PDA

Volledige versie bekijken : Michael Schumacher uit coma ontwaakt



RAUL7
16 juni 2014, 12:57
Michael Schumacher is uit zijn coma ontwaakt. Dat meldt Schumi's manager Sabine Kehm. De zevenvoudige F1-wereldkampioen is overgebracht naar een revalidatiecentrum in Lausanne. Volgens Kehm reageert Schumacher op aanrakingen en herkent hij stemmen. De Duitse krant Bild meent zelfs te weten dat Schumacher al met zijn vrouw Corinna en zijn kinderen heeft gecommuniceerd. "We willen iedereen bedanken voor de steun en de hulp die we in deze moeilijke periode gekregen hebben", luidt het bij de entourage van Schumacher.

http://www.hln.be/hln/nl/17663/Ongeval-Michael-Schumacher/article/detail/1919060/2014/06/16/Michael-Schumacher-uit-coma-ontwaakt.dhtml

Sots
16 juni 2014, 13:04
Dat zal het Duitse team iets meer kracht geven voor vanavond. Ik vind het in ieder geval goed nieuws.

momentum
16 juni 2014, 16:03
goed nieuws voor de familie schumacher, maar ik denk dat micheal er wel blijvende gevolgen van zal overhouden

Jansen
16 juni 2014, 19:27
Dat zal het Duitse team iets meer kracht geven voor vanavond. Ik vind het in ieder geval goed nieuws.

Goed nieuws oke maar extra kracht voor Duits elftal ? dat geloof je toch zelf niet dat is hetzelfde dat Nederland gewonnen heeft omdat er een rugzakje van die meisjes is gevonden ?