PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Hongaarse) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 111



Hobbele
4 juli 2014, 18:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif





Linda (Hongaarse)


Leeftijd
:
23 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)


Haarkleur
:
Blond
Haarlengte
:
Lang


Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Ja
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin





Prijs
:
30 euro
Tijdsduur
:
25 minuten


Service
:
NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Beffen, Massage, Vingeren


Extra info
:

Hobbele
4 juli 2014, 19:58
Dit dametje afkomstig uit het mooie land Hongarije werkt al weer bijna driekwart jaar in Eros op kamer 111.
Afgelopen week liep ik samen met een Duitse wandelaar door Eros. Een wandelaar die Linda al meerdere keren had bezocht en erg over haar te spreken was.
Om eerlijk te zijn had ik het nooit zo op Linda. Ze kwam mij iets te zakelijk en profi over maar vond haar verschijning altijd wel erg opwindend:tongue:. Een prachtig klein barbipopje voorzien van een stel mooi gevormde jetsers:tietjes: en zo'n lekker mooi klein rond kontje:asshole:. Volledig Hobbele-waardig dus!:biggrin: Maar goed, het uiterlijk zegt ook niet alles en nadat mijn Duitse vriend uitgesproken was met Linda zijn we maar verder gelopen en hebben eerst een koele verfrissing genomen boven in de Erosbar:cheers:. Dat was wel nodig ook na al dat trappenlopen. Mijn Duitse vriend gaf aan dat het voor hem tijd was om naar huis te gaan dus ik bleef alleen achter.
Tja, wat nu te doen? Zoveel interessants was tijdens mijn Vulkan rondgang niet op mijn pad gekomen. Niet dat er geen mooie interessante en lieve vrouwen tussen zaten maar ja, als ervaren Vulkanist heb ik het meeste wel een keer gehad. Man, ik was geil, wat te doen:a_t_ho02:? Mijn vaste Erosvriendinnetjes uit het middenpad hadden het pand al verlaten want het was kort na 21 uur. Domdom......weer zo stom geweest om een date met 1 van deze beauty's te missen. Moet niet al te vaak gebeuren anders ga ik nog ontwenningsverschijnselen krijgen.... Naja....een andere keer dan maar in de herkansing.:cool:
Plotseling dacht ik weer aan Linda:littleangel:. Ik dus nog een keer langs haar kamer gelopen waar deze mooie verschijning op haar bed zat een beetje verveeld voor haar heen te kijken. Ze reageerde niet echt toen ik haar aankeek dus nog maar weer verder gelopen. Aan het einde van de gang toch nog maar weer even omgedraaid. Waarom weet ik eigenlijk niet. Dit keer stond Linda voor haar kamer. Toen ik haar naderde keek ze me aan met een lieve glimlach:) en eigenlijk wist ik al zeker dat ik haar zou gaan bezoeken. Ze vroeg of mijn Duitse vriend al weg was. Ja, zei ik. Daarop vroeg ze me of ik het niet een keer leuk zou vinden om haar te komen bezoeken:gruebel:. Naja, misschien, antwoordde ik. Plotseling greep ze me bij mijn overhemd en trok me naar zich toe. Ik voelde haar warme adem in mijn gezicht en ze fluisterde me in mijn oor dat ze speciaal voor mij iets bijzonders in petto had:eek:. Naja, ik laat me natuurlijk graag verrassen!!
Zonder ook maar enige afspraak met haar te hebben gemaakt en niet wetende wat er ging gebeuren verdween ik met haar in de kamer.
Linda ontdeed zich van haar schaarse kledij en ik stond daar maar stomverbaasd te kijken naar wat voor een prachtig lichaam zich daar naakt presenteerde. Naakt kwam ze tegen mij aanstaan:liebe_2: en ze knoopte mijn blouse los waarna ze zich direct ontfermde over mijn tepels. Even later werkte ze zich doormiddel van kusjes naar onderen en kwam bij mijn broek uit die ze losknoopte en over mijn benen wild naar onderen trok. Mijn "unterhose" ging er niet kort daarna mooi achteraan. Linda greep mijn harde lans, deed deze omhoog zodat ze goed bij mijn ballen kon nam deze één voor één in haar warme mond en begon eraan te zuigen en te likken of haar leven ervan afhing:sex2:. Hmmm.....dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van deze voor de kamer nogal koel overkomende dame.
Toen ze met het zuigen en likken klaar was trok ze me aan mijn geslachtsdeel het bed op. Ik moest op mijn rug gaan liggen. Ik dacht bij mezelf, wat gaat er nu gebeuren? Linda deed zich plotseling een beetje als een domina voor:teuflisch:. Ze zei me dat ik me stil moest houden en moest blijven liggen. Ze haalde een tube creme te voorschijn, deed daarvan iets op haar handen en zette zich met haar lichaam op mijn achterwerk. Een hemelse massage was begonnen. Het beetje stress dat nog in mijn lichaam zat werd er door Linda vakkundig uitgekneed. Langzamerhand gleed ze naar onder en begon ook mijn billen met de massageolie te bewerken. Het hoeft natuurlijk geen betoog dat dit een zalig gevoel was:annieengel:. Toen ze met de massage klaar was reikte ze me een handdoek aan en ik wreef de overgebleven olie van mijn lichaam af. Linda gebaarde me dat ik weer op bed moest komen en begon met een heerlijke deepthroat blowjob:t1525: met van die smakkende geluidjes. Tegelijkertijd verdween mijn vinger in haar vochtige grotje om haar ook het nodige genot te schenken. Helemaal goed. Ik was ondertussen niet meer te houden en legde Linda op haar rug. Tijd om aan te vallen in missio.....:t15134: Linda's ogen glimden daarbij van plezier terwijl ze kreunende geluidjes maakte:rolleyes:. "nu is het de beurt aan mij" zei ze toen ze genoeg had van de missio. Ze drukte me tegen haar bed en positioneerde zich bovenop me en begon me als een wilde bezeten cowgirl te rijden met van de diepe grindende bewegingen:bud[1]:. Dit ging ik natuurlijk niet meer lang volhouden en even later kwam ik dan ook op een hemelse manier klaar:annieengel:. Ik had het gevoel alsof ik mijn sperma dwars door het condoom in haar grotje had geschoten:60[1]: hetgeen gelukkig naar later bleek niet gebeurd was:angst:. Oerkrachten kwamen er op dat moment bij mij los. Gewoon niet te omschrijven zo lekker. Lachend keek ze me aan en vroeg me: "haha.....what's happened":smkiss: Naja....wat zou er zijn gebeurd?
Later nog lekker samen op bed even wat nagekletst met haar. Natuurlijk ook aan haar gevraagd wat ik haar voor deze bijzondere surprise verschuldigd was.....
Naja.....over geld praat ik hier maar niet maar het bedrag voor deze speciale behandeling was alleszins acceptabel te noemen.
Conclusie: dit had ik dus nooit achter dit meisje verwacht en ze gaat me zeker weer zien in de toekomst.......
Maar eerst maar weer ééns mijn schatten op het middenpad van Eros bezoeken.... Ik ben het ze gewoon verplicht.......
Linda krijgt van mij in ieder geval::5ster:

facial
14 september 2014, 09:28
Deze Linda vrijdag eens bezocht. Een lekker ding dus facial even gaan praten met haar. Normaal is 30 euro maar voor 50 maakt ze me helemaal gek, nou dat leek me wel wat. Na eerst allebei te hebben gewassen begint ze me lekker zonder condoom te pijpen dus de start was al super zo'n lekker ding dat aan je paal aan het zuigen is. Na een kwartier een condoom omgedaan en dan komt ze lekker op me zitten en neukt me bijna leeg, maar ik kon nog net op tijd remmen en mijn zaad nog even bij houden. Haar omgedraaid en haar vol gas in haar kutje liggen rammen tot ik het na een minuut of 5 niet meer hield en heel de condoom vol spoot. Linda zei nog dat ze nu wel een kwartier nodig had om bij te komen van het geram in haar kutje, ze zei het gelukkig wel met een lach dus ik mag nog wel een keer terug komen.

wandelaar68
28 november 2014, 01:57
Op t eerste oog idd beetje kill overkomend,nadat medewandelaars van me aan haar hadden voorgesteld was de contact dus al gelegd.
Prima zo gezegd zo gedaan,gingen we verder met onze wandelsessie's.
Na een paar rondjes rondom vulkan buurt ,besloten mn medewandelaars dat t tijd werd om eens hun dna te lozen .
Dus bleef ik alleen achter,met Linda in mn gedachten.
Zou ik t doen of niet? Ja ik ging er toch voor.
Daar aangekomen zag ik haar staan ,ze vroeg me ' where are you're friends? ' ,mijn antwoord was ,they are fucking now :)
Waarop ze moest lachen en zei ' why dont you fuck ?'
Langzaam trok ze me naar binnen ,man wat een lichaam heeft ze ,mn zaadlozing zou niet heel lang gaam duren voelde ik al.
Ik koos voor optie 2 : pzc + nmc . Dat kostte 50 euro
Ik overhandigde haar t geld .
Ik heb haar heerlijk genomen ,t was t zeker waard . Herhalingsgevaar 100%

stefan_downunder
5 december 2014, 11:38
In alle vroegte tussen 04.00 en 5.00 uur naar Duisburg gereden en daar gewandeld door de vulkanstrasse meestal alleen maar vulkan 17-19 en 26 andere huizen trekken me niet zo. dit zijn ook de modernste en beter schoon dan andere. Meteen maar afgesproken met Linda kleine Hongaarse meid met leuk koppie en lekker lichaam versierd met een mooie tatoeage afgesproken onbeperkt met condoom voor € 50 eerst lekker met haar mondje eerste condoom om laten doen en me stijf laten pijpen waarna ze bovenop me kroop en me begon te berijden haat kleine tietjes cup B als teugels vast gehouden en lekker aan haar tepels gezogen waarna het condoom vol kwam. hierna haar in doggy style genomen en haar sterretje met een vinger maar eerst wat ruimer gemaakt hierbij toch maar wat glijmiddel erbij gedaan en verder met vingeren. Hierna kwam ze weer bovenop mij en met haar rug naar me toe nu zodat ik dat lekker kontje van haar goed kon zien glanzend van het glijmiddel stopte ik er de vibrator erin die ze me had aangegeven lekker trillend ook voor mij waarna ik toch maar weer haar in doggy style op bed zette en me over haar sterretje ontfermde en haar lekker stevig hier kon nemen en zij stevig naar achteren duwde om het maar lekker diep te kunnen voelen het rubber weer volgespoten waarna we even naast elkaar gingen liggen uitrusten. Linda vroeg of ik nog verder wilde dus maar snel weer een rubbertje om laten doen en nog lekker gerelaxt nog een poosje samen doorgebracht waarna ze me waste en daarna nog maar even een sigaretje gerookt

stefan_downunder
5 december 2014, 11:40
en L inda heeft wel een tatoeage o aan de Linkerkant van haar lichaam een Bloementak

de duisburg spesjalist
6 december 2014, 17:17
en L inda heeft wel een tatoeage o aan de Linkerkant van haar lichaam een Bloementak

tja tatoeages ze kunnen pas later zijn aangebracht ;) ik kan alleen hier melden dat we over de zelfde linda praten mods even de tatoeage aanpassen ma niet in detai ;) schaat de privesie

w00dyy
8 december 2014, 00:12
Vandaag naar aanleiding van eerdere recensies een bezoek gebracht aan de blonde hongaarse Linda op K111. Ze ziet er idd lekker uit, maar blijkbaar had ze haar dag niet ofzo.. afgesproken voor 30 euro (was dit mijn fout?). Eenmaal in de kamer kwam ze zeer ongeinteresseerd over. Uitgekleed en op bed gaan liggen, ze heeft een prachtig lichaam en heerlijke billen en idd een tattoo over haar heup. Pijpen met condoom, dit was zeer lafjes en veel te zacht, t was meer likken. Dit gaat zo niet werken dacht ik, dus maar gevraagd of ik haar oraal mocht bevredigen. Dat kon, maar dan wel 20 euro extra. Ok, prima. Ze was wel fris. Eenmaal op sterkte haar in missionaris genomen. Op zich lekker, maar ze hield haar hand ertussen..?! dit is me nog nooit eerder overkomen. Keek me wel indringend aan., wat ik wel geil vond. Toen gewisseld naar doggie, en weer die hand... Uiteindelijk toch missie volbracht, mede door haar heerlijke bilpartij. Ik moest alles zelf opruimen en schoonmaken aangezien mevrouw zich meteen op haar phone concentreerde. Probeerde nog een praatje te maken, aangezien ze goed duits en engels spreekt, maar dat kwam ook niet van de grond. Snel aankleden en weg, zelden zo'n ongeïnteresseerde dame meegemaakt. Voor mij geen herhaling.

wandelaar68
9 december 2014, 19:35
In alle vroegte tussen 04.00 en 5.00 uur naar Duisburg gereden en daar gewandeld door de vulkanstrasse meestal alleen maar vulkan 17-19 en 26 andere huizen trekken me niet zo. dit zijn ook de modernste en beter schoon dan andere. Meteen maar afgesproken met Linda kleine Hongaarse meid met leuk koppie en lekker lichaam versierd met een mooie tatoeage afgesproken onbeperkt met condoom voor € 50 eerst lekker met haar mondje eerste condoom om laten doen en me stijf laten pijpen waarna ze bovenop me kroop en me begon te berijden haat kleine tietjes cup B als teugels vast gehouden en lekker aan haar tepels gezogen waarna het condoom vol kwam. hierna haar in doggy style genomen en haar sterretje met een vinger maar eerst wat ruimer gemaakt hierbij toch maar wat glijmiddel erbij gedaan en verder met vingeren. Hierna kwam ze weer bovenop mij en met haar rug naar me toe nu zodat ik dat lekker kontje van haar goed kon zien glanzend van het glijmiddel stopte ik er de vibrator erin die ze me had aangegeven lekker trillend ook voor mij waarna ik toch maar weer haar in doggy style op bed zette en me over haar sterretje ontfermde en haar lekker stevig hier kon nemen en zij stevig naar achteren duwde om het maar lekker diep te kunnen voelen het rubber weer volgespoten waarna we even naast elkaar gingen liggen uitrusten. Linda vroeg of ik nog verder wilde dus maar snel weer een rubbertje om laten doen en nog lekker gerelaxt nog een poosje samen doorgebracht waarna ze me waste en daarna nog maar even een sigaretje gerookt


Wist niet dat anaal ook mogelijk was bij Linda?

de duisburg spesjalist
9 december 2014, 19:47
Wist niet dat anaal ook mogelijk was bij Linda?

voor geld is alles mogelijk ;)

poefboy
9 december 2014, 19:51
Gisteren nog deze dame bezocht na een heel lange tijd. Het was heel rustig in eros 26. Veel kamers stonden leeg. Linda lag ook maar een beetje te surfen op internet. Pzc, nmc en tongzoenen voor 50 euro. De dames zijn op een doordeweekse dag toch bereid om meer service voor minder geld te verlenen. Dit heb ik wel eens vaker ervaren. De service was gewoon top. Linda is (bijna) altijd werkzaam met een big smile. Supervriendelijke dame met een topservice gewoon. Ze is ook goed verzorgd altijd. Voorlopig valt ze nog wel onder de categorie " herhalingsgevaar"

wandelaar68
18 december 2014, 01:11
In alle vroegte tussen 04.00 en 5.00 uur naar Duisburg gereden en daar gewandeld door de vulkanstrasse meestal alleen maar vulkan 17-19 en 26 andere huizen trekken me niet zo. dit zijn ook de modernste en beter schoon dan andere. Meteen maar afgesproken met Linda kleine Hongaarse meid met leuk koppie en lekker lichaam versierd met een mooie tatoeage afgesproken onbeperkt met condoom voor € 50 eerst lekker met haar mondje eerste condoom om laten doen en me stijf laten pijpen waarna ze bovenop me kroop en me begon te berijden haat kleine tietjes cup B als teugels vast gehouden en lekker aan haar tepels gezogen waarna het condoom vol kwam. hierna haar in doggy style genomen en haar sterretje met een vinger maar eerst wat ruimer gemaakt hierbij toch maar wat glijmiddel erbij gedaan en verder met vingeren. Hierna kwam ze weer bovenop mij en met haar rug naar me toe nu zodat ik dat lekker kontje van haar goed kon zien glanzend van het glijmiddel stopte ik er de vibrator erin die ze me had aangegeven lekker trillend ook voor mij waarna ik toch maar weer haar in doggy style op bed zette en me over haar sterretje ontfermde en haar lekker stevig hier kon nemen en zij stevig naar achteren duwde om het maar lekker diep te kunnen voelen het rubber weer volgespoten waarna we even naast elkaar gingen liggen uitrusten. Linda vroeg of ik nog verder wilde dus maar snel weer een rubbertje om laten doen en nog lekker gerelaxt nog een poosje samen doorgebracht waarna ze me waste en daarna nog maar even een sigaretje gerookt


Dit wat ik hier lees ik complete onzin.
Ook andere bezoekers die Linda kennen kunnen bevestigen dat zij niet onbeperkt neukt voor 50 euro.
En anaal doet ze al helemaal niet aan,ondanks dat ik persoonlijk een klik heb met Linda en haar extra geld bood heb ik haar niet zover kunnen krijgen.
Dus beste stefan_downunder persoonlijk geloof ik helemaal niks van jou verhaal.

Patjax
27 september 2015, 14:52
Linda is nog steeds te vinden op dezelfde kamer in eros 26. Idd een mooie verschijning, houdt ervan om continue zichzelf te bekijken in de spiegel. In mij ogen een vrij standaard nummertje. Halfuurtje voor 50 euro zonder echte klik. Niet echt een herhalingsgevaar voor mij of ik moet zin hebben in een "Optick-Fick".