op de ligstoelen. Van wat ik kon zien haar techniek zag er erg goed als de man in kwestie was om goed in, zozeer zelfs dat hij liep snel uit naar een kamer met haar. Ze is zeker een voor het boek voor de volgende keer.
Claudia is as described on the Babylon Website and on here. Her English is pretty good and I had a good long chat with her prior to observing her blowing a guy out the back on the sun loungers. From what I could see her technique looked very good as the fellow in question was getting well into it, so much so that he quickly stalked off to a room with her. She is certainly one for the book for next time.
lustman
11 oktober 2015, 13:22
Via oogcontact weer bij deze dame beland. Lekker opwindend voorspel in de bar. Daarna richting kamer. Ze liet duidelijk merken dat de versnelling in 4x4 mocht. Nou dat heeft ze geweten. Volle bak afpompen deze slanke bonenstaak. Begonnen in missionaris , tijdig overgegaan naar doggy voordat haar schaambeen barsten vertoonde. In doggy haar bij de heupen genomen en lekker diep stoten lange halen. Afrijden als gek die hete slet. Uiteindelijk super klaargekomen met een luide schreeuw waarvan de echo weerklonk in de kamer.
Score : een mooie 9/10 !
hasta la pasta
5 februari 2016, 20:08
Ik werd weer eens genadeloos ingepakt door Claudia in de bar. Ik heb nu een keer of 4 met haar gekamerd en ben nog lang niet op haar uitgekeken. Ze neemt rustig de tijd voor je en vergeet zeker ook niet waar je uiteindelijk voor bent gekomen. Op een zeker moment knielde ze voor me neer en werd ik plein public gepijpt in de bar. Zimmer! Ik werd bij binnenkomst eerst verordonneerd om haar van een befbeurt te voorzien. Vooruit dan maar. Daarna het uur volgemaakt met slow mo sex gevolgd door volle bak gas geven en daarna weer handjes vasthouden. Mijn conclusie: Best lieve meid die zelf ook laat blijken hoe ze het wil hebben. TOP act!
Kwakje
10 maart 2016, 21:50
Keuzes zo veel keuzes en mijn oog viel op Claudia. Een skinny roemeense griet met een bende tatoes. Ze sprak me wel aan omdat ze wat sassy overkwam.
Presales was prima, lekker zoenen en piet had er ook plezier in.
Op de kamer was het goed, tijdens het beffen bewoog ze lekker mee en ondertussen met haar borsten en tepels spelen. Lekker geil gezicht.
Het neuken ging er zeer stevig tegen aan. Te hard en te ruw voor mij op sommige momenten. Sommige momenten had ik dan ook de indruk dat ik bereden werd door Lucifer. Door de duivel bezeten.
Beetje later was ze dan weer lief.
Wisselende sessie wat dit tot minder herhalingsgevaar maakt.
hungupdown
22 mei 2016, 06:26
Claudia has not been present for a few weeks, and has now vanished from the damen list.
Did any bear hear if she shall return, or has gone elsewhere?
hasta la pasta
22 mei 2016, 09:57
Ik mis er nog een aantal, o.a. Gabriella, Dorothea en Kitty. De eerste twee zijn recentelijk nog gesignaleerd. Vreemd.
Ik mis er nog een aantal, o.a. Gabriella, Dorothea en Kitty. De eerste twee zijn recentelijk nog gesignaleerd. Vreemd.
Het is me ook opgevallen dat sinds de chef zijn nieuwe website lanceerde er enkel dames (mädels) staan die ook op de aanwezigheidslijst voorkomen ( huidige en volgende week). Misschien een bewuste keuze? Vroeger vond men er DVP's terug die al maanden niet meer in Babylon werkte.
Het is me ook opgevallen dat sinds de chef zijn nieuwe website lanceerde er enkel dames (mädels) staan die ook op de aanwezigheidslijst voorkomen ( huidige en volgende week).
Toch ook maar eens goed onderaan op de (start)pagina kijken dan, onder Reisedamen.
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-reisedamen.php
Zou zo maar eens kunnen dat zij terug is, zodra Paula ook weer terug is.
Vraag het anders ter plaatse eens aan Monika met de big boobies.
Sphinx
17 juli 2016, 21:34
"Take me on a roller coaster
Take me for an airplane ride
Take me for a six days wonder but don't you
Don't you throw my pride aside besides
What's real and make believe
Baby Jane's in Acapulco. We are flyin' down to Rio"
Geknipt uit mn bericht
Eigenlijk klopt de tussentitel niet helemaal. Een quote die ik ergens op rheinforum heb gelezen zei letterlijk: "Als je iets begeert, geef het weg, het komt vanzelf weer naar je terug." En dat was ook het geval met Claudia. Al ging dat wel iets sneller dan ik had gedacht, net nadat ik wat kippevleugels had weggeknaagd en even zat uit te blazen. Claudia kwam tegenover me zitten en had blijkbaar via via mn snoepblikje al in het vizier genomen. Ik vond het wel nog wat te vroeg na Shana, dus we hebben even zitten praten voor ze naar binnen ging. Een half uur later lag ze daar nog en ben ik naast haar neergeploft. We zaten een tijdje te praten en ze is ervan overtuigd dat ik eerder met haar op kamer geweest ben, al kan ik me dat persoonlijk met de beste wil ter wereld niet herinneren.
Ik heb haar nog gevraagd of ze misschien een andere artiestennaam heeft gehad (ze lijkt qua gestalte nogal op Mona Lisa, die vroeger ook in Elsdorf werkte) maar ze zegt dus van niet. Ik masseer haar een paar minuten en dan schuiven we door naar een kamer. Waar we al gauw in een omhelzing verstrikt raken, en Claudia een paar DT's op me loslaat, die me een beetje aan Roxy's aanvallen deden denken. Misschien dat daarom mn muziektik met Roxy Music (https://www.youtube.com/watch?v=y8DJP6XYGDQ) komt? Ze bewijst trouwens de andere kant van Ute's theorie over de vrouwelijke reactie op beffen, want ze houdt een paar keer in voor het te heftig wordt. Ze knijpt echter behoorlijk stevig in doggy en missio en slaagt er na een sprintje bergop me nog eens een keer te lucht in te jagen. BAM. Niet zo hevig als de twee vorige sessies van de dag, maar een prima intermezzo. WGSA-rating: 8/10
https://www.youtube.com/watch?v=y8DJP6XYGDQ
forgetskinnyletsgetfatty
2 januari 2017, 13:10
Claudia
Roemeense met bril, lang, slank en vol met tattoos. :rolleyes:
Hoog PSE gehalte, heeft er stevig tempo in. :fuck:
Vindt haar redelijk profi over komen. ;)
Herhalingsgevaar: 50%. :teuflisch:
Sjeufke
4 maart 2017, 23:59
Claudia ken ik al heel lang. Tijdens elk bezoek aan Babylon komt ze meerdere malen 'reclame' voor zich zelf maken op een prettige wijze overigens, waarbij ze niet schroomt de hand onder de handdoek te steken. Deze keer was ze ook erg scheutig met trio's, althans dat stelde ze voor! Met Georgiana of Denisa.
Het werd gewoon een duoact. Claudia is er een van verregaande presales. Zeker niet onprettig. Heb haar al vaker hele mooie 'shows' zien geven met collega ijsberen achter in de bar. Door die 'shows' van Claudia dacht ik te maken te hebben met een PSE'tje in het kwadraat. Die gedachte bleek maar ten dele waar te zijn.
Op de kamer is ze ook van de knuffels en ......heel goed zoenen. Dan is de kamer al voor de helft geslaagd. Niettemin grijpt ze rapper dan andere imps naar de vitaminespuit. Blasen is perfect! Ik liet haar maar een tijdje haar gang gaan....tot ik "HO" moest roepen :sperm:. De wasbeurt leek zeer welgevallig te zijn. Op matige toon kermde ze er aardig op los. Kleine Sjeuf was weer helemaal terug bij af na dit ritueel. Geen probleem. Claudia wist precies aan welke knoppen ze moest 'draaien' om terug op oorlogssterkte te komen. Ik weet zeker dat ze voor de rest van de dag voldoende vitamientjes heeft binnengekregen.:Xrated:
Na de grote kuis nog een tiental minuutjes geëvalueerd. Conclusie van de evaluatie: dit wordt zeker nog een keer herhaald. Al zal dat niet op de verjaardag van Vazkor zijn.
bref-jefke
22 oktober 2018, 19:03
Ook zij is ermee gestopt (voor diegene die haar kennen weten waarom) dus mag naar archief.
Eddy_V
22 oktober 2018, 21:15
Ook zij is ermee gestopt (voor diegene die haar kennen weten waarom) dus mag naar archief.
En dat terwijl zij net enkele weken geleden weer gestart was ?
bref-jefke
22 oktober 2018, 23:46
En dat terwijl zij net enkele weken geleden weer gestart was ?
Klopt, maar ze had het te moeilijk om opnieuw ermee te beginnen... en ja begrijpelijk wat haar het afgelopen jaar is overkomen.