PDA

Volledige versie bekijken : Krefeld, Diessemer Bruch, tippelzone



IamNobody
23 juni 2014, 20:00
Afgelopen weekend op de terugweg richting NL met nog bijna 3 uur te gaan een korte pauze ingelast ter hoogte van Krefeld en de bordjes richting de Amerikaanse keten met de M gevolgd. Onderweg ook nog een Amerikaanse kolonel gezien maar mijn aandacht werd afgeleid door andere kippetjes.

De Diessemer Bruch straat tegenover het restaurant met de M blijkt de plaatselijke tippelzone.

De dames zijn van verschillende pluimage. Van jong tot ouder en van broodmager tot een postuur waar een latina jaloers van zou worden. Mijn smaak zat er niet direct tussen, heb wel even een stukje gegeten aan de overkant om daarna mijn weg te vervolgen.

Jansen
23 juni 2014, 23:03
Klopt deze dames staan er al meer dan een jaar en voor E.20,- kan je laten pijpen of neuken maar ge dan direct door naar een Dokter omdat deze vrouwen zo slecht er uit zien dat de maden bijna naar buiten lopen.
Tanden vallen er uit en de vellen liggen over elkaar heen.

Nee als je daar opvalt dan heb je geen hulp meer nodig bij zelfdoding !!!!!

harrie1111
23 juni 2014, 23:54
nauw nauw dat kan ook wel met een beetje meer respect!

IamNobody
24 juni 2014, 09:18
Zoals gezegd, kippetjes van diverse pluimage. Niet iedere dame had een tandeloze glimlach, of afgesleten voortanden van de vele plassertjes die ze geraspt hebben.

Maar voor hen die het doktersadvies van @jansen willen overnemen: ze tippelen recht voor het plaatselijke Krankenhaus Maria-Hilf.

Dalton
24 juni 2014, 14:48
Klopt deze dames staan er al meer dan een jaar en voor E.20,- kan je laten pijpen of neuken maar ge dan direct door naar een Dokter omdat deze vrouwen zo slecht er uit zien dat de maden bijna naar buiten lopen.
Tanden vallen er uit en de vellen liggen over elkaar heen.

Nee als je daar opvalt dan heb je geen hulp meer nodig bij zelfdoding !!!!!


AHHA dat is dus de reden waarom je 3 keer in de week naar KREEFELT moet en voor maar 20 euro dat is niks plus geen entree,lekker goedkoop.

Willi69
24 juni 2014, 16:41
AHHA dat is dus de reden waarom je 3 keer in de week naar KREEFELT moet...
Beste Dalton,

die 33-größte Stadt in Deutschland http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif heißt Krefeld (http://de.wikipedia.org/wiki/Krefeld) (mit "d" wie Dalton). :tongue: