PDA

Volledige versie bekijken : Violetta ( Russische , blond) (GT)



Willem2
24 oktober 2005, 22:03
Naam : Violetta

Haarkleur/-lengte : Blond half lang haar

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Slank, A-Cup

Nationaliteit/Taal : Russische,duits en engels

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goede service. Neuken ,PZC zeer goed, zoenen, aftrekken, vingeren.

Bijzonderheden : Ik denk dat ze weer ergens anders werkt vermoedelijk PSWildenrath.


Recensie :
05-04-2005
Bericht van Uurtje

Violetta kwam ik wat later op de avond tegen en is van Russische afkomst. Zij spreekt Duits maar (nog) niet helemaal perfect. Met haar 1.75 meter is ze al niet klein maar op high heels is ze toch een opvallende verschijning. Verdere kenmerken zijn goed figuur, blonde korte haren met een beetje uitgroei. Na enig gebabbel was ik getuige van een klein wonder. Het was inmiddels 22.30 en ik vroeg om een sleutel. 15 min later stond ze voor mij de met de fel begeerde “ Sesam open U”. Gezien eerdere ervaringen op andere dagen en de wachttijden eerder op de avond was dit een absolute meevaller. Op de kamer wederom een GFE van de allerhoogste categorie. Pijpen, neuken, beffen en zoenen alsof het een kunst was. Helaas kon ik mijn naam geen eer aan doen en is het geen Uurtje maar 1 ½ Uurtje geworden. Staat samen met meisje Sabine op nummer 1. Helaas zijn deze lijsten altijd bijzonder tijdelijk gezien het vlottend bestand in GT

Uurtje maar soms ietsje meer ....