PDA

Volledige versie bekijken : Kinga (Ghanese)



frits10
11 juni 2014, 22:16
Vanmiddag was ik voor het eerst in Samya. Dat viel me dus heel zwaar tegen! Net toen ik binnenkwam was de stroom uitgevallen, omdat ze aan het verbouwen waren. Apart moest een dame geregeld worden die in de kleedkamer met een lampje kwam bijlichten, zodat ik mijn kluisje kon vinden. De pinautomaat deed het daardoor niet, het koffie-apparaat was uit en ga zo maar door. Op het terras vond ik de meeste dames er overigens nogal apathisch uitzien: er werd voornamelijk heel veel gerookt en gekletst.
Het enige lichtpunt in mijn Samyabezoek was de Ghanese Kinga die ik tegen het lijf liep. Spontane vrolijke Afrikaanse, waarmee ik direct naar de kamer ben gegaan. Ze genoot enorm van mijn gelik, ze trok haar lipjes voor mij even extra wijd uit elkaar. Daarna in verschillende standje geneukt. Tot besluit van dit uurtje nog even fijn met haar gekletst.
Tijdens mijn uurtje met Kinga werd er vlakbij in het gebouw helaas keihard geboord, vanwege die verbouwing, erg storend. Ik vind dat de theke mij al deze verbouwingsongemakken bij binnenkomst had moeten melden. Ik ga deze club niet nog eens bezoeken, zo kun je niet met je gasten omgaan, vind ik.