PDA

Volledige versie bekijken : Isabel (Roemeense) ex-Bab



Oudebelg
17 juni 2014, 19:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Isabel (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been, Nek
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
Extra info:pas 3 dagen in Babylon

lustman
20 juli 2014, 08:30
Ik maakte buiten op de bank kennis met deze aardige speelse goedlachse jonge meid. Ideaal voor de eerste sessie van de dag. Zeker een geslaagde sessie , met de nodige inzet en variatie van haar kant. Enkel het tongzoenen stelde niet veel voor , maar verder heeft deze dame nog wat meer ervaring nodig en dan haalt ze zeker de Babylon standaard. De tijd zal het uitwijzen maar hier zit zeker potentieel in en hopelijk komt het eruit...

Besluit : een mooie 7/10.

Oudebelg
22 juli 2014, 13:39
Vrijdag 18 juli,nog een keer de diensten van Isabelle mogen ondergaan.Het is zoals lustman zegt,dit
meisje mist nog wat ervaring,maar is vriendelijk en doet haar best.Sessie's waren al beter dan vorige
keer,vroeg nu zelf FT,vorige keer niet in haar pakket.Het is aan de heren om haar een beetje bij te
sturen,we vouwden de handen in elkaar,zegt ze kan niet meer pijpen.Ik vroeg waarom,zegt ze ik
heb geen hand meer vrij,inderdaad dat was nu juist de bedoeling.Wees er zuinig op,please,dit wordt
een toppertje.Score voor nu:8/10,goede pre en aftersales.

MiniME
2 augustus 2014, 10:45
Heel leuk om te zien, doet ook echt haar best, maar haar skills zijn helaas (nog) niet top. Wel zeer lekker om te zien en vast te houden :)

licky luke
2 augustus 2014, 15:17
Fotookes van Isabelle:

8207

8208

8209

8210

8211

8212

8213

lustman
7 augustus 2014, 08:11
Na een paar weekjes aanwezig te zijn nam ik een herkansing. Vriendelijkheid en inzet zeker ok. Maar net dat ietsje meer komt er nog niet uit om bij de top van Babylon te horen. Zoals MiniMe zegt : haar skills zijn helaas (nog) niet top. Zeker geen weggegooid geld.

Score : 7/10

jos5185
14 augustus 2014, 18:34
Gisteren werd ik bij mijn eerste bezoek aan Babylon rondgeleid door de club door Isabel Let op zonder e er achter dat is m.i. een andere dame.
inderdaad een bijzonder goedlachse jongedame met toch iets grotere borsten als wat gebruikelijk is bij Roemeense dames misschien komt dit wel omdat ze ook Italiaans bloed heeft

enfin na de rondleiding hebben we er meteen maar een kamergang aan vast geplakt.
in die paar maanden tijd heeft ze aardig wat begeleerd o.a. best wat Duits een ook een aardig mondje TZ.

ook heeft Isabel AV in haar pakket zitten mits mijn stukje gereedschap niet te groot zou zijn. Nu denken wij mannen wEl dat we allemaal de grootste lul van de wereld hebben maar dat viel in mijn geval wel mee of tegen natuurlijk tis maar hoe je het bekijkt het paste in ieder geval.

tja het was voor mij de eerste keer in 52 jaar dat ik dit deed het was lekker maar dat was het in haar kutje ook en om er nou iedere keer 50 euro extra voor uit te geven ik denk het niet.

De sessie met Isabel was heerlijk zodanig dat ik het een paar uur later nog eens rustig overdeed.

Groetjes Jos

JPtoo
18 augustus 2014, 22:17
Al weer een tijd terug, zaterdag 2 augustus voor het eerst naar Babylon, veel over gelezen maar die afstand. 260+ Km is niet niks maar toch besloten om te gaan kijken. Parkeer plaats / bouwplaats achter gevonden en via de correcte ingang binnen. Bij binnenkomst werd terecht door de Theke opgemerkt dat ik voor het eerst daar was en toen ik aangaf dat ik liever in het engels verder wou gaan werd Isabel geroepen om me rond te leiden. Vond haar gelijk al een mooie meid maar besloot om de kat uit deboom te kijken. Praten ging inderdaad niet makkelijk maar heb na de rondleiding nog zelf rondgekeken, ben tenslotte niet helemaal nieuw in het SC gebeuren :betrunken: Wel iets nieuws geleerd hoe comfortabel in hessen dress te kunnen rondlopen.
Na wat te eten ben ik op het plaatsje (klein) gaan zitten om even te relaxen en verder te kijken wie er allemaal beschikbaar waren. Was blijkbaar tussen Isabel haar vriendinnen gaan zitten en ze kwam iets later erbij. Beetje knipogen maar inderdaad animatie verbod. Uiteindelijk besloten en haar een signaal gegeven om naast mij te komen zitten. Ze kwam snel met een verhulde kamer vraag maar heb haar afgehouden. Dit werd vergemakkelijkt doordat zij en haar vriendinnen aan het snacken waren. Zonnebloem pitten. :biggrin:
Ze boden dit ook aan mij aan en je had heen blikken moeten zien toen ik het accepteerde en precies wist hoe ik het moest eten. Daarna was het weer een stuk gezelliger met deze dames. Na een tijdje Isabel gevraagd om een sleutel te halen en moet zeggen dat het voor een eerste keer niet slecht was. De standaard posities gecombineerd met haar, naar mijn mening, bovengemiddeld zorgde ervoor dat ik het niet langer dan een half uur uithield. Mooie binnen kommer. Voor herhaling vatbaar maar geen prioriteit aangezien ik gedurende de rest van de avond een hoop interessante opties zag.

vrije jongen
15 januari 2016, 23:39
Na een tijd in Mondial, nu in PSR te bewonderen. Voor mij de zoveelste "best-ok-maar-wat-lullen-ze-nou-over-psr-service" dame.

Manureva
31 januari 2016, 13:49
Visit of 27th january :

Profile : 21 years, 1,65m, auburn hair, white skin, nice silhouette with a pretty natural chest. Very friendly and pleasant conversation in german and in english.

Service : Mix gfe-pse attitude. Nice preliminaries (french kisses, caresses), cuni appreciated followed by a blowjob with good rhythm. Pleasant sex with good intensity in various positions :). She was very active and participative but sometimes she plays too much.

Appreciation : very good

Repetition : 75 %.

cheasehead
20 februari 2016, 15:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Iza (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:

Manureva
20 februari 2016, 15:21
She's the same girl as this one :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38008-Isabel-(Roemeense)-ex-Bab

cheasehead
20 februari 2016, 15:21
Ook nog een kamer gedaan met de Roemeense Iza. Iza is een mooie Roemeense dame met een flinke voorgevel schat c/d cup.
De sessie met haar was op zich goed en standaard maar naar een sessie met Lucy was dit duidelijk wel een paar niveautjes minder maar al met al toch tevreden van de kamer af gegaan.

cheasehead
20 februari 2016, 15:23
Yes you are right Manureva , that's the same girl

cheasehead
20 februari 2016, 15:42
MOD zou je deze samen willen voegen met https://www.ijsberenforum.com/forum/s...meense)-ex-Bab

yylover
5 maart 2016, 15:32
Iza of Isa, was mijn 3e kamer. Deze vrolijke, kwebbelende meid is wat speels en soms (voor mij) wat te wild.
Haar volle strakke cup C borsten, gecombineerd met een heerlijk slank lichaam, zijn echter een must.
En dat weet ze ook goed te gebruiken. Regelmatig draait ze haar lichaam zodanig dat je wenste meer handen te hebben, om alles vast te kunnen pakken.
Servicenivo is ruim voldoende, TZ, beffen, PZC, ze heeft nergens moeite mee.
Herhalingsgevaar is er wel, maar meer als eerste kamer, en niet als afsluiting, daar is mij net wat te speels voor.

yylover
2 april 2016, 10:41
Gisteren weer met Isa gekamerd en het moet gezegd worden, de ruime voldoende van mijn vorige recensie wordt verhoogd naar goed. Ze bleek mijn laatste recensie gelezen te hebben en had zich duidelijk aangepast aan mijn voorkeur. Afgesloten met mijn favoriete standje, 69 met FT. Na afloop nog wat tijd over, waarbij ze weer ouderwets gezellig kwebbelend en met veel humor de tijd vol wist te maken.
HHG nu verhoogd naar 100%. Ze was het overigens niet eens met de kwalificatie c-cup en beweert dat het b-cup moet zijn. Je hebt er nog steeds je handen vol aan :)
Verder is haar lengte 1,55 mtr, ze draagt 20 cm hoge schoenen.

Laatbloeier
12 april 2016, 17:07
Ik zei ja tegen Isa toen ze bij me kwam. Omdat ze er goed uitzag en omdat ze op mijn favorietenlijstje stond dankzij bovenstaande recensies. En terecht, zo bleek. Isa is een hele leuke, vrolijke, 22-jarige, speelse meid, met veel grapjes, vrijerig en zo geil als boter. Toen ik haar in doggy en in missio neukte bewerkte ze met haar vingers haar clitje. Ik neukte haar in doggy op mijn knieën en even later plat op haar buik, ze lag er bij zoals op een van die mooie foto´s die Licky Luke hierboven heeft geplaatst.
Het behoeft geen nader betoog, het was een topkamer.