PDA

Volledige versie bekijken : Zahia (Iraanse)

Zultbroek81
20 juni 2014, 12:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Iran.gif

Zahia (Iraanse)

Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)

Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Lang

Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Stevig

Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:

Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
n.v.t.

Cup-maat
:
D
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Onbekend
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
25 minuten

Service
:
NMC, PZC

Extra info
:
Zeer geld beluste vrouw die overal wat extra's voor vraagt.

Zultbroek81
20 juni 2014, 13:31
Zahia,wat een mooi gezicht heeft deze dame ze is echt heel knap.
Dat is ook haar sterkste punt.
Knapste vrouw die ik die avond gezien heb.
Toen ik haar aansprak gedraagde ze zich best arrogant.
Dat vond ik jammer maar toch heb ik door gezet en haar mee gevraagd naar de kamer.
Eenmaal op den zimmer kreeg ik een groot assortiment aan mogelijkheden waar ik allemaal geen lust voor had.
Ik heb voor het standaard pakketje gekozen 50€ 25 min eigenlijk een half uur maar deze meid was zo druk bezet dat ze zsm de kamer weer uit wilde.als je wilde kussen met haar kon dat maar dan moest je 100€ betalen, en beffen was ook extra (niet dat ik dat wilde)eigenlijk voor alles moest bijbetaald worden behalve Pzc en nmc.
Toch vond ik haar lichaam een heel stuk minder waar ik haar mooie gezicht een 9 zou geven geef ik haar lichaam een 6,5.
Ze heeft flinke hang borsten en een grote kont met veel cellulitis die wel weer verdwijnt als ze voor over buigt ;)
Bij het invullen op het paspoortje is er wat mis gegaan met het herhalings gevaar dat zou ik eerder schatten op 2 dan op 5.
Eind conclusie :zahia is echt heel knap maar de service is echt ondergemiddeld en ze vraagt gewoon teveel extra geld overal voor.
Pzc was niet slecht maar veel te kort en nmc was best goed gezien ze best eng aanvoelde.
Maar gezien haar arrogantie pas ik er de volgende keer voor..ze is echt een optick fick maar leuk voor een keertje.

Groet, spank!