PDA

Volledige versie bekijken : Lena (Oekraïnse)



Willem2
7 januari 2008, 10:16
Naam : Liliane

Nationaliteit /taal : / Duits

Leeftijd : 29-32jaar

Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

Lengte : 1.64m

Postuur /Cupmaat : Slank / D-cup

Tatoeage /Piercings :

Service : PZC, NMC, Beffen, Zoenen, Aftrekken, Anaal ....

Extra : Ze heeft bij Rheinforum de verkiezing in 2007 gewonnen. Er zal toch wel één ijsbeertje zijn die iets meer van haar afweet en die een ervaring met deze dame heeft ?

limbo11
24 januari 2008, 08:30
Tot de prijzen vorige zomer sterk verhoogd werden was ik vaste klant in deze club.
Liliane is een poolse studente die maar af en toe in Elsdorf aanwezig is voor enkele weken en dan weer naar huis gaat om te studeren.
Ze is blond, groot, slank en prachtige borsten, ze zou zo uit een bloodblad kunnen komen
Op de website van Babylon hebben lange tijd prachtige foto's van haar gestaan die ik heb gedownload.
Bij de kennismaking kreeg je het gevoel met een vriendin te praten, ze was zeer intelligent en was op de hoogte van politiek en maatschappelijke zaken.
Op de kamer aangekomen was ze een furie die pijpte of haar leven er vanaf hing en bij het neuken liet ze je alle hoeken van de kamer zien.
Na een sessie( die altijd langer duurde maar gevoelsmatig altijd te kort duurde) met haar kwam je met knikkende knieen naar beneden.
Haar uitverkiezing kan ik dan ook helemaal ondersteunen want zij was het beste dat ik op paysex gebied ooit heb meegemaakt.
Ik heb alleen het idee dat ze niet meer naar Babylon komt want ik heb nooit meer een aankondiging hiervan gezien op hun website.

laurent74
24 januari 2008, 19:40
Liliane is een poolse studente die maar af en toe in Elsdorf aanwezig is voor enkele weken en dan weer naar huis gaat om te studeren.
Ze is blond, groot, slank en prachtige borsten, ze zou zo uit een bloodblad kunnen komen


De beschrijving klopt niet, Liliane komt niet van Poland (maar de Oekraïne :confused: of Russie :confused:).

Zij heeft donker haar.

Het gaat dus niet om de meisje die de verkiezing heeft gewonnen.

Er zijn waarschijnlijk twee Liliane.

Willi69
24 januari 2008, 21:33
Naam : Liliane
Auch Liljana

Nationaliteit /taal : / Duits
Ukraine

Er zal toch wel één ijsbeertje zijn die iets meer van haar afweet en die een ervaring met deze dame heeft ?
Ja, ich! :freu: War mehrmals mit ihr im GT zusammen, finde allerdings keine Berichte. :o Sehr attraktiv und nett, leider total versaut! :nee: Hat oft mit ihrer Schwester Elisa zusammen gearbeitet.

Nach Infos im RhF nicht mehr aktiv! :o

Willi69
27 januari 2008, 17:17
Nach Infos im RhF nicht mehr aktiv! :o
=> Liljana hat aufgehört, in diesem Job zu arbeiten.

stano
3 februari 2008, 09:46
=> Liljana hat aufgehört, in diesem Job zu arbeiten.

Van waar heb jij deze info ?? Want bij babylon wordt ze nog altijd verwacht hoor !!!

Babylon
27 februari 2008, 17:21
Liliane arbeitet momentan NIRGENDWO.
Liliane nimmt eine längere Auszeit, bleibt aber dem Babylon treu und kommt wieder.
Information aus erster Hand, das heißt, von ihr persönlich!

kawara
28 juni 2008, 22:07
Ik ken ook een zeer sexy blonde vrouw die Liliane heet en die je met trillingen achterlaat.

Knabbel
29 juni 2008, 09:32
Ik ken ook een zeer sexy blonde vrouw die Liliane heet en die je met trillingen achterlaat.

Ik ken ook een zeer sexy blonde vrouw, maar die heet helaas geen Liliane, anders had ik dat hier mooi kunnen vermelden. :sleep:

vrije jongen
4 juli 2014, 01:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ukraine.gif




Lena (Oekraïnse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Vingeren, Rimmen bij jou
Extra info:Kreeg ik vroeger biertjes van in Elsdorf!

vrije jongen
4 juli 2014, 10:18
Wat kanttekeningen:
- leeftijd kan ook iets hoger liggen, wie kan het verschil tussen 33 en 34 inschatten?
- ogen zijn licht blauw/grijs achtig
- Cupmaat in ieder geval meer dan de D cup van Linda, maar wat het echt is?
- Rimmen is meer een plagerig likje tijdens het eierlecken, dan echt losgaan op de ster.

mechelen
4 juli 2014, 13:23
Dus als ik het goed begrijp is dit de dame die tot vorig jaar bardame was in Babylon? Als dat zo is ga ik toch snel nog eens naar Living Room!

satanic surfer
1 september 2016, 20:36
wieder im LR...met een tietenupgrade as well na 2 jaren in het civiele leven

satanic surfer
1 september 2016, 20:40
te mergen met draadje Lena in Living Room :blume:

zorro86
20 september 2016, 14:43
Liliana op de foto?

http://web.archive.org/web/20051211163822/http://www.labedo.de/Girls%20Bilder/IMG_3516%20(Medium).JPG