PDA

Volledige versie bekijken : Club Neby, Deea (Roemeense) ex-BAB



frits10
13 juni 2014, 10:15
Eergisteren bezocht ik - na vele maanden - Babylon weer eens. Gezellig als vanouds, de Duitse en Nederlandse WK-vlaggetjes waren ook al opgehangen, zelfs een oranjevlag met Nederlandse leeuw in de tuin.
Eerst een uurtje met Iman, altijd een van mijn grote favorieten bij Babylon (wat is die vrouw een schoonheid, ik verbaas me er altijd weer over), maar over haar schreef ik al eens eerder op dit forum. Daarna een halfuurtje met Deea, een Roemeense van 20 jaar. Echt een hele knappe meid: prachtig slank figuur, mooie volle zachte borsten, ravenzwart haar en indringende ogen. Ze was echter wat humeurig, omdat ze net aan de gokkast nogal wat had verloren. Op de kamer had ze dan ook wat moeite om op gang te komen, haar borsten waren nogal gevoelig en haar kutje was erg droog. Kussen was wel OK. Na enkele standjes te hebben uitgeprobeerd ben ik wel fijn klaargekomen, terwijl ze bovenop mij zat.
Al met al vond ik toch dat Deea wat te weinig enthousiasme aan de dag legde. Daarbij moet ik zeggen dat ik in Babylon de lat altijd erg hoog leg, omdat het gemiddelde niveau van de dames, zowel qua uiterlijk als qua service, er nu eenmaal hoger is dan in diverse andere saunaclubs.

Carlitos
13 juni 2014, 10:49
Hoewel Deea van service club Freude 39 Bochum komt, kan ze dat niveau en van Babylon niet helemaal aan. Maar wel een hele mooie meid die tot mijn verbazing toch FT-tjes deed en heerlijk kan kussen. Maar je moet haar wel lekker maken met wat leuke cadeaus, dan komt het helemaal goed.

MiniME
4 juli 2014, 19:37
Tsja, 1 van de mooiste club dames die ik ken, valt helaas in de categorie bad attitude (low service, high pricing).

noglangnietuitgewandeld
28 juli 2014, 14:22
Opgedoken in Club Neby in Dortmund, alwaar de eerste klachten over haar rekenmethoden inmiddels al online staan. Bron FC.

MiniME
28 juli 2014, 15:18
Als ook duidelijk wordt wat haar idee van service is dan zal ze snel weer weg zijn, paar niet in het strikte beleid van neby. Of ze past zich aan, dan ga ik snel weer eens langs! B-)