PDA

Volledige versie bekijken : Viki/Vicky (Hongaarse) ex GD



Stiffmaster
25 juni 2014, 09:50
Naam: Viki/Vicky

Leeftijd: 19

Land/Talen: Hongaars/Hongaars en een beetje Duits

Haarkleur/Lengte: Halflang/Zwart

Lengte: 1.55 m

Postuur/Cupmaat: Slank/klein B cupje

Tatoeage/piercing: Geen

Service:

Voordelen:

Extra:

stadswandelaar
20 juli 2014, 14:44
gisteren mijn vrijkaartje verzilverd bij GD waarvoor mijn dank eigenlijk was het te warm om naar een club te gaan maar ja een mens wil wat,bijna alle meiden lagen bij of in het zwembad dus ben ik er maar even bij gaan liggen er zijn vervelender dingen:biggrin:
Tegen het einde van de middag mijn zinnen gezet op de te jonge Vicky ziet er goed uit maar te jong en eigenlijk niet GD waardig.
Ze spreekt geen engels geen duits kust niet pijpen zonder cd no vingeren ook no blijft als een plank liggen ,ja daar word mijn kleine jongen niet vrolijk van en blijft dan ook in de ruststand , heb er dan ook maar snel een eind aan gemaakt en ben gaan douchen en een cappuccino gedronken wat in sommige gevallen nog lekkerder is dan seks.

funske
21 juli 2014, 08:06
Dat is erg balen, Stadswandelaar. Van een andere beer, die regelmatig bij GD komt binnenvliegen, hoorde ik een paar weken geleden dat hij juist een positieve ervaring met haar heeft gehad. Ook hier blijkt maar weer eens dat de meningen over een bepaalde dame erg kunnen verschillen. Wellicht dat ik het een volgende keer zelf maar eens aan den lijve moet ondervinden, want nu wordt ik wel nieuwsgierig.

stadswandelaar
22 juli 2014, 09:12
hoi Funske ja is zeker balen maar ja zal de leeftijd wel zijn 19 wat wil je dan ook eigenlijk.
ik hoop dat jij er meer plezier aan zult beleven.