PDA

Volledige versie bekijken : Milenka (Masseuse)

Willi69
15 juni 2014, 12:35
Hilfe, ich finde den Milenka-Thread nicht mehr. :eek:

Milenka arbeitet seit gestern im... Babylon. :tongue:

Sie bedankt sich bei allen Gästen, die ihr in schweren Zeiten geholfen haben und würde sich natürlich freuen, möglichst viele alte und neue Gäste im Babylon begrüßen zu dürfen. :tongue:

Küsschen an alle (nicht von mir) :smkiss:

http://willi69.beepworld.de/files/milenka.jpg

Bubbelbader
19 september 2014, 20:53
Altijd wat met deze madam. Autopech, lekke band, brug open, beetje moe, slechte dag. Tja je krijgt niet eens de kans haar te ontmoeten. Whateve weer geen massage mogeljk.

Sphinx
7 november 2015, 19:22
Geknipt uit mn bericht

Mn belangrijkste ontdekking was bij binnenkomst Milenka, die ik al een paar bezoeken lang probeer te boeken, maar iedere keer knalt er weer iemand een telefonische termin tussen. Dat gebeurde overigens nu ook bijna weer, maar ik kon als laatste gast in de rij nog om 21u bij haar terecht, nadat Rosberg de pole voor de GP van Mexico voor zich had opgeëist en Max een top10 kwalificatie had afgewerkt.

Mn schouders en nek geven eigenlijk altijd wel problemen, maar dit keer was vooral mn rug de boosdoener. Ze vertelde later dat ze iets voorzichtiger dan normaal was geweest omdat het pas de eerste keer was dat ik een klant van haar was. Maar ik moet zeggen dat ik er erg van opknapte. Ik viel zelfs even echt in slaap, wat me bij wakker worden weer tot deze vraag van Max Headroom (https://www.youtube.com/watch?v=dPVsTcdydPI) leidde: i"Where am I? In bed? Butwhatamidoing? T-t-talking to myself" Ik was geheel ontspannen na die massage inclusief uiltje knappen. Greep ietsje minder stevig, maar omdat het de eerste keer was wel begrijpelijk. Milenka is tevens pas de tweede masseuse die zich zorgen maakte om RSI-verknopingen in mn achterwerk (aangezien ik veel zittend werk doe): een dik pluspunt. De Sphinx Massage Score komt uit op 8/10

https://www.youtube.com/watch?v=dPVsTcdydPI

Deantje
14 februari 2016, 11:40
Goedemiddag allen,

Kon het niet direct ergens vinden op dit forum of op de Babylon Site. Weet iemand wat de massagetarieven zijn van Milenka? Of is dit ook de standaard 50 euro per half uur? De 2 keer dat ik in Babylon ben geweest was ze wel aanwezig. De volgende keer wil ik me ook wel eens door haar laten masseren.

noglangnietuitgewandeld
14 februari 2016, 14:15
In bijna alle clubs zijn de massagetarieven 30 per half uur. Ik ga er van uit dat Babylon geen uitzondering is.

Kwant
14 februari 2016, 22:26
30 voor 30min en 50 voor een uur en ik kan haar massage aanbevelen!

BefBeer
15 februari 2016, 09:40
Is dit een alleen massage-massage?:baby2:
Soms zijn massages wat verdergaand.. ;)

BefBeer

pret
15 februari 2016, 17:19
Mey of zonder happy ending :-D

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

Bubbelbader
15 februari 2016, 18:05
Denk dat de dame toch ongeveer de 60 jr nadert.:biggrin:

Doet niets af aan haar massages overigens.

Bluebear
15 februari 2016, 18:15
Mey of zonder happy ending :-D

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

Deed ze in de privecabine in de PHG wel. Blowjob en het betere trekwerk. Geen ervaring mee trouwens. :nee:

Goedemorgenallemaal
16 februari 2016, 13:08
Ik heb nog nooit een "happy ending" in de gebruikelijke zin mee gemaakt met haar. Bij mijn allereerste massage zei ze ook dat ze het niet deed. Misschien geen zin meer in. Later zei ze dat nooit maar ik heb er ook niet om gevraagd, ik bewaar mijn kostbare kwakje wel voor bv Alice...

Aan de andere kant stap je wel als herboren van de tafel (geen echt comfortabel ding als je hoogtevrees hebt maar goed, da's overal zo), je verlaat blij de massage dus op zich is er wel sprake van een happy end, maar niet in de in onze kringen gebruikelijke zin.

Interact
2 juni 2016, 18:44
Ik had bij eerdere bezoeken aan Babylon al diverse keren geprobeerd een massage bij haar te boeken, maar zonder resultaat. Telkens was ze al vol geboekt in de tijd ik nog had. Het was me al opgevallen dat ze twee achtereenvolgende keren dezelfde persoon noemde die zo voor een uur aan de beurt was. Toen ze bij een volgend bezoek diezelfde naam weer noemde als degene die dadelijk op de tafel zou liggen gaf ik aan dat een beetje te betwijfelen. Ze zei toen resoluut dat ze nu direct een half uurtje voor me vrij maakte en ik de vaste klant over een minuut of vijftien dan vanzelf wel zou zien binnen komen...
Ik dus op de tafel voor één van de fijnste - non sex - massages die ik ooit heb gehad. Zij doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken, gebruikt fijne massage olie, vertelt ook wat ze zoal gaat doen, maar gunt je ook de rust.
Ze maakte het half uur meer dan vol, halverwege de vaste klant even op de hoogte brengend dat hij nog 20 minuten geduld moest hebben. En aan het eind van de massage werd ik nog compleet door een groot badlaken afgedekt onder de mededeling dat ze over 5 minuten weer terug kwam en ik ondertussen maar even rustig bij moest komen van de massage...
Toen ze terug kwam was de vaste klant er ook en daar heb ik nog een leuk praatje mee gemaakt. Hij bestond dus echt!

Concluderend: aan de al fantastische ambiance en mogelijkheden van Babylon voegt zij voor mij nog een extra dimensie toe waar ik graag een volgende keer - tussen de kamers door - graag weer gebruik van zal maken.

deket
2 juni 2016, 20:53
Beaam ik. Normaal heb ik mijn reseeves betreffende meiden met kort haar, maar zij bevestigd dat je niet moet generaliseren.
Ken haar van jaren geleden in de phg.
tip, moeilijk te geloven maar heb laatst iemand gevonden die zelfs minstens zo goed masseert, en dat is de dvp Daniella aldaar.
terwijl ik naar de finale CL keek masseerde ze mij met volle overgave en zeer bekwaam, zowel met 2 vingers dan met de 2 handen, heeft ze een neus voor de gevoelige punten. Leerde dat op een Japanse school.
kortom de in mijn ogen 2 beste masseuses lopen ginds rond

Pietjepik
2 juni 2016, 21:19
Ik zou haar best eens willen beffen.....

Interact
2 juni 2016, 21:47
Beaam ik. Normaal heb ik mijn reseeves betreffende meiden met kort haar, maar zij bevestigd dat je niet moet generaliseren.
Ken haar van jaren geleden in de phg.
tip, moeilijk te geloven maar heb laatst iemand gevonden die zelfs minstens zo goed masseert, en dat is de dvp Daniella aldaar.
terwijl ik naar de finale CL keek masseerde ze mij met volle overgave en zeer bekwaam, zowel met 2 vingers dan met de 2 handen, heeft ze een neus voor de gevoelige punten. Leerde dat op een Japanse school.
kortom de in mijn ogen 2 beste masseuses lopen ginds rond

En dat kan ik op mijn beurt ook bevestigen. Ik heb die Japanse erfenis van Daniella ook mogen ondergaan!

Eddy_V
2 juni 2016, 21:47

Heb ooit foto's van haar gezien uit de tijd dat zij nog een volle bos met blonde krullen had.
In de stijl en uit ongeveer dezelfde periode als Toppop's Penny de Jager.
Het korte haar van nu is natuurlijk ook uit praktisch oogpunt.
Hoe dan ook een sympathieke vrouw en goede masseuse, wel een kwebbeltante maar dat maakt het ook wel gezellig.