Volledige versie bekijken : Wat is een Saunaclub nu eigenlijk?
BefBeer
4 juli 2014, 07:43
Als elke dvp-bezoekplek met een sauna daarrdoor gelijk een saunaclub is, zijn er nog wel veel meer te noemen.
Denk eens aan PE. PSR, DV etc.
Laat het zo zeggen: ik had niet helemaal door dat H7 een saunaclub was.
BefBeer
Als elke dvp-bezoekplek met een sauna daarrdoor gelijk een saunaclub is, zijn er nog wel veel meer te noemen.
Denk eens aan PE. PSR, DV etc.
Klopt wat je zegt maar dat is toch niet iets nieuws of zo? Natuurlijk zijn Planet Eden, Park Sauna en Dolce Vita ook saunaclubs, ik neem toch aan dat we voor een zo'n ervaren lid niet moeten gaan uitleggen wat we onder een Saunaclub of misschien beter het Saunaclub concept verstaan.
Wat wel wat verwarrend kan zijn is dat clubs zich soms FKK-Saunaclub noemen terwijl feitelijk sprake is van een Saunaclub.
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?7-Saunaclubs-en-FKK-Clubs
uurtje
4 juli 2014, 13:16
Ik weet niet precies (en te lui om het op te zoeken) hoe Panthera en Bernds zich noemen, maar daar is de sauna ook niet het meest belangrijke element. Als zulke inrichtingen bepalend zijn, dan denk ik dat YY, Acapulco en PSR het predicaat saunaclub verdienen en de rest een beetje achter blijft. Incl GT.
Bluebear
4 juli 2014, 16:35
Een tijdje geleden ben ik in Nederland ook naar een saunaclub geweest. Het was duidelijk niet wat ik in Duitsland gewend was. Met een mooie "shiner" stond ik na een half uur weer buiten. Preutse DVP's hier in Nederland. Of was het nou een echte saunaclub? :rolleyes: :sleep: :wand:
7934
Pietjepik
4 juli 2014, 16:56
Een tijdje geleden ben ik in Nederland ook naar een saunaclub geweest. Het was duidelijk niet wat ik in Duitsland gewend was. Met een mooie "shiner" stond ik na een half uur weer buiten. Preutse DVP's hier in Nederland. Of was het nou een echte saunaclub? :rolleyes: :sleep: :wand:
7934
:baeh: