PDA

Volledige versie bekijken : Gaan we nu Russische dames mijden?

Admin
23 juli 2014, 10:50
Omdat wellicht er sprake zou kunnen zijn van een Russische betrokkenheid bij de aanslag op vlucht MH17 gaan we dus nu bepaalde Russische producten en of diensten boycotten?

Jansen
23 juli 2014, 19:51
wat zit er momenteel aan Russinnen in PHG? :luvlove:

Ik hoop het niet laat ze maar weg blijven uit Europa dames uit Oekraïne zijn nog wel welkom.

Willi69
23 juli 2014, 20:21
wat zit er momenteel aan Russinnen in PHG? :luvlove:
Zu heiß in Deutschland http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif. :angst: Die verbringen den Sommer in Russland. :baeh:

Willst Du Deine Rabattkarten einlösen? :rolleyes:

Jansen
23 juli 2014, 22:13
Zu heiß in Deutschland http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif. :angst: Die verbringen den Sommer in Russland. :baeh:

Willst Du Deine Rabattkarten einlösen? :rolleyes:

En wegblijven allemaal dat ze eerst maar eens toegeven dat ze vorige week 300 mensen hebben vermoord !! door hun opgeleide separatisten en geleverde wapens om straks Europa te laten zien dat ze dat gedeelte veilig willen maken door ook binnen te treden en daarna niet meer terug gaan ( zie de Krim ).

Costana
24 juli 2014, 10:32
Waarom niet onmiddellijk ook Rusland verantwoordelijk stellen voor alle doden die hun AK-47 hebben gemaakt ??
Of België omwille van de wapenfabriek van Herstal, waar ook vele wapens geproduceerd worden en verkocht aan landen in oorlog.

Ook ik word stil van het ganse gebeuren maar denk geen enkele strijdende partij die gewenst heeft en dat het, een zeer jammer, ongeluk is.
Kan niet inzien waarom één van de partijen moedwillig dit vliegtuig uit de lucht schieten.

ontopic: net zoals altijd, de gewone (ook niet de hoertjes) bevolking moet niet het slachtoffer worden van een politiek spelletje. Dus laat de russische meiden maar komen.

Goedemorgenallemaal
24 juli 2014, 10:50
Zoals ik in het MH-17 draadje al zei, onlangs in SKW op de kamer bij een dame beland die me daar zei Russich te zijn.
Ik heb gewoon afgetikt en heb geneukt.
Ik ga geen paspoortje aanmaken met naam en adres. Het was niet zo goed dat ik het als absolute tip kan aanraden, het was niet zo slecht dat ik U allen tegen een fiasco moet behoeden. Een paspoortje heeft dus niet zoveel toegevoegde waarde.

Echter, naast de vele oprechte medebeercollega's alhier die zich wel gedragen kan ik niet uitsluiten dat op dit forum mensen kijken die al snel gaan denken, "oh, daar zit een Russische, laten we die een te grazen nemen en haar raam besmeuren met verf"of iets dergelijks.
En natuurlijk kunnen bepaalde media hier, op zoek naar sensatieverhalen over min of mee bekende mensen(want je weet maar nooit) hier een accountje hebben om te kunnen lezen en voor je het weet gaan ze dan een foto maken van het betreffende raam.

Dus vandaar geen recensie en al helemaal geen raamnummer.

Picasso 1
24 juli 2014, 12:19
Als het effect daarvan is dat er minder Russische dames overblijven en meer Roemeense dames daarvoor in de plaats komen, dan stel ik voor dat we Roemeense dames gaan mijden om het tegenovergestelde effect te bereiken.

Boy69
24 juli 2014, 12:21
hoe minder Russinnen hoe beter.

hoe meer Roemeentjes hoe beter

Willem2
24 juli 2014, 12:28
Als het effect daarvan is dat er minder Russische dames overblijven en meer Roemeense dames daarvoor in de plaats komen, dan stel ik voor dat we Roemeense dames gaan mijden om het tegenovergestelde effect te bereiken.

Ik zie dat als een voordeel voor Spanje. Die dames noemen zich dan allemaal spaans :) En Spanje kan door de extra inwoners meer EU geld vragen ;)

@ Costana
Ja, verantwoordelijk stellen en laten betalen. Is misschien wel de enige manier om de wapenindustrie/oorlogindustrie te verminderen.

Willi69
24 juli 2014, 12:43
Schon mal von Vlad de Spietser (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlad_Dracula) (Graf Dracula, Vlad der Pfähler http://www.nationalflaggen.de/images/flaggen/flagge-rumaenien-flagge-rechteckigschwarz-15x23.gif) gehört? :confused: Oder Nicolae Ceaușescu (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Ceau%C8%99escu) http://www.nationalflaggen.de/images/flaggen/flagge-rumaenien-flagge-rechteckigschwarz-15x23.gif? :confused:

Also Finger weg von allen Rumäninnen! :angst:

Ganz aktuell: Ein Zivilgericht hat die Niederlande http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif am Massaker von Srebrenica (http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenica) für mitschuldig und damit zivilrechtlich verantwortlich erklärt. Und nun? Sollen sich alle Deutschen http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif aus dem Eisbärenforum abmelden? :rolleyes:

Costana
24 juli 2014, 12:53
@ Costana
Ja, verantwoordelijk stellen en laten betalen. Is misschien wel de enige manier om de wapenindustrie/oorlogindustrie te verminderen.

Akkoord maar dan gaan er wel heel wat Westerse landen diep in de buidel mogen tasten...
Inclusief onze landen voor hun kolonisatiepolitiek indertijd...wat bewuste acties waren.

Over MH17 is enkel geweten dat hij neergehaald is.
Of dit bewust of niet bewust maakt een groot verschil.
Bewust = oorlogsmisdaad en moet er keihard opgetreden worden.
Niet bewust = ik zeg het écht niet graag, maar dan kun je eerder spreken over collateral damage en moet er alles aangedaan worden om dit conflict te beëindigen

Bluebear
24 juli 2014, 17:52
Stel dat je een club binnen wandelt met alleen maar Russische dames. Wat moet je dan? Naar huis gaan is geen optie. Dan maar een leus van mijn ouwe buurman:

"Kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken!". ;) :biggrin:

8118

MiniME
24 juli 2014, 18:08

Blijft toch jammer, ga eens naar een club waar WEL goede Roemeentjes werken (Globe, Babylon, Sharks, Luder Lounge, Panthera, etc) en vermijdt de clubs waar de meeste Roemeentjes inderdaad de kantjes er vanaf lopen!

de duisburg spesjalist
24 juli 2014, 18:15
nou die clubs die jij opnoem minime ik ben er in 2 geweest babylon en phantera er zijn sauna clubs waar ik een betere service heb gehad lr gt en villa marisol en natuurlijk bij mijn op de vulkaan het is ma net wat je goed vind ;)

Picasso 1
24 juli 2014, 19:06
Blijft toch jammer, ga eens naar een club waar WEL goede Roemeentjes werken (Globe, Babylon, Sharks, Luder Lounge, Panthera, etc) en vermijdt de clubs waar de meeste Roemeentjes inderdaad de kantjes er vanaf lopen!

Het grootste gedeelte valt niet in mijn smaak (qua looks, uitstraling en of overkomen/gedrag) en wekt bij mij weinig lust op, ongeacht of ze wel of niet goed zijn op de kamer. Er zijn wel enkele overigens die zeker in mijn smaak vallen (Casey (LR), Ariana (Magnum), Bianca (Magnum), Sabrina (GT) en zo zijn er nog wel enkele) maar het grootste gedeelte, en dat zijn erg veel, is voor mij weinig lustopwekkend.
Van de clubs die je net noemt zijn een aantal dan ook een no-go voor mij (of clubs voor een minimale bezoekfrequentie) om de genoemde redenen en ik baseer me daarbij op eigen bezoeken (ben verre van honkvast).
Kan me overigens voorstellen dat gelegenheden die mij meer bevallen voor anderen weer een no-go zijn.

Picasso 1
24 juli 2014, 19:14
[B]Stel dat je een club binnen wandelt met alleen maar Russische dames. Wat moet je dan? Naar huis gaan is geen optie.
Dan is naar andere clubs gaan geen optie meer.

Costana
24 juli 2014, 19:18
Stel dat je een club binnen wandelt met alleen maar Russische dames. Wat moet je dan? Naar huis gaan is geen optie. ...

Wel niet vergeten te melden op het forum welke club dit was....

Picasso 1
24 juli 2014, 19:21
Wel niet vergeten te melden op het forum welke club dit was....

Degene die nalaat deze ervaring met ons te delen, leg ik de handen op de keel.

Costana
24 juli 2014, 19:22
Degene die nalaat deze ervaring met ons te delen, leg ik de handen op de keel.

Dan hanteer ik het botte mes wel :angryfire:

pistoleeke
24 juli 2014, 19:25
Dit is een werkelijk bullshit topic: wat heeft de gewone man of vrouw uit de betrokken landen nu in hemelsnaam te maken
met dit drama.
Als " Lord of the Board" zijnde verwacht je toch dat er topics gelanceerd worden die op dit forum enige relevantie hebben.
Russische dames zijn trouwens mijn absolute favorieten.

Admin
24 juli 2014, 20:00
Als " Lord of the Board" zijnde verwacht je toch dat er topics gelanceerd worden die op dit forum enige relevantie hebben.
Russische dames zijn trouwens mijn absolute favorieten.
Topic werd gelanceerd nadat in een club topic een aantal berichten in deze ontstonden. Bericht van Admin was een copy paste van een ouder bericht + aanpassen vd inhoud middels de vraagstelling in deze. Als leden vinden dat dames selectief moeten worden gemeden gelet op wat is voorgevallen (waarschijnlijk wel ironisch bedoeld) is dat denk ik wel forum relevant.

pistoleeke
24 juli 2014, 21:42
Jullie moeten volgens mij waken over het feit dat de inhoud op dit forum respectvol is tussen leden en jegens derden (in vele gevallen dames die in de clubs werken) dan vind ik ook dat een drama van deze omvang met de nodige reserve mag behandeld worden.
Trouwens van die zogezegde ironie van sommige beren voel ik me toch lichtjes misselijk worden.
'T is niet omdat we hoerelopers zijn dat we alle normen overboord kunnen gooien!
Shame on you

Dalton
25 juli 2014, 01:54
En wegblijven allemaal dat ze eerst maar eens toegeven dat ze vorige week 300 mensen hebben vermoord !! door hun opgeleide separatisten en geleverde wapens om straks Europa te laten zien dat ze dat gedeelte veilig willen maken door ook binnen te treden en daarna niet meer terug gaan ( zie de Krim ).

PATER JANSEN nu maak je het toch een beetje te erg.
De mooiste dames in een club zijn altijd de russinnen met hun lekkere harde tieten en strakke kutjes,geweldige dames die heerlijk kunnen rollebolle allleen je komt ze steeds minder tegen in de clubs jammer genoeg en als het zo blijft doorgaan gaan de meeste ijsberen met vakantie naar RUSLAND om die schatjes te gaan zoeken.

peter696969
25 juli 2014, 08:10
Waarom mijden? Je kunt ze daar toch niet persoonlijk verantwoordelijk voor houden? Als je zo gaat redeneren, wordt de spoeling uiteindlelijk dun, vrees ik.

Pietjepik
25 juli 2014, 08:47
Omdat wellicht er sprake zou kunnen zijn van een Russische betrokkenheid bij de aanslag op vlucht MH17 gaan we dus nu bepaalde Russische producten en of diensten boycotten?

NEIN NEIN NEIN!!!!!!!!!!
:mad_6:

Pietjepik
25 juli 2014, 08:48
brengen we dan ook alle Duitse auto's spontaan naar de schroothoop omdat men ooit betrokken was bij de holocaust?

Goedemorgenallemaal
25 juli 2014, 09:06
brengen we dan ook alle Duitse auto's spontaan naar de schroothoop omdat men ooit betrokken was bij de holocaust?
Nee, wel vanwege de aangekondigde tolplannen.

van lotje gekrikt
25 juli 2014, 09:47
Daar hebben 'we' (niet echt 'wij', de Nederlanders, natuurlijk; wij gaven het binnen een paar dagen al op; we zijn niet gek) de Duitsers ook zwaar voor laten betalen!
Vraag maar na in Dresden (thank you, Bomber Harris), of tel maar hoeveel Duits/Russische kindertjes er een jaartje na de val van Berlijn zijn geboren.
Berlijn en Nanking strijden om de eer 'grootste massa-verkrachting ooit'.
Of zit je net lekker rustig in Zuid-Amerika, komen die Israëliërs je zomaar ontvoeren! Wat 'n wereld....

De Duitsers hebben ook erkend dat ze hartstikke fout zaten en hebben betaald voor hun zonden. Nu die Russen nog! Schuld bekennen en betalen. Liefst in vorm van harde cash of in vrouwen. Daar hebben ze in Rusland toch niets aan; die kerels zuipen alleen maar, en als ze eens kunnen verkrachten ze liever dan dat ze fatsoenlijk betalen voor seks.
Russische vrouwen mijd ik toch al, maar niet hierom. Het waren geen vrouwen die dat vliegtuig neerschoten, maar ik val nu eenmaal vooral op Roemeentjes.

Picasso 1
25 juli 2014, 11:33
Het waren geen vrouwen die dat vliegtuig neerschoten, maar ik val nu eenmaal vooral op Roemeentjes.

Meerdere keren lees ik "Russische dames en Roemeentjes". :gruebel:
Ben blij dat het niet gaat om "Russinnetjes en Roemeense dames" want anders had ik ook al de Russinnetjes moeten mijden. :rofl:

vrije jongen
25 juli 2014, 11:37
Dat is omdat ik de meeste Rusinnen in de club met "mevrouw" moet aanspreken.

Goedemorgenallemaal
25 juli 2014, 12:43
Russische vrouwen mijd ik toch al, maar niet hierom. Het waren geen vrouwen die dat vliegtuig neerschoten, maar ik val nu eenmaal vooral op Roemeentjes.
Een valide reden om te "boycotten". Ook de enige trouwens.

Costana
25 juli 2014, 12:52
Dat is omdat ik de meeste Rusinnen in de club met "mevrouw" moet aanspreken.

Ik snap je.

Ik heb nooit de "gouden" tijden meegemaakt op vlak van russische/poolse dams in clubs maar hetgeen ik nu soms zie van russische meiden is:
- inderdaad tamelijk oud
- heeft nog geen fractie van de schoonheden die ik in Rusland zelf zie
- hoogstwaarschijnlijk tot stand gekomen door de mengeling van een westerling en russische dame.

Het blijven mijn favouriete dames, maar dan vooral omwille van mijn belevenissen en observaties in Rusland zelf.
Hét prototype van een russische chick heb ik in de clubs eigenlijk zelf nog niet gezien.

Pietjepik
25 juli 2014, 14:01
Hét prototype van een russische chick heb ik in de clubs eigenlijk zelf nog niet gezien.

Er zitten er zat, rond afgelopen januari 2014 zaten er diverse in PHG, knappe girl next door naturelle meidjes die je in Moskou iedere dag in 1000 tallen tegenkomt.
heerlijk....

Picasso 1
25 juli 2014, 14:41
Russische dames waren vorig jaar in een redelijk aantal aanwezig in PHG. In Villa vertigo lopen er momenteel enkele rond. Verder tref je ze in Magnum en in mindere mate in GT. In de rest van de clubs is het zoeken naar een naald in een Roemeens hooiberg.

Costana
25 juli 2014, 19:41
Bovenstaande periodes clubte ik sowieso al minder en ook niet in PHG.
Dus zal wel aan mij liggen :)

Don Rudo
25 juli 2014, 19:58
Ik telde vandaag in de Villa Vertigo negen prachtige Russische (incl. Ukraine en Baltische staten) dames waarvan maar een (mijn favoriete) of twee boven de 30 jaar!

Costana
25 juli 2014, 23:33
Wat doen we met deze niet onaardig uitziende Oekraïense ?

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Rampvlucht-MH17/article/detail/1962079/2014/07/25/Nieuw-dieptepunt-na-crash-MH17-separatiste-pocht-met-mascara-uit-Amsterdam.dhtml

Goedemorgenallemaal
26 juli 2014, 00:35
Wat doen we met deze niet onaardig uitziende Oekraïense ?

IK denk neit dat ze "oekraiense"genoemd wil worden

Jansen
26 juli 2014, 14:13
Ik heb gisteren de Russische dames gemijt in Magnum.

Als separatist in een gebied waar ik normaal niet thuis hoor heb ik heerlijk de Poolse Magda gepakt.
Er waren enkele Russinnen die buiten zaten in een zomers jurkje waarvan er een na mij toekwam toen ik de massage achter de rug had.
Ze vroeg of ik lust had en mijn vraag was Retorisch kom je uit Rusland wat meteen door haar bevestigd werd.
Ik zei sorry maar ik ben solidair met de rest van Europa en wil geen zaken doen met Russen.

Ja het klinkt hard maar ook hier mogen ze weten net als in alle toeristen plaatsen dat Russen niet welkom zijn.
De gehele avond werd ik aangekeken of ik de duivel was maar helaas ik voel me eerder de advocaat van de duivel.

Pietjepik
27 juli 2014, 17:31
Ik zat laatst tegen wil en dank in het ziekenhuis onvrijwillig twee uur naar een politiek debat te kijken op dat scherm in de wachtkamer. Kneus Rutte en de rest van het gepeupel waren druk aan het bekokstoven en beargumenteren dat we omwille van een krachtig statement richting Rusland, nav de volgens hen passieve houding in het MH17 drama, economische en andere sancties op zouden moeten leggen.
Ik werd niet goed, na twee uur van dat gebazel hebben ze me naar de intensive care moeten brengen omdat ik dreigde te stikken in mijn eigen kots.

Laten we vooral voor de vorm en als statement internationale handelsbetrekkingen onder druk zetten, daarmee in een oogwenk wederom duizenden banen hier in Nederland op de tocht zetten en ook bedrijven die het nu nog net redden, een nekslag te geven.
Als dat het enige is waar dit klote kabinet goed in is, dan schaf het hele zooitje maar af en sluiten we ons beter aan bij moedertje Rusland.

Russinnen de schuld geven van al hetgeen gebeurd is acht ik erg misplaatst. Kleinzerig ook. Ik kan er niet meer tegen en ga als counter maatregel deze week alle 9 Russisch talige dames in VV neuken.
WELKOM RUSSINNEN!!!!!!!
kom in nog grotere getalen naar het westen, ik verwelkom jullie en iedere ruimdenkende realist met mij!!!!!!!

Oudebelg
27 juli 2014, 18:53
Als de Russiche meiden nergens meer welkom zijn,neem ik er wel enkele in huis.
Ik woon toch alleen,heb ik wat "gezelschap",zonder wederdienst natuurlijk.

Pietjepik
27 juli 2014, 20:53
Als de Russiche meiden nergens meer welkom zijn,neem ik er wel enkele in huis.
Ik woon toch alleen,heb ik wat "gezelschap",zonder wederdienst natuurlijk.
of de duivel er mee speelt, ik heb tien minuten geleden per whatsapp een gelijkluidend voorstel gedaan aan mijn oude liefde uit PHG :freu: