PDA

Volledige versie bekijken : Contacten die blijven

Jansen
10 juli 2014, 23:23
Vandaag werd ik gebeld door een meisje waar ik tussen 2006 en 2009 wekelijks de kamer mee opging.
Ook buiten de club hadden we goed contact wat helaas wat verwaterde.
In 2011 zag ik haar weer enkele keren in een andere club omdat ze het geld weer nodig had en begin 2013 nog even weer.
Ja de laatste dagen nu een ander meisje op vakantie is merk ik dat ik haar toch nog mis.
En dan is er plotseling vandaag een telefoontje met Hy howe are you !! Na een minuut of 10 en afgesproken te hebben dat ze snel deze kant uitkomt voor een korte vakantie,ben ik weer helemaal de kluts kwijt.
Ik verheug me nu al weer op de zeer goede sex met haar en haar mooie grote ogen die zaadvragend mijn doel niet voorbij streven.

Wat kan het toch mooi zijn als je verwaterde contacten ineens weer terug ziet.

uurtje
10 juli 2014, 23:47
en waarom redden sommige dames het gewoon niet? Stuk voor stuk mooie vrouwen. Die moeten toch wel een keer een leuke vent of een ander bestaan kunnen opbouwen? Ja....ik weet het, luxe leventje, drugs, toestanden en en en .........en toch vind ik het soms kut als ik een meid zie die al 'eeuwig' in het circuit zit of weer terug komt. Zeer recentelijk weer eens (nee, niet in VV) mogen meemaken hoe een dame zich kan voelen...

gignnl
11 juli 2014, 01:56
Sommige dames draaien een fikse omzet en zet je ze op het eind van het jaar op hun kop komt er nog geen dubbelte uit rollen.
Hoezo?vul maar in manager/vriend/ziek familielid/drugs/gokken/gat in de hand

licky luke
11 juli 2014, 08:12
en waarom redden sommige dames het gewoon niet? Stuk voor stuk mooie vrouwen. Die moeten toch wel een keer een leuke vent of een ander bestaan kunnen opbouwen? Ja....ik weet het, luxe leventje, drugs, toestanden en en en .........en toch vind ik het soms kut als ik een meid zie die al 'eeuwig' in het circuit zit of weer terug komt. Zeer recentelijk weer eens (nee, niet in VV) mogen meemaken hoe een dame zich kan voelen...

Mijn ervaring:

De meeste dames starten al vroeg in deze wereld, dus als ze er uit willen stappen is er weinig ander werk dat ze kunne doen i.v.m. ontbreken van scholing, diploma's enzovoorts. Een alternatief als kassajuffrouw of vakkenvulster is niet echt ideaal. En het meeste geld kunnen ze verdienen wmet waar ze goed in zijn en waar ze geen diploma's voor nodig hebben: dvp...

Daarnaast hebben de meeste dames zich deels (nood)gedwongen en deels vrijwillig een hoog uitgavenpatroon aangewend waardoor er dus ook behoefte is aan een hoog inkomstenpatroon. Terugvallend op de eerste alinea valt men dan ook steeds terug op de makkelijkste en hoogste inkomstenbron: dvp...

Er zijn maar weinig dames die zo'n sterk karakter hebben dat ze dit werk kunnen doen en laten wanneer ze willen, omdat ze zich goed realiseren dat het slechts tijdelijk is en dat ze dus ook verantwoord met hun inkomsten en uitgaven om moeten gaan. Regelmatig kom ik dames met zo'n karakter tegen en daarvoor heb ik het grootste respect (voor de andere dames heb ik overigens ook respect hoor). Dames die wel eens een avondje bij je blijven hangen omdat je (naar hun zeggen) een aardige gast bent en waarmee ze gewoon een leuke avond willen hebben. Dames die vinden dat ze voor die avond wel genoeg verdiend hebben en niet de drang velen om nóg meer kamers te maken om nóg meer geld te verdienen. Dames die af en toe een dagje vrij nemen om wat leuks voor zichzelf te doen, en zo hun privé leven op orde houden. Dat soort dames, daar hou ik nou van... (figuurlijk gesproken...)

Flipper
11 juli 2014, 14:28
Nou, een zeer kleine gok dan uit de janssen top 10 aller tijden.

1 Carmen (P) PHG en YY 2004/2008 gestopt en terug naar Polen.

:biggrin: heb ik nu een vrijkaart gewonnen big30

Picasso 1
11 juli 2014, 15:08
Die plintenverhalen geloof ik niet meer. Een simpele 'how are you' en die Jansen smelt weer als een ijsje. :biggrin:

Bluebear
11 juli 2014, 17:12
Ik heb nog steeds contact met 3 dames die geen stuiver meer aan mij verdienen. Eentje werkt in Zwitserland bij de Bumsalp. De ander zit in Alicante, Spanje. En de laatste zit in een FKK in Zuid-Duitsland. Allemaal willen ze contact onderhouden, omdat je een leuke tijd samen hebt doorgebracht. Er zit er maar eentje tussen die vandaag nog terug mag komen van mij. Puur vanwege de persoonlijke klik. De andere twee zijn me ook dierbaar, maar er voert er altijd eentje de boventoon. Ze stuurt nog vaak foto's van zichzelf. Het blijft een speciale dame voor mij. Een scheetje!! :tongue:

Jansen
11 juli 2014, 19:20
Nou, een zeer kleine gok dan uit de janssen top 10 aller tijden.

1 Carmen (P) PHG en YY 2004/2008 gestopt en terug naar Polen.

:biggrin: heb ik nu een vrijkaart gewonnen big30

Ik zeg niets maar een winnaar ben je wel.

de duisburg spesjalist
12 juli 2014, 10:17
Sommige dames draaien een fikse omzet en zet je ze op het eind van het jaar op hun kop komt er nog geen dubbelte uit rollen.
Hoezo?vul maar in manager/vriend/ziek familielid/drugs/gokken/gat in de hand

of ze hebben het geschonken aan een goed doel :hammer: