PDA

Volledige versie bekijken : Pelle het Platje voorspelt WK



van lotje gekrikt
11 juni 2014, 11:36
Aangezien ik regelmatig Red Teppich Clubs bezoek heb ik een platje opgelopen.
Dit platje, een nogal agressieve want hij heeft de andere platjes opgevreten wat tot een collectieve intelligentie leidde, blijkt voorspellende gaven te bezitten.
Na de Octopus, de Schilpad, en andere oplichters, nu dus DE ENIGE ECHTE WK VOORSPELLER:

PELLE HET PLATJE :freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Doordat Pelle links of rechts gaat gaan zitten weet ik door waar het jeukt wie er welke wedstrijden gaat winnen.

Ik ga niet alle wedstrijden langs, maar Nederland wordt verrassend 1e in zijn pool! Da's toch al heel wat.
Vervolgens worden we door Argentinië in de halve finales eruit geknikkerd.

Andere halve finale: Duitsland tegen Brazilie. Brazilie wint onterecht, maar uiteindelijk wordt Argentinië dan dus wereldkampioen.

De uitslag staat vast, er kan niet over worden gecorrespondeerd. Leve Pelle! :luvlove:

Willem2
11 juni 2014, 11:41
kr=t
't moet niet gekker worden ;)

Teiresas
30 juni 2014, 14:28
En wij maar denken dat je een grapje maakte...

Pelle is KING ! :freu:

PS: kan Pelle wellicht ook de lottocijfers van komende week voorspellen?

Teiresas
30 juni 2014, 15:32
Nu we dit dan allemaal weten is overigens wel de spanning en daarmee de lol van het kijken er goeddeels af...
Da's dan weer jammer...

Goedemorgenallemaal
30 juni 2014, 16:59
En wij maar denken dat je een grapje maakte...
Ik denk dat nog steeds... Hahaha, verliezen van Argentinie.... van Duitsland... Nee, we worden gewoon kampioen.

van lotje gekrikt
4 juli 2014, 15:27
Geloof me, ik probeer echt dat kreng van links naar rechts te laten kruipen, wat zou betekenen dat we van Argentinië gaan winnen.
Helaas, Pelle blijft onverstoorbaar zitten.:angryfire:
We zullen het ermee moeten doen. :frown:

Goedemorgenallemaal
4 juli 2014, 15:28
zal wel door het weer komen