PDA

Volledige versie bekijken : Babylon, Algemeen, 2010

Ace2
1 januari 2010, 09:35
Je kunt een vrijkaartje winnen (ook van deze club) bij het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151358&postcount=1

Wagons-Lits
4 januari 2010, 18:01
is Kim, een nieuwe meisje
geen beelden op uw websites, van haar?
wow!!!!

Kim is toch 'gewoon' de Kim die er al jaren is ? Blond (denk namaak), halflang haar, super-figuur, maar niet mijn type.
Wel een behoorlijke lokale fanclub, en ze kan 'Streicheln' als de beste - zegt Mahe ... (en die heeft er echt verstand van)

W-L

protea
15 januari 2010, 08:49
1 Freikarte gewonnen + 1 Urlaubstag = 1 Reise nach dem Babylon.

Waren anwesend: Kim, May, Aurelia, Jenny, Iga, Lena, Jessy, Jana (?), Nicole (?), später Aylin + ung. 5 Gäste.

Ich habe Jessy und Jenny nacheinander gebucht.

Zwei deckungsgleiche, also vergleichbare Beziehungen (beide eine Stunde, im Kino), mit zwei sehr unterschiedlichen Damen.

1. Die Mädchen:
a. Jessy: Polin, zwischen 20 und 25, hübsch, ein wenig zurückhaltend
b. Jenny: Deutsche, 19 Jahr, durchschnittlich hübsch mach meinem Geschmack, aber äußerst sympathisch und sehr erfahren.

2. Die Übungen:
a. Zungenküsse (intensiv)
i. Jessy : :biggrin::biggrin::)
ii. Jenny : :biggrin::biggrin:

b. Blasen (auf dem Sofa als Warmmachen, dann auf der Matte)
i. Jessy : :biggrin::biggrin:
ii. Jenny : :biggrin::biggrin::biggrin::betrunken: Wawww !!

c. Lecken (INTENSIV, mit Fingerspiel)
i. Jessy : :biggrin::biggrin:
ii. Jenny : :biggrin::biggrin:

d. Poppen
i. Jessy : :biggrin::)
ii. Jenny : :biggrin::biggrin::)
N.B. Jessy war benachteiligt: ich halte nie so lange wenn ich frisch bin…

e. Zwischenfälle
i. Jessy: kein
ii. Jenny: während die Übungen niederließ sich ein anderes diskretes Paar auf einem anderer Matte (na ja, gut, das Kino ist öffentlich, es störte nicht), und später saßen zwei „Voyeurs“ (auf Französisch im Text) sich in einem Sofa (na ja, Kino ist öffentlich, trotzdem aber nicht so gut…)

Zusammenfassung:
- Jessy: :biggrin::biggrin: :) Wiederholungsfaktor: 90 %
- Jenny: :biggrin: :biggrin: Wiederholungsfaktor: 100 %

Beide Mädchen haben die Prüfung „cum laude“ bestanden. Und ich ? :smoke:

jan enschede
2 februari 2010, 00:53
Afgelopen zaterdag zat ik uit te rekenen, dat ik die dag nog kon genieten van mijn vrijkaartje voor Babylon, en de komende 14 dagen niet meer, daarna zou hij verlopen zijn.
Babylon is een prachtige club, met smaak ingerichte bar ruimte. De banken van gevlochten bamboe, hebben een binnenverwarming en zijn dus warm. De kino en eigenlijk ook alle andere ruimten staan vol lage lange brede banken, zodat overal buig- en strekoefeningen mogelijk zijn. De Wellness is heel ruim, voor de 6 dames en 7 ben die ik ben tegengekomen. Voor mijn gevoel is het ruimer dan GT.
Om 17.00 aangekomen, na een sauna, beneden twee lange schone duitse dames aan de haak geslagen en boven mee naar de kino gegaan. Of ik een wens had, yes, diep pijpen en slikken. Koste E 50 meer.
Begonnen met met een redelijke pijp partij waarbij de andere dame haar kutje in mijn gezicht drukte. Was lekker, helaas snel gekomen. Toen ik weer overeind kwam veegd nr1 haar lippen even af, want ze had net lekker geslikt (volgens haar) weinig lol als iemand slikt, maar je ziet het niet.
Om 18.00u was de bar totaal leeg en zat ik in mijn eentje tussen twee beukende geluisboxen een bordje goelash soep te eten. Ik had nog een dame met kort geknipt zwart haar gezien, die er wel lekker uitzag. Na een half uurtje meegenomen naar boven, bleek Celine, een volbloed duitse, met een beetje Bokkinghang mentaliteit, ik ben mooi dus ik hoef verder niet hard te werken. Neuken lukte niet, schwanz zu gross, en na een half uur liep de wekker af. Jan rekende E 200 af voor twee sessie's en ging naar huis. Toen ik door de sneeuw naar de auto liep, berekende ik even dat, als ik geen vrijkaartje had gehad, E 260 lichter was geworden, terwijl ik een paar dagen daarvoor, in Nottuln, voor E 100 driemaal een beurt had gehad, die elk beter was dan die van de dames in Babylon. Vervolgens meer dan drie uur door de sneeuw naar huis. Ook niet goed voor mijn humeur. Kortom, misschien ben ik inmiddels een beetje verwend, maar deze zaterdag viel me wat tegen.

cornaredo
2 februari 2010, 12:34
Na een half uurtje meegenomen naar boven, bleek Celine, een volbloed duitse, met een beetje Bokkinghang mentaliteit, ik ben mooi dus ik hoef verder niet hard te werken. Neuken lukte niet, schwanz zu gross, en na een half uur liep de wekker af.

ik heb er gisteren met Celine ook niet mijn beste ervaring gehad
het was allesbehalve

Josef
2 februari 2010, 14:31
Zo zie je maar weer ! Van een knap bord kan je niet eten ?
Josef las dit verhaal van Jan enschede en van Cornaredo.
En Celine is volgens mij wel een knappe meid ? Maarja met geen kwalitijd.
Ik kan er natuurlijk niet over oordelen,want ik ben niet met haar naar de kamer geweest.
Maar als er al 2 ijsberen een niet zo,n goede ervaring hebben met haar.
Dan zegt dat al voldoende.:hammer:

Wagons-Lits
3 februari 2010, 17:20
... met Celine dan.

Ik ben midden December, toen Celine er nog niet zo lang was, met haar naar de kamer gegaan. Zo beroerd was het toch ook weer niet. Ze was vriendelijk, had geen problemen met mijn fysiek, en de sessie was alleszins okee. Er zijn zeker veel betere dames in Elsdorf, maar vergeleken met de rampzalige prestaties die de dames in mijn lokale ramenbuurt voortzetten voor eenzelfde tarief, vond ik het de EUR 50 best wel waard.

W-L

Wagons-Lits
11 februari 2010, 18:28
mededeling van Openbaar Nut:

Wil een zeker lid van het Management van 'Babylon' voortaan niet meer het bier opdrinken dat ik goeverdoeme helemaal uit Belgie meeneem om mijn lieve Angie te plezieren ? Ge hebt zelf een auto - goe, een Smart, maar dan toch ...

GRRRRRRRRRRR

W-L
Kijk, zo kan je aan de gang blijven.
Bier voor de een, pralinekes voor de ander - W-L is geen camionnist ... :hammer:

woods25
26 maart 2010, 12:18
Durch die Freikarte war Ich mittwoch in Babylon so gegen 13 Uhr eswar noch sehr ruhig.aber nach und nach wurde es voller.
anwesende Frauen: Aylin,Christina,Mahe,Yvonne,Jana,Tina,Kim und Lena
Ich habe 2 gute Sessions mit Lena:betrunken: und später im Pool und auch im Zimmer mit Yvonne:)
Auch ohne Freikarte werde auch Babylon wieder besuchen.
Gruß
woods25

stef64
26 maart 2010, 17:20
Ik was donderdag in Babylon(vrijkaart verzilveren) tegen 12u30 en het was zeer kalm. Ik vind deze club ivm Schieferhof inderdaad groter maar vooral koel van inrichting. Alle kamers zijn wel zeer groot en alles is perfect net en onderhouden. Ik vond er echter geen echt familiale sfeer. Maar ja er waren maar 3 ijsberen en een 7tal dames (Aylin, christina,Mahe, Jan , tina ,Kim en Monica)
Heb kunnen genieten van een mooie sessie met monica (niveau Schieferhof) , een tweede sessie met Aylin was echter een tegenvaller. Kussen vind deze dame niet nodig en het geheel had een haastig neiging met de bedoeling je snel afte werken.
Voor mij is deze club niet direct mijn ding, geef mij maar schiefershof.

seksenfun
26 maart 2010, 20:36
Is het daar nog steeds 60 of 65 euro inkom?

Zo ja, zo weinig meiden, kleine club, sterke drank niet inbegrepen, geen kussen voor sommige dames. Voor die prijs zou je toch wel beter verwachten dan.

woods25
27 maart 2010, 10:09
Eintritt ist 60 €,Bier und softdrink sind frei,Longdrinks glaube Ich kostet 6€
Gruß
woods25:wink2:

Tiga
27 maart 2010, 10:29
sterke drank niet inbegrepen, geen kussen voor sommige dames.

Hmm krijg je in GT of PHG etc wel sterke drank gratis? Volgens mij is de enige uitzondering de sekt (GT en LR) en de cocktail des abends (PHG).

Daarnaast kussen ook in andere clubs lang niet alle dames. Overigens is er geen relatie tussen de entreeprijs en service die de dames bieden.

HotHHarry
27 maart 2010, 18:04
Nou wat ik hier lees, druist helemaal in tegen mijn ervaringen, ik ben er nu toch ook al een aantal keer geweest, en na mijn idee zoenen alle dames :tongue:

Ik ben zo'n type die dat toch wel belangrijk vind :love:
En juist hier moet ik altijd oppassen, want de dames hier beginnen altijd uit zich zelf, en dan kan ik eigenlijk al geen nee meer zeggen :eek:

Jezelf ff terugtrekken om op adem te komen vind ik hier altijd zeer moeilijk, de dames achtervolgen je overal, in de whirlpool, sauna, kino :rolleyes:

Dus ik heb juist besloten deze zomer er maar weer eens heen te gaan, misschien zijn er schuilplekjes in de tuin :roll3:

Wagons-Lits
28 maart 2010, 15:09
De overgrote meerderheid van de dames kust in Babylon - het is 'huisbeleid'. Dat geldt ook voor de Schieferhof.
Ik ken eigenlijk geen andere zaken die kussen tot standaardservice hebben.

Maar dat wil niet zeggen dat er enige relatie is tussen kusbereidheid (3x woordwaarde ?) en verdere dienstverlening. Ik heb zowel in de 'Hof als in Babylon dames ontmoet die op het eerste gezicht er tof uitzagen en publiekelijk aardig deden, maar op de kamer tegenvielen. Dat kan aan de dame liggen of aan de klik tussen heer en dame - lees andere recensies om te merken of een dame een standaardprogramm draait of niet. Overigens: in verhouding heb ik bij de kleinere clubs (Babylon en 'Hof) minder slechte ervaringen als bij de grotere, waar mindere dames makkelijk in de anonimiteit onder kunnen duiken. Dat lukt in Elsdorf noch Hennef - en mooi zo.

W-L

blauwebeer
28 maart 2010, 18:00
Zo ja, zo weinig meiden, kleine club, sterke drank niet inbegrepen, geen kussen voor sommige dames. Voor die prijs zou je toch wel beter verwachten dan.
Tja zonde toch, dichtbij de Belgische grens, geen wachttijden, voorverwarming op de bank, gemoedelijke sfeer, ....... maar altijd dat risico op vrouwen die met een vork schrijven. :confused:

Bb

zeppos58
28 maart 2010, 18:35
De overgrote meerderheid van de dames kust in Babylon - het is 'huisbeleid'. Dat geldt ook voor de Schieferhof.
Ik ken eigenlijk geen andere zaken die kussen tot standaardservice hebben.

Maar dat wil niet zeggen dat er enige relatie is tussen kusbereidheid (3x woordwaarde ?) en verdere dienstverlening. ......................
W-L

Toch wel PSR (Park Sauna Residents) waar in de lokker hangt dat de meiden TZ PZC NMC en zich laten beffen, en als dat niet zo is, je het aan de bar moet melden. Het is de enige club waar ik dat al tegen kwam.:freu:

seksenfun
28 maart 2010, 19:30
Zo is dat. Je neemt me de woorden uit de mond. Een nieuwe dame vertelde me gisteren nog dat de baas de nieuwe dames duidelijk stelt waaraan ze zich dienen te houden. Anders mogen ze niet eens beginnen. Ze kunnen kiezen.
Bij jouw serviceregeltjes kan je nog een regeltje toevoegen. Er wordt gestreefd (en dat lukt hen erg goed) om een gemoedelijke sfeer te creëren. Dames die aan je slurf trekken en na 2" de sleutelvraag stellen zijn eigenlijk niet gewenst.

HotHHarry
8 april 2010, 00:15
Toch wel PSR (Park Sauna Residents) waar in de lokker hangt dat de meiden TZ PZC NMC en zich laten beffen, en als dat niet zo is, je het aan de bar moet melden. Het is de enige club waar ik dat al tegen kwam.:freu:
Inderdaad ook daar heb ik alleen maar goeie ervaringen :D, helaas is het wel zoals we op zijn Hollands zeggen..... een kolere eind rijden, maar dan heb je wel wat ;)

Wagons-Lits
8 april 2010, 18:29
Dat is't.

PSR en de 'Hof zijn aan de 'verkeerde kant' van Keulen, wat heen-en-weer toch een uur rijden scheelt. Is toch zonde.
En ook Babylon heeft haar, eh, 'assertieve' dames, maar je kan of de dames negeren, of ze vermanend toespreken of het Management raadplegen. Het is op dit moment iets minder dan begin dit jaar, toen de line-up werkelijk formidabel was, maar inderdaad de familiaire ambiance is mij wel wat waard.

W-L

foots
9 april 2010, 15:50
Heren, beren,

Ik had een vrijkaartje gekregen voor Babylon en jawel dit was mijn 2e van Babylon. De eerste keer was ik samen met big30, tiga en Jansen en het was toen wel erg gezellig op vrijdag laat in de avond. Helaas was ik toen ziek heb wel toen een paar braadworsten gegeten en heb ik de zaak met tegenzin ongepopt verlaten, want ik had wel een zeer leuke dame gezien :hammer:.

Goed deze keer zou ik er voor mijn werk langskomen en ik dacht laat ik dan daar even wat eten en kijken of er nog leuke dames zitten. Ik kwam op donderdag om kwart over 8 aan. Vrijkaart ingewisseld en omgekleed, jawel boven gekomen en er waren 4 dames en de theke, geen personeel achter de bar, maar een dame hielp me aan mijn cola. Aangezien ik uiteraard altijd honger heb bij het buffet gekeken, maar de soep was koud en de rest kon mij niet bekoren. Goed wie komt er in een club om te freten, ik ken er maar 2 en dat zijn Drummie en Foots. Een gesmeerde boterham werd mijn deel :frown:.

Goed er was een hele leuke dame en ze lachte lief naar mij. Een andere dame die kwam me bekend voor de andere 2 dames waren totaal niet mijn type, goed 1 dame is genoeg en de mij bekende dame riep me wat toe. Ik kon het niet verstaan, maar het leek me achteraf de bedoeling om contact te maken. Ze vertelde me dat ik belg was en dat ze mijn vriend goed kende, ze had al in GT, Aca en LR gewerkt.

Alea was opdringerig en ondanks dat ik nog naar de leuke keek, werd ik min of meer om 10 over half 9 op kamer getrokken door Alea. Toen was het gedaan met de pret, er werd gevraagd naar extra's, maar ik wilde gewoon en eventueel een ft. De sessie begon, niet zoenen, niet pijpen, maar wel minstens 10 keer op pielemans gespuugd en getrokken. Toen moest ik haar neuken en doggy was haar keuze. Goed het sprak me maar weinig aan en een neukerd bent ik eenmaal niet. Na een paar minuten vroeg ze wanneer ik kwam, standje gewisseld, bracht me niets. Ik vroeg voor te pijpen, want daar ben ik nu eenmaal een groot liefhebber van. Tja, trekken en spugen dat was wat ik kreeg en nee daar wordt ik niet warm van. Toen moest ik weer neuken en jawel doggy is haar favoriet en ik kreeg bijna zin om mijn onvrede en frustraties waar ik vol van zit in haar te stoempen, maar ik ben nu eenmaal geen neukbeer. Toen ik het alsnog een paar minuten had geprobeerd en wederom er niets van bakte, vroeg ik wederom voor pijpen. Dat is en blijft gewoon de opwarmer die ik graag wil. Nee trekken dat moest het zijn, maar gestopt om 9 uur. Niet gekomen en als je na 20 minuten van kamer gaat lijkt me de boodschap wel duidelijk dat het niet is wat je verwacht of gehoopt had :huch:

Goed ik wilde me douchen en tijdens het douchen zag ik die leuke mevrouw die ik gezien had in de whirlpool met de nederlander die ik zag bij binnenkomst. Ik had ook even zin om de whirlpoolen en ik heb de lieve dame nog haar cola aangegeven. Zij was erg aardig en de nl-er kreeg een behandeling als een prins, praten lachen en ook kussen het was een schat, verdorie een volledig foute keuze gemaakt, maar dat staat eigenlijk voor alles in mijn leven. Ik dacht na 5 minuten ik drink nog een cola en ik vertrek ik heb hier niets te zoeken. Boven gekomen in de bar er was niemand, nee helemaal niemand ik was de enige in de bar. Tja ik ben niet dat ik dan achter de bar maar een cola ga halen en ik dacht ik pak wel een koffie van het buffet. Tja out of service stond er toen ik op de knop drukte :heul:

Oh het bleek dat ik me vergist had en om de hoek bij de gokautomaat was er nog 1 dame. Haar vriendelijk gevraagd of ze een cola voor me kon regelen en gelukkig kon de gokautomaat even wachten en kreeg ik een cola. Uiteraad na de directe vraag of ik nog met haar wilde kameren. Goed mijn zin was compleet over, het is voor mij een sfeerloze tent en de dames zijn totaal ongeinteresseerd. Er zat helemaal niemand in de bar, zelfs geen theke. Ik ging me omkleden en zag dat de aardige dame de Nederlander voorzag van een uitstekende pijpbeurt, tja die kan het prima ik zie dat zo van een afstand. Toen ik omgekleed was was de nl-er goed bezig met de leuke dame op een soort ligstoel in de natte ruimte en ik druipte af richting boven.

Boven zat de theke weer op haar plaats want een andere beer had haar al uit het washok gehaald. Mijn kaartje werd tevoorschijngehaald, toen ik mijn sleutel beneden had opgehaald want die had ik nog op het kastje laten steken. Alea werd geroepen en toen werd me gevraagd wat ik er van vond. Ik ben net als Junther en ga voor eerlijke en recht voor zijn raap, maar ondanks dat wil ik geen theater en antwoorde alleen dat het mij niet goed bevallen was. Alea begon gelijk te roepen dat het blasen niet kon, want mijn pielemans stonk :confused:. Vreemd ik had daarover niets gehoord van haar en ik had er ook niets over gezegd, allleen dat het mij niet beviel. Ik wilde alleen nog maar naar huis, want ik helemaal geen zin in discussies en welles nietes, zeker niet met een theke die meteen beweerd dat Alea altijd een goede service levert. Ik zei dat ik geen zin had in discussies en rekende af. Om zo'n discussie verder te voeren dat er genoeg douches waren en dat ik nooit een dame tegenkomt die mij vind stinken, maakt het alleen maar erger. Ik had al bijster slechte zin en dan is het veel beter om gewoon niets meer te zeggen en te gaan.

Goed ik was er 1,15 uur geweest, had een boterham op, 2 cola's in een lege bar en was naast een slechte kamergang uitgemaakt voor een stinkerd :wand:. Ik hoop altijd dat een kleine club iets persoonlijks bieden, gewoon een beetje gezelligheid of aandacht en persoonlijkheid die bij een grote club misschien niet is. Helaas heb ik bij mijn 2e bezoek aan Babylon de conclusie getrokken dat het niet mijn club is. Ik vind er niet de sfeer, niet het eten en ik had gewoon de domme pech dat de verkeerde dame mij op kamer getrokken heeft. De andere dame daarentegen bood een uitstekende service, maar zoals overal zijn er altijd en overal goede en slechte, daar kijk ik een club niet op aan.

Groet, Foots :wink2:

Extince
9 april 2010, 16:17
Wagons-Lits had recentelijk nog -naar eigen zeggen- een prima sessie met deze dame (Alea) inclusief zoenen, PZC en herhalinsgevaar. Er zal dus toch iets gespeeld hebben dat ze nu direct vanaf het begin het orale contact wilde vermijden.

Ze had het natuurlijk wel gewoon op de kamer kunnen zeggen en je naar de douche kunnen sturen indien ze vond dat je onfris rook. Maar de sfeer is dan evengoed wel zoek natuurlijk..

Typische lose – lose situation.

Wagons-Lits
9 april 2010, 16:51
Ik had inderdaad een sessie met 'volledige service'.

En: hij was goed ook. Zij, dan, bedoel ik. Wat ik vrees is dat de betrokken dame een niet zo goede zin had - te laat op de dag ? geen goede verdiensten gehad ? ruzie met andere dames ? verkeerd benaderd door een heer ? en dat Foots daarvan slachtoffer is geworden. Terecht dat hij klaagde, maar inderdaad is haar reputatie tot nu toe behoorlijk goed, dus hij had de pech dat 'íe de eerste klager was.

Het zou me trouwens niet verbazen als Alea binnenkort gewoon weg was bij Babylon - uit eigen initiatief dan, want zij lijkt mij geen dame voor een langdurig verblijf in een club. Mogelijk is dit haar manier van afscheid nemen.

Een Thekedame is er eigenlijk nooit in Babylon, dus dat is niet uitzonderlijk, de dames zelf halen voor je. En als het goed is wordt er op gelet dat ze dat ook regelmatig doen. De Empfangsdame van dienst was zeker een brunette met een accent ? De vaste middagdame (enorme bos roodgeverfde krullen) zal het niet zijn geweest want die houdt de dames wel op orde (en die vrezen ze ook).

p.s. Wie was de andere, wel goede dame ? Kijk even op de website en zie of je haar daar herkent. Hebben we toch nog een goede tip.

W-L

HotHHarry
10 april 2010, 18:37
Wat betreft het eten ben ik het helemaal eens, op de foto's zag het er goed uit, maar is idd niet echt lekker, vandaar dat ik als ik er naar toe ga meestal ff wat ga eten bij een fastfood restaurant om in ieder geval wat binnen te hebben voor ik binnen ga ;)

En zoals in elke club kan het tegen zitten of mee zitten, mij zien ze niet meer in Villa Vertigo, ik vind het een hele mooie club, goed te eten, maar de dames ....

Ik ben daar 3x geweest en 2x als maagd weer weggegaan, dan maar liever een kleine club met slecht eten :D

seksenfun
11 april 2010, 17:55
Ik ben een maal in de zomer er geweest. Beetje hetzelfde tafereel. Het was gezellig omdat we met een aantal beren waren en omdat het lekker vertoeven was buiten.
Het eten staat continue gereed maar is van het erg goedkope type, ondanks de hoge inkomprijs.
Ik had ook met een dame zo'n verschrikkelijk moment als foots op kamer. De theke (na lang zoeken) vertelde me hetzelfde. De dame is altijd heel erg goed. Tja... als je begint te klagen omdat het de spuigaten uitliep op kamer, dan hou ik ook vol. De (Belgische) baas kwam erbij en gaf me wel gelijk.

.357 magnum
24 april 2010, 20:58
Ik was de gelukkige winnaar van een vrijkaartje.
Dus dat word een rustig dagje Babylon.
Helaas liep dat totaal anders af dan ik voorzien had.

Gezien dit mijn tweede vrijkaartje was ( 2 jaar geleden) was ik gewaarschuwd omtrend het voorige bezoek.
Het was toen vroeg op de middag, met een atmosfeer die mij besloot al na een half uur te doen vertrekken.
Dus dit bezoek ben ik maar wat later in de middag gearriveerd.
Ik kwam moeiteloos binnen met mijn vrijkaartje en werd rondgelijd door een dame.

Anderhalf uur later begon het gelazer.
ik ging douchen nadat ik een paaldans act had weggeven.
De dame ging ook douchen maar was een beetje pissig dat ik niet op haar gewacht had.
Na de douche lulde ze me de wearhlpool in.
Ze hield netjes afstand maar langzaam maar zeker werd ze wat handtastelijker.
Ook nodigde ze een andere dame uit om in de pool te komen.
Het werd steeds moeilijker voor mij om afstand te houden.
Ik heb mijn pikkemans met veel moeite weten te verdedigen tegen de grijpgrage handen van die dames.
Na de pool heeft een dame zijn lievelingskamer laten zien, waarna ik weer naar onder ging.

je raad het al wat er na gebeurden.
De dames zagen dat gedoe in de pool aan als zijnde ''spass'' en hadden een triotje in gedachten.
En hielden het handje op.
aangezien ik de dames amper heb aangeraakt , en zeker niet heb uitgenodigd weigerde ik dit aan te zien als ''spass''

Ik heb mij beklaagd bij de leiding.
kort daarna vertelde een dame dat ze €200 op mijn naamkaartje had gezet.
Hierop ben ik weer naar de lijding gegaan om na te checken of dat klopte.
Gelukkig niet.

Helaas was er van een rustig dagje Babylon niks meer van over, en ben vrij snel daarna vertrokken.
Geen kamerbezoek voor mij.

2x een vrijkaartje, en beide keren liep het uit op een fiasco.

Ach ja, wie niet waagd blijft maagd.
Op naar de volgende club.

.357 magnum

pp1961
25 april 2010, 12:13
Dit kan helaas iedereen overkomen, het is wel "lullig"
Mijn laatste bezoek met mijn vrijkaartje bij hun was ook niet over naar huis te schrijven.
Voor mij blijven er maar 2 clubs over waar ik mij gewoon thuis voel en waar ik niet afgezeikt word, en dat is Bernd en het Blue Note.
Alleen het laatste kampt op dit moment ook met dames tekort, hetgeen snel opgelost wordt hoop ik.

Ik was de gelukkige winnaar van een vrijkaartje.
Dus dat word een rustig dagje Babylon.
Helaas liep dat totaal anders af dan ik voorzien had.

/knip/

Ach ja, wie niet waagd blijft maagd.
Op naar de volgende club.

.357 magnum

BSesamstraat
25 april 2010, 14:52
Dus ik moet even wachten met mn vrijkaartje?? tot het nivo weer wat hoger is..

Babylon
25 april 2010, 16:15
Hallo .357 magnum,

Du bist sicherlich zu Unrecht im Pool von den beiden genannten Damen zu sehr bedrängt worden, und das tut uns als Clubleitung leid.

Jedoch habe ich persönlich die beiden Damen nach unserem Gespräch nicht ansprechen können, da ich dazu nicht die Gelegenheit bekam, dies auch aufgrund der Tatsache, daß Du so schnell weggegangen bist.
Dennoch haben die beiden Damen absolut kein Geld von Dir verlangt. In einem nachträglichen Gespräch mit Jana hat diese mir auch versichert, daß sie die Äusserung betreffend 200 € wirklich aus Spaß gemacht hat.

Auch waren außer den beiden doch viele hübsche andere Mädchen noch anwesend, wie Tina, Lena, Michelle, Iga (Sandra), Angie, Kim, Aylin, Christina und Alea.

Dies nur zur Klarstellung.

Mr. Babylon

Goedemorgenallemaal
25 april 2010, 19:22
Dus ik moet even wachten met mn vrijkaartje?? tot het nivo weer wat hoger is..
Ach, dat kan veranderen.
Als ik de verhalen mag geloven zijn er ook toptijden mogelijk.

.357 magnum
25 april 2010, 19:37
Hallo .357 magnum,

Du bist sicherlich zu Unrecht im Pool von den beiden genannten Damen zu sehr bedrängt worden, und das tut uns als Clubleitung leid.

Jedoch habe ich persönlich die beiden Damen nach unserem Gespräch nicht ansprechen können, da ich dazu nicht die Gelegenheit bekam, dies auch aufgrund der Tatsache, daß Du so schnell weggegangen bist.
Dennoch haben die beiden Damen absolut kein Geld von Dir verlangt. In einem nachträglichen Gespräch mit Jana hat diese mir auch versichert, daß sie die Äusserung betreffend 200 € wirklich aus Spaß gemacht hat.

Auch waren außer den beiden doch viele hübsche andere Mädchen noch anwesend, wie Tina, Lena, Michelle, Iga (Sandra), Angie, Kim, Aylin, Christina und Alea.

Dies nur zur Klarstellung.

Mr. Babylon

Gutten tag Mr.Babylon.

Ich bin nach meine zwei beklagen verschwunden.
Ich hatte zwei mal das idee das das die dammen etwas verlangde.
Das war die reden das ich mich gemelded had bei dich.
Die ruhe ware weg fur mich, dan muss man verschwinden.
Ich halte nich van schwierigkeid mit madel oder an die ausgang.
Ich ware unruhig un bin verschwunden.

.357 magnum

blauwebeer
26 april 2010, 18:44
Voor mij blijven er maar 2 clubs over waar ik mij gewoon thuis voel en waar ik niet afgezeikt word, en dat is Bernd en het Blue Note.Alleen het laatste kampt op dit moment ook met dames tekort, hetgeen snel opgelost wordt hoop ik.
Naar verluidt zou daar zéér snel verandering in kunnen komen, een zekere Leonie vormt blijkbaar reeds de voorwacht.

Bb :lostit:

Wagons-Lits
29 april 2010, 17:41
Geen Leonie gezien, wel werd een zekere Claudia geloof ik rondgeleid en die mag van mij best blijven...

Voor de rest was het afgelopen Woensdagmiddag niet echt om vrolijk van te worden, en daar waren zowel dames als heren het over eens. Aantal dames minimaal: Kim, Angie, Mahe, Jessy, Alea en Jana. Ambiance ook niet echt vrolijk. Gelukkig is dat kwalitatief nog te doen en heb ik prima sessies gehad met Alea <het kan echt heren; met jacuzzi en al en serieus goede service op de kamer> en Mahe <is nooit verkeerd>.

W-L

foots
29 april 2010, 21:09
Heren, beren,

Ik kwam er nog gezegend vanaf met mijn vrijkaartje na het lezen van de 357 magnum gebeurtenissen. Kan me nu levendig voorstellen dat RP dit vergifigde geschenken noemt.

Jammer een vrijkaartje is soms een aanleiding om een nieuwe club te leren kennen.

pp1961
10 mei 2010, 21:49
:biggrin:Zijn dat de laatste stuiptrekkingen? Ik kan mij niet voorstellen dat alle Dames het hiermee eens zijn. Het zou een mooier gebaar zijn om die Entree eens te verlagen!!

Wagons-Lits
20 mei 2010, 18:19
:biggrin:Zijn dat de laatste stuiptrekkingen? Ik kan mij niet voorstellen dat alle Dames het hiermee eens zijn. Het zou een mooier gebaar zijn om die Entree eens te verlagen!!

Eens,

Er daar was - volgens de dames althans - in eerste instantie ook sprake van. Dat dit gebeurt verbaast mij nogal. Je wint als klant een miezerige EUR 25 op een uur - big deal met de manier zoals de meeste ijsberen geld omzetten. Bovendien jaagt dit potentieel dames weg, en het aanbod is al zo laag in Elsdorf ... Een verlaging van de entree van EUR 60 naar EUR 40 had wat mij betreft meer indruk gemaakt.

Tel daarbij op de geplande opening van een nieuwe club in Merzenich door lieden die waarschijnlijk een aardige reserve-kas hebben en het perspectief voor 'Babylon' is niet zo goed.

W-L

Wagons-Lits
27 mei 2010, 17:45
Eens,

Er daar was - volgens de dames althans - in eerste instantie ook sprake van. Dat dit gebeurt verbaast mij nogal. Je wint als klant een miezerige EUR 25 op een uur - big deal met de manier zoals de meeste ijsberen geld omzetten. Bovendien jaagt dit potentieel dames weg, en het aanbod is al zo laag in Elsdorf ... Een verlaging van de entree van EUR 60 naar EUR 40 had wat mij betreft meer indruk gemaakt.

Tel daarbij op de geplande opening van een nieuwe club in Merzenich door lieden die waarschijnlijk een aardige reserve-kas hebben en het perspectief voor 'Babylon' is niet zo goed.

W-L

Ahem,

Had het management van 'Babylon' niet een mededeling te doen ???

W-L
die gistermiddag aan de Theke toch interessant (en goed) nieuws gehoord heeft
maar het netter vindt dat de bedrijfsleiding dat zelf vertelt ...

Babylon
29 mei 2010, 19:26
Ab sofort

Summer-Special

im Babylon bis zum 30. Juni 10

Öffungszeit ab 11.00 Uhr morgens

Happy-Hour von 11.00 bis 13.00 Uhr

Happy-Hour von 19.00 bis 21.00 Uhr

Während der Happy-Hour nehmen wir nur

40 € Eintritt.

Goedemorgenallemaal
5 juni 2010, 20:21
Mijn ervaring met de zaterdag in Babylon - maar die is wel al weer van een jaar geleden - is dat het er minder druk is dan op bijvoorbeeld een vrijdag.
[...] Op een andere zaterdag was het redelijk, met een dame of zes. Maar nogmaals, dat was mijn ervaring een jaar geleden. Misschien dat het er - na de verbouwing - op de zaterdagen wat drukker qua dames geworden is.

Vandaag er geweest, inkomst om 13:30 dus een half uur te laat voor de "happy hour"prijs... Op dat moment een vijftal dames, ik ken niet veel namen maar wat ik heb ervaren en opving waren er in ieder geval Laura, Sabrina, Ayliin en iemand die ik misschien verstond als Elena. Rond een uur of twee kwamen er nog een paar waaronder Kim, Carmen en nog drie of vier andere

Maar goed, doorgaan met het niet snappen:
Zomaar wat quotes uit eerdere berichten betreffende babylon

Ook niet goed voor mijn humeur. Kortom, misschien ben ik inmiddels een beetje verwend, maar deze zaterdag viel me wat tegen.

het was allesbehalve

Is het daar nog steeds 60 of 65 euro inkom?

Tja zonde toch, dichtbij de Belgische grens, geen wachttijden, voorverwarming op de bank, gemoedelijke sfeer, ....... maar altijd dat risico op vrouwen die met een vork schrijven. :confused:

Bb

Heren, beren,Helaas heb ik bij mijn 2e bezoek aan Babylon de conclusie getrokken dat het niet mijn club is. Ik vind er niet de sfeer, niet het eten en ik had gewoon de domme pech dat de verkeerde dame mij op kamer getrokken heeft. De andere dame daarentegen bood een uitstekende service, maar zoals overal zijn er altijd en overal goede en slechte, daar kijk ik een club niet op aan.

Kortom, genoeg verhalen waarom ik niet snap dat ik GT met zijn tuiin en de opening van het barbeque seizoen links, ik bedoel rechts liet liggen en doorreed naar Elsdorf, naar Babylon.

Nu was eigenlijk mijn idee om eventjes Babylon te bekijken met het happy hour tarief en op basis van het bovenstaande verwachtte ik eigenlijk na een uurtje weer terug huiswaarts te keren op de route die langs Brüggen loopt en daar het restan van mijn centen stuk te slaan. Ik vertrok daarom behoorlijk vroeg. Helaas gebeurde er voor mij een ongelukje op de weg zodat ik even eerste hulp moest gaan verlenen en het ambulancepersoneel assisteren. Zodoende heb ik ij tussen eindhoven en de afrit "Brüggen"op de "61"doorlopend afgevraagd wat ik zou doen, toch maar meteen GT???? Toch maar babylon met het risico dat ik als ik op d eterugweg toch bij GT was het mij eigenlijk te druk zou zijn? (Wachttijden tot je een ons weegt en niet alle dames zijn voor een tuinsessie te vinden). Toch maar doorgereden naar Elsdorf. makkelijk te vinden.

Bij binnenkomst verwelkomd door Aylin, mooi hoor, die gaat op mijn lijstje....
Na een douche, die had ik wel nodig, weer naar boven en heehoo wat zie ik daar zitten? Dat ziet er leuk uit.... Ik plof dar neer "Hallo Ich bin der Jan"> "Ich spreche nict gut Deutsch Ich bin die Laura (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21778)" en vervolgens waren woorden hoe dan ook overbodig. Een pijpbeurt op de bank waar menig nichtje van Ome Bernd zich niet voor hoeft te schamen.... Vervolgens kreeg ik een heerlijk frisse poes in mijn neus gedrukt, zomaar op de bank. Soms tref je er wel eens eentje dat je denkt "getver, moet ik mijn jongeheer daar dadelijk in pleuren?" maar nu niet....
Alras naar de kamer waar het beffen en pijpen zonder dralen voort ging. Al drie weken niet geloosd vanwege werk dus het kwam me allemaal wat snel maar goed, de dag was nog lang.
In de advertentiebijlage noemt babylon haar "ungarischen pfeffer"en dat klopt wel.
Ik twijfelde even of ik nog langer zou blijven maar na de lange toch vrij enerverende autorit dacht ik even een hapje te gaan eten en nog maar eens te douchen.

Aha, een grill in de tuin, knap buffet, zag er goed uit. HerenBeren, het eten was nou ja niet zoals thuis maar beter dan GT zelfs nu er koks zijn wil et daar nog eens minder zijn dan wat ik nu at (GT is toch voor een groot deel kant en klaar pakjeskookkunst). In ieder geval beter dan bij Bernd!!!

Al bij binnenkomst viel een andere dame mij op (Aylin was in gesprek met een medebeer), een nieuwe aanwinst Sabrina (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=150).

Voila, hetzelfde op de bank als bij laur en naar de kamer waar we het allemaal heel , umm, leuk gehad hebben. na afloop deed ze er nog een massage bij en daar ontdekte ik het tot dan toe enige nadeel van Babylon, geen olie op de kamers.

Daarna weer naar beneden met als plan de dag weer af te namen met Laura.
Helaas werd die na een voorgaande sessie meteen gestrikt door kennelijk een goede bekende klant waarmee ze aan de bar een goed gesprek, wat over ging in een zeer innig gesprek, wat over ging in, nou ja, u raad het al. Die gingen naar de kamer :frown:. Nou ja, dan ga ik Aylin maar eens ....:ranting2::ranting2::ranting2:... gaat er :mad_6::ranting2::mad_6::angryfire:.. net een vent naast haar zitten....

Wat is wijsheid???? Nou ja , half uurtje wachten op Laura (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=168871#post168871) is het wel waard.
Helaas, na een half uur kwam ze alleen beneden om wat drinken te halen. Ja het zou nog wel even duren :heul::heul::heul:

Dan maar even mijn blik weer rond laten gaan en de dag afgesloten met carmen, een nieuwe meisje, nog niet op de site. Wegens Babylonische spraakverwarring weinig van te weten gekomen. Prima pijpwerk waarbij ze in plaats van alleen maar het op en neer zuigwerk ook al en toe haar tong over het hele spul laat gaan en zefs met subtiel gekrab de boel op spanning weet te brengen. Het enige nadeel was dat ze wat opvallend hengelde naar een anale beurt. Vreder had ik me per ongeluk laten ontvallen dat ik een uurtje wou terwijl ik dat niet wou maar goed, dat was mijn fout. Eigenlijk wou ik na de eerste keer wel maar ik kreeg opeens weer last van de koppijn en de verstopte neus waar ik al drie dagen mee loop dus een half uurtje extra had ook geen zin meer.

Herhalingsgevaar voor Carmen, niet zo groot, maar dat ligt meer aan de mogelijk aanwezigheid van Laura en Sabrina dan aan de kwaliteiten van Carmen zelf. Indien de andere twee dames er niet zijn ga ik zeker weer met Carmen. Als Carmen bij BB zou zitten, of op de bank van sauna Diana, of huize sandra, dan zou ik haar zeker nog opzoeken.

Moraal van dit Verhaal:
Er is een nieuw Babylonklant bij.
Het ziet er goed uit, ambiance misschien niet echt, mooie leuke dames (ik zag er maar 1 of 2 waar ik echt niet mee zou gaan kameren), goed eten.
Entree 60 euro. Veel voor het gebodene??? oei oei oe, het is wel 10 eure meer dan veel andere clubs. Alsof dat ene toentje het verschil gaat maken, half uurtje is gewoon € 50,00, als is het wat bijlappen voor extras.
dames lopen er "op zijn bernds" rond, twee dames haalden met gemak het niveau van aldaar. Etene is(veel) beter.
Bij Bernd zijn de extras inbegrepen maar is ook de inkom een tientje meer. Voeg daarbij dat het Hof al gauw een half uurtje verder rijden is (en ook ongeveer twee tientjes brandstofkosten) en ik kan niet anders concluderen dat babylon een goed alternatief is als je wat vroeger op de dag wilt (Het hof gaat pas om 13:00 uur open) of anderszins iets beperkter in de tijd zit (totale reistijdbespraing is al gauw een dik uur) en natuurlijk als je op zaterdag wilt gaan.

Dit kan wel de doodsklap voor 'Babylon' zijn, dat het niet al te best doet, trouwens.
W-L
Het was anders gestaag druk, een paar 1 wips beren maar ook een paar plakkers.

Goedemorgenallemaal
5 juni 2010, 22:09
Gisteren was ik in PSR.
2 meiden waren voor de complete dag "geleast" door een man (2 verschillende mannen en 2 verschillende meiden voor de duidelijkheid ;))
Af en toe zie je dit gebeuren en steeds denk ik: waarom
Ongetwijfeld zijn er op dit forum ook mannen die dit doen .... waarom :) ?

Nou, Laura is een kandidate...

Jetliner
6 juni 2010, 13:02
Babylon (Schloss Elsdorf, 't Kasteel) is idd het ideale alternatief voor Bernds.
Dat wist ik al langer dan vandaag.
Vaak treft het je meteen, anders wordt het moeilijk om van dit clubje te leren houden.

BefBeer
11 juni 2010, 08:52
Net deze week de club leren kennen. Zal er vermoedelijk vaker gaan komen.
Erg netjes. Voldoende faciliteiten. Alleen weinig tuin.
Wat weinig mannen en weining interactie. Ook niet zoveel vrouwen en een gemiddele optiek. Slecht 1 blonde! (Hoeft voor mij trouwens niet altijd blond!)

Heb me goed geamuseerd!

BefBeer

Wagons-Lits
11 juni 2010, 17:09
Net deze week de club leren kennen. Zal er vermoedelijk vaker gaan komen.
Erg netjes. Voldoende faciliteiten. Alleen weinig tuin.
Wat weinig mannen en weining interactie. Ook niet zoveel vrouwen en een gemiddele optiek. Slecht 1 blonde! (Hoeft voor mij trouwens niet altijd blond!)

Heb me goed geamuseerd!

BefBeer

Da's inderdaad een feit: waar ik vroeger in GT wel eens 10 blondines on 4 brunettes telde, is het in Elsdorf meestentijds omgekeerd, en hebt ge een overschot aan brunettes. Voor mij persoonlijk niet zo'n probleem, trouwens. Het gaat om de kwaliteit, en die is behoorlijk hoog.

En las ik nou dat iemand (Goedemorgenallemaal) het eten bij 'Babylon' beter vindt dan dat in Hennef bij Bernds ? Daar zal de kok van het beroemde en beruchte Hotel Reuter niet blij mee zijn ... Wel een compliment voor de wanhopige kook-pogingen van onze roodharige Empfangsdame in Elsdorf, trouwens.

W-L

Goedemorgenallemaal
11 juni 2010, 19:24
En las ik nou dat iemand (Goedemorgenallemaal) het eten bij 'Babylon' beter vindt dan dat in Hennef bij Bernds ? Daar zal de kok van het beroemde en beruchte Hotel Reuter niet blij mee zijn ... Wel een compliment voor de wanhopige kook-pogingen van onze roodharige Empfangsdame in Elsdorf, trouwens.
W-L

Dat was ik ja.
Tja, ik heb een beroep waarbij ik erg op culinaire zaken moet letten.
Nu moet ik wel zegen dat het een barbecue was maar het vlees wat klaar lag om er op te doen was zeer behoorlijk. Echter ook de overige ingredienten konden me bekoren, met uitzondering van de aardappelsalade.
Het stokbrood leek wel vers, net als de salade.
Het eten van reuters heeft althans voor zover dat het eethok van bernd's bereikt, toch een vrij hoog gehalte aan kant en klaar pakjes als ingredienten.

Jetliner
12 juni 2010, 15:53
Tja, ik heb een beroep waarbij ik erg op culinaire zaken moet letten.

Koekenbakker :wink:

God of Emptiness
17 juni 2010, 18:04
Da ich schon auf einer Babylon- Party immer wollte, war der 11. 6. auf meinen Kalender festeingeplant. Die Hinfahrt Richtung Elsdorf war auf deutsch gesagt ein totaler Reinfall( Stau ohne Ende auf der A1) :mad:, aber ich habe es auch definitiv nicht bereut, diese Party zu besuchen! Folgende Mädels waren anwesend:

Michelle/ Vivian: sah einfach scharf aus, wie gesagt eine klasse Frau
Laura: eher unauffällig, aber machte einen recht netten Eindruck
Sabrina: ist durchaus flirtwillig, besitzt eine tolle Optik
Alea: eher aufdringlich, jedoch nett
Monika: freundlich, auch flirtwillig
Jana : der Wirbelwind mit der kessen Schnauze
Sandy: an diesen Abend mein persönliches Optik- Highlight:liebe2:, sympatisch
Kim: war diesmal unscheinbar
Elena: einfach ein süßes Mädel und auch hilfsbereit
Aylin: nett und zuvorkommend, auch eine tolle Optik
Jenny: freundlich und sieht auch super aus

Leider waren meine Hauptziele Mahe und Angie leider nicht da! Mahe habe ich noch kurz gesehen, aber machte dann Feierabend. Laut dem Cheffe Eddy, den ich als ein stets sehr netter und gesprächigen Gastgeber kennengelernt habe, war Angie ein Tag zuvor aus ihren Urlaub zurückgekehrt. :frown: Tja, ich kann nicht jedes Mal gewinnen!

Als ich mit den FK´ler- es war ein super Abend, Jungs!:freu:- an der Theke stand, fiel mir schon eine ältere Dame sehr positiv auf, dank ihrer frechen, jedoch natürlichen Art. Es handelt sich um Leyla aus Tunesien. Da ich mit dem Namen Leyla sehr gute Erfahrung gemacht habe und diese Leyla auch irgendwie auf meiner Liste stand, war meine Entscheinung schon schnell und spontan gefallen. Auf dem Sofa vor dem Buffet war es soweit, indem Leyla öffentlich angeblasen, inklusive ZK´s hat! Das war kein Problem für mich, weil ich es aus der Freude gewohnt bin. Nach einer Weile ging es ins 1. Obergeschoss, aber das Zimmer kannte ich ja schon! Auf dem Bett folgte nun ein geniales Vorspiel mit ZK´s, geiles FO mit Fingern und das Ficken in mehrere Stellungen war auch nicht von schlechten Eltern! Hinterher noch ein nettes lustiges Gepräch geführt und die berühmte Zigarette danach war auch noch auf dem Plan! Fazit: Für mich die beste Session( von drei überhaupt) im Babylon bisjetzt. Leyla ist aus meiner Sicht auch ein der dortigen Highlights im Babylon, was ja auch die Berichte zu ihr bestätigen!

Nach der Session mit Leyla kam auch später der angekündigte Barmixer! Seine Cocktails, mit oder ohne Alkohol, waren auch super. Nach diversen Gesprächen mit den FK´ler und (Stamm)Gäste bin ich dann so gegen 3 Uhr Richtung Heimat gefahren, diesmal ohne Stau! Man sieht auf jeden Fall auf der nächsten Party! ;)

Big30
18 juni 2010, 00:54
Hallo God of Emptiness,

Danke für Deinen Bericht hier und Willkommen bei den Eisbären!

:wink2::wink2:
Big30

Schreck
18 juni 2010, 17:25
Where is May (Thai) from Club Babylon now? First she was on vacation, but now she is not listed on the internet anymore.

Does someone know, where she is working now?

Thanks,

Schreck

wips7
19 juni 2010, 09:44
Vorige week ben ik voor het eerst in Babylon geweest. Ik moest donderdag en vrijdag in Duitsland zijn en dacht: donderdag eens in Babylon kijken en dan ga ik vrijdag begin van de middag nog naar de Schiefferhof. Ik had al het een en ander gelezen over de dames in Babylon en had Laura al op m'n netvlies. Eigenlijk blijkt het een moderne, ruime en uitgebreidere versie van Bernd te zijn. Niet te veel en geheel naakte vrouwen, alles kan overal en qua dames van alles wat. Laura stond net achter de bar, dus gelijk toeslaan. Ze heeft me geheel aan de haak geslagen. Zozeer dat ik er vrijdag weer voor de deur stond. Heel lekker om via de jacuzzi op een enorme matras voor het raam op een knaap van een bed in de Kino te belanden en daar een uur te liggen sexen, terwijl er af en toe iemand langs komt. Later nog een waardeloze ervaring met ene Sandy gehad, ik denk niet dat die er lang zal werken. Behalve dat : een heel goede ervaring!

Badslippers
21 juni 2010, 21:22
De Winnaar van de Tombola van Babylon is

:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

badslippers

met je vrijkaartje voor

Babylon (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idcat=1)

Met het winnen van deze vrijkaart mag ik weer een Saunaclub aan mijn Palmares toevoegen. Na: YY, VV, LR, GT, PHG, PSR, Atrium mag ik nu naar Babylon oftewel "De Poort van God". Kan het mooier!

Hopelijk tref ik hier geen Babylonische spraakverwarring aan maar wel een mooie entourage met bijpassende dames. Ik mag mij gaan laven aan "De Hangende Pruimen Van Babylon" uhhh, ik bedoel natuurlijk de Tuinen.

Als deze Saunaclub haar naam en reputatie heeft ontleend aan de deze oude stad dan staat mij veel te wachten. Ik citeer even uit de "Wikipedia"

De stad Babel/Babylonië wordt meerdere keren genoemd als "Babel de grote hoer", dit kwam door de (van een Bijbels standpunt geziene) afgoderij van de bewoners. De stad Babel/Babylon staat in de Bijbel dan ook symbool voor alles wat met "Perverse en Onreine" zaken te maken heeft.

Zoals altijd zal ik een smeuige recensie schrijven over deze poel des verderfs. Ik verheug me daar al op.

Een welgemeend bedankt gaat naar de Forumdirectie die zo kwistig met vrijkaarten strooit en dit allemaal mogelijk maakt. Klasse Heren!

Goedemorgenallemaal
23 juni 2010, 17:52
Hopelijk tref ik hier geen Babylonische spraakverwarring aan maar

jawel:

Naam : Laura....

[...]

Laura is een nieuwe Hongaarse dame in het Rheinland-se. Een klein (op de bank zie je dat niet zo, maar toen ze naast W-L stond merkte hij het hoogteverschil wel ;-) maar fijne dame. Duits beheerst ze bijna totaal niet [/B](onderwijs in Hongarije lijkt er slechter op te zijn geworden, vroeger leerden ze daar wel een woordje Duits) maar met behulp van een mede door een zekere Thekedame ingevuld aantekenboekje komt ze er wel uit met de klanten.

W-L

(maar zoals ik heb constateren gaat het al beter...)

[...]
Na een douche, die had ik wel nodig, weer naar boven en heehoo wat zie ik daar zitten? Dat ziet er leuk uit.... Ik plof dar neer "Hallo Ich bin der Jan"> "Ich spreche nict gut Deutsch Ich bin die Laura (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21778)" en vervolgens waren woorden hoe dan ook overbodig. Een pijpbeurt op de bank waar menig nichtje van Ome Bernd zich niet voor hoeft te schamen....

en

Naam : Sabrina (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=150)

Nationaliteit / taal : Hongaarse / Hongaars (heel goed), Duits (niet zo goed, maar wat heb je nodig???))

Kortom, als je een lang en diepzinnig gesprek wil voeren dan heb je grote kans op de Babylonische spraakverwarring.

Jetliner
24 juni 2010, 21:16
Als de beroemde troubadour en raketontwikkelaar Tommy Macaroni straks tijd heeft zal hij een ballade aanheffen over zijn verkeer in Schloss Elsdorf ('t Kasteel) vandaag.
Me eerst maar eens uit die maliënkolder hijsen.

Befke
26 juni 2010, 00:47
Tijd dat ik me weer eens voor de tombola aanmeld :)

Ik ging met uiterst laaggespannen verwachtingen onderweg. Mijn laatste bezoeken waren, zacht gezegd, teleurstellend: dames uit op extra's, weinig dames om uit te kiezen, afijn - goed dat er in ieder geval één keer een Mahé tussenzat.

Bij aankomst trof ik echter een goedgevulde Babylon - voor elk wat wils, van jong tot oud, dik, dun, en over het algemeen vrolijk gestemd.
Kim zag er bloedgeil uit in een strak wit jurkje (op vrijdag is wat kleding toegestaan - had ik even niet aan gedacht). Met Kim heb ik nog nooit gekamerd - maar het gaat er zeker eens van komen. Voorts waren er heel wat lange, slanke vrouwen met kleine tietjes - daar is Befke nogal gevoelig voor.

Op uitnodiging van Maya bij deze uitgelaten stoeipoes gaan zitten, al rap naar boven, de druk van de ketel laten blazen en trekken. Daar was niet veel voor nodig :biggrin: zodanig dat ik na een half uur alweer beneden zat. Ikke tevreden. Maya tevreden. Iedereen blij.

Tijdens de koffie en broodjes even met Eddy gebabbeld - aardige vent! - en wat bulgaars geflikflooi afgewend. Bij de bar was het druk, er waren inmiddels wat meer mannelijke gasten gearriveerd, de vrouwen werden steeds luidruchtiger met Maya en Angie als gangmakers.

Op de leesbank van Mahé zat stillekes een leuk uitziend meissie (dacht ik nog) - petite, kersentietjes - da's er eentje voor Meneer :freu: stelde ik me zo voor.
Daar moest ik maar eens bij gaan zitten. Vriendelijke gruin-broene ogen. Geile stem. Nauwelijks geïnstalleerd had ik echter al een tong tussen mijn amandelen. Ik geloof dat ze geen zin had haar kennis van het Puff-Duits op mij te testen. Dus lag even later mijn eikel tegen haar huig. Haar handen zaten overal. Binnen de kortste keren was ons gesprek eigenlijk min of meer beëindigd en terwijl wij innig omstrengeld nog slechts kreuntjes, zuchten en geslobber produceerden gingen mijn gedachten naar de belastingaangifte.
Gelukkig! Er bleef wat tijd over om overeind te komen, de weg naar boven te aanvaarden en een kamer te zoeken.
Daar gingen we verder met slobberen. Een uur lang afwisselend en wederzijds oraal en genitaal verwennen werd afgesloten met een vuurwerk waar de Chinezen nog een puntje aan kunnen zuigen.

Ik begrijp dat meer mensen inmiddels met haar hebben kennisgemaakt: het is de Hongaarse Laura.
Die heeft er een bewonderaar bij, Babylon een nieuwe terugkomgast, ik iets om naar uit te kijken. Iedereen gelukkig!

Hierbij meld ik me aan voor de tombola - en wijs ik er nogmaals fijntjes op dat ik zeer binnenkort mijn duizendste bericht op dit forum ga vieren.
Zeer goed mogelijk dat ik dat met Laura ga doen :betrunken:

Goedemorgenallemaal
28 juni 2010, 08:37
Aha, een grill in de tuin, knap buffet, zag er goed uit. HerenBeren, het eten was nou ja niet zoals thuis maar beter dan GT zelfs nu er koks zijn wil et daar nog eens minder zijn dan wat ik nu at (GT is toch voor een groot deel kant en klaar pakjeskookkunst).

Gisteren bevestigd, de BBQ van GT haalt het niet bij het vriendelijke kleine grilletje van Babylon.

Wagons-Lits
1 juli 2010, 17:33
Gisteren bevestigd, de BBQ van GT haalt het niet bij het vriendelijke kleine grilletje van Babylon.

... dan moet er wel iemand bij staan die de boel niet vakkundig laat verkolen :wand:

een sindsdien op dieet zijnde

W-L

Jetliner
1 juli 2010, 18:35
De grill in 't Kasteel sprak niet tot mijn appetijt.
Om 13 uur ging de Theke er iets onbeduidends schroeien, donker als de nacht.
Vervolgens lagen die zwarte krengen zich de hele namiddag in de laffe zomerwarmte te vermenigvuldigen met microben, om tegen 18 uur in Maya een eerste afnemer te vinden. Die zal nu wel vlot naar 'de koer' kunnen gaan :smile2:

Dan maar het bord spaghetti waarmee ik alle dames uit de privévertrekken zag komen, voor de gasten niet gepresenteerd op het buffet, maar dankzij attentie van Laura toch gezellig met ons beiden in de tuin genuttigd, à la spaghettiscène uit Lady & de vagebond.

Goedemorgenallemaal
1 juli 2010, 20:27
... dan moet er wel iemand bij staan die de boel niet vakkundig laat verkolen :wand:

Beer GMA heeft Horeca ervaring en als je het lef hebt om ondanks alle berichten hier naar Babylon te gaan dan is het niet zo'n moeite om bij afwezigheid van Thekedame zelf het klepje open te doen en het vlees eens om te draaien...
Het geheim van GMA, pak zelf je stukje vlees van het buffet en gooi het zelf op de barbecue en hou het zelf in de gaten....

Wagons-Lits
2 juli 2010, 16:55
Beer GMA heeft Horeca ervaring en als je het lef hebt om ondanks alle berichten hier naar Babylon te gaan dan is het niet zo'n moeite om bij afwezigheid van Thekedame zelf het klepje open te doen en het vlees eens om te draaien...
Het geheim van GMA, pak zelf je stukje vlees van het buffet en gooi het zelf op de barbecue en hou het zelf in de gaten....

Daar geef ik je best gelijk in,

Maar: ik was er niet constant bij. Ik kwam net van de kamer af en toen was het kwaad al geschied.
Op het buffet lag bij mijn weten geen gemarineerd vlees klaar voor de BBQ.

W-L

Goedemorgenallemaal
2 juli 2010, 22:10
Op het buffet lag bij mijn weten geen gemarineerd vlees klaar voor de BBQ.

Tja, dat is zo geef ik toe, een kwaliike zaak.

Goedemorgenallemaal
12 juli 2010, 12:03
Unsere nächste Party:

Am kommenden Freitag, den 16. Juli 2010

Ibiza-Night

im Babylon

mit Caipirinha, Sangria, Tappas, Faßbier, Barbecue, heißer Musik und scharfen Girls

Of je daar nu Nederlanders mee trekt....

Goedemorgenallemaal
16 juli 2010, 08:13
op weg naar babyon even gebeld, helas, geen Laura of Sabrina...
(samen naar de Pusta, volgende week weer terug geloof ik). Toen koos mijn auto-navigatiesysteem een andere bestemming...

Badslippers
1 augustus 2010, 17:56
Op zaterdag draai ik de zoveelste industriestraat in op zoek naar het Elsdorfse Babylon om mijn vrijkaart te verzilveren. Seks en industrie gaan blijkbaar goed samen. Discrete parkeerplaats achterom die ik echter links laat liggen want bij deze sekstent kan ik gewoon bij de voordeur parkeren en die kans laat ik me niet ontnemen. Hup, uitstappen en aanbellen. Er staat slechts één andere auto. Een voorteken, en dat voor een zaterdag! Dit geen getraliede voordeur maar een gewone aluminium deur in een uit de kluiten gewassen woonhuis.

Druk op de "Klingel", "ThekeFrau" maakt open en de rest van het ritueel is bekend. Ik leg de vrijkaart op de Theke" en de "Thekefrau" trekt een wat zuur gezicht. Ik had me best verheugd om een sappige recentie te schrijven over dit verdorven paleis maar dat gaat vies tegenvallen. Eigenlijk heb ik het al met een halve oogopslag geschoten. Dit gaat niet veel worden. Reden, afgebrand dorp deze saunaclub. Om maar tegelijk met de deur in huis te vallen, het is makkelijker om een olifant door het oog van de naald te duwen dan inspiratie te putten uit deze geestdodende omgeving en daar een recentie bij te schrijven.

Oké, te hard deze binnenkomer! Het beste een mooie club maar er zit op deze zaterdag amper iemand. Een blonde dame met een paars lapje om de heupen en luisterend naar de naam Michelle heeft tegelijk mijn aandacht. Ik zeg dat ik nieuw ben en of ze me een rondleiding kan geven. Ja hoor "Kein Problem". Deze Michelle past echter niet bij het paspoortje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14168) dat ik bij Babylon aantref. Deze dame heeft een a-cup, sproetjes in het gezicht, lang donkerblond haar. Op de begane grond is de bar en loungeruimte met witte bank rondom de muur. Er zitten twee donkerharige dames die niks hebben om aan te trekken want 2 contactgestoorde ijsberen hangen aan de bar en zitten autistisch naar de blinde muur te turen. Aan de gokkast zit nog een donkerharige dame en een blondine met dikke tieten completeert het gezelschap. Inclusief Michelle dus 5 dames. Er komt nog een derde ijsbeer dus met mij erbij 4 mannen "In Da House"

Beneden is de wellnessafdeling. Geen kip te bekennen. Ziet er ruim en mooi uit. 2 sauna's, 1 whirlpool, douches en een klein tuintje. Michelle zegt: "Hier können wir ein Joint rauchen". Tja, moet je die wel net bij je hebben. Ik signaleer ook een grote rode leren bedbank. Michelle weer: "Hier wird gangbang gemacht". Wat een optimisme! In de sauna van 45 graden kan ook geneukt worden en ik begin nu langzamerhand warm te lopen voor deze geile slet. Op naar boven. Ook hier mooie ruime kamers met badfaciliteiten. Interessant is dat de het allemaal zo'n beetje in elkaar overloopt. De "Kino" is een van de betere die ik heb gezien. Ook hier weer mooie grote bedden, zwart leren banken en schemerlicht. Deze neukbunker kan mijn goedkeuring wel wegdragen.

Ik besluit maar eerst effe een rondje wellness te doen, jongeman goed schrobben, even bubbelen en de zaak in me opnemen. In deze club krijg je alleen een handdoek die je om je middel kunt slaan. De handdoek die ik krijg toont duidelijk sporen van de looiende werking van het sperma dus ik wip snel even de wasmachine ruimte in om een nieuwe frisse te jatten. Handdoeken met de aangekoekte resten van collega ijsberen blief ik niet! Dan is het tijd om van bil te gaan. Naar boven maar de actie is ver te zoeken. Een dame met een lekkere kont staat met een fossiel te praten. Ik schat zo in dat ik haar wel los kan weken van dit heerschap. Michelle zie ik op dat moment niet. Ik strooi wat non-verbale signalen richting dame en hup daar komt ze al. Dat gaat makkelijk. Taalcursussen om die meiden in te laten burgen zijn absoluut niet nodig. "Kannst du mir ein Wasser besorgen?" Vraag ik haar. "Aber natürlich". zegt ze. Ik besluit er geen gras over te laten groeien en zeg: "Der Kino gefällt mir sehr." Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Zij verfrist zich even en binnen 5 minuten laat kapitein Cunilingus zijn tong door de gleuf van Monica glijden.

Eerst even op de zwart leren banken maar dat beft wat ongemakkelijk dus gooien we ons op een van de riante bedden. Monica is een gepassioneerd kusser. Lekker nat en intens. Haar lichaam is slank maar er zit toch ook wat stevig vel op de ribben. Duchtige reet en dito tieten. Na een flinke kus- en befsessie, pijpt ze me langdurig. Ze vraagt of ik in haar mond wil spuiten. Omdat ik dat nooit van ter voren weet en kan zeggen, antwoord ik dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over prijzen, handelingen en eindafrekening. Badslippers betaalt immers altijd keurig. Dat stelt haar gerust. Ze mag zelfs even een sigaretje roken. Ook daar heb ik als niet roker nooit bezwaar tegen. Ik mag zelfs graag een trekje nemen om zo'n lekker duizelig gevoel op te roepen. Daarna wil Monica neuken maar ik vind dat het pijpen uiterst confortabel voelt. We wisselen wat van houding en maken er een heerlijke orale sessie van. Na een uur spuit ik haar bek vol, ze draait zich om en slikt de hele handel door. Wat een viespeuk. Ze geeft me een vette tongzoen en ik proef mijn eigen zaad. Maar goed dat ik het de afgelopen dagen op fruit en water heb gehouden.

Eenmaal beneden is er nog steeds geen actie. Ik heb weinig zin om in deze omgeving te blijven omdat er geen nieuwe dames zijn bijgekomen maar er wel een aantal vette duitsers zijn binnen gekomen. Ik kleed me om en ga naar boven. Tijdens het afrekenen [wat hier pas op het eind gebeurt] staat Monica erbij en ik betaal 150 euro voor 1 uur spass, spuiten in de mond en doorslikken. Weer krijg ik een lekkere natte zoen en een hartelijk afscheid.

Conclusie: Zoals zo vaak gezegd. Een tent met potentie maar dan moeten er wel heel wat meer dames zijn anders wordt het moeilijk om je hier uren te amuseren. Er wordt op alle plekken seks bedreven en de inrichting is OK. Mooie bioscoop. In die kelder kunnen best geile dingen gebeuren maar nogmaals dan moeten daar wel de dames voor zijn. Gegeten heb ik niet hoewel er wel een soort van buffet stond. De bar is te klein en kijkt uit op een dode muur. Ik hou van een bar waar je de ruimte in kunt kijken zoals bij GT. Waarschijnlijk kom ik hier alleen terug als er weer een verjaardag van een ijsbeer te vieren valt. Rij afstand vanaf Venlo, 40 minuten.

bigchic73
25 augustus 2010, 19:33
Hallo,

ich habe da mal ne Frage, die Lori von heute = Lori von August 2009?

BefBeer
29 augustus 2010, 00:19
@Bslippers,

Zaterdagen zijn vaker moeilijk in saunclubs.
Zeker vroeg op de dag.
In de benedenverdieping heb ik toch wel lekkere dingen meegemaakt hoor.
(in sauna en op de rode bank)

Heel vaak hangt het af van plaats, tijd en omstandigheden!

Ik trek je verhaal dus beslist niet in twijfel maar het kan ook anders (as useall)

Groet,

BefBeer

Goedemorgenallemaal
29 augustus 2010, 12:21
Ik lees best wat recensies en het valt me op dat de meeste recensies van absolute topervaringen of de diepste dieptepunten zijn. Zelden lezen we van een "gewone wandeling".

Welnu. Tijd voor een normaal, naar tevredenheidstemmend wandelverslag.
Vrijdag (de afgelopen vrijdag) had ik al lang in mijn balboekje staan als wandeldag. Helaas was ondergetekende tot diep in de vroege ochtend bezig met een paar collega's om kelders leeg te pompen, putdeksels te zoeken, proberen niet in een put zonder deksel te vallen (lastig om te zien als ze onder water liggen) en vooral heel aak tegen zeer ge-emotioneerde mensen uit te leggen dat hun probleem echt niks voor de brandweer was, we of nog wat belangrijker zaken te doen hadden of dat we niks konden doen omdat we het water ook nergens naar toe konden pompen omdat de hele buurt blank stond.

Zodoende zag ik mijn bed dus pas om een uur of drie-half vier en zodoende versliep ik me. gelukkig net op tijd om de afspraak waar ik vrijdagmorgen echt niet onder uit kon komen te waarschuwen dat ik me verslapen had.

Kortom pas laat op pad. Op goed geluk op de A67 waar veel vrachtwagens langzaam aan het inhalen waren. Bij Venlo aangekomen vond ik het wat te laat om door te stoten naar het Hof. Mijn ervaringen op vrijdagmiddag met GT zijn vaak wachttijden en daar had ik geen zin in. Ongetwijfeld zal ik zo dadelijk een recensie lezen bij GT dat er veel dames en weinig Beren waren, dat Monika zich op luide wijze afvroeg of GMA zou komen, dat Veronika continu verzuchtte dat ze GMA nu eindelijke wel eens wilde ontmoeten maar dat zijn nu eenmaal de wandelrisico's.
11 minuten na de 67 verlaten te hebben passeerde ik op de 61 de Duitse Grens. Afslag Elsdorf, een van de weinige plaatsen die nog niet in een bruinkoolgat verdwenen is
http://shtbham.5brach.net/20030608-Tagebau-Hambach-02s.jpg

"Dingdong"....
Ach verdorie, vergeten dat het dessous tag is.....
Eva deed open in een strak roze visnetding.

Na omgekleed te zijn zette ik mij neer aan de bar. Een verukkelijk slank leuk meisje vroeg wat ik wilde drinken.... Colatje graag en hoe heet je?
"Alexa" (http://http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=158) was het antwoord. Het was nog niet erg druk dus ik dacht "ff me cola op en ach, laat het meisje eerst haar broodjes maar even op eten.."
Nadat de dame met wie ze aan het eten was de bordjes meenam plofte ik zomaar naast haar en een openingsritueel , nou ja het was niet zo vurig en vergaand als bij wat andere Babylonbabes en ook niet van Hofniveau maar het oversteeg het niveau van alle andere mij bekende clubs (zowiezo weinig bankactie deze middag maar de beren die er waren schenen dit ook eigenlijk niet echt op prijs te stellen, dus daar kan het aan liggen).
Ze zei dat de dame met wie ze de broodjes at haar oudere zus Lori (http://http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=126) was en of ik misschien zin had in een trio met de twee zussen.
Voor een eerste keer op de dag ben ik echter niet in de trio-val getrapt.
Maar goed, naar de kamer waar alles goed ging al zei ze me geen "aufnahme"in haar takenpakket te hebben. Detail en voor mij niet van al te groot belang, ik neuk liever. Verder was het gewoon goed, zonder het niveau "uistekend" te benaderen. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

In goed overleg besloten dat ik graag een uurtje zou doen maar dat het me leuker leek om daarvoor straks een tweede half uurtje te gebruiken na een late lunch. het vage plan ontwikkelde zich om daarbij wel Lori mee te vragen Het buffet zag er niet echt groots uit mar tegenwoordig hebben ze op een flapover een paar gerecte die je kunt bestellen en dei maken ze dan voor je klaar in het keukentje. Er is zelfs, een beetje zoals bij Manuela te Rheinbach maar ik bleef maar aan de bar eten.
Roerei met toast, had ik behoefte aan. Men kwam zelfs nog vagen of ik er spek bij wou maar na en blik op mijn pens besloot ik dat maar achterwege te laten.
Vervolgens daalde ik af naar de kelder voor een voet- en beenmassage door Zana. dat kon ik na de afgelopen nacht wel gebruiken. Beneden stond ook Monika (http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12563) en die vroeg ij of ik zin in haar had . Ik zei niet meteen "Ja". Eerts even massage. Tijdens de goede massage kwam ze naast me staan terwijl ik daar op mijn rug lag, hoe lang duurde het nog?
Ondertussen begon ze me diep te zoenen en kreeg later haar borsten aangeboden en terwijl Zana zich bezig hield met mijn onderstel masseerde Monika mijn derde beentje. Ik kreeg het idee dat ik heel erg slachtoffer was van het grote jagen maar ik vond dat niet zo heel erg. :biggrin:

Bij het afrekenen van Zana wist ik het, na Monika een gehele massage met warme olie, dat zou me goed doen. Helaas, meteen de grootste tegenvaller van de dag. Zana zou al snel naar huis gaan dus dat zou niet meer lukken. Toch maar Monika. Tja, wat zal ik er van zeggen, ik heb haar recensies even bekeken en zowel het uiterst positieve als het uiterst negatieve wat je er uit kunt opmaken kan goed mogelijk zijn. Een dame met mogelijkheid tot nukken maar ook topervaringen. De mijne op deze dag was, umm nou ja, niet top maar niet slecht, een gewoon aardig half uurtje waar je niet de hemel in gaat maar toch wel tevreden mee bent, een goede voldoende dus.

Daarna even bijkomen aan de bar met een kopje koffie en wat water. helaas zag ik daar dat de zusjes op de bank met een andere gast aan het converseren waren. Ik dacht daar wel op te kunnen wachen maar helaas kwam de vermoeidheid van de nacht ervoor opeens opzetten. Zelfs de koffie hielp niet en ik was bang dat als ik nog langer zou blijven en zelfs nog een kamerbezoek zou doen, dat de terugreis dan niet zo fijn meer zou zijn. Ik ben daarop maar weer naar huis gegaan (en zelfs nu al mest ik onderweg even een rustpauze inlassen). Terugreis verliep vanaf een uur of 5 geheel "stau-vrij"en het stukje Venlo kostte me welgeteld 9 minuten.

Conclusie, geen topdag maar wel met een tamelijk tevreden gevoel huiswaarts.

Snoopy19741
3 september 2010, 10:43
Hallo zusammen,
ich bin neu hier und war auch noch nie in einem Saunaclub. Aber nachdem ich die Bilder von den hübschen Mädels auf der Homepage gesehen habe, würde mich das schon sehr reizen, mal dorthin zu fahren. Könnt ihr mir den Club als erstbesuch empfehlen?
Schönen Gruß

pp1961
3 september 2010, 20:48
Zu erst hat jeder einen anderen Geschmack. Dann brauchst du auch noch ein wenig gluck, denn die Madels bestimmen wie du dich fühlst, ob das jetzt ein guter oder schlechter Club ist. Ich persönlich, ich mag den Bernd am liebsten, ich komme da leider nicht so oft, aber die Madels da sind immer super Geil mit einen super Service.

blauwebeer
3 september 2010, 21:03
Zu erst hat jeder einen anderen Geschmack. Dann brauchst du auch noch ein wenig gluck, denn die Madels bestimmen wie du dich fühlst, ob das jetzt ein guter oder schlechter Club ist. Ich persönlich, ich mag den Bernd am liebsten, ich komme da leider nicht so oft, aber die Madels da sind immer super Geil mit einen super Service.
Niets aan toe te voegen ... :luvlove:

Badslippers
3 september 2010, 23:53
Könnt ihr mir den Club als erstbesuch empfehlen?

Nein! Aber ich bin nur einmahl da gewesen. Da waren nur etwa 5 damen und 5herren. Das bedeutet das die damen dich immer im auge haben und du aufgejagtes wild bist denn die wollen allen mit dir ficken. Wenn du das magst, fahr ruhig hin und du hasst eine gute zeit.
Ich würde in einen grosseren club fahren. Da ist die auswahl besser und du kannst auch mahl eine verschnauf pauze machen.

Big30
4 september 2010, 00:04
Hallo zusammen,
ich bin neu hier und war auch noch nie in einem Saunaclub. Aber nachdem ich die Bilder von den hübschen Mädels auf der Homepage gesehen habe, würde mich das schon sehr reizen, mal dorthin zu fahren. Könnt ihr mir den Club als erstbesuch empfehlen?
Schönen Gruß

Eindeutig Ja!

Stimmt in Babylon gibt es nicht so viele Damen als in die Gross Clubs in NRW. Babylon hat viele Fans, aber das sind sehr oft nicht die Fans von die Gross Clubs.
Babylon hat eine Intimität die einzelartig ist. Fahre mal dahin! Vielleicht wirst du auch ein Babylon Fan!

:wink2::wink2:
Big30

Charly_Brown
4 september 2010, 07:59
Was am Babylon fast einzigartig ist ist das es wirklich ein FKK-Club ist und alle Mädels nackt herumlaufen und es kommt ebenfalls oft zur öffentlicher Action im Barraum, was man auch nicht überall findet.

Frauen gibt es wie schon beschrieben nicht so viele aber immer wieder mal sehr hübsche und recht tabulose Frauen.

Club an sich hat nichts besonderes, ist irgendwo in den 90er stehen geblieben, letzte Renovierung des Hauptraums macht es ein wenig moderner aber nicht viel. Essen immer gut, Atmosphäre immer nett und sehr persönlich.

Babylon ist ein wenig anders als andere Großclubs in NRW, entweder man mag es oder nicht.

So try, test and report :biggrin:

Snoopy19741
5 september 2010, 02:17
Danke für die schnellen Antworten.
Ich glaube als erstbesuch ist so ein kleiner FFK Club gar nicht so verkehrt für mich und die Mädels sehen ja auch alle recht nett aus. Hoffe nur, dass ich da nicht die ganze Zeit mit ner Latte rumlaufe, wenn die alle nackisch sind :freu:
Aber wenn die Damen wirklich so aufdringlich sind, wie badslippers schreibt, fänd ich das auch nicht so dolle.
Mal schauen, ob ich mich das traue dort hinzugehen. Der Reitz auf was neues ist auf jedenfall da! Werd euch dann berichten!
Danke nochmal!

Badslippers
5 september 2010, 21:20
Nein!

Eindeutig Ja!

Ha ha, und jetzt muss du dich entscheiden Snoopy18741. Das beste ist, fahre hin und erfahre es. "Babylon" hat aber einen ganz schönen Kinoraum und auch die Zimmer sind spitzenklasse. Und wenn du eine Latte hast werden die Damen behilflich sein um dich wieder einen Schlappen Schwanz zu machen. Gehe einfach mit sie im Whirlpool oder Sauna! Viel spass.

bigchic73
6 september 2010, 20:29
@Snoopy19741

geh ruhig dahin, so aufdringlich sind die Mädels garnicht. Ich war jetzt schon öfters da und mir ist noch keine "ungewollt" an mein Bestes Stück gegangen:):)
Aber trotzdem, wenn du die öffentliche Nummer willst ist das kein Problem.

Ich glaube du bist dort sehr gut aufgehoben.

Viel Spass

Deepreamer
6 september 2010, 23:59
Leider habe ich das komplett vergessen, daher hier von mir noch eine kurze Schilderung vom "Versuch" einer Freikarteneinlösung.

Ich hatte hier im Forum vor einiger Zeit eine Freikarte gewonnen. Da diverse Quellen verlauten liessen, daß es momentan um das Damenangebot im Babylon sowohl qualitativ als auch vor allem quantitativ nicht sonderlich gut bestellt ist, hab ich die Einlösung der Freikarte vor mir hergeschoben. :redface:

Recht spontan wollte ich dann zusammen mit einem guten Freund am 8.8. (Sonntag) das Babylon besuchen. Daher habe ich am Vorabend etwa 2,5 Std. vor Feierabend angerufen, um mich nach den anwesenden Damen für den Sonntag zu erkundigen. Ich erhielt die Auskunft, daß 7 oder 8 Mädels (mir wurden die Namen aufgezählt) da sein sollten. Rücksprache mit dem Kumpel, ja, ist gebongt, wir fahren am Sonntag hin. :)

Ich traf also etwa um 17:00 im Club ein (der Kollege war noch nicht da) und bekam sofort von der Empfangsdame mitgeteilt, daß nur 3 Frauen (Livia, Lucy und Monika) anwesend wären und diese auch gerade alle auf dem Zimmer wären. Kurz darauf kamen übrigens Livia und Monika vom Zimmer. Livia ist wirklich hübsch und hat nicht diese schreckliche Frisur wie auf den Bildern auf der Homepage.

Ich fragte entsetzt nach, dachte schon, ich hätte mich verhört und die Empfangsdame meinte nur, ich hätte halt besser vorher anrufen sollen. Ich erklärte ihr, daß ich das am Vorabend gemacht hätte und mir 7 oder 8 Frauen angekündigt worden wären. :mad: Darauf folgte eine kurze Pause und dann sagte sie mir, eine Frau wäre kurzfristig in Urlaub gefahren, 2 wären nicht erschienen und 2 wären bereits wieder gegangen. :eek:

Ein Buffet schien es auch nicht zu geben, auf einer Clipboard-Tafel stand ein Hinweis, daß es auf "Bestellung" Penne arrabiata oder Leberkäse mit Spiegelei gäbe und für abends waren Frikadellenbrötchen angekündigt.

Mir war die Lust vergangen, ich verabschiedete mich und wartete draußen noch auf meinen Freund, der natürlich auch keine Lust hatte, unter diesen Umständen den Club zu betreten.

Er fuhr wieder direkt nach Hause, ich dachte mir, wenn ich schon die weite Anfahrt von 140km (one way) hatte, soll es nicht umsonst gewesen sein. Also bin ich in den Living Room gefahren, hatte viel Spaß und hatte dort mit Svetlana einer meiner besten Nummern überhaupt.

Goedemorgenallemaal
18 september 2010, 21:12
Daar ging ik weer. Zaterdag dus BSH is dicht. Dan maar afrit Elsdorf.
Sjonge wat kwam die snel. het si nou dat ik de borden zag voor de wegwerkzaamheden aldaar want anders was ik er zo voorbij gereden.

NMaar goed, bij binnenkomst zag ik maar 1 beer en een vijftal dames. 1 beer met 1 dame ergens anders geloof ik.
Maar ik zag al meteen dat ik me, ook al was het de dag na een party (en je kunt hier vaak lezen dat je dan beter niet kunt komen wegens weinig dames...), prima zou gaan vermaken. Daar was Sabrina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21862) weer (eindelijk) , en ik spotte meteen ook Livia (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=153)....

Andere aanwezigen volgens mij : Susi, Eva, Daniela, en Christina.
mijn verloop van de dag:
Sabrina
Livia
Trio met de twee dames..
Dat was een kleine misrekening.
Bij de "prevaluatie"op de bak kwam het gesprek op massage en toen deed Sabrina het voorstel om door beide dames gemasseerd te worden. Dat leek me wel wat.
heren, doe het niet de tijd vliegt als je oor 4 handen gemasserd wordt....
beide dames bleken opeesn ook anders te heten"Ich bin die Mona Lisa" "und Ich bin Cleopatra" .

Laat ik tijdens mijn eerdere sessie nu net gedacht hebben dat Livia mij aan Cleopatra deed denken. Of een knappe heks (maar dat heb ik maar niet gezegd)...
"und du bist ... Picasso"

wat later waren de dames opeens "Helena"en "Aphrodite".
"Also, dan bin ich der Hercules". Helaas, daar trapten ze niet in.... Het werd Bacchus.

Een leuke middag...

Wat vervelend personeel nieuws, van Laura weet al een tijdje niemand iets en de zusjes Alexa en Lori staan og wel op de site maar zouden ergens anders huppelen

Wagons-Lits
7 oktober 2010, 18:18
Laura is - na afwezigheid van vele vele vele weken - eindelijk van der site gehaald, maar Lori en Alexa (niet gezien laatste bezoek en volgens zeggen ergens anders werkzaam) en Mahe (toch echt gestopt bij mijn weten) staan er nog gewoon op.

En: lees ik dat er ene Angie in de Schieferhof is gaan werken (met een beschrijving die toch verdacht lijkt op iemand die ik ken), tiens, net nadat er sprake was dat ze bij 'Babylon' zou vertrekken... maar nog wel op de website.

een graag goed en actueel geinformeerde

W-L
(het is tenslotte toch een paar uurtjes rijden heen en weer)

Ascari
8 oktober 2010, 01:39
En: lees ik dat er ene Angie in de Schieferhof is gaan werken (met een beschrijving die toch verdacht lijkt op iemand die ik ken), tiens, net nadat er sprake was dat ze bij 'Babylon' zou vertrekken... maar nog wel op de website.

In het schieferhof werkt al ruim een jaar Duitse dvp die ook Angie heet. Er zijn wat overeenkomsten: Duits, brunette, volle figuur, maar daar houdt het wel mee op....

Goedemorgenallemaal
8 oktober 2010, 11:39
Laura is - na afwezigheid van vele vele vele weken - eindelijk van der site gehaald, maar Lori en Alexa (niet gezien laatste bezoek en volgens zeggen ergens anders werkzaam) en Mahe (toch echt gestopt bij mijn weten) staan er nog gewoon op.

[...]
een graag goed en actueel geinformeerde

W-L
(het is tenslotte toch een paar uurtjes rijden heen en weer)

dat ze het damesbestand op de site niet actualiseren is niet netjes. er lopen ook wel dames rond die niet op de site staan.

maar, zoals de site al vermeld, als je wilt weten wie er zijn, gewoon bellen en die info klopt altijd , althans in de gevallen dat ik belde.

Wagons-Lits
8 oktober 2010, 17:56
In het schieferhof werkt al ruim een jaar Duitse dvp die ook Angie heet. Er zijn wat overeenkomsten: Duits, brunette, volle figuur, maar daar houdt het wel mee op....

check

Het is inderdaad een andere dame. Ik heb foto's gezien en tenzij men heeeeeel wat inkt heeft weggefotoshopt lijkt ze er zelfs niet op. En de recensies waren ook al niet van dien aard dat het 'onze' Angie betreft. Ik was in de war door andere migratie (vroeger) van Hennef naar Elsdorf en vice versa.

W-L

kinky Jan
3 november 2010, 08:00
Ik heb net een vrijkaartje gewonnen voor Babylon.
Over een paar weken ga ik de club bezoeken.
Het word mijn eerste saunaclub bezoek heb al wel partytreff, pauschalclub en laufhausen bezocht, hebbben jullie nog tips voor deze club (do and dont's)?

BefBeer
4 november 2010, 19:26
Ik heb net een vrijkaartje gewonnen voor Babylon.
Over een paar weken ga ik de club bezoeken.
Het word mijn eerste saunaclub bezoek heb al wel partytreff, pauschalclub en laufhausen bezocht, hebbben jullie nog tips voor deze club (do and dont's)?

Deze club heeft een 'vrij kleine en ongezellige' algemene ruimte.
Ook de tuin stel niets voor. En de sauna's, whirpool is ook beperkt.
Dit niet om het af te kraken maar de layout is zo dat je in je eentje niet zo erg veel te doen hebt tussen het kameren in.
Je moet dus je zelf amuseren of met een maat gaan wandelen hier.

In GT of PSR e.d. is het veel sneller in je eentje leuk met van alles.

BefBeer

Alabama
4 november 2010, 19:35
Deze club heeft een 'vrij kleine en ongezellige' algemene ruimte.
Ook de tuin stel niets voor. En de sauna's, whirpool is ook beperkt.
Dit niet om het af te kraken maar de layout is zo dat je in je eentje niet zo erg veel te doen hebt tussen het kameren in.
Je moet dus je zelf amuseren of met een maat gaan wandelen hier.

In GT of PSR e.d. is het veel sneller in je eentje leuk met van alles.

BefBeer

Ik ga morgen met een kameraad. Gaat hij mee, dan wordt het Babylon. Kan hij toch niet, dan zoek ik iets dichter bij huis.

kinky Jan
4 november 2010, 19:40
Bedankt voor je advies BefBeer ik zal een goede vriend van me proberen over te halen, ik ben alleen bang dat hij er niet heen wil maar ik ga het toch proberen ik kan toch nu gratis naar binnen en als ik het niks vind ga ik gewoon naar een andere club.
Als de vrouwen maar de moeite waard zijn!
Zitten er over het algemeen mooie vrouwen in Babylon en is een service goed?

BefBeer
4 november 2010, 19:54
Bedankt voor je advies BefBeer ik zal een goede vriend van me proberen over te halen, ik ben alleen bang dat hij er niet heen wil maar ik ga het toch proberen ik kan toch nu gratis naar binnen en als ik het niks vind ga ik gewoon naar een andere club.
Als de vrouwen maar de moeite waard zijn!
Zitten er over het algemeen mooie vrouwen in Babylon en is een service goed?

De dames zijn er best wel goed en de hap is dat ook!
Hygiëne, kamers etc ook dik in orde.

Ik zou je kaartje er zeker aan spenderen; solo of in duo-bezoek.
Moet mijn kaartje ook nog opmaken deze maand maar tijd......

Veel plezier!

BefBeer

Alabama
4 november 2010, 20:21
De dames zijn er best wel goed en de hap is dat ook!
Hygiëne, kamers etc ook dik in orde.

Ik zou je kaartje er zeker aan spenderen; solo of in duo-bezoek.
Moet mijn kaartje ook nog opmaken deze maand maar tijd......

Veel plezier!

BefBeer

Voor morgen wordt het Villa Vertigo, heb nog tot de 18e om mijn vrijkaartje te verzilveren...

MiniME
7 november 2010, 21:27
Vandaag maar eens mijn vrijkaartje van Babylon gebruikt (dank YBF!).

Het is een prima club, valt in de categorie "klein maar fijn", en zal zodoende concurreren met Bernds, Mausi's, Wildenrath en Heaven's gate. Het is er schoon (klinisch bijna), overzichtelijk en zeer ordentelijk. Wordt gerund door 2 vrouwen (lijkt het) en dat is te merken.

Er zijn 2 whirlpools (1 in gebruik), 2 sauna's (1 bio en een normale) een aantal douches, een kino, een bar/woonruimte en welgeteld 5 kamers. Drank en hapjes zijn goed verzorgd. Echt eten moet je er echter niet verwachten (snacks en soep wel). De 60 euro entree is enigszins apart (in vergelijking met andere clubs) maar ook weer niet extreem.

Prijzen van de dames zijn vergelijkbaar met bv PSR (50 euro per half uur, FT/lesbi 25 euro, AV/slikken 50 euro).

Zeer klantvriendelijk is dat je de dames zelf niet betaald, maar na de gedane daad gewoon lekker gaat douchen en relaxen. Pas bij vertrek betaal je alle kamer acties in 1 keer aan de theke (vergelijkbaar met Bernds dus).

Zoals al geschreven is er tussen de bedrijven door weinig te doen. Er is ook niet echt een lees/internet/.... hoek, enige is dat er 3 gokkasten staan in de gang bij het toilet (maar ja, dat is meer voor de dames dan voor de ijsberen in de praktijk).

Hopelijk is het er doordeweeks ook flink drukker, want nu was ik heel lang de enige(!) ijsbeer (correctie: er zijn geen badmantels, alleen handdoeken, dus helaas "Hessen outfit" hier en dus geen ijsberen). Na een tijdje kwam nr 2 binnen en vlak voor ik weg ging nr 3 (en ik denk de laatste van die dag).

De sfeer was zodoende wat apart. Zat er als enige tussen 6 dames (Laura, Sabrina, Alexa, Aylin, Eva, Monika). Het leuke is wel dat je met een kort gesprekje ze allemaal een beetje leert kennen zo. Eigenlijk was alleen Sabrina mijn smaak (op enige afstand gevolgd door Laura en Alexa) en heb met haar nog maar wat beter en intiemer kennisgemaakt (zie recensie aldaar).

Na deze sessie wilde ik eigenlijk alweer snel afreizen (naar PSR) maar tot mijn grote verrassing kwamen er 2 mij zeer bekende dames binnen gelopen en zodoende kwam PSR een beetje naar mij toe! :freu:

Reden om nog wat langer te blijven en uiteindelijk zowel met deze PSR dames als met Alexa de kamer op geweest (zie recensie aldaar). Voor Laura had ik helaas geen fut meer, maar dat komt een andere keer dan wel.

Al met al een club om nog wel eens terug te keren, maar dan op een dag dat er wat meer activiteit is.

Wagons-Lits
19 november 2010, 20:15
Wordt gerund door 2 vrouwen (lijkt het) en dat is te merken.

Eeeh....

Ik zal dit bij mijn volgende bezoek eens citeren. De betrokken dames zullen ongetwijfeld blij zijn - het management mogelijk minder :teuflisch: .

W-L

Deepreamer
21 november 2010, 16:54
Sorry, daß ich den Beitrag erst jetzt poste, aber hier ist mein Bericht von der Freikarteneinlösung (vielen Dank ans IBF):

Freitag, 8.10., war ich mit 2 Kumpels auf der Oktoberfest-Party im Babylon verabredet.

Nach einer ziemlich zähen, stressigen Anfahrt kam ich gegen 18:00 endlich in Elsdorf an, geklingelt und von Anita eingelassen worden. Nettes Gimmick im Babylon ist, daß alle Frauen sich bei Ankunft eines Gastes kurz an der Empfangstheke zeigen. Erstbesucher werden dann von einem der Mädels in den Umkleideraum geführt. Die Mädels verschwanden aber zum Glück gleich wieder, so daß sie nicht mitbekamen, wie ich mit Vrijkarte "bezahlte". :cool:

Mit meinen Handtüchern in der Hand ging ich nach unten und ärgerte mich erstmal, daß ich, obwohl der Club zu dem Zeitpunkt quasi leer war, einen unteren Spind bekomme. :mad: Eigentlich wollte ich schon wieder hochgehen und um einen anderen Spind bitten, aber das war mir dann doch zu blöd. Ich weiß nicht, warum mit Ausnahme eines einzigen Clubs die Empfangsdamen nicht mitdenken und solange nur die oberen Schränke vergeben, bis es eben keine mehr gibt.

Der Spind hatte zwar wenigstens einen Kleiderbügel für das Hemd, aber keinen Haken zum Aufhängen der Hose. Verdammt unpraktisch, da die Schränke im Babylon ziemlich klein und niedrig sind. Positiv zu bemerken ist, das Babylon hat endlich mal in neue Badelatschen investiert. Negativ: das Wasser im unteren Whirpool roch ziemlich miefig und war ein paar Grad zu kalt.

Als ich mich umgezogen und geduscht hatte, hab ich erstmal den Kollegen Caracol begrüßt und mir die anwesenden Damen etwas genauer angeschaut.

Anwesend waren: Eva, Daniela, Pam, Livia, Lucy, Jana, Natascha (hübsche Russin, ~30 Jahre, >170cm groß, lange blonde Haare, B-/C-Cups), Monika (die aus Bulgarien mit dem Goldzahn), Verona und 2 ältere (Ü40) mir namentlich unbekannte Damen. Etwas später kamen noch Vivien und Pia dazu. Die Mädels waren alle babylonlike (fast) nackt, hatten nur ein kurzes weiß-blaues Mini-Mini-Röckchen um. :tongue:

Bei meiner Ankunft verließen gerade 3 Gäste das Haus und ich war somit neben dem Kollegen Caracol der einzig verbliebene Gast. Etwas später kamen noch Kollege Gordon666 und einige andere männliche Gäste, so daß die Frauen am späteren Abend nur noch geringfügig in der Überzahl waren. Die Mädels animierten mit Ausnahme von Jana nur sehr dezent, Jana war ziemlich forsch, ohne aber zu aufdringlich zu sein. Sogar Monika hielt sich (noch) deutlich zurück.

Für das leibliche Wohl war bestens mit einem reichhaltigen, bayerisch angehauchten Buffet gesorgt, dazu anständiges Bier vom Faß (Paulaner).

Ich hatte für einen Zimmerbesuch recht schnell 3 Mädels ins Auge gefasst: Natascha, Livia und Eva. Die Wahl fiel am späten Abend letzlich deutlich zu Gunsten von Eva. :biggrin:

Als Eva alleine unten im Whirpool saß, gesellte ich mich zu ihr und wir unterhielten uns ein wenig. Wir verstanden uns auf Anhieb und nach einer Weile im Whirlpool und anschließender Dusche gingen wir direkt auf's Zimmer.

Eva (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=157) ist aus Bulgarien (lt. eigener Aussage bulgarisch-serbischer Abstammung), 24 Jahre, ca. 175cm groß, hübsches Gesicht, blaue Augen, lange braune Haare mit ein paar hellen Strähnen, C-/D-Cups, kräftige Statur mit schönen weiblichen Kurven. Eva spricht sehr gut Deutsch.

Wir knutschen ein paar Minuten und dann will ich diesen prächtigen Körper mit der Zunge erkunden. :tongue: Eva ist zwar von kräftiger Statur, jedoch ist jeder cm² ihres Körpers unglaublich fest. Die großen Titten sind schon beinahe ein Traum, leider ist sie an diversen Stellen des Körpers ein wenig kitzlig bei zu sanfter Liebkosung. Die Muschi ist fast noch schöner als die Titten, was schon schwierig genug ist.

Das Lecken genießt sie, die Feuchtigkeit nimmt merklich zu und die Atemfrequenz ändert sich, aber leider gelingt es mir nicht zu punkten. Während ich sie lecke, massiert sie mir mit dem Fuß den Schwanz und die Eier, und irgendwann will ich sie einfach nur noch ficken und zwar genau so, wie sie just in dem Moment vor mir liegt. :tongue:

Eva liegt auf der Seite, ich kniee vor ihr, sie hebt das obere Bein an und ich dringe ein. Dann umschlingt sie mich mit dem oberen Bein und es fühlt sich wunderbar warm, weich, feucht und eng an. Ein absolut tolles Gefühl, sie so zu ficken. Ihr scheint es auch zu gefallen, jedenfalls geht sie glaubhaft engagiert mit. Leider halte ich das nicht lange durch und die Tüte ist gefüllt. Anschließend erfolgt zärtliche Reinigung durch Eva.

Wir machen eine kurze Pause und plaudern ein wenig. Immer wieder versucht sie, meine kitzligen Stellen zu finden. Trotz meines Hinweises, daß sie da nur schwer was finden wird, gibt sie nicht auf, was immer wieder zu beiderseitigem Gelächter führt. :)

Knutschend geht es in Runde 2, dann demonstiert mir Eva ihre französischen Fähigkeiten. Für meinen Geschmack ein wenig zu fest, da ich aber nichts zu ihr sage, darf ich mich auch nicht wirklich beschweren. Umso besser macht sie das Eierlecken, das beherrscht sie richtig klasse. Sehr schön ist es auch, wie sie während dem Blasen bzw. poppen mit den Fingernägeln leicht an meinen Lenden rauf- und runterkratzt. :teuflisch:

Dann wird geil gefickt. Beim Poppen geht sie schön mit und scheint dabei auch durchaus fester angefasst werden zu wollen. Leider schwächel ich und bin deutlich schneller fertig, als es mir lieb gewesen wäre. Auch Eva hätte es wohl noch gerne einige Zeit länger genossen, ins Schwitzen bringt man sie wohl nicht so schnell. Abschließend werde ich wieder zärtlich von Eva saubergemacht. Blick auf die Uhr verrät, Dauer der Session war 1.5 Stunden, Kostenpunkt 150€.

Fazit Eva: Eva ist eine sympathische, hübsche Frau. ZK waren gut, FO mir persönlich ein wenig zu fest, Eierlecken war klasse, ficken war super. Den passiven Teil genießt sie. Mein Eindruck war, daß sie eher die zärtliche Nummer bevorzugt, beim Ficken selbst aber schon gerne richtig rangenommen werden will. Von mir gibt's eine uneingeschränkte Empfehlung.

Als ich vom Zimmer komme, sind meine beiden Kumpels leider schon weg, ich hole mir noch was zu trinken und Lucy bittet mich zu sich und wir plaudern ein wenig. Kurz darauf kommt Eva und gesellt sich zu uns. Lucy verschwindet bald und ich unterhalte mich noch eine gute Stunde mit Eva, da von den anderen Gästen niemand eine Buchungsabsicht zeigt. Um 4:15 verlasse ich das Babylon und mache mich zufrieden auf den langen Heimweg.

Eins möchte ich an dieser Stelle aber noch loswerden: Während ich am frühen Abend bei einem lockeren Plausch mit dem Chef noch Monika lobe, daß sie an dem Tag zurückhaltend und nicht nervig wäre, hatte ich mich zu früh gefreut. Am späteren Abend folgen ihre üblichen nervigen Baggerattacken. Sie will eine freundliche Absage einfach nicht verstehen und baggert immer wieder auf eine absolut primitive Art. Auch eine Ansage, daß sie absolut nicht mein Typ sei, wimmelt sie nicht ab. Im Gegenteil, sie wird daraufhin auch noch beleidigend mir gegenüber. Die Frau ist einfach nur lästig.

Fazit Babylon: Ausreichend Mädels waren an dem Tag vor Ort, die Stimmung war gut, die Verpflegung war es auch. Außer der Sache mit dem Whirlpool und der nervigen Monika gab es nichts zu beanstanden. :) Habe dort einen ziemlich netten Abend verbracht und komme gerne wieder, ist für mich leider nicht gerade um die Ecke, die Fahrt über die A1 und den Kölner Ring ist schon eine ziemlich böse Tortur. :frown:

Alabama
22 november 2010, 17:10
A.s. woensdag eens kijken. Het is vanaf 12.00 uur open zie ik. Dat wordt een vluggertje dus, want 16.00 uur moet ik alweer in de auto terug naar huis zitten.

BefBeer
22 november 2010, 19:22
A.s. woensdag eens kijken. Het is vanaf 12.00 uur open zie ik. Dat wordt een vluggertje dus, want 16.00 uur moet ik alweer in de auto terug naar huis zitten.

Niet waar hoor!
Ik ben er vorige week al om 11 uur binnen gewipt.
Op het bord naast de deur zijn ook stickertjes geplaatst over de 12, is nu 11.

Kan je dankzij mij weer een uur langer je gang gaan!:freu:

Collega BefBeer

Alabama
22 november 2010, 19:27
Niet waar hoor!
Ik ben er vorige week al om 11 uur binnen gewipt.
Op het bord naast de deur zijn ook stickertjes geplaatst over de 12, is nu 11.

Kan je dankzij mij weer een uur langer je gang gaan!:freu:

Collega BefBeer

Thanks. Komt me wel goed uit. Begintijd ligt redelijk open namelijk, omdat ik vroeg van huis ga. Eindtijd kan ik niet heel veel mee spelen.

Rond 'n uur of 07.00 moet ik thuis weg zijn om niet op te vallen. Als ik door kan planken, kan ik 08.30 a 09.00 daar zijn. 11.00 uur open scheelt dan 'n uurtje wachten en 'n uurtje langer fun.

Is daar in de buurt ergens iets te doen om je 'n uurtje of twee bezig te houden? Ergens fruhstucken ofzo? :freu:

BefBeer
22 november 2010, 19:42
Thanks. Komt me wel goed uit. Begintijd ligt redelijk open namelijk, omdat ik vroeg van huis ga. Eindtijd kan ik niet heel veel mee spelen.

Rond 'n uur of 07.00 moet ik thuis weg zijn om niet op te vallen. Als ik door kan planken, kan ik 08.30 a 09.00 daar zijn. 11.00 uur open scheelt dan 'n uurtje wachten en 'n uurtje langer fun.

Is daar in de buurt ergens iets te doen om je 'n uurtje of twee bezig te houden? Ergens fruhstucken ofzo? :freu:

Niet dat ik weet daar in de buurt.
Ik kom aangeraced (altijd de max in ere houdend) en sprint daar met piepende schoenen de hoek om naar de voordeur.
Grijp mijn handdoeken en sprint met drie treden tegelijk de trap af om om te kleden. Dan spring ik onder de douche en met vier treden tegelijk de trap weer op. In de algemene ruimte druk ik blindelings op het knopje espresso en claim direct mijn 1e lady voor die dag.
Snel het slokje bruine motor wegwerkend en dan lopen we al gearmd naar een kamer. Meestal ben ik dus tussen 11:05 en 11:09 al op bed met een van de favo's daar!

Na gedane zaken op het verdiep eet ik dan mijn verloren calorieën weer bij met de daar aanwezige hapjes die tegen die tijd daar al redelijk rijkelijk uitgestald staan.

Kortom;
ik heb zelf geen tussentijd ter overbrugging nodig.
Zou je adviseren even Aken in te duiken om bij een van de conditoreien je lekker te buiten te gaan.

BefBeer

Alabama
22 november 2010, 19:46
Niet dat ik weet daar in de buurt.
Ik kom aangeraced (altijd de max in ere houdend) en sprint daar met piepende schoenen de hoek om naar de voordeur.
Grijp mijn handdoeken en sprint met drie treden tegelijk de trap af om om te kleden. Dan spring ik onder de douche en met vier treden tegelijk de trap weer op. In de algemene ruimte druk ik blindelings op het knopje espresso en claim direct mijn 1e lady voor die dag.
Snel het slokje bruine motor wegwerkend en dan lopen we al gearmd naar een kamer. Meestal ben ik dus tussen 11:05 en 11:09 al op bed met een van de favo's daar!

Na gedane zaken op het verdiep eet ik dan mijn verloren calorieën weer bij met de daar aanwezige hapjes die tegen die tijd daar al redelijk rijkelijk uitgestald staan.

Kortom;
ik heb zelf geen tussentijd ter overbrugging nodig.
Zou je adviseren even Aken in te duiken om bij een van de conditoreien je lekker te buiten te gaan.

BefBeer

Aken is wel ´n leuk idee. Kan ik daar op mijn gemak ontbijten en dan rustig aan richting Babylon karren. Van 11.00 uur tot 16.00 uur ga ik me daar zeker wel kunnen vermaken. 5 uurtjes is ´n mooie tijd, zeker als je in je eentje gaat.

Ik neem me altijd voor om eerst even rustig rond te kijken, maar elke keer lig ik voor ik goed en wel m´n ijsberenpak aan heb al op ´n kamertje te bonken met de eerste de beste dame die een beetje haar best heeft gedaan om me mee te lokken.

Hoe is het verder daar? Nog tips? :biggrin:

BefBeer
22 november 2010, 19:53
Aken is wel ´n leuk idee. Kan ik daar op mijn gemak ontbijten en dan rustig aan richting Babylon karren. Van 11.00 uur tot 16.00 uur ga ik me daar zeker wel kunnen vermaken. 5 uurtjes is ´n mooie tijd, zeker als je in je eentje gaat.

Ik neem me altijd voor om eerst even rustig rond te kijken, maar elke keer lig ik voor ik goed en wel m´n ijsberenpak aan heb al op ´n kamertje te bonken met de eerste de beste dame die een beetje haar best heeft gedaan om me mee te lokken.

Hoe is het verder daar? Nog tips? :biggrin:

Gezien 'jouw geduld' zul je dan wel al met Monica hebben liggen te wippen!?
Men is er vrij negatief over en ze heeft een zeer sterk ontwikkeld jacht-instinct!
(Vast van de man afgekeken)
Haar service is echter wel goed naar mijn mening. Heb haar eens 2 maal op een dag geneukt.
De gouden tip was natuurlijk Mahe maar die is nu gestopt.
Laura is me de laatste keer erg goed bevallen en die zal ik de volgende keer blind weer te pakken nemen (of zij mij?:gruebel:)

Het is een wat 'ongezellige club' voor het algemene vertier m.i.
Lekker je zaken en je ontspanning doen.
Kom hier slechts af en toe met collega's in gesprek terwijl dat elders veel vaker gebeurd.
Alles is goed en schoon en genoeg leuke dvp's.

Veel plezier.

BefBeer

Alabama
22 november 2010, 20:04
Gezien 'jouw geduld' zul je dan wel al met Monica hebben liggen te wippen!?
Men is er vrij negatief over en ze heeft een zeer sterk ontwikkeld jacht-instinct!
(Vast van de man afgekeken)
Haar service is echter wel goed naar mijn mening. Heb haar eens 2 maal op een dag geneukt.
De gouden tip was natuurlijk Mahe maar die is nu gestopt.
Laura is me de laatste keer erg goed bevallen en die zal ik de volgende keer blind weer te pakken nemen (of zij mij?:gruebel:)

Het is een wat 'ongezellige club' voor het algemene vertier m.i.
Lekker je zaken en je ontspanning doen.
Kom hier slechts af en toe met collega's in gesprek terwijl dat elders veel vaker gebeurd.
Alles is goed en schoon en genoeg leuke dvp's.

Veel plezier.

BefBeer

De eerste dame is 'n jaagstertje, altijd. Deze dames hangen vaak bij de ingang rond en weten precies wie er pas net binnen is en kennen mijn type wel. Ze willen eerst even rondkijken, maar wat gelebber en gevoel later zijn ze om en gaan ze gewillig mee naar het kamertje. Zolang de service goed is, geen probleem uiteraard.

Ik kom vooral om te stengelen, maar 5 uur aan een stuk neuken doe ik nooit. Is er tussendoor wat leuks te doen, dan is dat zeker meegenomen, helemaal in je eentje. Ik zie flink wat waterplezier als ik op de website kijk. Als dat allemaal werkt, er is wat te zien en wat te happen, dan komt het zeker goed.

Het is 'n dagje rust in een overbrugging tussen een drukke werkmaand en een drukke feestmaand. Daar lijkt deze club wel geschikt voor te zijn als ik het zo hoor en lees. ;)

Moet je hier trouwens 'n handdoek om of een badjas?

BefBeer
22 november 2010, 20:11
De eerste dame is 'n jaagstertje, altijd. Deze dames hangen vaak bij de ingang rond en weten precies wie er pas net binnen is en kennen mijn type wel. Ze willen eerst even rondkijken, maar wat gelebber en gevoel later zijn ze om en gaan ze gewillig mee naar het kamertje. Zolang de service goed is, geen probleem uiteraard.

Ik kom vooral om te stengelen, maar 5 uur aan een stuk neuken doe ik nooit. Is er tussendoor wat leuks te doen, dan is dat zeker meegenomen, helemaal in je eentje. Ik zie flink wat waterplezier als ik op de website kijk. Als dat allemaal werkt, er is wat te zien en wat te happen, dan komt het zeker goed.

Het is 'n dagje rust in een overbrugging tussen een drukke werkmaand en een drukke feestmaand. Daar lijkt deze club wel geschikt voor te zijn als ik het zo hoor en lees. ;)

Moet je hier trouwens 'n handdoek om of een badjas?

Whirlpool en 2 sauna's (bio en fins).
Dit is een handoekenclub.
Zo'n lapje dat je als net meer dan een schaamlapje om je taille dient te dragen.
Graag kan er de door Bslippers zo mooi genoemde pijlstok gepijld worden door de mogelijk aanstaande!;)
Het probleem is natuurlijk de houvast van de constructie, zeker als de omtrek (2piR) van de man op die hoogte vrijwel gelijk is aan de grootste lengte van de rechthoek gevormd door de katoenen stuk baddoek.
( 2piR-handdoek ~= 2piR-) :roll3:

Het pogen om er een knoopje in te leggen (de DOEK bedoel ik) is verdomd tot mislukken.
Gegarandeerd glijdt dit knoopje los als je net lekker je bord staat vol te scheppen .....

Mahe heeft me een goed alternatief bindtechniekje geleerd dat ik sindsdien vlijtig nadoe!

BefBeer

Alabama
22 november 2010, 20:19
Whirlpool en 2 sauna's (bio en fins).
Dit is een handoekenclub.
Zo'n lapje dat je als net meer dan een schaamlapje om je taille dient te dragen.
Graag kan er de door Bslippers zo mooi genoemde pijlstok gepijld worden door de mogelijk aanstaande!;)
Het probleem is natuurlijk de houvast van de constructie, zeker als de omtrek (2piR) van de man op die hoogte vrijwel gelijk is aan de grootste lengte van de rechthoek gevormd door de katoenen stuk baddoek.
( 2piR-handdoek ~= 2piR-) :roll3:

Het pogen om er een knoopje in te leggen (de DOEK bedoel ik) is verdomd tot mislukken.
Gegarandeerd glijdt dit knoopje los als je net lekker je bord staat vol te scheppen .....

Mahe heeft me een goed alternatief bindtechniekje geleerd dat ik sindsdien vlijtig nadoe!

BefBeer

Ay, ay. Tot die tijd maar even oefenen met knopen. Als ik ergens niet handig in ben.... :biggrin: Ik vind zo´n badjas wel handig, heb je niet dat geklooi met handdoeken.

Ik ben niet van de smalste, maar ook niet van de dikste. Beetje gemiddeld. Dat ga ik niet als excuus op kunnen voeren als m´n handdoek op de grond valt en ik open en bloot met m´n zwaard yoghurt op sta te scheppen. Als je het de Thekefrau lief vraagt, helpt ze dan met knopen? ;)

Ff nog wat praktische vragen:
- De aktie: alleen in de kamers of ook daarbuiten?
- Eten: vanaf hoe laat wordt dit uitgestald?

BefBeer
22 november 2010, 20:26
Ay, ay. Tot die tijd maar even oefenen met knopen. Als ik ergens niet handig in ben.... :biggrin: Ik vind zo´n badjas wel handig, heb je niet dat geklooi met handdoeken.

Ik ben niet van de smalste, maar ook niet van de dikste. Beetje gemiddeld. Dat ga ik niet als excuus op kunnen voeren als m´n handdoek op de grond valt en ik open en bloot met m´n zwaard yoghurt op sta te scheppen. Als je het de Thekefrau lief vraagt, helpt ze dan met knopen? ;)

- Eten: vanaf hoe laat wordt dit uitgestald?

Altijd eerst je handen wassen voor je het eten aanraakt!:huch:

Al snel na 11 uur beginnen ze met het uitstallen van al de hapjes, echt vroeg genoeg hoor.

Of je thekefrau je doekje ook omlegt weet ik niet.
Ik ben lekker ingewikkeld door Mahe.
Wel precies voor de ogen van de thekefrau dus die moet het gezien hebben!:baeh: Denk dat die alles al gezien heeft (en nu nog slechts de theke doet:asshole:).

BefBeer

Alabama
22 november 2010, 22:02
Altijd eerst je handen wassen voor je het eten aanraakt!:huch:

Al snel na 11 uur beginnen ze met het uitstallen van al de hapjes, echt vroeg genoeg hoor.

Of je thekefrau je doekje ook omlegt weet ik niet.
Ik ben lekker ingewikkeld door Mahe.
Wel precies voor de ogen van de thekefrau dus die moet het gezien hebben!:baeh: Denk dat die alles al gezien heeft (en nu nog slechts de theke doet:asshole:).

BefBeer

Dat doe ik sowieso altijd wel. Vanaf 11.00 uur hapjes is netjes. Kan ik tussendoor wat eten en heb je niet dat gedoe dat iedereen opeens klokslag 2 uur op het eten afstuift en je met 'n hoop filegedoe bij het eten zit.

Kan het eens vragen. Vast beter dan voortdurend het handdoekje op de grond.

Ben wel benieuwd. Lees hier heel positieve ervaringen, maar ook heel negatieve ervaringen. Er lijkt weinig tussen te zitten. Of mensen vinden het helemaal het einde, of mensen vinden het drie keer niks.

Ik zal na de 24e laten weten hoe het is geweest.

Goedemorgenallemaal
23 november 2010, 07:51

Nou, wat mij hogelijk verbaasd heeft aldaar is de Duitse neiging tot her graven van gaten. Nu kennen we dat wel van het Nederlandse strand maar dat wordt benaderd door de openlucht bruinkoolmijnen in die buurt, waarvan er dus 1 pal naast Elsdorf ligt (Tagebau Hambach). Er zijn daar ook wat uitkijkpunten... Het is niet fraai maar een beetje onheilspellend/fascinerend. Verbazingwekkend.... Hele dorpen worden in zo'n gat opgeslokt...
http://de.wikipedia.org/wiki/Tagebau_Hambach
Uitzichtpunten:
http://www.panoramio.com/photo/19887567
http://www.rwe.com/web/cms/mediablob/de/406364/data/60012/2/rwe-power-ag/standorte/hambach/Wegweiser.pdf
(als je met je gezicht naar Babylon staat rechts aanhouden (das het zuiden) en dan bij de T-kruising (waar je linksaf maar de A61 kunt rijden) rechtsaf, deze weg volgen, waar deze bocht naar links buigt rechts af slaan en deze weg volgen (langs het dorp) en dan kom je bij de uitzichtpunten, allemaal aangegeven daar... het is wat saai voor een uur of twee maar een half uurtje kijken kan wel)

Verschillende dames doen aan actief opwarmen op de bank of aan de bar....

kinky Jan
23 november 2010, 17:24
Ik ga aankomende vrijdagavond (ik moet namelijk helaas Donderdag nacht werken:sleep: en daarna slapen om uitgerust aan te komen) naar deze club om m,n vrijkaartje te verzilveren, ik hoop dat ik daar nog wat Nederlander,s tegen kom.
Dit word mijn eerste keer in een saunaclub:bibber_2: ik ben al veel keren in een pauschalclub/partytreff,s geweest maar dit concept is nieuw voor me.
Ik heb gelezen dat je achteraf moet betalen dus je moet zeker goed de tijd in de gaten houden wil je niet voor verassingen komen te staan?
Kun je hier ook pinnen? want bij partytreff/pauschalclub,s moet je meestal contant betalen, als de rekening op het einde hoger is als dat je aan geld hebt mee genomen heb je een probleem:mad_6: en ik heb niet zo,n zin om daar de afwas te doen om mijn schuld te betalen:hah:
Kunnen de dames daar ook een beetje Engels?
Ik kan wel Duits maar een diepgaande conversatie dat zit er niet in:hello[1]::blabla::dontgetit[1]::fickdich:

Alabama
23 november 2010, 20:23
Is er WiFi daar?

limbo11
24 november 2010, 06:58
Ik ga aankomende vrijdagavond (ik moet namelijk helaas Donderdag nacht werken:sleep: en daarna slapen om uitgerust aan te komen) naar deze club om m,n vrijkaartje te verzilveren, ik hoop dat ik daar nog wat Nederlander,s tegen kom.
Dit word mijn eerste keer in een saunaclub:bibber_2: ik ben al veel keren in een pauschalclub/partytreff,s geweest maar dit concept is nieuw voor me.
Ik heb gelezen dat je achteraf moet betalen dus je moet zeker goed de tijd in de gaten houden wil je niet voor verassingen komen te staan?
Kun je hier ook pinnen? want bij partytreff/pauschalclub,s moet je meestal contant betalen, als de rekening op het einde hoger is als dat je aan geld hebt mee genomen heb je een probleem:mad_6: en ik heb niet zo,n zin om daar de afwas te doen om mijn schuld te betalen:hah:
Ik kan wel Duits maar een diepgaande conversatie dat zit er niet in:hello[1]::blabla::dontgetit[1]::fickdich:

Je kunt er alleen met contanten betalen. Een goede tip om verrassingen achteraf te voorkomen is om bij de start van het kamerbezoek aan te geven dat je maar 1/2 uur wil kameren en of je wel of niet met FT wil eindigen.
Het is ook belangrijk om te weten dat je rustig met een dame kunt praten maar als je met haar begint te kussen cq als zij in de barruimte of de wirlepool start met pijpen wordt je geacht met haar te kameren (je kunt het overigens ook in de rustruimte of in de sauna afmaken)
Vraag alweer of het voorspel in de 30 minuten zit.
Laat je ook niet na afloop verleiden tot naknuffelen of massage als je daarmee over het 1/2 uur gaat.
Ik heb in het verleden vaker onaangename verrassingen meegemaakt bij Babylon maar sinds ik bovenstaande afspraken maak heb ik geen problemen meer gehad.
Overigens is dit een puur Babylon probleem, ik kom dit in andere clubs zelden of nooit tegen.

Goedemorgenallemaal
24 november 2010, 08:15

Euhh, zelfs Duits kan al een probleem zijn daar....

Ik heb in het verleden vaker onaangename verrassingen meegemaakt bij Babylon maar sinds ik bovenstaande afspraken maak heb ik geen problemen meer gehad.
Overigens is dit een puur Babylon probleem, ik kom dit in andere clubs zelden of nooit tegen.

Ik heb die problemen eigenlijk nooit meegemaakt daar (één keer tijdsoverschreiding op vele bezoeken). Meerprijs FT werd gewoon vooraf aangegeven als dat er tijdens de actie van kwam ( "baby iech schluck, aber extra preis...") Tijdsoverschreiding juist wel in verschillende andere clubs, m.u.v. BSH.

Ik neem gewoon een bedrag mee waarbij ik rekening houdt met het vergeten van de tijden en dat er wellicht een tweede dame bij komt... Hou je altijd over aan het einde...

Alabama
24 november 2010, 09:14
Zojuist gearriveerd in Elsdorf. Had tijd genoeg, dus de toeristische route genomen. Doet wel zeer om PHG links te laten liggen. Bij VV is het kennelijk flink losgegaan. De schoonmaker was nog bezig de klodders zaad en kutvocht van de muur te krabben.

Over een uurtje naar Babylon. Achteraf betalen, dus goede afspraken maken. Voordeel is dat er geen sleutelceremonie is, nadeel is dat je een geil samenzijn in de bar wel even moet onderbreken voor het maken van duidelijke afspraken.

Goedemorgenallemaal
24 november 2010, 12:24
Over een uurtje naar Babylon. Achteraf betalen, dus goede afspraken maken. Voordeel is dat er geen sleutelceremonie is, nadeel is dat je een geil samenzijn in de bar wel even moet onderbreken voor het maken van duidelijke afspraken.

Hoeft niet, gewoon laten gaan. asl het een uurtje wordt omdat de dame zo goed is, waarom dan niet egwoon doorgaan in plaats van beneden te gokken of de volgende ook leuk is, of nog erger, je besluit nog eens met de eerste dame te gaan en die wordt dan net voor je neus weg gekaapt...

kinky Jan
24 november 2010, 17:53
Iedereen bedankt voor jullie reactie, ik ben toch blij dat ik een lid ben van dit forum.
Ik zal mijn ervaringen delen met jullie op dit forum.
Is er trouwens ook een klok in de zaak? zodat je na je kamer bezoek er even op kan kijken hoe lang je bent gaan kameren.

auf wiedersehen

blauwebeer
24 november 2010, 18:22
Volledig mee eens! :mad:

Alabama
24 november 2010, 19:09
Hoeft niet, gewoon laten gaan. asl het een uurtje wordt omdat de dame zo goed is, waarom dan niet egwoon doorgaan in plaats van beneden te gokken of de volgende ook leuk is, of nog erger, je besluit nog eens met de eerste dame te gaan en die wordt dan net voor je neus weg gekaapt...

Als het leuk is, dan ga ik lekker door, maar het zou zuur zijn als je goed bezig bent in de bar, de sessie zelf tegenvalt en je voor in totaal bv. 40 minuten 100 euro af kunt tikken.

Heb er vandaag overigens helemaal geen problemen mee gehad. De dames waren correct en over wat voorspel in de bar of het bubbelbad werd niet moeilijk gedaan.

Alabama
24 november 2010, 19:15
Iedereen bedankt voor jullie reactie, ik ben toch blij dat ik een lid ben van dit forum.
Ik zal mijn ervaringen delen met jullie op dit forum.
Is er trouwens ook een klok in de zaak? zodat je na je kamer bezoek er even op kan kijken hoe lang je bent gaan kameren.

auf wiedersehen

Het hangt er overal vol met klokken. Wel handig. Naar aanleiding van de berichten hier heb ik er wel wat opgelet. Je kunt lastige discussies krijgen als ´n dame bijvoorbeeld handtastelijk is in het bubbelbad. Ze nemen over het algemeen voor alles de tijd. Da´s leuk, want ik vind het prettiger om wat te flikflooien op je gemak i.p.v. na de vraag hoe je heet en hoe oud je bent de vraag "gehen wir ficken?" te krijgen. Vandaag moest ik het meestal zelf vragen.

Meeste dames lijken me overigens wel correct te zijn. Na een stomende sessie bv, wilde ik gaan douchen, maar toen gaf de dame aan dat ik best nog ff een minuutje of 10 bij haar kon blijven liggen.

Ben bezig met mijn verslag, dat zal ik later vanavond hier neer zetten.

Alabama
24 november 2010, 20:21
Vandaag mijn gewonnen vrijkaartje van Babylon verzilverd. Ik zou eigenlijk vrijdag gaan, maar gezien de weersverwachting dit tripje maar verzet naar vandaag.
Ik had tijd genoeg aangezien ik vroeg thuis weg was geglipt en Babylon pas om 11.00 uur open zou gaan. Toch vergeten geld te pinnen. Bij Venlo maar even op zoek gegaan naar een bank. Geld uit de gleuf gehaald om dat later te besteden aan andere gleuven.
De toeristische route genomen. Mijn pik achterna rijden en dan kom je al snel terecht in Tonisvorst. Het deed even pijn PHG links te laten liggen. Geen Ola’s en Louana’s vandaag, maar Babylon. Ik kwam ook nog langs Villa Vertigo. Daar hadden ze kennelijk een heftig feestje gehad gisteren. De schoonmaker was de klodders zaad en kutvocht van de muren aan het krabben.
Te vroeg kwam ik aan in Elsdorf. Maar even een winkel ingedoken. Daar bleek ’n eet- en drinkgelegenheid bij te zijn en internet, dus van die drie zaken maar even gebruik gemaakt. Rond 11.00 uur was het de hoogste tijd om richting Babylon te gaan.
Van buiten maakte het een verwaarloosde indruk. Aangebeld, vrijkaartje afgegeven en de thekefrau legde alles keurig uit en stuurde Laura om me wegwijs te maken. Al snel bleek dat er buiten de thekefrau, iemand die het eten klaarzette, Laura en ik niemand was. Het zou nog tot 1 uur duren voor er andere ijsberen zouden komen. Er stonden al wat versnaperingen klaar. Wat gegeven en koffie gedronken. Smaakte allemaal goed. Het eten werd ook voortdurend aangevuld, ook met nieuwe dingen. Hoewel Laura hartstikke aardig is, is ze niet mijn type. Maar even rond gaan lopen in het gebouw om te kijken wat er zoal te doen is. Moet zeggen dat het er van binnen allemaal erg netjes uit ziet. Alles is keurig en schoon, er zijn twee sauna’s, een aantal whirlpools en die zijn ook behoorlijk groot. Stuk groter dan in VV bijvoorbeeld. Voldoende douches, een kino, een aantal mooie en ruime kamers, een zonnebank en wat zithoekjes. De bar is ook niet verkeerd en in het wellness gedeelte heb je ook een mooi liggedeelte.
Wat algemene zaken:

De club:
Netjes ingericht, schoon, alleen wel erg klein. Het was vandaag vrij rustig. Behalve neuken en wat wellness kun je dan vrij weinig doen. Er is ’n klein tuintje bij, maar dat is echt te verwaarlozen. Parking is discreet, maar dat maakt voor mij weinig uit aangezien ze me in Elsdorf toch niet kennen. Boven is een ruime kino. Licht, airco kun je zelf regelen, net zoals de whirlpool.
Personeel:
Netjes en behulpzaam. Men verstaat de kunst genoeg aanwezig te zijn om je te voorzien van antwoorden op je vragen, eten en drinken, maar allemaal op een prettige en niet overdreven manier. Chapeau. Uitleg werd ook keurig verzorgd. Je hoeft er niet uit te drogen. De dames willen ook nog weleens wat te drinken voor je
Wellness:
Voor zo’n kleine club prima. Twee sauna’s, een zonnebank (tegen betaling) en wat bubbelbaden. Ook voldoende douches en zeep aanwezig. Wel staat er geen deo, geen gel, geen tandpasta e.d. in de badkamers.
De dames:
Heb in totaal een vijftal dames gezien. Op eentje na allemaal Oostblok. Optic is het ’n stuk minder dan bv. PHG of VV. Dames zijn over het algemeen wel aardig en serviceniveau is prima te noemen. De een jaagt wat meer dan de ander. Met een dame in de whirlpool of de kino gaan zitten wordt gezien als het startsein van een sessie. Als je daar rekening mee houdt, dan levert het geen problemen op. Dames hebben wel hun vaste stekjes in de club. Ze lopen niet of nauwelijks rond. De sfeer onderling lijkt me ook niet altijd even best.
Eten:
Ben er tot ’n uurtje of 16.00 geweest, dus over het avondeten kan ik niet oordelen. Er was meer dan voldoende eten, het werd constant aangevuld en er werden geregeld nieuwe dingen bijgezet. Er was brood, een koud saladebuffet, wat fruit, rosti’s met kaas, verschillende kazen en verschillende hapjes. Vraag me wel af waarom ze bijvoorbeeld aparte smeerkazen, gerookte vis en augurken neerzetten. Echt fris vind ik het niet om een dame te zoenen die net gerookte vis of een bord augurken heeft opgeslorpt. Het zag er wel allemaal lekker en vers uit.
Publiek:
Er waren weinig beren. Degenen die ik heb gezien waren allemaal solo en vaak na een sessie weer weg. Erg spraakzaam zijn de meesten niet.
Als eerste maar even in het bubbelbad gaan liggen. Zoals ik al schreef: dames hebben hun vaste stekjes en de dames die er vandaag waren bivakkeerden voornamelijk in het bargedeelte. Dat houdt in dat je boven en beneden best een uur rond kunt lopen zonder dat je dames tegenkomt. Na een half uurtje in het water gelegen te hebben heb ik me verplaatst naar de kino. Al snel kreeg ik gezelschap van een Duitse. Ze bleek Francisca (ofzo) te heten, uit Koln te komen en hier pas een paar dagen werkzaam te zijn. Ze vroeg of ze aan m’n schwanz mocht likken, net zoals in de film die opstond. Da’s prima. Ze nam direct het initiatief. Begon te pijpen en dirigeerde mijn hand naar haar muschi. Het pijpen deed ze met veel beleving en ze stak er de nodige energie in, maar niet echt de stijl die ik graag heb. Heb liever dat ze m’n ballen meepakken en afwisselend op de top sabbelen en diep nemen. Het waren nu veel likjes aan de buitenkant en geswaffel tegen d’r mond. Daarna heeft ze rodeostyle een tijdje me bereden en daarna heb ik het doggystyle afgemaakt. Optic niet mijn smaak, pijpen niet zoals ik het het liefst heb, maar al met al een goede sessie om mee te beginnen. Heb ze al weleens slechter gehad en de dame deed haar best en heeft humor. Daarna kreeg ik nog even een showtje van d’r in het bargedeelte. Ze speelde volop met zichzelf en ook haar dildo, die ze altijd bij zich heeft, ging er volledig in. Inmiddels waren er nog twee dames bijgekomen en die leken not amused.
Na een minuut of vijf wist ze te melden dat ze klaar was voor de volgende ronde. Of ik weer even meeging. Gezegd dat ik even ging relaxen en later wel weer zou zien. Op dat moment waren er vier dames binnen: deze Duitse, Laura, een wat vollere Poolse en ’n meisje met krullend haar. Een Turks-Bulgaarse look en voortdurend wenkend. Had vantevoren mijn huiswerk goed gedaan, dus dit moest haast wel Monika zijn. Een lekkere douche genomen en ik ben weer in het bubbelbad gaan liggen om mijn zonden eens te overdenken. Al vrij snel kwam Monika binnengehuppeld. Ze vraagt of ze ook in het bubbelbad mag zitten. Geen probleem uiteraard. Mijn eerste, vrij stevige sessie was nog maar een minuut of 15 ten einde, toen Monika haar hand alweer tussen mijn benen had zitten. Eerst kreeg ik de laatste roddels te horen over de andere meiden en daarna kreeg ik al vrij snel haar B cup in mijn gezicht. Vrij vlot begon ze me te zoenen en te pijpen. Heerlijk, zo’n pijpbeurt in het bubbelbad. Monika is een jaagstertje, maar verstaat haar vak goed. Ze heeft een enorm geile stem en geil accent, mooi en krullend haar en pijpt goed. Het klinkt apart, maar ook nog even droogneuken in het bubbelbad. Tot twee keer toe zat het topje van m’n schwanz er bijna zonder rubber al in. Dat was niet echt mijn bedoeling. Omdat neuken in het bubbelbad niet mag, heb ik haar flink onder handen genomen in de sauna. Daarna nog even wat uit liggen puffen in de sauna. Beetje voelen, beetje vingeren. Daarna ging ik lekker douchen en ging zij een glas drinken voor me halen.
Na het douchen even heerlijk liggen nagenieten in een van de ligstoelen. In amper twee uur tijd had ik er al twee sessies opzitten. Het vlees was zwak vandaag. Goed, de dames moesten iets, want ik was de enige beer. Hier zou het ook wel bij blijven, omdat ik nooit twee keer met dezelfde dame aan de slag ga en de overige twee aanwezige dames niet mijn type waren. Ik rammelde intussen van de honger, dus ik zou nog even wat gaan eten, wat drinken, een douche nemen, afrekenen en naar huis gaan. Intussen waren er meer beren gearriveerd. Laura had dan eindelijk ook haar slag geslagen en Monika was een vent die op de bank zat aan het pijpen.
Wat gegeten, een koffie gepakt en richting de bar gelopen. Koffie leegdrinken, douchen, aankleden en wegwezen. Tot ik in m’n linkerooghoek een nieuw gezicht zag. Een slank en heel normaal meisje. Lang, zwart haar, ze was zich aan het opmaken en een ontzettend lief snoetje. Verlegen ook, in elk geval zo deed ze het voorkomen. Handdoekje voor haar muschi. Haar Duitse collega probeerde dat handdoekje voortdurend weg te trekken, maar daar was ze niet van gediend. Dit meisje zag er zo perfect uit. Mooi, lief, slank en vooral heel erg puur. Geen overdreven make-up, geen pooiernamen in haar nek, geen aarsgeweien, geen bimbo, geen neptieten, geen dikke reet, maar gewoon zo normaal dat alles precies goed was. Alexa heet ze, 19 jaartjes jong, afkomstig uit Boekarest en hier sinds een paar maanden werkzaam samen met haar zus. Ze is al eerder beschreven op dit forum en ik herken me precies in deze post. Dit lieve snoetje komt zo onschuldig over… Het deed me echt iets. Hoe kan zo’n lief en onschuldig meisje overleven in deze kille, koude wereld vol met pooiers, bimbo’s, jaloezie en afgunstig, overmatig behaarde vadzigerds, perverse bierbuiken…. Kerst zou ze zonder haar familie vieren. Ja, met haar zusje, maar verder zonder enige familie. Dat had wel iets triests. Ze is ook anders dan andere dames. Heel apart en heel verwarrend. Normaal heb je het liefst dat, na wat standaardvragen, gevolgd door een antwoord waar je half naar luistert, direct naar je pik gaan en daar mee aan de gang gaan… Dit meisje ging ’n gesprek aan. Niet direct haar tieten in mijn gezicht duwen, niet direct vragen of ze mijn schwanz mocht likken en niet direct aan je luk trekken, maar gewoon een heel normaal gesprek. Het ging niet over zaadslikken, anale seks en gangbangs, maar over alledaagse dingen. Heel lief en onschuldig zat dit meisje naast me. Tot we elkaar aankeken en ze me een zoen gaf. Op de bank een minuut of twintig heerlijk liggen zoenen en knuffelen. Daarna naar boven gegaan. Dit meisje leek me niet pervers te zijn. Soms moest ze, genoeg mannen die er op staan dat zo’n onschuldig ding ze op de bank pijpt. Ten overstaan van een volle bar. Wij gingen echter naar boven en daar heb ik mijn beste sessie ooit gehad. Ze heeft me heerlijk gepijpt, ik heb haar heerlijk gebeft, we hebben uitgebreid gezoend, geknuffeld, gepraat en gelachen. En daarna hebben we fantastisch geneukt. Geen overdreven gedoe, geen ranzige praatjes, geen extreme extra’s, maar gewoon seks zoals je dat vroeger met vriendinnetjes had. Er hangen overal klokken in Babylon en nadat we klaar gekomen waren en in elkaars armen uit lagen te puffen, merkte ik op dat ik al een minuut of 50 van haar tijd had ingenomen. Ze vroeg of ik nog eventjes wilde blijven liggen. Nog even lekker uit liggen puffen met haar in m’n armen. Stukken prettiger dan alleen in het bubbelbad of ligstoel te liggen nagenieten.
Na een lekkere douche weer wat gegeten en gedronken. Even in het bubbelbad gelegen. Er was dan toch nog een spraakzame beer. Een man uit Aachen, die PHG gewoon was en nu Babylon eens probeerde. Hij zei dat dit de eerste keer in Babylon was en ook meteen de laatste keer. Ik begreep hem wel. Babylon is een nette tent met aardige mensen en dames met een goede service, maar er zijn genoeg alternatieven. PSR biedt meer wellness en een uitgebreidere menukaart en PHG meer dames en een gelijke service. Tot ik Alexa tegenkwam was ik er ook van overtuigd dat ik hier niet meer zou komen. Niet dat ik me niet heb vermaakt, maar er zijn alternatieven op kortere afstand en ik houd wel van wat gezelligheid. Echter, het vlees is zwak en Alexa zal er wel weer voor zorgen dat ik binnen de kortste keren weer eens de afslag Elsdorf neem.
Nog even met Alexa gezellig op de bank gehangen, wat gezoend en wat gestreeld. Toen was het tijd om te gaan. Was eigenlijk alweer te lang blijven hangen. Alexa vroeg of ik morgen weer zou komen. Tja, morgen moet ik gewoon werken, dus dat zou niet gaan. Op haar verzoek haar mijn emailadres en ’n telefoonnummer gegeven. Of dat verstandig is, moet nog gaan blijken.
Daarna afscheid genomen en afgerekend. Ondanks de berichten op het forum, geen enkel probleem met de rekening. Klopte precies en heb de mensen bedankt voor de prima service. Alexa een tip gegeven en de auto gestart. Al met al een prima dag gehad. Ik wil bij deze IJsberenforum bedanken voor het vrijkaartje. Waarschijnlijk keer ik nog weleens terug in deze tent. Normaal kamer ik vrijwel nooit meerdere keren met dezelfde dame en doen lieve woordjes en dergelijke me weinig, behalve een ijsbeer ben ik ook een ijskonijn, maar Alexa wil ik absoluut nog eens gaan bezoeken.

Kortom (in mijn slechte Duits): Das war zuper!

Alabama
24 november 2010, 21:09
dat ze het damesbestand op de site niet actualiseren is niet netjes. er lopen ook wel dames rond die niet op de site staan.

maar, zoals de site al vermeld, als je wilt weten wie er zijn, gewoon bellen en die info klopt altijd , althans in de gevallen dat ik belde.

Alexa was er gewoon en Lori was ziek volgens Alexa.

Goedemorgenallemaal
25 november 2010, 17:21
Dit meisje leek me niet pervers te zijn.

Misschien lag het aan mij maar het eerste wat ze me voorstelde was een trio met haar zusje, die echter wat minder mijn type was... Niet dat dat pervers is maar goed...

Wagons-Lits
25 november 2010, 17:43
Heren,

Mocht u iets van een embonpoint hebben (zoek maar op) en is zelfs de grote handdoek te klein, er liggen in de linnenkamer beneden volgens mij nog net een maatje grotere doeken voor gebruik in de Sauna.

De bovengenoemde (en inderdaad goed voldoende) wikkelmethode is trouwens ook in andere clubs met handdoekgebruik te benutten: bovenkant naar binnen draaien - daar komt het ongeveer op neer. Anders moet BefBeer even nader uitleggen - het probleem is dat Mahe me meer uitkleedde als aankleedde en dat ik dat wel zo fijn vond ...

W-L

p.s. Als ik te vroeg ben, duik ik vaak de REWE supermarkt in (in het kleine winkelcentrumpje, heet 'Erftcenter' of zoiets) om wat wijn of andere zaken te kopen. Er naast zit een goede bakker waar ontbeten kan worden.

Alabama
25 november 2010, 18:45
Misschien lag het aan mij maar het eerste wat ze me voorstelde was een trio met haar zusje, die echter wat minder mijn type was... Niet dat dat pervers is maar goed...

Dat duidt op zakelijk inzicht. :biggrin:

Haar zusje was nu overigens ziek. Je kunt je trouwens afvragen of het echt zussen zijn.

Alabama
25 november 2010, 18:46
Heren,

Mocht u iets van een embonpoint hebben (zoek maar op) en is zelfs de grote handdoek te klein, er liggen in de linnenkamer beneden volgens mij nog net een maatje grotere doeken voor gebruik in de Sauna.

De bovengenoemde (en inderdaad goed voldoende) wikkelmethode is trouwens ook in andere clubs met handdoekgebruik te benutten: bovenkant naar binnen draaien - daar komt het ongeveer op neer. Anders moet BefBeer even nader uitleggen - het probleem is dat Mahe me meer uitkleedde als aankleedde en dat ik dat wel zo fijn vond ...

W-L

p.s. Als ik te vroeg ben, duik ik vaak de REWE supermarkt in (in het kleine winkelcentrumpje, heet 'Erftcenter' of zoiets) om wat wijn of andere zaken te kopen. Er naast zit een goede bakker waar ontbeten kan worden.

Het wikkelen ging goed. Ben daar geen held in, maar heb er geen problemen mee gehad. De middelste handdoek was groot genoeg en had zelfs 'n grotere tot mijn beschikking voor het geval dat.

Ik ben nu in dat winkeltje met ontbijt- en internetgelegenheid gedoken. Daar was het wel uit te houden.

Ik denk dat ik komende week weer een kijkje ga nemen in Elsdorf.

Goedemorgenallemaal
25 november 2010, 23:11
Je kunt je trouwens afvragen of het echt zussen zijn.
ha, die gedachte kwam ook al bi mij op, hetgeen nog minder heel laat van jouw "ideaalbeeld" van deze dame. Het zou mij niets verbazen als ze of een hele leuke kerst heeft met de familie of juist een hele leuke kerst zonder familie maar dat "verkoopt" vast niet zo goed denkt ze...

BefBeer
26 november 2010, 11:25
Mahe was toch een beetje egoïstisch na ons samenzijn en wilde me goed aangekleed naar boven laten gaan zodat niet alle andere meiden gelijk op me zouden vallen.

Het handdoekgeheim van Mahe:
wikkel de handdoek erg strak om je pens (adem in!) met zoveel mogelijk overlap, pak het overlappende deel en rol dit goed enkele slagen om. Rol al het enkelvoudige deel ook een beetje netjes en je kan flink door de club stuiteren voordat je velletje weg valt!:tongue:

BefBeer

kinky Jan
26 november 2010, 11:51
IK stel mijn tripje naar Elsdorf naar morgen Zaterdag uit ik moet helaas onverwacht,s werken vanacht.

Alabama
26 november 2010, 12:24
ha, die gedachte kwam ook al bi mij op, hetgeen nog minder heel laat van jouw "ideaalbeeld" van deze dame. Het zou mij niets verbazen als ze of een hele leuke kerst heeft met de familie of juist een hele leuke kerst zonder familie maar dat "verkoopt" vast niet zo goed denkt ze...

Leuk in de zin van € vast wel, maar leuk in de zin van gezellig kun je je afvragen. Wellicht hecht ze weinig waarde aan Kerst, dat kan ook nog.

Goedemorgenallemaal
26 november 2010, 13:08
Leuk in de zin van € vast wel, maar leuk in de zin van gezellig kun je je afvragen. Wellicht hecht ze weinig waarde aan Kerst, dat kan ook nog.

Of ze heeft gewoon geen zin de familie (ik vind het vooruitzicht van het diner met familie ook altijd vreselijk en meestal is het toch gewoon leuk) of ze gaat gewoon wel lekker met kerst naar familie en zich vol gooien met lekker eten en drinken maar ze zegt wat anders in de club (ik bedoel, als ze op jou verlegen en schuchter over komt en mij meteen voor een trio met haar zus probeert te strikken..) . Het kan natuurlijk ook dat ze wel plannen heeft om naar huis te gaan en dat ook echt zal proberen maar dat ze ook rekening houdt met mogelijk ingesneeuwd raken zodat ze niet weg kan...

Alabama
26 november 2010, 16:57
Of ze heeft gewoon geen zin de familie (ik vind het vooruitzicht van het diner met familie ook altijd vreselijk en meestal is het toch gewoon leuk) of ze gaat gewoon wel lekker met kerst naar familie en zich vol gooien met lekker eten en drinken maar ze zegt wat anders in de club (ik bedoel, als ze op jou verlegen en schuchter over komt en mij meteen voor een trio met haar zus probeert te strikken..) . Het kan natuurlijk ook dat ze wel plannen heeft om naar huis te gaan en dat ook echt zal proberen maar dat ze ook rekening houdt met mogelijk ingesneeuwd raken zodat ze niet weg kan...

Het fijne weten we er toch niet van. Kan vanalles zijn. Geen zin in het verplichte Kerstriedeltje, geld belangrijker vinden, geen contact met familie, etc.

Iemand strikken voor een trio is wellicht gewoon clubbeleid. Mannen vinden het geweldig (daar is het een club om te doen) en de dames houden er beiden een zakcentje aan over i.p.v. dat er eentje werkloos op de bank moet blijven zitten.

In vergelijking met de andere dames vond ik d´r maar schuchter. Liep met een handdoek omgewikkeld rond, was niet aan het jagen, etc...

Goedemorgenallemaal
26 november 2010, 17:07
Liep met een handdoek omgewikkeld rond, was niet aan het jagen, etc...

Mara loopt in BSH ook vaak met een handdoekje om... Wat dat jagen betreft ik vind dat dat wel meevalt in babylon, althans als je er wat vaker bent geweest.

Alabama
26 november 2010, 17:28
Mara loopt in BSH ook vaak met een handdoekje om... Wat dat jagen betreft ik vind dat dat wel meevalt in babylon, althans als je er wat vaker bent geweest.

Het was voor mij de eerste keer in Babylon. Twee van de vijf dames waren flink aan het jagen. De anderen hebben wellicht hun vaste klanten. De meeste ijsberen die ik heb gezien bleven er niet lang. Naar binnen, omkleden, biertje drinken, op Laura af, biertje drinken, omkleden en weer weg.

Storend was het jagen overigens niet.

Silvester
27 november 2010, 15:28
Mara loopt in BSH ook vaak met een handdoekje om....
Dat heeft dan ook een reden: ik ben bezet, of even niet beschikbaar..

:smoke:

Goedemorgenallemaal
28 november 2010, 01:17
Dat heeft dan ook een reden: ik ben bezet, of even niet beschikbaar..

:smoke:

Hmmm , niet per definitie zo heb ik gemerkt

Alabama
28 november 2010, 07:41
Hmmm , niet per definitie zo heb ik gemerkt

In Babylon in elk geval niet. Er zijn dames die kennelijk, ook al zijn ze niet bezet, liever met een handdoek lopen. Ik vind dat geen probleem overigens.

kinky Jan
28 november 2010, 18:37
Gisteren middag een goede vriend van me gebeld en gevraagd of hij zin had om mee te gaan naar Elsdorf en dat had hij wel, dus even wat geld gepind en m,n vriend ophalen.
Ik heb de TomTom blindelings gevolgd richting Limburg volgens mij kan het veel sneller als je meer door Duitsland via Duisburg omdat je dan harder mag rijden.
Na een mooie rit van 110 minuten rijden een parkeerplekje gevonden er was er nog maar 1 vrij parkeerplekje te vinden op de prive parkeerplaats.

Bij binnenkomst werd mij gevraagd of ik voor de eerste keer was en dat was ik dus werd mij uitgebreid verteld wat ik kon verwachten en wat het kost om met een dame mee te gaan.
Na de goede uitleg van de club mijn vrijkaartje ingeleverd (er werd totaal niet moeilijk gedaan of raar gekeken) en ze vroeg of m,n vriend ook een vrijkaartje had maar dat had die niet dus hij moest 60 euro betalen om binnen te komen.

Toen kregen we een rondleiding door de club van Monika en Angie en na de rondleiding ons omgekleed en eerst even in de sauna om bij te komen van de reis, Douchen en een bakje koffie daarna heb ik nog even in de jacuzzi weer in de sauna en ging toen pas kijken met welke dame ik weg wilde en ik kreeg oogcontact Alexa het werd een soort speltje wie het eerste weg kijkt (en daar is ze erg goed in) ik ben toen maar naast haar gaan zitten en een praatje met haar gemaakt met haar gaan kameren direct een uur weg gebleven maar ik had geen hoogte punt ik denk omdat ik deze week 70 uur s,nachts heb gewerkt en nog een beetje mude ben.

Na deze ervaring gedoucht en wat drinken, naar de jacuzzi en toen ik in de jacuzzi zat vroeg ik dacht Leyla om bij me te zitten en dat vond wel goed dus begon ze direct te zoenen en moest ik haar beffen, vanuit de jacuzzi naar de sauna gegaan maar haar daar te neuken maar dart was niet echt prakties i.v.m ruimte gebrek dus toen maar verder gegaan op de kamer en alweer had ik een uurtje met een vrouw door gebracht en weer geen hoogte punt.
Hierna wezen douchen en op de bank gaan ziten met een glaasje Fanta en toen wou Leyla met mij neuken in de woonkamer op de bank met al die mensen leek me op zich wel een geil idee maar ik ging toch maar met haar naar de cinema om daar met haar te neuken en ze wou weer gelikt worden en had daar eindelijk mijn hoogte punt.

Toen moest ik even bij komen na een uurtje ging ik nog wat bestellen aan de bar en kwam er achter dat de barman ook een beetje Nederland,s kan hij is namelijk Belg dus een beetje ouwehoeren totdat Zina naast me kwam staan en toen dacht ik bij me zelf mijn God wat een lekkere borsten heeft die vrouw, dus gevraagd of ze met me op de bank wou zitten en dat wilde ze wel.
Het is alleen lastig als je geen Frans kan om met haar te praten want ze praat geen Duits, een klein beetje Engels en vloeiend Frans.
Toen ik naast haar zat maakte ik een complimentje over haar borsten en maast er meteen aan likken en zuigen en zij ging steed verder met haar hand onder mijn handoek,ik ben toen maar met haar naar een kamer ge gaan heb heb met haar uitgebreit gezoend en gevingerd ik zat 2 tellen met mijn hand bij haar kutje en ze was al nat en dat kun je dus niet faken.
Verder heb ik haar in allerlei standjes geneukt en uitgebreid geknuffeld maar haar heb ik de beste GFE ervaring ooit gehad.

Na deze dame ging ik mijn vriend op zoeken en we gingen nog wat drinken toen hebben we maar besloten om te vertrekken want ik moest vanochtend weer werken.

Eindconclusie: Dit was de eerste keer in een Saunaclub en zeker niet de laatste het is wel een stukje duurder ik was 350 euro armer maar het was het meer dan waard.
Ik vond er een erg goede sfeer en de tijd dat je met een vrouw weg ging ging pas in als je op de kamer was, behandelde de dame,s met respect en dat scheeld een hoop denk ik
Voor mij geen Partytreff,s en Pauschalclub,s meer dan maar iets minder vaak naar de vrouwen van plezier maar deze ervaring is me wel erg goed bevallen.
Wat later op de avond zag ik nog een vrouw met rood haar iemand ervaring met haar?
Met Ines wil ik zeker nog een keer sex want zij zag er extreem lekker uit.

Ik wil het Ijsberenforum voor dit vrijkaartje bedanken ik ben namelijk na 1 keer saunclub verslaafd aan saunaland.

BefBeer
28 november 2010, 19:05
"Ik wil het Ijsberenforum voor dit vrijkaartje bedanken ik ben namelijk na 1 keer saunclub verslaafd aan saunaland. "

Weet je na vele bezoekjes en vele kilometers en veel euro's wel zeker of je zo dankbaar zult zijn?

:blume:

BefBeer

kinky Jan
28 november 2010, 21:53
"Ik wil het Ijsberenforum voor dit vrijkaartje bedanken ik ben namelijk na 1 keer saunclub verslaafd aan saunaland. "

Weet je na vele bezoekjes en vele kilometers en veel euro's wel zeker of je zo dankbaar zult zijn?

:blume:

BefBeer

http://www.youtube.com/watch?v=s6bNKS8QAjM

kinky Jan
29 november 2010, 10:59
Is er bij Babylon nooit een warme maaltijd?
Toen ik er was waren er alleen wat hapjes dat viel me wel even tegen want dan blijf je niet de hele dag je krijgt namelijk wel trek van alle aktie.
Zijn er ook saunaclub,s waar je een normale goede maaltijd kan krijgen?

Befke
29 november 2010, 12:01
Is er bij Babylon nooit een warme maaltijd?
Toen ik er was waren er alleen wat hapjes dat viel me wel even tegen want dan blijf je niet de hele dag je krijgt namelijk wel trek van alle aktie.
Zijn er ook saunaclub,s waar je een normale goede maaltijd kan krijgen?

Het eten in Parksauna Residenz (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145) is goed en overvloedig.

kinky Jan
29 november 2010, 12:30
Bedankt Befke
Ik zal mischien in Januari een kijkje nemen in Residenz ik heb in December namelijk geen tijd ik moet namelijk komende tijd erg veel overwerken i.v.m Sinterklaas, Kerst en Oudjaar maar gelukkig is het in Januari weer releax op mijn werk zodat ik meer tijd heb voor dit soort dingen.

Alabama
29 november 2010, 20:37
Ik zat tijdens het werken mijn recensies nog eens door te lezen. Ik sla ze altijd op in Word en vandaag zat ik er op een verveeld moment eens doorheen te bladeren.

Wat een oeverloos geouwehoer eigenlijk. Leuk zo´n sauna, een grote whirlpool en lekker eten, maar daar komen we niet voor. We komen om te neuken. Als we binnen komen en met ons lijf met een overschot aan testosteron bij de thekefrau gaan afrekenen, dan weten ze echt wel dat we niet komen om te eten of in een derderangssauna te hangen. Ze weten dan dat er de komende uren een paar pareltjes uit elkaar getrokken gaan worden en alle hoeken van de kamer gaan zien.

Het weerbericht gaf me al het gevoel dat als ik op kantoor zou blijven, dat het dan ´n latertje zou worden. De hele A2 zou muurvast zitten en die tijd kan ik beter besteden in een saunaclub dan in de file. De winterbandjes liggen er nog niet op, maar dat hield me niet tegen. Ik nam de gok. We gingen weer eens in den verre neuken. Ijsberen begrijpen de opmerking over de VOC-mentaliteit van J.P. Balkenende prima. We meren onze bootjes in heinde en verre af en maken menig exotische specerij buit.

Onderweg bleek al vrij snel dat ik weinig tijd zou gaan verliezen indien ik aangehouden zou worden. Er zou geen discussie mogelijk zijn: dit zijn winterse omstandigheden. Met flauwe grappen als "het juiste rubber doe ik er in de saunaclub wel om" kan de Duitse Polizei vast niet lachen, dus had me voorgenomen niet te bijdehand te doen.

Rond een uur of drie kwam ik aan in Elsdorf en belde ik aan bij Babylon. Me snel omgekleed en de eerste dames waren al aan het jagen. Ines wilde graag nog ´n ritje maken en ook Aylin keek me haast het zaad uit mijn stengel. Een dame gekleed in een leren pakje wilde me naar de Kino lokken. De hapjes stonden klaar en Laura lachte lief. Daar kwam ik echter allemaal niet voor. Deze recensie zou ik tot een paar woorden kunnen beperken -> Alexa: Ik kwam, ik zag en ik neukte. "La cara de angel" zag er wederom fantastisch uit. Wat een verschijning! Elke centimeter aan haar is prachtig en om van te smullen.

Met Alexa boven op een rustig plekje gaan zitten. Wat gebabbeld, wat geknuffeld, wat gezoend en wat gevoeld. Ongeveer 45 minuten denk ik. Heerlijk! Daarna naar de kamer. Een stomende sessie van 2 uur met alles erop en eraan en daarna onder het genot van een sigaretje nog een half uur op elkaar uit liggen puffen en nog wat gestoeid. Man, man, man, wat een genot! Ik was compleet leeggemolken en het was GFE+++.

Intussen was het tijd om naar huis te gaan. Was graag nog wat langer gebleven, maar het was al 6 uur en als ik vast zou komen te staan in het verkeer, dan zou het wel 'n heel erg latertje worden. Bij de thekefrau moest ik slechts 200 euro afrekenen. Het kwartiertje overtijd en het uitpuffen was me niet in rekening gebracht. Het voorspel wordt nooit in rekening gebracht, maar ook dit was geweldig. Heb een leuke tip gegeven a 1 uurtje en ben naar huis gegaan. Al bellend met deze dame zonder winterbandjes veilig de grens over gewipt.

Wat een teringzooi op de weg zeg. Ruitenwisser kapot en ik zag geen hand voor ogen. Thuis leek verder dan ooit te zijn. Ik hoorde Ace2 al neurien: I'm a poor lonesome icebear, fucking far away from home.

Ik moest het doen met:

Big wheels keep on turning,
carry me home to see my kin
singing songs about the southland.
I miss ole bamy once again and I think it's a sin.
Well, I heard Mister Young sing about her.
Well, I heard ole Neil put her down.
Well, I hope Neil Young will remember
a southern man don't need him around anyhow.
Sweet home Alabama where the skies are so blue.
Sweet home Alabama, Lord, I'm coming home to you.
In Birmingham they love the Gov'nor.
Now we all did what we could do.
Now Watergate does not bother me.
Does your conscience bother you, tell the truth.
Now Muscle Shoals has got the Swampers
and they ve been known to pick a song or two.
Lord, they get me off so much,
they pick me up when I'm feeling blue, now how about you.

Moe, maar voldaan legde ik me thuis op de bank. Een hapje gegeten en nu deze recensie geschreven.

Ik ga zeker snel terug. A.s. vrijdag is een optie, maar da's misschien te snel. Het verhaal van Cuup is wat dat betreft een wijze les!

Goedemorgenallemaal
29 november 2010, 22:54
Ik ga zeker snel terug. A.s. vrijdag is een optie, maar da's misschien te snel. Het verhaal van Cuup is wat dat betreft een wijze les!
Bovendien is dat dessous dag, misschien is ze dan wel aangekleed :O en valt het tegen :((

Lees ook eens de "liefdesverklaringen"van groentenwandelaar....

Alabama
29 november 2010, 22:58
Bovendien is dat dessous dag, misschien is ze dan wel aangekleed :O en valt het tegen :((

Lees ook eens de "liefdesverklaringen"van groentenwandelaar....

Domme vraag, maar wat is dessous?

Met kleren vind ik ook wel wat hebben. In PHG geil ik altijd op de bardame. :biggrin:

Groentenwandelaar inderdaad. Is niet echt mijn essentie van wandelen. Ik wil gaan wanneer ik zin heb en met wie ik zin heb. Maar goed... het is makkelijk praten. :biggrin:

Goedemorgenallemaal
29 november 2010, 22:59
Bedankt Befke
Ik zal mischien in Januari een kijkje nemen in Residenz ik heb in December namelijk geen tijd ik moet namelijk komende tijd erg veel overwerken i.v.m Sinterklaas, Kerst en Oudjaar maar gelukkig is het in Januari weer releax op mijn werk zodat ik meer tijd heb voor dit soort dingen.

Het wisselt denk ik, van de zomer heb ik er een uitstekende BBQ aangetroffen (wel zelf op je vlees letten), een keertje wat vage hapjes, een volgende keer een pan soep die net niet het niveau van mijn eigen soepen (of die van mijn moeder) bereikte (en DAT wil wat zeggen), een volgende keer kon ik een gerecht naar keuze bestellen wat of in het keukentje bereid wordt of door een traiteur uit de buurt (zal wel een pizzeria of zo zijn) maar ja dat kan ook wel wisselen van niveau...

Big30
29 november 2010, 23:01
Domme vraag, maar wat is dessous?

Met kleren vind ik ook wel wat hebben. In PHG geil ik altijd op de bardame. :biggrin:

Gewoon lingerie. Alleen is het zo dat in FKK's zoals Babylon vaak 1 dag in de week wat afwijkt d.i. een Dessousdag is.
Meer een term die standaard is geworden in veel FKK's voor die dag in de week dat de dames niet helemaal naakt zijn.

Alabama
29 november 2010, 23:03
Gewoon lingerie. Alleen is het zo dat in FKK's zoals Babylon vaak 1 dag in de week wat afwijkt d.i. een Dessousdag is.
Meer een term die standaard is geworden in veel FKK's voor die dag in de week dat de dames niet helemaal naakt zijn.
Ok, thanks. Vind ik geen probleem overigens. Blijft er nog iets over om uit te pakken op de kamer. :)

Goedemorgenallemaal
30 november 2010, 08:08
Ok, thanks. Vind ik geen probleem overigens. Blijft er nog iets over om uit te pakken op de kamer. :)
Meest wat me van een dessous tag bezoek was bijgebleven (bedenk me net , Alexa had alleen maar een rokje met de afmetingen van een flinke ceintuur aan) was Eva in een soort roze visnet....

kinky Jan
2 december 2010, 17:25
Heeft er ook al iemand ervaring met Rebecca?
Ik zag haar vorige week Zaterdag in het echt en ziet er best leuk uit maar dat komt mischien ook omdat ik roodharige vrouwen erg geil vind

Big30
2 december 2010, 17:34
Ik zag haar vorige week Zaterdag in het echt en ziet er best leuk uit maar dat komt mischien ook omdat ik roodharige vrouwen erg geil vind

http://babylon-privatclub.info/cms/cache/8742d3c7e5ad4819d75a4a74fd916787.jpg

Deze dame dus, zie ook:
http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=167

Alabama
2 december 2010, 17:37

Heb haar daar een keer zien lopen. Was meteen toen ik binnenkwam. Daarna niet meer gezien. Weet niet of dat kwam door een lange kamersessie of doordat ze naar huis was gegaan.