Volledige versie bekijken : Kanttekeningen bij PT concept nav Fun Park bericht.
wervelwind
14 juli 2014, 18:46
Deze club stinkt. Als dames zo uitgebuit worden dan kan ik er geen sex mee hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ontluisterend.
Bedankt voor je eerlijke schrijven.
Ik ben nog nooit in dit soort clubs geweest.
Ik heb natuurlijk wel mijn fantasieën, ook in combinatie met mijn niet onuitputtelijke financiële middelen.
Je zou er bijna naar toe gaan om gewoon elke half uur met een meisje naar de kamer te gaan om haar een kwartiertje rust te gunnen.
Misschien met een ontspannende massage voor haar?
Nogmaals bedankt.
Dit forum heeft door dit soort berichten zijn meerwaarde.
wooley
14 juli 2014, 19:53
De dames worden in alle PT of Pc clubs uitgebuit als je het in verhouding ziet tov saunaclubs waar ze per 30 minuten 50 euro verdienen (exc extra's)
Ik vind het concept PT ideaal,daar ik weet wat ik kwijt ben op een avond.(8x op kamer is 400 euri+60 euro voor de entree in FKK)
geen verassingen achteraf en als het niks is hoef je niet te betalen voor de service (zoals bij een FKK wel het geval is),maar ga je door met de volgende
De dames stellen het zeer op prijs als je hun lekker masseerd of iets meeneemt zoals bonbons...
Al gauw worden sommige dames dan GFE's waar veel bij mogelijk is en ook de tijd is dan niet zo strikt.
Maar iedereen zijn ding moet ik maar zeggen.
Ciao
Also Also ..
Ik nam in t verdorven deel v mn leven al m btje waar wat waar is ..
En veel heeft vele kanten ..
Nu ben ik daar en sfeer is vrolijk met veel te weinig beren tegen dames. Ken aantal v gelijke PT en ook rest.
Maken spontaan muziek, zingen en zoals je hen bejegent krijg je terug.
Voor kleinere beurs enige alternatief
Over AO e d heb ik t hier nu niet.
Is ook meest 80% niet, afgaande op bandjes.
Inkom en kleedkelder nog schamel, maar rest keurig.
Leuke loungetuin met bbq en luxe groeit. Eten mag ietsje meer ..
M.i. verdienen deze veelal moeders alleen met kids home nu in ieder geval iets, waar ze in eigen land als soms paria's meestal nog geen droge korst kunnen kopen voor t kroost.
Uit Bulgarije, Roemenie etc,
En veel EUgeld komt daar niet, wel in verleden fiscale euri bij slimsten.
Het btje hier is m.i. niks uitbuiting.
Is m.i. te kort door bocht!!
Ik zie in essentie weinig negatieve verschillen met de geraffineerder dvp elders in NL, concollegae en soms echte gehaaide roofkippen.
En georganiseerde diefstal via sites.
Kijk maar naar avond en nachtTV, die duurbetaald half NL uitmelken..
Dus van mij mag dit vrije verkeer.
Maar wel hygiene natuurlijk!
Verstuurd van mijn ? met Tapatalk
Wijze grijze
14 juli 2014, 22:53
Eerder schreef ik al over het hiervoor aangekaarte dilemma dat de meiden zich in een niet benijdenswaardige situatie bevinden. Ik bezocht toen de zusterclub Partyteens in Mönchengladbach. Lees https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37547-Mönchengladbach-Partyteens-Algemeen&p=368100#post368100 nog maar eens door en dan met name het stukje waarin ik de omgang met en de opstelling jegens de meiden beschrijf. Ik sloot die recensie toen al af met:
Dilemma: De situatie van de dames hier is niet bijster rooskleurig. Moet je er daarom wegblijven? Als er niemand meer komt, verdienen ze natuurlijk ook niets meer en belanden ze misschien ik weet niet waar. Dat ze ander werk gaan doen is natuurlijk een illusie. Ik hoop dat ik op die dag beetje een verschil heb gemaakt door jegens de dames respectvol op te treden, me vriendelijk op te stellen en hygiënisch te zijn. Met de mentaliteit van de aanwezige dames was die dag in elk geval niets mis.
Duidelijk moge zijn dat geen enkele meid in deze business, het zij RLD, saunaclub, partytreff of Pauschalclub, er in haar jeugd van gedroomd heeft om dit werk te doen. Wie wil er nou met iemand de lakens delen die je vader kan zijn?
Stel je dan ook nog eens voor dat er onrespectvolle hufters tussen zitten die onhygiënisch, tot op het smerige af, zijn. Geen tanden gepoetst, cheese cake onder de voorhuid hebben zitten, zweetlucht, ongeschoren, en daarbij ook nog eens communicatief gestoord zijn. Ze wisselen geen woord of denken op de kamer een meid rond te kunnen commanderen. Wat dat betreft, heb ik al de meest schrijnende verhalen en voorbeelden gehoord.
Elke meid voor zich heeft natuurlijk haar eigen verhaal, achtergrond, reden, waarom ze in dit wereldje is beland. Foute vriendjes, financiële noodzaak, easy money. De redenen zijn legio en hier geen onderwerp van discussie.
Het gaat erom, hoe je ermee omgaat? Feit is dat de meiden zich nu eenmaal in deze club in deze situatie bevinden. Er niet heengaan verandert er niets aan
Ik heb een soortgelijk dilemma wel eens eerder gehad toen ik meermaals op vakantie ging naar een 5-sterren all-inclusive resort in een derde wereld land. We leefden in luxe en overvloed, terwijl op één kilometer afstand de lokale bevolking in hutjes woonde.
Had ik er dus niet heen moeten gaan? Door dat land te bezoeken, leerde ik zeer waardevolle mensen kennen, deed ik geweldige levenservaringen op en leerden mijn zoons zaken meer in perspectief te plaatsen. Niet alles als vanzelfsprekend te beschouwen. Vele mensen verdienden hier hun inkomen in het hotel. Van laaggeschoold reinigingspersoneel tot koks, kelners en souvenirverkopers aan het strand. Ik had voor de lokale kinderen voor ca. EUR 100,= kleine cadeautjes meegenomen. Het plezier in hun ogen was EUR 5.000,= waard. Zo moet de Kerstman zich voelen. Aan bouwvakkers deelde ik leren werkhandschoenen uit. Het eten dat elke dag van het buffet over was, mocht door het personeel mee naar huis genomen worden. We bezochten de plaatselijke lagere school (deed geen enkele toerist), we mochten er een gastles geven en schonken hun een hele zak met verbandspullen. Ik wil hiermee maar zeggen dat je door je opstelling wel degelijk verschil kunt maken. Het systeem verander je er niet mee, maar alle kleine beetjes helpen. Ook al is het maar een druppel op een gloeiende plaat. De plaat koelt op dat moment een beetje af.
Als je thuis blijft, verandert er niets en verdient er niemand iets. De ellendige situatie blijft voortbestaan. Door toch te gaan, maak je de situatie wellicht iets dragelijker. In zoverre spreekt de opmerking van Lanciared voor zich. Je kunt een meid in deze formule dus ook een rustmoment gunnen, door haar op de kamer met respect te behandelen. Kost je niets extra en wellicht revancheert de meid zich bij een volgende kamergang bij je. Laat je verrassen; ik werd op die manier al vaker positief verrast. Wees gewoon een aardige gast. Wees verzorgd en toon respect, doe een lekker geurtje op en gedraag je zo. zoals je ook tegenover een vriendin zou doen.
Tenslotte nog @zotteke. Hier is je kans om elke twijfel weg te nemen en je integriteit te herstellen. Neem ons bij de hand en doorloop de benedenverdieping. Beschrijf waar alle ruimtes zijn en waar het eten en drinken staan. En dan niet overschrijven wat ik al eerder schreef, hè. Kleine moeite toch?
zotteke
14 juli 2014, 23:09
OK Wijze grijze: ingang zit aan de rechter zijkant van het huis. Aan de voorkant hangt alleen een groot huisnummer 6, verder niets dat er op wijst dat er een club zit.
Door de voordeur naar binnen: recht voor je uit zit de gastvrouw op een stoeletje, zonder balie of wat dan ook; achter haar hangt een gordijn, met daarachter een kluisjeskast en een stoel. Daar kleed je je om en doe je je spullen in een kluisje. De sleutels (2 stuks, zeker om te laten zien dat alleen jij erin kunt of zo) houd je bij je.
Verder rechtdoor (vanaf de voordeur, dus) is een kamer (de enige beneden, volgens mij). Links is de badkamer met douche, toilet en twee wastafels. Rechts achter je is een toilet. Rechts is de ingang naar de "woonkamer"; als je die binnenkomt zijn links wat bankjes en een bed, recht voor je een soort side table met wat barkrukken en rechts een open keuken met een koffiezetapparaat rechts op het aanrecht, en de koelkast staat daarvoor. Links van het aanrecht is een deur naar de tuin.
Achter het zitgedeelte van de woonkamer zit achter een doorgebroken muur nog een stuk woonkamer, met aan de linkerkant een bankje, recht voor je uit de schuifpui naar de tuin en rechts een groot, laag tweepersoonsbed. Barbecue is zo'n zwart geval met een deksel en staat rechts achterin de tuin. Links achterin de tuin is een afdakje met loungesetje; verder wat rieten of nep-rieten stoelen in de tuin en tegen het huis wat tafels en stoelen.
Bij de voordeur zit de trap naar boven; als je bovenkomt kom je eerst rechtdoor door een klein halletje, met daarachter twee of drie slaapkamers en rechts nog een klein badkamertje.
Goed genoeg?
Gelet op bovenstaande beschrijving is helder dat zotteke in Fun Park is geweest, niet 99% zeker maar 100%. Blijft wel de vraag waarom hij uitgerekend een club bezoekt waar hij het concept zo van verfoeidt en daar ook al eerder blijk van heeft gegeven.
Pistol Pete
15 juli 2014, 06:34
Gelet op bovenstaande beschrijving is helder dat zotteke in Fun Park is geweest, niet 99% zeker maar 100%. Blijft wel de vraag waarom hij uitgerekend een club bezoekt waar hij het concept zo van verfoeidt en daar ook al eerder blijk van heeft gegeven.
Foei! :tongue:
Mr Pussy
15 juli 2014, 08:33
Ik heb de neiging om te denken dat je er beter weg kan blijven, omdat je de uitbuiting anders in stand houdt. Dat anderen wel gaan en het fenomeen dus niet verdwijnt vind ik geen excuus, je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag, niet voor dat van anderen (al kun je wel proberen de wereld te veranderen). Als tussenvorm zie ik de RTCs, ook belachelijk goedkoop (typisch 60 euro entree incl. 1x van bil en daarna 30 euro per volgende kamergang van rond de 20 minuten) en voor wie wil is ook AO mogelijk. Maar dank zij een bedrag per kamergang vermoed ik (maar hoe kom je daar achter) dat de dames ook meer krijgen als ze vaker naar de kamer gaan en dat vind ik wel zo eerlijk. De duurdere PTs en PCs daar heb ik wel een minder slecht gevoel bij - vanwege de rekensom: de gemiddelde beer gaat X keer naar een kamer, zeg 5 keer, dat betekent in b.v. PC Bochum 30 euro per kamer, daaruit is een redelijke betaling voor de dames mogelijk en de club loopt het financiele risico dus dat ze daar wat minder betaald krijgen is dan niet onredelijk. Bij PTs waar je 60 euro all in betaalt is dat dus maar 12 euro per kamer en daar moet de club ook nog van verdienen. Dat kan niet gezond zijn.
Wat AO betreft, ik heb me daar in een RTC (Alina) ooit toe laten verleiden (lees: het idee was zo geil dat ik te slap was om het af te wijzen) en daar veel spijt van gehad omdat je een te groot risico neemt. Test achteraf was gelukkig negatief, kan je met een schone lei beginnen en voortaan je hoofd er bij houden. Maar ook vind ik het bedenkelijk omdat ik vrees dat de dames die AO doen niet goed voorgelicht zijn. Anders zouden ze het - als ze de keus hadden en daar gaat dit draadje over - niet doen want die lopen werkelijk een enorm risico. Keus / dwang vind ik niet alleen die gespierde Roemeen die ze fysiek dwingt, maar ook financiele dwang. Ik vind het nogal wat anders als je in een arm land op vakantie gaat, daar niet gierig bent en je beschaafd gedraagt naar de lokale bevolking (niet meer dan normaal) of dat je willens en wetens voor een grijpstuiver jonge grietjes onbeschermd volblaft.
N.b. risico = kans x effect; de kans dat ze een beer met hiv treffen is denk ik niet zo groot en dan moet er ook nog een besmetting plaatsvinden, maar ALS het gebeurt is het ook echt over en uit want de behandeling om het te remmen kunnen ze zeker niet betalen en van een ziektekostenverzekering zal ook wel geen sprake zijn. Die gaan dus gewoon dood op jonge leeftijd omdat "wij" het graag ohne doen. Kans op besmetting van vrouw op man is een stuk kleiner (behalve als je als man al een andere soa hebt, want dat maakt de slijmvliezen veel minder beschermend!) anders weet ik zeker dat er gevallen bekend waren van besmette heren (dat zou natuurlijk wel in de krant komen) en zouden de heren die het doen niet zo licht over AO denken.
Ik vind saunaclubs duur (of laat ik zeggen: het is elke keer weer slikken als je bedenkt hoeveel je op een dag uitgeeft) en maak me geen illusies dat daar geen misstanden zijn (uitbuiting niet door de club maar door een pooier b.v.), maar heb daar tenminste het gevoel dat ik eerlijk betaal voor wat ik krijg. Maar ala, mijn 2 centen.
Allee zotteke,
Wellicht tot eens daar een volgende keer in de toch wel comfortabele omgeving na entree in nu heel toonbaar berenvel.
Binnen en buiten genoeg plek en diverse kuschelzitjes voor de 7-10 dames en dubbel aantal beren.
En in tuin is veel zonplek, rookplek, ligstoel her der, en bar, partytent en nieuwe bbq.
Mee eens met zotteke en div beren. GFE moet je wat extra moeite doen en oraal zeker af te raden, tenzij bij dame die (nu zegt) niet AO te doen, maar als je met 60euri na rommelige inkom gaat shoppen kom je best aan je trekken naar eigen inzicht.
Wel eerst goed opwarmen en vragen wat ze wel doen, dan verrast t je niet op kamer.
Maak je overigens overal in alle clubs mee.
Het blijft een PT, maar wel met m.i. leuke gezeglijke dames, die af en toe los gaan en leuk stemming brengen.
Zelf wel duidelijk zijn als je ze naast je op bank of bed wil.
Verstuurd van mijn PT met Tapatalk
Het blijft uitkijken.
Altijd overal waar lichaamsvreemde sappen zich verspreiden en mengen
Dwang lijkt eerder verondersteld bij
laaggewaardeerde clubs.
Ik denk dat pooiersdwang groeit met het belang en hoe mooier het lijkt, hoe minder ver men kijkt!
En wil kijken!
Als windowdressing en buitenkant maar goed verkopen, geldt ook bij het h.....lopen.
Iede
Daarvoor en voor luxe en comfort en ambiance meer betalen is ieders keuze.
Maar ik denk dat uitwassen wel eens groter zouden kunnen zijn en meer zullen voorkomen in de grootzakelijke besloten clubs en goed verborgen h(o)erenpartys, waar met groot geld ook de coke is, en belangen van andere orde zijn.
Maar niet velen zullen erom treuren
Zo is en blijft het wereldgebeuren ..
Veel wandelplezier.
Verstuurd vanuit mijn tent met Tapatalk
dolphin2
15 juli 2014, 09:21
doen ze, als je voor 60€ "safe" gaat, wél frans totaal of niet?
doen ze, als je voor 60€ "safe" gaat, wél frans totaal of niet?
FT wel, maar kwam ook tegen dat ze niet in mond spritzen roepen em6 dan toch weer wel.
Instructie is van wel, dus bij inkom vragen en bedingen, en bij elke dame vooraf afspreken.
Hoort minimaal standaard te zijn!
Management moet dat bewaken en af en toe goed duidelijk maken.
Dat gedraai schaadt hun reputatie.
Verstuurd van mijn ST18i met Tapatalk
sjaakpikhaak
15 juli 2014, 11:22
Stel je dan ook nog eens voor dat er onrespectvolle hufters tussen zitten die onhygiënisch, tot op het smerige af, zijn. Geen tanden gepoetst, cheese cake onder de voorhuid hebben zitten, zweetlucht, ongeschoren, en daarbij ook nog eens communicatief gestoord zijn. Ze wisselen geen woord of denken op de kamer een meid rond te kunnen commanderen. Wat dat betreft, heb ik al de meest schrijnende verhalen en voorbeelden gehoord.
heren, nieuw deurbeleid
voortaan eerst netjes tanden poetsen, jezelf goed wassen ook achter de randjes en oren, scheren een geurtje of deo op en netjes praten anders mag je niet meer binnen van WG.
Ik dacht dat het de bedoeling van het forum was om clubs en de vrouwen te beoordelen en niet de andere bezoekers cq ijsberen.
net zoals je een vakantie of restaurant beoordeelt.
prima club of zoals ROb Geus zou zeggen: hier word ik niet vrolijk
BefBeer
15 juli 2014, 11:26
Vreemde veronderstelling dat in saunaclubs geen pooiers zijn!
Ik heb allerlei auto's zie staan ....
BefBeer
GrandCru
15 juli 2014, 11:41
Ieder z'n club, alle bovenstaande verhalen lezende zal ik hier niet snel naar toe gaan....
hallodaarbenikweer
15 juli 2014, 13:37
Fyi bij pc bochum krijgt een dame 15€ per kamer. Aangezien het daar meestal druk is levert dat een goede dagverdienste op. In Bulgarije verdient men ca 10€ per dag. Als de kamerprijs hoger wordt heeft dit invloed op wacht en jaagtijden. Voor veel dames is een vast daginkomen van 75-150€ interessant. Ze hoeven zichzelf dan niet te managen cq te verkopen. Er blijft dan echt genoeg over om naar huis te sturen aangezien er nauwelijks kosten zijn. De meeste kosten steken in het roken ;)
zotteke
15 juli 2014, 13:59
Ik heb de neiging om te denken dat je er beter weg kan blijven, omdat je de uitbuiting anders in stand houdt. Dat anderen wel gaan en het fenomeen dus niet verdwijnt vind ik geen excuus, je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag, niet voor dat van anderen (al kun je wel proberen de wereld te veranderen). Als tussenvorm zie ik de RTCs, ook belachelijk goedkoop (typisch 60 euro entree incl. 1x van bil en daarna 30 euro per volgende kamergang van rond de 20 minuten) en voor wie wil is ook AO mogelijk. Maar dank zij een bedrag per kamergang vermoed ik (maar hoe kom je daar achter) dat de dames ook meer krijgen als ze vaker naar de kamer gaan en dat vind ik wel zo eerlijk. De duurdere PTs en PCs daar heb ik wel een minder slecht gevoel bij - vanwege de rekensom: de gemiddelde beer gaat X keer naar een kamer, zeg 5 keer, dat betekent in b.v. PC Bochum 30 euro per kamer, daaruit is een redelijke betaling voor de dames mogelijk en de club loopt het financiele risico dus dat ze daar wat minder betaald krijgen is dan niet onredelijk. Bij PTs waar je 60 euro all in betaalt is dat dus maar 12 euro per kamer en daar moet de club ook nog van verdienen. Dat kan niet gezond zijn.
Wat AO betreft, ik heb me daar in een RTC (Alina) ooit toe laten verleiden (lees: het idee was zo geil dat ik te slap was om het af te wijzen) en daar veel spijt van gehad omdat je een te groot risico neemt. Test achteraf was gelukkig negatief, kan je met een schone lei beginnen en voortaan je hoofd er bij houden. Maar ook vind ik het bedenkelijk omdat ik vrees dat de dames die AO doen niet goed voorgelicht zijn. Anders zouden ze het - als ze de keus hadden en daar gaat dit draadje over - niet doen want die lopen werkelijk een enorm risico. Keus / dwang vind ik niet alleen die gespierde Roemeen die ze fysiek dwingt, maar ook financiele dwang. Ik vind het nogal wat anders als je in een arm land op vakantie gaat, daar niet gierig bent en je beschaafd gedraagt naar de lokale bevolking (niet meer dan normaal) of dat je willens en wetens voor een grijpstuiver jonge grietjes onbeschermd volblaft.
N.b. risico = kans x effect; de kans dat ze een beer met hiv treffen is denk ik niet zo groot en dan moet er ook nog een besmetting plaatsvinden, maar ALS het gebeurt is het ook echt over en uit want de behandeling om het te remmen kunnen ze zeker niet betalen en van een ziektekostenverzekering zal ook wel geen sprake zijn. Die gaan dus gewoon dood op jonge leeftijd omdat "wij" het graag ohne doen. Kans op besmetting van vrouw op man is een stuk kleiner (behalve als je als man al een andere soa hebt, want dat maakt de slijmvliezen veel minder beschermend!) anders weet ik zeker dat er gevallen bekend waren van besmette heren (dat zou natuurlijk wel in de krant komen) en zouden de heren die het doen niet zo licht over AO denken.
Ik vind saunaclubs duur (of laat ik zeggen: het is elke keer weer slikken als je bedenkt hoeveel je op een dag uitgeeft) en maak me geen illusies dat daar geen misstanden zijn (uitbuiting niet door de club maar door een pooier b.v.), maar heb daar tenminste het gevoel dat ik eerlijk betaal voor wat ik krijg. Maar ala, mijn 2 centen.
Helemaal eens met Mr. Pussy. Willens en wetens voor een grijpstuiver jonge grietjes volblaffen, dat is precies wat ik daar zag. En wees eerlijk, er is toch reden genoeg om je af te vragen of ze wel allemaal een afgewogen inschatting van de risico's maken, en als je reden ziet om je dat af te vragen, ben je ook verplicht om je dat af te vragen, vind ik.
Dus ik wens me hier niet weg te laten zetten als een anti-prostitutie predikant, ik ben verdomme andries knevel niet. Maar als je ziet dat jonge meiden, die nauwelijks iets anders dan roemeens of hongaars spreken en van wie je met geen mogelijkheid in kunt schatten hoe slim of achterlijk ze eigenlijk zijn, voor een daginkomen van 75 tot 150 structureel dergelijke risico's lopen dan moet je je toch op zijn minst afvragen of je rol als klant daar niet engigszins kwalijk is.
Badslippers
16 juli 2014, 15:45
[ . . . ] Ik nam de 60eu - safe - formule.
[ . . . ] Uiteindelijk maar blank in gelogd
[ . . . ] Gewoon weer blank erin en weer volgepompt.
Safe formule versus blank in gelogd ? ? ? Die snap ik niet helemaal.
Zal wel aan mij liggen. Geen voetbalverstand, geen wielrenverstand en nu ook nog geen safe seks verstand.
Willi69
16 juli 2014, 16:15
Zal wel aan mij liggen. Geen voetbalverstand, geen wielrenverstand en nu ook nog geen safe seks verstand.
Muss wohl am Alter liegen... :rolleyes:
Eddy_V
16 juli 2014, 22:57
Kom ik nog terug? Nee, , en de oneindige sex die kan beleven, het is echt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik hoop dat de uitbater het volhoudt.
De uitbuiter... 😁
Nee, bij nader inzien laat ik deze vuiligheid toch maar links liggen op de 61
lanciared
18 juli 2014, 01:10
@gouden wortel : mijn excuses , verdict van mij hierboven was ietsje te streng , maar volgende keer beslist iets meer betalen als je van deze service gebruuikt maakt, of volgende keer toch maar even een gummi errond.
Zat zo te denken , zo ongeveer wat deze meisjes verdienen op een kalme dag , en stel je nu even voor dat er op een dag 10 zijn die zo redeneren / handelen.
De meisjes hebben al zo weinig, en aldus pak je hun welhaast nog eens 25 % af, wat er anders zou kunnen bijgekomen zijn.
Niet heel netjes.
Carlitos
18 juli 2014, 07:48
Het verhaal van Gouden Wortel was al niet netjes, maar om hem aan te sporen om de dames €1,50 meer te laten verdienen voor officieel AO te doen.... Wat voor een wereld leven we! Een flesje fris kost nog meer, en dan het risico te lopen op een of andere ziekte. Ik kan me herinneren dat verhalen over AO geveegd werden, en nu wordt het gewoon gepromoot.
Clinic
18 juli 2014, 08:20
Het verhaal van Gouden Wortel was al niet netjes, maar om hem aan te sporen om de dames €1,50 meer te laten verdienen voor officieel AO te doen.... Wat voor een wereld leven we! Een flesje fris kost nog meer, en dan het risico te lopen op een of andere ziekte. Ik kan me herinneren dat verhalen over AO geveegd werden, en nu wordt het gewoon gepromoot.
Klopt, dat waren de tijden, en een handvol nepberen die heel stoer schrijven dat ze in een 'gewone' saunaclub blank inloggen, dat wordt ook gewoon getolereerd tegenwoordig.
Ik weet donders goed dat het overal gebeurd, maar vroeger waren admin en adminhulpen wel wat sterker in het vegen, verwijderen en bannen.................
De goeie oude tijd...................hahahaha...............net als in PHG.......
gouden wortel
18 juli 2014, 10:04
Zo, dan ben ik de uitbuiter. En de loverboys die die onschuldige wichten overhalen naar hier te komen "werken", die kerels die een kind of kinderen maken en de dame laten stikken zonder inkomen, de pimps die ze tewerkstellen en ik citeer "Sabrina(18) Mädchen mit richtig Titten aber ohne Gummi
Ich bin Sabrina, bin 18 Jahre, schwarzhaarig, 162cm, KF36, BH75C, braune Augen und total rasiert.
Ich liebe es, ein Mann französisch bis zum Schluss zu verwöhnen.
Wie es sich für ein kleines Mädchen gehört, bin ich nicht zickig, sondern nehme alles auf und schlucke es artig herunter.
Küssen mit Zunge, GV(AO-total), schmusen, FO, FT, Schlucken, DeepThroat, Gesichtsbes*mung....."
Nu kan "onze" Sabrina al tot het eind pijpen en daarna nog slikken op de koop toe, wat ze in Funpark Viersen absoluut niet wou. Wie exploiteert dan dit meisje?
Sabrina en ik hebben spass gemacht op de zimmer, Sabrina heeft niks tegen haar wil gedaan. Ik had moeten bij betalen, dat is juist.
Maar jongens, verziek nu de markt niet door met geld te gooien, de dames zijn dat vlug gewoon en denken geen service meer te moeten geven, voorbeelden legio in de sauna, raambuurten en privéadressen waar de dames denken snel veel geld te verdienen en er zo min mogelijk voor terug te geven, of zelfs helemaal niks aan die zielige sukkelaars, wij dus. Kijk maar eens naar het aantal negatieve recensies, er zijn er veel te veel, maar niemand dient klacht in om zijn verloren centen.
lanciared
18 juli 2014, 15:43
Zo, dan ben ik de uitbuiter. En de loverboys die die onschuldige wichten overhalen naar hier te komen "werken", die kerels die een kind of kinderen maken en de dame laten stikken zonder inkomen, de pimps die ze tewerkstellen en ik citeer "Sabrina(18) Mädchen mit richtig Titten aber ohne Gummi
Ich bin Sabrina, bin 18 Jahre, schwarzhaarig, 162cm, KF36, BH75C, braune Augen und total rasiert.
Ich liebe es, ein Mann französisch bis zum Schluss zu verwöhnen.
Wie es sich für ein kleines Mädchen gehört, bin ich nicht zickig, sondern nehme alles auf und schlucke es artig herunter.
Küssen mit Zunge, GV(AO-total), schmusen, FO, FT, Schlucken, DeepThroat, Gesichtsbes*mung....."
Nu kan "onze" Sabrina al tot het eind pijpen en daarna nog slikken op de koop toe, wat ze in Funpark Viersen absoluut niet wou. Wie exploiteert dan dit meisje?
Sabrina en ik hebben spass gemacht op de zimmer, Sabrina heeft niks tegen haar wil gedaan. Ik had moeten bij betalen, dat is juist.
Maar jongens, verziek nu de markt niet door met geld te gooien, de dames zijn dat vlug gewoon en denken geen service meer te moeten geven, voorbeelden legio in de sauna, raambuurten en privéadressen waar de dames denken snel veel geld te verdienen en er zo min mogelijk voor terug te geven, of zelfs helemaal niks aan die zielige sukkelaars, wij dus. Kijk maar eens naar het aantal negatieve recensies, er zijn er veel te veel, maar niemand dient klacht in om zijn verloren centen.
.... Heb hier boven eerst effe geschreven dat ik mijn excuses aanbood . Dat het verdict te hard was.
Ok dus ?
Groeten.
Ik kan maar een ding zeggen op de verhalen hierboven.
1. Ze worden wel degelijk uitgebuit, en of ze er nu plezier aan beleven staat er los van. Uitbuiten kun je ook doen door de meiden niet te vertellen wat ze hier verdienen maar ze gewoon meer geven wat ze in hun eigen land zouden verdienen en dan nog ver onder de prijs laten werken. Voor ons is het een koopje, voor hun een super salaris. De baas weet dit, de dames niet.
2. Ze komen het op een gegeven moment te weten en dan begint het spel. ze gaan meer vragen voor extra diensten. De baas pikt het niet of wil niet betalen. En dan gaan ze of terug, of naar een andere club waar ze meer verdienen.
3. de Duitse douane wil dit soort praktijken aanpakken door de pt te sluiten zodra de ook maar iets onregelmatigs vinden. De meiden die van niks weten spreken niet eens de taal. Enkel hun eigen taal. Zodra ze het duits of onze taal beginnen te verstaan is het over met de pret. (voor ons dan) Ze willen dan meer betaald hebben (wat logisch is) Of wil jij in 3 ploegen dienst werken voor €8.50 bruto? terwijl je bij de buren €9,- kunt verdienen voor het zelfde werk.
KleineKutjes
19 juli 2014, 00:25
Ik kan maar een ding zeggen op de verhalen hierboven.
1. Ze worden wel degelijk uitgebuit, en of ze er nu plezier aan beleven staat er los van. Uitbuiten kun je ook doen door de meiden niet te vertellen wat ze hier verdienen maar ze gewoon meer geven wat ze in hun eigen land zouden verdienen en dan nog ver onder de prijs laten werken. Voor ons is het een koopje, voor hun een super salaris. De baas weet dit, de dames niet.
2. Ze komen het op een gegeven moment te weten en dan begint het spel. ze gaan meer vragen voor extra diensten. De baas pikt het niet of wil niet betalen. En dan gaan ze of terug, of naar een andere club waar ze meer verdienen.
3. de Duitse douane wil dit soort praktijken aanpakken door de pt te sluiten zodra de ook maar iets onregelmatigs vinden. De meiden die van niks weten spreken niet eens de taal. Enkel hun eigen taal. Zodra ze het duits of onze taal beginnen te verstaan is het over met de pret. (voor ons dan) Ze willen dan meer betaald hebben (wat logisch is) Of wil jij in 3 ploegen dienst werken voor €8.50 bruto? terwijl je bij de buren €9,- kunt verdienen voor het zelfde werk.
Sorry maar wat een ongelooflijk slap geouwehoer, sowieso in dit topic. Hypocriet ook nog trouwens. Ik was er vandaag en had een topdag.
Je maakt veel te veel aannames in je hele post omdat je simpelweg niet weet waar je over praat.
1. Of ze wel of niet uitgebuit worden weten wij als beren niet en zullen we ook nooit weten. Uitgebuit worden ze namelijk als een pooier ze dwingt daar te werken, en pooiers heb je in alle clubs, ook in de dure saunaclubs. Als ze uit vrije wil hier werken dan kiezen ze er zelf voor en worden ze niet uitgebuit.
De dames weten echt prima wat er in andere clubs wordt verdiend, sterker, enkele van de dames in deze club hebben voorheen in saunaclubs gewerkt. Sorry maar als je denkt dat jij de slimme beer bent die dat allemaal wel beter weet dan de "domme roemeentjes en bulgaartjes" dan ben je zelf degene die dom is.
2. Nogmaals, ze weten dit prima, meer vragen voor extra diensten bewijst weer dat je geen idee hebt waar je over praat want deze club heeft 3 prijsniveaus, elk duurder niveau biedt meer extra's.
3. Nogmaals onzin van de bovenste plank, de dames die er zijn spreken allemaal prima Duits, beter dan de gemiddelde ijsbeer zelfs. Één van de dames beheerst vloeiend 6 verschillende talen.
Enfin, ga eerst eens kijken voordat je oordeelt want je kraamt echt alleen maar onzin uit. Dit hele topic is één grote showcase van "kijk mij eens een betere beer zijn dan een andere beer omdat ik meer betaal voor de dvp's".
goldstar
19 juli 2014, 07:22
Kijk dat noem ik nou opbouwende kritiek van Kleine Kutjes. Daar kunnen we wat mee. Als je zoveel medeleven voelt voor de dames ga er dan heen en sponsor ze dan maar . Zal je vertellen je komt van een zeer koude kermis thuis. Mensen blijven nou eenmaal vreemde wezens.
Veel neukpleizier en niet te veel zweten pffffff.
lanciared
19 juli 2014, 08:19
....... ?
Ga naar de dames en sponsort ze dan. ( eigenlijk - wat is hier verkeerd aan ??)
Je komt van een koude kermis thuis ? - ?????? (waarom eigenlijk ?? - wanneer je haar 10 of 20 of in mijn geval 50 euro geeft (heb wel eigenlijk 4x ohne gummi gehandeld, prijs lijkt me aldus nog steeds redelijk)
Ik zelf heb 50 euro gegeven aan Sabrina , nadat ik 2 dagen voorheen , er 2 maal superleuk mee gekamert had.
Ik was van plan om er die dag eveneens 2 x mee naar de kamer te gaan (is ook gebeurt) .
Ik zegde het niet, maar voelde medelijden met dit meisje. (superjong, pas nieuw, en dan zo hard moeten (af)werken)
(Een ijsbeer van zondag vertelde me , dat ze nog niet veel kende , te amateuristisch, onervaren, pas begonnen)
50 euro is nu voor ons ook die wereld niet.
Misschien moest ik het niet doen (ik geloof dat velen na een tijd verwend worden, en het misschien zelf gaan vragen, en wanneer ieder zo handeld, de club naar de vaantjes helpt. - was misschien wel mijn bedoeling)
Ik gaf het haar graag, en voor haar was het veel geld.
gouden wortel
19 juli 2014, 09:53
.... Heb hier boven eerst effe geschreven dat ik mijn excuses aanbood . Dat het verdict te hard was.
Ok dus ?
Groeten.
Ja hoor Lanciared, don't worry, vond het mooi dat je op je verdict terug kwam
grts, GW
wervelwind
22 juli 2014, 07:10
Zo weinig bezoekend volk ; Aan wat zou het liggen ? Teveel clubs in de regio ? Te grote concurrentie met andere clubs ?
Aan de prijs zal het wel niet liggen.
Uitbuiting misschien?
Eddy_V
22 juli 2014, 13:40
Nee, niet 4 P's want de 5e P van pooier vergeet je en is gelijk het antwoord..
En dan kan deze reactie gelijk weer verplaatst worden naar de kanttekeningen maar quoten via Tapatalk in een ander topic gaat mij boven mijn pet
wervelwind
22 juli 2014, 15:57
Waarom werd mijn post verwijderd? Steunt IJBF dit soort praktijken?
molaar
25 juli 2014, 21:48
Nadrukkelijk kreeg ik de indruk dat de meiden er tegen hun wil zijn. En wel 24 uur per etmaal, want in de kelder, achter de lappen stof, staan de koffers met persoonlijke bezittingen. De indruk dat de meiden onder zware druk werken, dat ze geen kant meer op kunnen. En ik, ik besloot te vertrekken en noooooit meer terug te komen.
En dat vermoeden had je niet van tevoren ??
Iedereen die ook maar een beetje respect heeft voor de dames en hun beroep kan weten dat dit soort zaken tegen zulke prijzen en de aangeboden service vermeden moeten worden
molaar
25 juli 2014, 22:36
Geldt trouwens ook voor de forumleiding die dit stimuleren door hun als sponsor te accepteren
“just for the money”
KleineKutjes
25 juli 2014, 22:50
Geldt trouwens ook voor de forumleiding die dit stimuleren door hun als sponsor te accepteren
“just for the money”
Als je zo fel tegen uitbuiting bent moet je je pik niet in dvp's steken. In elke club wordt een deel van de vrouwen uitgebuit. Hier een beetje de moraalridder uithangen met gehuil over entreeprijzen verandert daar niks aan.
zaadgranaat
26 juli 2014, 19:07
wat is uitbuiting? Denk dat de dames veel meer geld verdienen dan dat ze dat thuis doen. Indien het voor onze maatstaven weinig is wil dat nog niet zeggen dat er sprake van uitbuiting is. Ik denk dat een dvp in NL veel te duur is voor de dienst die geleverd wordt. Dat men er geen zin in heeft, ik heb ook niet altijd zin in mijn werk.
Ben absoluut tegen gedwongen prostitutie en fysiek geweld maar dit komt m.i. ook door onze moraal die op dit vlak schijnheilig is. Indien het gewoon beschouwd wordt als een dienst waar de prijs wordt bepaald door vraag en aanbod denk ik dat de prijzen eigenlijk helemaal nog niet zo gek zijn.
Wat je zelf kunt doen is de vrouwen netjes behandelen zoals je zelf ook behandeld zou willen worden. Verder doe ik het altijd met, ja idd voor mezelf maar ook voor anderen
En als je denkt dat het anders is maak je toch geen gebruik van deze dienstverlening en dvp's.
Ben het er mee eens dat dit soort berichten eigenlijk niet in deze thread thuishoort, hier dienen ervaringen en belevenissen van ijsberen beschreven te worden. Het morele verhaal kan wat mij betreft elders.
sjaakpikhaak
26 juli 2014, 19:31
Discussie verplaatsen aub naar kanttekeningen.
De prijs is laag maar de geleverde service navenant.
inzet vrouwen is voldoende, looks met uitzondering sabrina niet.
voor de rest kun je het vergelijken met een een goedkoop hotel 1*
Vuile lakens, handoeken, badjas etc.
Ben benieuwd hoe lang ze open blijven.
Ik had de meiden verteld dat ik vrouwenarts ben en wonderbaarlijk genoeg geloofden ze me. En tot mijn verbazing vroeg een prachtmeid me mee naar een kamer om haar vaginale probleem te beoordelen? ik dacht dat het een grapje was, maar op de kamer aangekomen spreidt ze haar benen, opent met haar vingers haar poes en wijst me op een aft die daar wat dieper in de poes op een schaamlip groeit. Dat was onmiskenbaar herpes!!!!!! druk hem daar maar bloot in, dan kun je je lul weggooien. Komt door al dat AO neuken zegt ze beteuterd en ik kreeg erg te doen met dat jonge meidje. Wat een verspilling van jeugd en waardigheid om dit soort dames door jan en alleman af te laten tanken. Bah. :mad_6:
Ik heb haar wel geneukt met gummi, maar zeer voorzichtig. :angst:
Ik weet het is verkeerd, maar toen ik dit woord las moest ik toch even keihard lachen. Zodat mijn collega's in het bureau ernaast even kwamen kijken wat er aan de hand was. Maar dat kon ik dus echt niet vertellen!
Maar een goed verhaal PietjePik. Daar gebeuren dus echt dingen die men niet wilt weten. Maar toch zullen er beren naar toe gaan. Succes AO-ers!
aaaaaaa8
1 augustus 2014, 12:11
Sterk en overtuigend verhaal van Pietjeprik, de niet-vrouwenarts.
Mochten er mensen zijn die denken....teeering...toch maar eens gaan kijken....Van mij mag iedereen doen wat'ie leuk vind. Als regelmatige feestvierder buitenshuis kom ik over het algemeen vrolijk, afgetankt en voldaan weer thuis. Deze keer was het niet zo. Zoals Pietjeprik treffend verwoordde: "die meiden blijven in je hoofd hangen"; bij mij is dat het geval.
Niet zozeer vanwege de spectaculaire geilheid, maar vanwege de triestheid van hun bestaan.
Goedemorgenallemaal
2 augustus 2014, 10:05
Dit klinkt als erg "erg". Ja ik geef toe, ik ben uit nieuwsgierigheid ook eens gaan kijken in wat AO clubs, maar ik die het lekker met. Duurt het net wat langer voor ik kom heb ik het idee en ik geef toe, misschien is dat zelfs wel de belangrijkste reden om het 'met' te blijven doen.
(Waarom ik dat denk? Nou , als ik zonder wordt gepijpt wil ik nogal eens klaarkomen, als ik met wordt gepijpt kan ze pijpen tot ze een ons weegt maar ik kom pas als het rubber compleet versleten en weg gevallen is).
Maar goed, bij het aanschouwen van de clubs en het gedrag van de meiden en theke's krijg je toch vaak een idee dat het op de ene AO plaats wat "netter"gebeurt dan op een andere plaats. Met wellicht op de ene plaats wat "minder"risico dan op de ander. Misschien zit ik er naast maar zo had ik het idee dat de risicofactor bij Angelique in Dülken aanmerkelijk lager lag dan bij het oude La Luna of Arabella in Wattenscheid. Alina in Dorsten zat er zo'n beetje tusenin dacht ik, vond het daar wel gezelligen dan bij de andere clubs. Deze zaak komt nog onder de andere clubs als ik dat zo hoor. En lees.
lanciared
4 augustus 2014, 12:38
Hallo Piet , Ik denk dat jij puur de waarheid ziet / bericht. ( En denk dat Lyon wat verblind is door het vele naakt, dat in zijn ogen schitterde, en wat zijn gezichtsveld tijdelijk wat vertroebelde)
Meen dat het ook zo is, zoals jij het opschrijft, Piet.
De meisjes lijken zo gewillig, zo vrolijk , en ons toch maar steeds aanhoudend te blijven bevragen om met hun mee naar boven / kamer te gaan.
Het zag er aanvankelijk echt naar uit dat deze meisjes geconditioneerd waren om echt zoveel mogelijk met plezier blijkbaar te kunnen neuken, in kamer boven.
Ik kon deze meisjes niet goed verstaan, maar lijkt me aldus duidelijk. Kan niet anders , kamerbezoek wordt doorgegeven, aan de tekefrau, en genoteerd ; ze krijgen na een dag aldus uitbetaald, vermoed dus in de mate dat ze kamerbezoek hebben volbracht.
Dit is dan ook de verklaring waarom ik in 1 uurtje, afgelopen week 10 X gevraagd werd om mee naar boven te gaan.
Om te ficken.
Maar raar, aldus verlies je eigenlijk totaal je zin om te ficken.
Lijkt aldus in een nummertje dat verplicht dient uitgevoerd e worden, om dus enige euro's te kunnen verdienen.
Aldus lijkt me deze club beslist raar. De meisjes aldaar blijven in mijn hoofd zitten, en zelf ga ik er nog beslist wel nog een keertje naartoe, alleen almaar misschien om wat te kijken dat het wat gaat met de meisjes aldaar.
Maar dat niemand zich illussies maakt, wij kunnen toch hun leefwereld niet verbeteren. Spijtig toch.
wervelwind
4 augustus 2014, 12:55
Wij kunnen zeker wel hun leefwereld verbeteren door niet te gaan. En nee, degenen die roepen dat door ons hun leven beter is dan zonder ons hebben boter op hun hoofd. Iedereen heeft een keuze en als je een geweten hebt dan blijf je uit dit soort krochten weg.
En wat mij betreft zou ons forum deze tenten geen podium moeten geven.
Piet Plezier
4 augustus 2014, 13:18
Wij kunnen zeker wel hun leefwereld verbeteren door niet te gaan. En nee, degenen die roepen dat door ons hun leven beter is dan zonder ons hebben boter op hun hoofd. Iedereen heeft een keuze en als je een geweten hebt dan blijf je uit dit soort krochten weg.
En wat mij betreft zou ons forum deze tenten geen podium moeten geven.
Alswij niet gaan hebben ze helemaal geen geld meer, dus ik zeg gewoon blijven gaan beertjes.
En gewoon op het forum laten, en als je het niet wil lezen scrol je maar mooi Door.
ik kom graag in zulke tenten daar kun je teminste nog AO neuken voor een paar pleuro's
gisteren in VV was het ook weer goed.
Carlitos
4 augustus 2014, 13:57
Alswij niet gaan hebben ze helemaal geen geld meer, dus ik zeg gewoon blijven gaan beertjes.
En gewoon op het forum laten, en als je het niet wil lezen scrol je maar mooi Door.
ik kom graag in zulke tenten daar kun je teminste nog AO neuken voor een paar pleuro's
gisteren in VV was het ook weer goed.
Ik kan er niets aan doen, maar ik vermoed dat je de verloren zoon van Dalton bent. Dus volgende keer een helm op als ze je tegen die plank voor je kop slaan.
goldstar
4 augustus 2014, 14:06
Wat een wereldverbeteraars die zo medelijden hebben met onze medemens. Lijkt mij dat er nog wel meer leed is in deze wereld kijk of luister even naar het nieuws ieder uur. Tuurlijk is het niet geweldig voor die meiden maar enkele van jullie zijn wel echte moraal ridders hoor met boter op hun hoofd. Als je dus meer betaald heb je je zonden afbetaald pffffff. Leven en laten leven en je mag wat mij betreft een mening hebben maar lijkt mij beter om niet te oordelen. Allen nog veel plezier verder in saunaland en ider zijn ding.
wervelwind
4 augustus 2014, 14:11
Het heeft niks met wereld verbeteren te maken. Of ben jij ook iemand die klaagt over anderen maar zelf je eigen verantwoordelijkheid uit de weg gaat?
Het heeft ook niks te maken met zonden afbetalen en moraalridderij.
Kijk maar eens naar "Taken", waarin precies de praktijken voorkomen zoals bij Fun Park. Vrouwen die gedrogeerd worden en onder dreiging van fysiek geweld in zo'n tent zitten. Je zal wel anders piepen als het jouw dochter is.
Carlitos
4 augustus 2014, 14:16
Wordt toch wel aardig wat over geschreven wat dan ook zeker de belangstelling krijgt van meerdere beren. Ook gezien de prijs - kwaliteits verhouding. Ga binnekort zelf maar eens polshoogte nemen. Wordt vervolgd.
Nou dan laat maar weten hoe het was aan de moraal ridders... Of was je nog niet geweest?
Pietjepik
4 augustus 2014, 21:04
een ellendige rotsituatie daar voor die meisjes, net als in andere AO clubs. Meidjes die niet alleen uitgebuit worden, maar ook in de vernieling worden geholpen, opgebruikt worden ze. Zijn ze ziek en wordt het bekend, dan verdwijnen ze en sterven een langzame dood zonder enig inkomen of zorg. Dat maakt in mij gevoelens wakker die de intifada een kinderfeestje doen lijken en de isis beweging tot een stel koorknaapjes bombardeert.
Graag zou ik mijn leven opofferen als ik middels een vreselijk slachting onder de uitbuiters het leven van enkele van die meisjes veilig kan stellen c.q verbeteren.
Sterf allemaal in het bloed stelletje ellendige gewetenloze untermenschen!
:wink2:
lyon
4 augustus 2014, 21:05
Ik vind het een beetje flauw van jullie om zo te reageren op mijn bericht. Misschien heb ik niet alles verteld. Er waren inderdaad dames die constant aandrongen dat je mee moest voor seks op de kamer. Eentje was zelfs zo brutaal of moet ik zeggen een vrije flapuit die alles zegt wat ze denkt. ze heeft die dag zeker 20 keer tegen mij gezegd dat ik mee moest naar de kamer want als ik niet mee zou gaan had ik mijn lul niet nodig en zou ze die afsnijden en weg gooien in de prullenbak.
Ik moest daar wel om lachen.
Een andere stond de hele tijd te dansen om aandacht te trekken, dit deed ze zolang dat ik de indruk kreeg dat ze stijf stond van de XTC want als je zolang op dit tempo doorgaat moet je wat genomen hebben.
Maar ik ben enkel met dames naar de kamer gegaan die rustig bij mij of ik bij hun ben gaan zitten. Niet direct naar de kamer, eerst wat praten over koetjes en kalfjes. En ik ben slecht in namen. Ik was daar voor de eerste keer. Ik heb mij echt niet laten verblinden door al het naakt hoor, ze waren gewoon mooi om te zien. Maar ik ben niet te vangen voor seks in het openbaar waar iedereen bij zit. Wat die drukke dames zijn totaal anders als je privé gaat op een kamer.
Maar ik kan je verzekeren dat ik ze ook zonder naam blindelings herken de volgende keer. Dan zal ik ze (doe ik altijd en overal) gewoon zeggen dat ik hun naam ben vergeten. En ik ben zeker 6 a 7 keer op de kamer geweest en 3 of 4 keer heb ik een massage gegeven i.p.v. SEX gewoon omdat ze er om gevraagd hebben. Ik heb hun gemasseerd en zij mij. Ik weet ook wel dat ze het zeker niet goed hebben, maar ik weet hoe het in Roemenië en Bulgarije aan toe gaat, dan hebben ze het hier nog goed geloof mij. Hier kunnen ze eten en drinken wat ze willen. Daar moeten ze enkel presteren en verder hun mond houden. Daar krijgen ze met heel veel geluk max. €300,- per maand MAXIMAAL HE, BESLIST NOOIT MEER. Ook al verdienen ze voor ons begrip heeeeel slecht, dan nog is het veel meer dan wat ze thuis verdienen. De volgende keer neem ik glijmiddel mee voor de dames, dat maakt het werk aangenamer voor ze, want het lijkt misschien een ziekte maar ze zijn gewoon droog geneukt en dat doet pijn. dan is het ook niet verwonderlijk dat ze niet willen neuken. Ik heb nergens glijmiddel gezien. Neem een voorbeeld aan xanten, daar is het standaard om te gebruiken, Als vrouw zijnde weet je maar al te goed wat het met je doet als je 20x per dag seks hebt met mannen die zo geil zijn dat ze geen respect hebben voor vrouwen en maar een ding willen en dat is ze gewoon respectloos volspuiten. Zo was er zaterdag ook weer een gast. Ik was op de kamer met ? voor de 3e keer en komt er een gast binnen die AO had gekozen en het ook kreeg. maar hij wilde het tot het einde. Zij vroeg meerdere malen echt heel vriendelijk dat ze dit niet wilde. als hij tot het einde wilde dan alleen met condoom, toen hij zijn zin niet kreeg werd hij boos en zij haar recht in haar gezicht hier nooit meer te komen. Ik dacht mooi, flikker dan op klootzak.
Ik kan dit verslag zo groot en lang maken wat ik die dag heb gezien en meegemaakt dat jullie niet meer weten waar het over gaat. wat ik vooral heb gezien zijn aasgieren die gewoon goedkope seks willen. Ze zitten op een bankje of stoel wachtend tot ze geroepen worden.
molaar
4 augustus 2014, 21:12
En allemaal kiezen ze natuurlijk met condoom... stelletje huichelaars
Valt me trouwens mee van de forumleiding dat het volgende ijsberenforum feest niet hier plaats vind .
Onbegrijpelijk dat deze vorm van uitbuiting aangegrepen wordt als sponsor inkomsten
Pietjepik
4 augustus 2014, 21:24
Ik weet ook wel dat ze het zeker niet goed hebben, maar ik weet hoe het in Roemenië en Bulgarije aan toe gaat, dan hebben ze het hier nog goed geloof mij. Hier kunnen ze eten en drinken wat ze willen. Daar moeten ze enkel presteren en verder hun mond houden. Daar krijgen ze met heel veel geluk max. €300,- per maand MAXIMAAL HE, BESLIST NOOIT MEER. Ook al verdienen ze voor ons begrip heeeeel slecht, dan nog is het veel meer dan wat ze thuis verdienen.
Of je een tientje per maand verdient of 300, dat is beide nogal belabberd aangezien ze er AO met de goorste varkens voor moeten bedrijven. MOETEN!!!
Kapot gaan ze, of dat voor een tientje of driehonderd is, dat is niet relevant. in geld uitdrukken van de mate waarin het hen goed of beter gaat is absoluut niet steekhoudend. AO en opgebruikt worden is de rode draad in het verhaal.
Hoeveel glijmiddel jij ook meebrengt, dat veranderd er geen moer aan.
Toulouse-Lautrec
4 augustus 2014, 21:36
Ik vind het een beetje flauw van jullie om zo te reageren op mijn bericht.
Ik kan dit verslag zo groot en lang maken wat ik die dag heb gezien en meegemaakt dat jullie niet meer weten waar het over gaat. wat ik vooral heb gezien zijn aasgieren die gewoon goedkope seks willen. Ze zitten op een bankje of stoel wachtend tot ze geroepen worden.
Ik begrijp het lyon. De reden dat je hier naar toe gaat, is dat je de vrouwen respectvol wilt behandelen zodat hun situatie dragelijker wordt. Precies zoals Wijze grijze ook altijd proclameert.
Badslippers
4 augustus 2014, 23:06
Ik begrijp het lyon. De reden dat je hier naar toe gaat, is dat je de vrouwen respectvol wilt behandelen zodat hun situatie dragelijker wordt. Precies zoals Wijze grijze ook altijd proclameert.
Laten we voor het gemak aannemen dat het gros van de mannen naar de clubs gaat voor de seks. Het verschil is dat de een zich daar gedraagt als een varken en de ander iets meer empathisch vermogen in zijn donder heeft.
lyon
4 augustus 2014, 23:08
Wat ik wil zeggen is dat we best naar dit soort clubs mogen gaan. Het is nog altijd beter dan ergens in het donker een vrouw van de fiets trekken en verkrachten. Die gasten zijn pas echt gestoord. Maar in clubs als deze waar het op zich niet slecht is kunnen we een simpel steentje bijdragen. neem bijvoorbeeld zelf glijmiddel mee, ik garandeer je dat je dan meer dan 10 punten scoort bij de dames, of ga met een dame op de kamer en heb geen seks maar een massage. dan krijgen ze evengoed betaald en is het zeker geen misbruik maken van de dames. De zogenaamde zwangere vrouw vroeg mij later op de avond nadat ik al 3X met haar was geweest, of ik met haar mee wilde op vakantie voor 4 weken, helaas heb ik al vakantie gehad, anders was het wel een optie geweest misschien :biggrin: een persoonlijke reisgids voor 4 weken, wat wil je nog meer ;)
Toulouse-Lautrec
5 augustus 2014, 10:34
Wat ik wil zeggen is dat we best naar dit soort clubs mogen gaan.
De tent is tenslotte ook nog eens super goedkoop.
Laten we voor het gemak aannemen dat het gros van de mannen naar de clubs gaat voor de seks. Het verschil is dat de een zich daar gedraagt als een varken en de ander iets meer empathisch vermogen in zijn donder heeft.
En met dat empatisch vermogen kán je ook wat in zo’n tent.
neem bijvoorbeeld zelf glijmiddel mee, ik garandeer je dat je dan meer dan 10 punten scoort bij de dames
De zogenaamde zwangere vrouw vroeg mij later op de avond nadat ik al 3X met haar was geweest, of ik met haar mee wilde op vakantie voor 4 weken, helaas heb ik al vakantie gehad, anders was het wel een optie geweest misschien :biggrin: een persoonlijke reisgids voor 4 weken, wat wil je nog meer ;)
van lotje gekrikt
5 augustus 2014, 11:15
een ellendige rotsituatie daar voor die meisjes, net als in andere AO clubs. Meidjes die niet alleen uitgebuit worden, maar ook in de vernieling worden geholpen, opgebruikt worden ze. Zijn ze ziek en wordt het bekend, dan verdwijnen ze en sterven een langzame dood zonder enig inkomen of zorg. Dat maakt in mij gevoelens wakker die de intifada een kinderfeestje doen lijken en de isis beweging tot een stel koorknaapjes bombardeert.
Graag zou ik mijn leven opofferen als ik middels een vreselijk slachting onder de uitbuiters het leven van enkele van die meisjes veilig kan stellen c.q verbeteren.
Sterf allemaal in het bloed stelletje ellendige gewetenloze untermenschen!
Hypocriete zeikerd...
Zelf bijna 3 meisjes vermoorden, en dan hier een beetje de heilige goedzak uithangen.
Niet alleen zelf zo'n ellendige gewetenloze Untermensch, maar ook nog eens met boter op je hoofd.
Pietjepik over Villa Venus:
"Dus ik neem beide mee en het bijzondere trio gaat van start. Ik heb gezondigd, behoorlijk, want ik nam beide AO.
Ik heb ze beide naast elkaar op de knieën gezet en ze afwisselend in doggy genomen, bij de 1 eruit en dan direct bij de ander erin, en weer terug. Uiteindelijk spoot ik 1 van beide van achter vol.
Heel erg geil maar natuurlijk niet vrij van risico en ik heb er een persoonlijke grens mee overschreden.
Half uurtje later lag ik weer in een bed met Magda, buitengewoon knap meidje en die heb ik ook weer AO genomen
Maar dat was ondanks de latente zelfmoordpoging wel een ontzettend fijne sexbeleving. Heerlijk zoenen en ze heeft een fantastisch lekkere poes."
Jan Verplancke
15 augustus 2014, 19:23
Vreemde veronderstelling dat in saunaclubs geen pooiers zijn!
Ik heb allerlei auto's zie staan ....
BefBeer
Sommigen proberen voor zichzelf wat goed te praten... :biggrin: