Volledige versie bekijken : Alice (Roemeense)
benijsbeer
18 december 2011, 11:35
Alice
2084
Club Angelique (http://www.saunaclub-angelique.com/page/girls-girls-girls/alice.php)
Lange Str. 119A
41751 Viersen
tel: 0157-75783051
De foto zegt genoeg, deze is niet ge-PhotoShopt: ze ziet er echt zo uit.
Het is een tijgerin in bed (naar verluid) en was onbereikbaar voor mij die dag (want steeds bezet, geeft ook de kwaliteit aan)
Naam : Alice
Nationaliteit/taal : Roemeens
Leeftijd : 23
Haarkleur/lengte : Donker buin / zwart
Lengte : ca. 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank, rondingen op de juiste plaats, cup B/C
Tatoeage/Piercing : niet gezien
Service : PZC, NMC, NZC, ...
Tiga
28 februari 2012, 18:13
2273 2274 2275
vrije jongen
24 juni 2014, 11:11
Oi... dit (http://sexdo.de/hobbyhuren/43516/krefeld-47799-alice.html) stemt me ook een beetje treurig.
Goedemorgenallemaal
24 juni 2014, 14:36
Oi... dit (http://sexdo.de/hobbyhuren/43516/krefeld-47799-alice.html) stemt me ook een beetje treurig.
Die was toch al langer niet meer in Angelique actief?
Toulouse-Lautrec
24 juni 2014, 15:25
Die was toch al langer niet meer in Angelique actief?
Klopt:
traurig aber wahr...
der Vorhang fällt...
Alice verlässt uns am 9.April
und zieht sich für immer
ins Privatleben zurück !
wir wünschen ihr alles Gute - Angelique Girls
vrije jongen
24 juni 2014, 17:23
Precies. Het stemt me treurig omdat ze na een paar maanden kennelijk weer op haar besluit is terug gekomen. Niet de eerste, noch de laatste... maar toch. Een topvrouw overigens!
Goedemorgenallemaal
24 juni 2014, 17:36
Precies. Het stemt me treurig omdat ze na een paar maanden kennelijk weer op haar besluit is terug gekomen. Niet de eerste, noch de laatste... maar toch. Een topvrouw overigens!
Op die manier ...
Maar om eerlijk te zijn, wie zegt dat "Privatleben" is wat wij ervan verwachten? Wie weet heeft ze daar ook maar wat gezegd?
vrije jongen
24 juni 2014, 19:51
Op die manier ...
Maar om eerlijk te zijn, wie zegt dat "Privatleben" is wat wij ervan verwachten? Wie weet heeft ze daar ook maar wat gezegd?
Ik heb zelf in haar "laatste dagen" nog met haar gesproken en gekamerd, privatleben werd toch een paar duizend kilometer verder voorgesteld. En dit is geen teeny, maar gewoon een volwassen vrouw (bijna decennium meer dan op haar profieltje daar staat;)). Maar sure, het woord van een dvp he.
Goedemorgenallemaal
24 juni 2014, 20:11
maar gewoon een volwassen vrouw (bijna decennium meer dan op haar profieltje daar staat;)).
Ik ken dames die al een decennium 19 of 20 zijn...
hanslatta
28 juni 2014, 20:54
ik heb haar van de week bezocht in Krefeld, ze heeft een flatje voor haar zelf, beetje primitief maar wel opgeruimd en schoon. Het huis waarin ze haar flatje heeft is een soort van laufhaus, maar je ziet het er niet van buitenaf, entree is keurig. Je moet wel geluk hebben met parkeren, zijn weinig plaatsen in de straat.
Heb een prima uurtje met haar gehad, echte gfe, lekker zoenen en ze neemt de tijd voor je. Ff gehad over club angelique, maar ze laat niet veel los, ze is, zoals we wisten, een tijdje in Roemenie geweest, maar heeft besloten om terug te keren, maar dan helemaal op haar zelf. Geen stress zoals in de club zei ze. Ze hoopte dat ik vaker terugkom, en wil ook wat meer vaste klanten hebben. Je kunt het beste bellen voor een afspraak, liefst een uur vtv. Ik ga zeker terug, ze is echt een schatje.
Hoe kan ik een afspraak met alice maken hanslatta?
Goedemorgenallemaal
28 juni 2014, 21:37
Hoe kan ik een afspraak met alice maken hanslatta?
Diep verborgen in dit draadje is een makkelijk linkje...:P.
Makkelijker ga ik het niet maken, stel je nou es vooer dat Hans of ik langs willen gaan en jij bent ons net voor.. Kunne we niet hebben :biggrin:
leegwater
27 juli 2014, 07:42
ik heb haar van de week bezocht in Krefeld, ze heeft een flatje voor haar zelf, beetje primitief maar wel opgeruimd en schoon. Het huis waarin ze haar flatje heeft is een soort van laufhaus, maar je ziet het er niet van buitenaf, entree is keurig. Je moet wel geluk hebben met parkeren, zijn weinig plaatsen in de straat.
Heb een prima uurtje met haar gehad, echte gfe, lekker zoenen en ze neemt de tijd voor je. Ff gehad over club angelique, maar ze laat niet veel los, ze is, zoals we wisten, een tijdje in Roemenie geweest, maar heeft besloten om terug te keren, maar dan helemaal op haar zelf. Geen stress zoals in de club zei ze. Ze hoopte dat ik vaker terugkom, en wil ook wat meer vaste klanten hebben. Je kunt het beste bellen voor een afspraak, liefst een uur vtv. Ik ga zeker terug, ze is echt een schatje.
Kun je een prijs indicatie geven wat de dames daar vragen voor een uurtje spaß?
Toulouse-Lautrec
27 juli 2014, 10:47
Kun je een prijs indicatie geven wat de dames daar vragen voor een uurtje spaß?
Gewoon even bellen en hier vermelden.
vrije jongen
27 juli 2014, 12:42
Volgens FC half uurtje 70 en uurtje 120 als je zonder wilt; de desbtreffende schrijver weet niet hoeveel het met is.
Goedemorgenallemaal
28 juli 2014, 08:02
waarschijnlijk half uurtje € 71,00 en uurtje € 122,00, die condooms kosten ook geld.
hanslatta
28 juli 2014, 10:26
idd 120 per uur als je zonder wilt.
MiniME
28 juli 2014, 22:40
Profiel is al weer weg, dus was maar van korte duur..............
vrije jongen
28 juli 2014, 23:10
Volgens mij is ze er nog gewoon..: http://sexdo.de/privates_modell/44232/krefeld-47799-alice.html
xx_Er
21 augustus 2014, 14:19
und Alice findet man hier:
http://sexdo.de/privates_modell/44232/krefeld-47799-alice.html
greets, XX
Toulouse-Lautrec
28 augustus 2014, 09:45
Vrijdag is ze gestopt en vertrokken, definitief of urlaub.
Als ze terugkomt zal dat in november zijn en misschien is dat dan in Krefeld maar het zou zomaar ook weer bij haar oude clubje (nu Laluna in Moers) kunnen zijn....
Toulouse-Lautrec
12 september 2014, 20:10
@mod
Dubbel draadje
Dit stuk moet worden opgenomen in het draadje: Alice, Prive Krefeld, ex-Club Angelique: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38100-Alice-Prive-Krefeld-ex-Club-Angelique
hanslatta
4 november 2014, 20:49
is inmiddels november....
weet iemand of ze weer terugkomt, of blijft ze definitief in Roemenie?
hanslatta
21 januari 2015, 16:59
ze is inmiddels te vinden in Club la luna in moers, enkel twee dagen in de maand, check de site club-laluna.com
rokkenjager
5 februari 2016, 14:46
ze is inmiddels te vinden in Club la luna in moers, enkel twee dagen in de maand, check de site club-laluna.com
Al een ruim een half jaar niet meer gezien. Weet iemand waar deze dame op dit moment werkt?
hanslatta
7 februari 2016, 09:01
Wist ik het maar, van al mijn dvp avonturen staat zij nog steeds op nr 1.
Ik vermoed dat ze definitief is gestopt en een normal life heeft in Roemenië ...