PDA

Volledige versie bekijken : tekstverwerker voor Samsung tab2

luminous
8 juli 2014, 20:41
Kent er iemand een goede en gemakkelijke tekstverwerker die ik kan gebruiken op mijn samsung tab2 10.1, zodat ik mijn teksten kan intypen en kan kopiëren naar het ijsberenforum. Alvast bedankt Luminous. :k014[1]::k014[1]::k014[1]::k014[1]::t1566::t1566::t1566::t1566::t1562:

Nibor76
8 juli 2014, 21:09
Google Docs misschien.

Badslippers
8 juli 2014, 22:21
Weinig ervaring mee wat een goede is. Vaak verstuur ik gewoon een email naar mezelf als ik iets snel wil vastleggen. Als je maar tekst kunt typen in een app dan is het al voldoende.
Voor wat uitgebreidere mogelijkheden gebruik ik Evernote en dat voldoet voor mij.

Big30
9 juli 2014, 00:15
Ik heb op mijn tablet quickoffice staan maar gebruik het maar zelden. Werkt wel prettig.

Sjeufke
9 juli 2014, 00:15
Jongens jongens,......koop toch een Eppel

licky luke
9 juli 2014, 09:38
:hammer_2:
Jongens jongens,......koop toch een Eppel

Een Eppel is gewoon meer voor hetzelfde geld, ... eehh, nee, ik bedoel meer geld voor hetzelfde... haha!

Dan kun je het meerdere beter uitgeven aan een kamertje met een leuke dvp ... daar heb je geen woorden bij nodig...

Een Android tablet heb je voor een Apple en een ei.. :hammer_2::hammer_2::hammer_2:

MiniME
9 juli 2014, 10:20
Office suite is gratis op android, zowel van microsoft als Quickoffice

Goedemorgenallemaal
9 juli 2014, 10:42
Ik gebruik kingsoft office op mijn android iToys (intertoys dus) tabletdingetjes

luminous
10 juli 2014, 17:44
Alvast allemaal bedankt voor de medewerking, ik heb de verschillende tekstverwerkers geprobeerd, maar office suitebleek bij mij het beste te werken. Ik heb zonet mijn eerste lang bericht geplaatst bij pauchalclub Bochum. Ik had alle teksten mooi uit elkaar geplaatst zodat het niet een blok is om te lezen, de dvp namen in het zwart gezet en nog andere woorden onderlijnd. Nu met het kopiëren naar het IJBF is het een grote blok. Heeft er iemand raad voormij wat ik nu kan doen:bye::bye::bye::t1566::t1566::t1562:

Big30
10 juli 2014, 17:56
Je kunt je bericht zelf nog ik meen 90 min na plaatsing aanpassen.

luminous
10 juli 2014, 18:30
Je kunt je bericht zelf nog ik meen 90 min na plaatsing aanpassen.

Ik ben er mee bezig geweest maar kan niet verder omlaag scrollen, dan verschuift het hele blad naar de bovenkant v.d. pagina.
En als ik met linkse hand de pagina vast hou, kan ik met de rechtse niet scrollen.
Alvast bedankt.

Badslippers
10 juli 2014, 21:46
Ik ben er mee bezig geweest maar kan niet verder omlaag scrollen, dan verschuift het hele blad naar de bovenkant v.d. pagina.
En als ik met linkse hand de pagina vast hou, kan ik met de rechtse niet scrollen.

Ik heb geen oplossing. Het ziet er toch goed uit! Tekstbewerken op een tablet blijft toch wat onhandig. Woorden of delen tekst selecteren en vervolgens kopiëren en plakken gaat niet altijd lekker. Ik heb ook wel eens gehad dat ik het punt waar ik aan het typen was niet meer kon bereiken omdat het venster omhoog was geschoven. Vrij irritant allemaal. Gewoon een aantal uitproberen en kijken wat je bevalt. Meeste is toch allemaal free.

Nibor76
10 juli 2014, 21:58
Ik heb geen oplossing. Het ziet er toch goed uit! Tekstbewerken op een tablet blijft toch wat onhandig. Woorden of delen tekst selecteren en vervolgens kopiëren en plakken gaat niet altijd lekker. I
BT toetsenbordje en muis erop aan sluiten.