Volledige versie bekijken : Cleo (Duitse)
Ascari
2 juli 2014, 23:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Cleo (Duitse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Beffen
Extra info:
Ascari
2 juli 2014, 23:23
Cleo
Op een gegeven moment raakte ik in gesprek met de (Zuid) Duitse Cleo. Gezellige 'babbelbox' met een hees stemmetje die al enige tijd hier actief is. Geen fotomodel, eerder een girl next door typetje. Ik had een leuk gesprek met Cleo en stemde in met haar verzoek om een half uur samen te gaan stoeien. Vooraf had ze tongzoenen nog toegezegd maar op de kamer kwam daar bar weinig van terecht. Ik sloeg het zoenen dan maar over en dirigeerde haar mondje naar mijn stijve leuter. Ze deed een aardige poging om mij te pijpen maar helaas kwam ook hier weinig van terecht. Cleo had namelijk last van hooikoorts en ze moest om de haverklap stoppen om even te hoesten en te proesten. Niet erg charmant en zeker niet lustopwekkend. Door het pijpen zette ik ook maar een dikke streep en legde haar op haar rug voor wat orale verwennerij van mij kant. Dit werd gelukkig gewaardeerd en na een kleine 10 minuten kwam ze luidkeels klaar. Na kort pauze moment, stroopte ze condoom over mijn trouwe vriend en kwam ze bovenop mij in cowgirl. Dit deed ze verdienstelijk en naar enkele minuten wisselden we naar missio. Ik neukte haar natte doosje langzaam en ze voelde erg nauw aan. Ik stelde mijn orgasme enkele keren uit. Na enkele close calls spoot dan ik dan toch het rubbertje vol. We hadden nog wat tijd over, maar Cleo maakte al aanstalten om te vertrekken. Nog een minpunt in mij ogen, terwijl dit in mijn ogen juist een moment was om wat punten te scoren. Ze had dit niet door en naar mijn mening is dit juist iets wat de goede dvp van minder goeden onderscheidt.
Carlitos
3 juli 2014, 05:47
Ik dacht dat ik er helemaal overheen was...
Cleo, Duits.
Jacky Pakutra, Bosbeer en RAUL7 weten het waarschijnlijk nog.
Ik dacht dat ik er helemaal overheen was...
Cleo, Duits.
Jacky Pakutra, Bosbeer en RAUL7 weten het waarschijnlijk nog.
Ik weet het nog, maar ik denk niet dat we ze nog ooit gaan terugzien!