PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra (Roemeense)



Scrotum
22 juni 2014, 21:03
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




alexandra (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:JaLichaamsdeel:Onderlip
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:elk been onder de bil een tattoo van een strikje. Eerder in Bochum achter hetraam gewerkt

Scrotum
22 juni 2014, 21:18
Alexandra is een klein tenger meisje dat me opviel omdat tussen haar netkousen en haar billen op elk been aan de achterkant een strikje is getatoeëerd. Ziet er grappig uit, maar je wil ze ook aanraken. Ik vroeg of ze er op het strand veel opmerkingen over kreeg, maar ze heeft ze afgelopen december laten aanbrengen en was nog niet op een strand geweest. Alexandra spreekt ook Spaans (Spaanse vader) en heeft daar de laatste jaren gewoond (in de buurt van Almeria). A. is 25 (maar ziet er jonger uit) en werkte op 21 juni nog maar 5 dagen in Amnesia. Daarvoor had ze in Bochum achter het raam gezeten.
Ik heb met haar gekamerd en vond het een lief meisje. Ze deed alles wat ik vroeg en totaal geen gemekker of anderzins. Tz heb ik met anderen wel eens beter gedaan, maar ja ze deed het wel, itt de meesten in Amnesia als ik de berichten moet geloven. Het pijpen deed ze echt heel lekker waarbij ze heel goed met haar tongetje dingen deed die mij deed bekoren. Ze heeft mijn hele nickname afgelebberd. 69 en neuken (zij boven) ging ook met genot. Daarna nog een aantal minuten lekker tegen elkaar in knuffelhouding aangelegen.
Het is eigenlijk niet mijn type en ze was wat zwaarder opgemaakt dan ik mooi vind (veel zwart rond de ogen) maar ik sluit niet uit dat deze grote jongen de volgend keer weer met dit schootpoesje aan de haal gaat.