PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Roemeense)

Big30
8 juni 2014, 17:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maria (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Sinds 3 weken in Happy Garden en volgens eigen zeggen nieuw in het vak. Leuke en spontane dame, soms door haar onervarenheid nog wat onwennig. Trok afgelopen vrijdag veel op met een vriendinnetje van haar, naam onbekend.

Costana
8 juni 2014, 17:51
Heb je ze zelf gestengeld ? Want om 5* te geven....

Johnny Bravo
21 juli 2014, 11:04
Deze dame krijgt van mij een -5

Afgelopen zaterdag met haar op de kamer beland, wat een drama!!

Het bevestigt maar weer eens mijn vooroordeel over de meeste Roemeense dames.

Maarja......... er zullen altijd wel weer beertjes zijn die haar perfect vinden maar ja...........ik als onervaren ijsbeertje ;) ben natuurlijk ook niks gewend.
Ik kom tenslotte al 12 jaar in PHG dus.................................

gustave_dekker
21 juli 2014, 14:15
De nieuwe aanwas is hoe dan ook niet te vergelijken met de jarenlang aanwezige dames, van vroeger toen alles nog beter was....

pipokoeien
9 oktober 2014, 21:29
Pipo heeft echter zeer goede ervaring met dit lekkere meisje :) Ze is een beetje moeilijk op te starten maar als ze eenmaal gaat, dan gaat ze ook!

Flipper
9 oktober 2014, 22:55
Ik vind ze niet erg sympathiek, ze lacht alleen als er pieken te vangen vallen en voor de rest kan dr nog geen lach vanaf. Een dom klein meisje als je het mij vraagt.

Big30
10 oktober 2014, 23:02
Pipo heeft echter zeer goede ervaring met dit lekkere meisje :) Ze is een beetje moeilijk op te starten maar als ze eenmaal gaat, dan gaat ze ook!
Op de een of andere manier heeft Pipo vaak dezelfde voorkeur voor bepaalde Roemeense dames als die ik ook heb en dat proces is nu al 8 jaar lang gaande, kan dus geen toeval zijn :tongue:.

Maria is een leuke vlotte dame met een meer dan bovengemiddeld goede kamerservice waar ik maar weinig minpunten op kan noemen. Bij haar geldt zeer zeker dat wat we noemen een klik dan wel chemie iets is wat bij niet iedereen hetzelfde zal zijn.
Ik noemde haar eerder leuk en spontaan maar soms wat onwennig, daar is nog steeds weinig aan veranderd.

Flipper
12 oktober 2014, 08:24
ze komt tot net boven je middel dat klopt ja.. :biggrin:

pipokoeien
4 februari 2015, 22:46
wordt deze Maria nog wel eens gespot in PHG?

Big30
4 februari 2015, 22:49
wordt deze Maria nog wel eens gespot in PHG?
Sorry voor de late reactie :tongue:!

Maar ehm heb dit leuke opdondertje al tijden niet meer gezien.