PDA

Volledige versie bekijken : Nationaliteit: Roemeense, Italiaanse, Spaanse en Griekse dames?

peter696969
24 juli 2014, 16:55
Valt het jullie ook op: ik kom de laatste tijd steeds meer vrouwen uit Italië en Spanje tegen in Duitse clubs, Griekenland ook. Enkele jaren geleden waren het bijna alleen Oostblokdames, nu steeds meer uit de Zuid-Europese landen. Volgens mij is dat het gevolg van de crisis. Afgelopen week in http://www.pauschalclub-69.de/page/girls/ hierover gesproken met Angel uit Italië. Ze vertelde jarenlang in een ziekenhuis te hebben gewerkt, maar haar baan te hebben verloren en niks nieuws kunnen vinden. Ze doet dit werk in Duitsland nu voor een maand en wil dan beslissen of ze blijft of ermee stopt. Toen ik haar vroeg: wat vind je ervan, vertelde ze heel eerlijk het zwaar te vinden. Vooral de eerste week was moeilijk, daarna ging het wel. De verdiensten zijn echter meer dan het dubbele van wat ze normaal in Italie verdiende en nu dus niet kan verdienen). Respect overigens voor haar, want ze deed zowel vooraf, op de kamer als achteraf volop haar best het mij naar mijn zin te maken.

Willi69
24 juli 2014, 16:59
Valt het jullie ook op: ik kom de laatste tijd steeds meer vrouwen uit Italië en Spanje tegen in Duitse clubs, Griekenland ook.
Nee, ist mir nicht aufgefallen. :nixweiss[1]: Wäre aber schön... :tongue:

de duisburg spesjalist
24 juli 2014, 17:26
laat je niks wijs maken eer dat je hen paspoort gezien heb Roemeense dames doe zich vaak van nationaliteit anders voor als ze zijn ;)

Brad Clitt
24 juli 2014, 17:27
Sinds een maand of zoiets is in Geleen ook een aantal Spaanse Schonen neergestreken, ik ga morgen eens een kijkje nemen.
Volgens mij zitten ze allemaal in één gebouw, ik weet alleen nog niet waar (krijg adres natuurlijk pas als ik bij het checkpoint ben).
Ze vragen iig niet de hoofdprijs (60-70 voor half uur, 100-110 voor uur) en de dame waar ik nader kennis mee ga maken spreekt tamelijk goed Nederlands.
Zou leuk zijn als het bevalt, is namelijk niet ver van mij vandaan. Altijd handig als je vlakbij een paar lekkere meiden kunt bezoeken.

Costana
24 juli 2014, 17:29
uhmmm, neem eens een échte Italiaan en/of Spanjaard mee in de club.
Laat hem effe praten met die italiaanse en/of Spaanse en je zult verwonderd zijn waar ze écht vandaan komen....

Big30
24 juli 2014, 18:01
Is natuurlijk in andere topics ook al besproken maar 99.99% vd Spaanse, Italiaanse, Griekse dames die je in een club of achter de ramen ontmoet, zijn Roemeens (vooral in Spanje gewerkt en spreken ook vaak goed Spaans en/of Italiaans). Italiaans/Griekse dames zijn dan weer vaak van Albanese origine.

Echte Spaanse, Italiaanse of Griekse dames tref maar je maar hoogst zelden aan, ze zijn er wel maar het is een bijna te verwaarlozen fractie.

MiniME
24 juli 2014, 18:05
Is natuurlijk in andere topics ook al besproken maar 99.99% vd Spaanse, Italiaanse, Griekse dames die je in een club of achter de ramen ontmoet, zijn Roemeens (vooral in Spanje gewerkt en spreken ook vaak goed Spaans en/of Italiaans). Italiaans/Griekse dames zijn dan weer vaak van Albanese origine.

Echte Spaanse, Italiaanse of Griekse dames tref maar je maar hoogst zelden aan, ze zijn er wel maar het is een bijna te verwaarlozen fractie.

+1

Precies, veel Roemeentjes beginnen hun DVP carriere als 1e in die landen, spreken dan dus enigszins die taal, en denken dan ijsberen die niet van Roemeentjes houden, zoals P1, hiermee voor de gek te kunnen houden, wat uiteraard niet werkt (aangezien P1 beter spaans spreekt van welke Roemeense dan ook :)).

Wat ook helpt trouwens is een leuke Roemeense uitspraak er tussendoor de gooien, en dan de glimlach op phun gezichtjes te zien verschijnen.....toch knap dat ze dat dan verstaan als Griekse :biggrin:

KleineKutjes
24 juli 2014, 20:40
Zie je overal inderdaad, Roemeense dames die doen alsof ze spaans/turks/italiaans/whatever zijn.
En vervolgens 5 min later in vloeiend Roemeens beppen met de andere dames.

aamu
24 juli 2014, 22:20
Roemeens woordje tussendoor doet wonderen inderdaad. Ook het accent klopt veelal niet. Je hoort toch het Roemeense accent er doorheen ;)

rob45
24 juli 2014, 22:27
Vandaag nog in YY kwam een "Spaanse" op me af met haar zeer herkenbare Roemeense gezichtje.Het zeer sterke Roemeense accent droop er doorheen en met een staalhard gezicht beweerde ze een Spaanse te zijn, ik had er stilletjes lol om.

Badslippers
24 juli 2014, 23:48
Vandaag nog in YY kwam een "Spaanse" op me af met haar zeer herkenbare Roemeense gezichtje.Het zeer sterke Roemeense accent droop er doorheen en met een staalhard gezicht beweerde ze een Spaanse te zijn, ik had er stilletjes lol om.

Waar zijn Pic 1 en Raul 7 als je ze nodig hebt?

Dalton
25 juli 2014, 01:43
Het is gewoon zo dat de jonge mooie roemeentjes eerst in de zuidelijke landen van europa gaan werken en naarmate de tieten en kont iets gaan hangen en ze een paar jaartjes ouder zijn geworden komen ze dichter bij huis in de duitse saunaclubs.
Mij hebben ze verteld dat het een soort heimwee is en omdat de kont dan toch iets groter en slapper is geworden het knijpen van die duitse ijsberen dan niet meer zo pijnlijk is als bij die strakke kontjes.
Zoals jullie weten willen de duitse ijsberen het liefste nzc en dat gaat met een beetje slappe kont prima,zo spuiten ze wat glijmiddel in hun bilspleet en pakken de duitse leuter beet en leggen hem dan heerlijk zc tussen hun billen om hem met een beetje druk van hun hand die ze dan acher hun rug houden naar een hoogte punt te rijden en zo weer een paar euro's meer binnen te halen.

Carlitos
25 juli 2014, 06:33
Een goede manier om daar achter te komen is ze tot op het bot beledigen in het Roemeens. Wel op een leuke manier aankleden en dan kan men aan hun reactie wel zien of ze het verstaan hebben.

Picasso 1
25 juli 2014, 07:49
Waar zijn Pic 1 en Raul 7 als je ze nodig hebt?

Niet in clubs waar bijna alleen maar 'Spaanse' dames zitten. Oftewel, daar waar we niet nodig zijn, daar zitten we.

peter696969
25 juli 2014, 08:06
De Roemeense dames haal je er wel uit zonder dat ze hun paspoort tonen. Bovendien, in het geval van Angel zero twijfel. Ze komt oorspronkelijk uit Ghana en woont ondertussen al 14 jaar in Italie. Gelukkig is het verschil tussen Roemeens en Ghanees nog goed te zien. Zelfs in het gedempt licht....

Admin
25 juli 2014, 09:20
De Roemeense dames haal je er wel uit zonder dat ze hun paspoort tonen. Bovendien, in het geval van Angel zero twijfel. Ze komt oorspronkelijk uit Ghana en woont ondertussen al 14 jaar in Italie. Gelukkig is het verschil tussen Roemeens en Ghanees nog goed te zien. Zelfs in het gedempt licht....
Uiteraard zal niemand dit bestrijden :wink:, echter ook al zou je de Afrikaanse dames die nu een Italiaans paspoort hebben of de Zuid-Amerikaanse dames die over een Spaans paspoort bezitten (zie je ook wel eens), ook mee laten tellen dan kun je ook nog niet spreken van een toename van Spaanse, Italiaanse of Griekse dames in de clubs.

van lotje gekrikt
25 juli 2014, 09:33
Ik zou dan vriendelijk maar beleefd afscheid nemen.
Als je haar zegt dat je juist op zoek bent naar Roemeense dames (is ook echt met afstand mijn favoriete groep) omdat die veel betere service geven dan die luie onwillige Spaanse dames, dan zal ze snel omslaan :)

Picasso 1
25 juli 2014, 11:22
Ik zou dan vriendelijk maar beleefd afscheid nemen.
En als ze dan zelf niet vriendelijk blijft en het woord "pula" in de mond neemt dan heb je meteen ook het bewijs dat ze Roemeens is.

Brad Clitt
25 juli 2014, 12:25
Zojuist heb ik een echte Spaanse geneukt (geen twijfel mogelijk), gewoon in Geleen. Ze was best lekker (voor een girl-next-door-type), vooral het neuken ging echt geweldig, lekker stevige vrijpartij. Het half uur ook netjes volgemaakt en dat voor € 60.
Ga straks weer naar Geleen, maar nu voor de APK.

van lotje gekrikt
25 juli 2014, 12:26
En als ze dan zelf niet vriendelijk blijft en het woord "pula" in de mond neemt dan heb je meteen ook het bewijs dat ze Roemeens is.

Pula hoor ik inderdaad heel regelmatig. Het betekent 'schatje' meen ik.

Willem2
25 juli 2014, 12:36
Pula hoor ik inderdaad heel regelmatig. Het betekent 'schatje' meen ik.

Het is de achternaam van Pietje ;) en de reden voor P1 om roemeense dames links te laten liggen.

sofaking
25 juli 2014, 21:41
Ja, dat wordt zo wel verwarrend. Al die poll respondenten hebben misschien zonder weten gestemd voor Roemeense schonen.
Poll : Spaanse vrouwen zijn de knapste. (http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1961640/2014/07/25/Poll-Spaanse-vrouwen-zijn-de-knapste-knapper-dan-de-Belgische.dhtml)

van lotje gekrikt
26 juli 2014, 10:00
Het is de achternaam van Pietje ;) en de reden voor P1 om roemeense dames links te laten liggen.

Het is echt liefkozend bedoeld hoor! Ik zeg altijd heel lief 'pizda' terug.
Wordt echt gewaardeerd.

Costana
26 juli 2014, 11:07
Tăcut moet je zeggen.
Merk je onmiddellijk of ze luisteren of niet.

Willi69
26 juli 2014, 13:52
Tăcut moet je zeggen.
Wie spricht man das aus? :confused:

Picasso 1
26 juli 2014, 14:23

De eerste lettergreep weet ik niet maar ik vermoed dat de tweede uitgesproken wordt als 'kut'.

Costana
27 juli 2014, 10:56

Tatj

Henk74
27 juli 2014, 11:14
0F NIET HANDIG . JE OVERSCHRIJDT DAN GEMAKKELIJKER JE BUDGET .

aamu
27 juli 2014, 11:16
Toen ik gisteren het bed deelde met een Hongaarse zei ze mij dat ik wel een Hongaarse avond had. Hoezo? Ik ben al de 2e Hongaarse met wie je het bed deelt vandaag. Tweede? Wie dan? Ja die blonde Hongaarse. Oh maar die meende Roemeense te zijn.

Nu alle Roemeense dames zich als Spaans of Italiaans gaan voordoen, voelden sommige Hongaarse dames het clubroemenengehalte op pijl te houden en doen zich maar voor als Roemeens. Het moet niet gekker worden.

Snor
27 juli 2014, 11:18
https://translate.google.nl/#auto/nl/T%C4%83cut

en dan op het luidsprekertje klikken

Bluebear
27 juli 2014, 12:47
https://translate.google.nl/#auto/nl/T%C4%83cut

en dan op het luidsprekertje klikken

Ik hoor alleen Stephen Hawking!! Als je snel achter elkaar drukt kun je een soort van scratchen. Kan ik die ook meteen van de "bucketlist" schrappen. ;) :biggrin:

8153

Hunziker
27 juli 2014, 13:46
Valt het jullie ook op: ik kom de laatste tijd steeds meer vrouwen uit Italië en Spanje tegen in Duitse clubs, Griekenland ook. Enkele jaren geleden waren het bijna alleen Oostblokdames, nu steeds meer uit de Zuid-Europese landen. Volgens mij is dat het gevolg van de crisis. (...).

Een dvp die net zo goed uit het Oostblok zou kunnen komen en aangeeft uit Italië, Griekenland, of Spanje uit te komen?.......:biggrin: Gevalletje te goed gelovig.
Niets crisis, dit fenomeen is al zo oud als de romeinen ficken. Nog altijd komende van de circa 300.000 dvps die in Duitsland werken het overgrote deel uit het Oostblok. Vraag maar eens naar wat landelijke gezegden in de betreffende taal waarvan ze aangeeft vandaan te komen......men druipt dan snel af.

(Roemeense gezegden: )

When the candles are out, all women are fair.

A bad woman is worse than a bad man.

Much learning makes men mad.

Sjeufke
27 juli 2014, 13:59
Een dvp die net zo goed uit het Oostblok zou kunnen komen en aangeeft uit Italië, Griekenland, of Spanje uit te komen?.......:biggrin:
In Aken mee gemaakt met Rebecca van de Antoniusstrasse 29. Ze vertelde dat haar vader Spanjaard was en haar moeder Thais. Op basis van haar uiterlijk zou ze zeker Thaise roots gehad kunnen hebben. Na wat meerdere bezoekjes versprak ze zich en bleek Rebecca een volbloed Roemeense te zijn. DVP's hebben allemaal de toneelschool cum laude doorlopen :rolleyes:

Pietjepik
27 juli 2014, 14:00
wat maakt het uit waar een DVP vandaan komt, in feite zijn ze allemaal niet meer dan een randje vet wat om de kut zit. :luvlove:
Aldus simpel redenerende is er sprake uniformiteit.
:wink2:

Picasso 1
27 juli 2014, 22:58
Valt het jullie ook op: ik kom de laatste tijd steeds meer vrouwen uit Italië en Spanje tegen in Duitse clubs, Griekenland ook. Enkele jaren geleden waren het bijna alleen Oostblokdames, nu steeds meer uit de Zuid-Europese landen. Volgens mij is dat het gevolg van de crisis.

Het valt inderdaad op dat relatief onervaren en naieve ijsberen makkelijk in dit type leugens trappen.

vrije jongen
27 juli 2014, 23:56
Dat is toch prachtig: de ijsberen die de dames geloven, maakt het niet uit waar ze vandaan komen... en de ijsberen die iets tegen Roemeensen hebb, komen te vaak in clubs om zulk soort prietpraat te geloven:hammer:.

Picasso 1
28 juli 2014, 00:01
de ijsberen die de dames geloven, maakt het niet uit waar ze vandaan komen...

Totdat ze verbanden beginnen te leggen....

Pietjepik
28 juli 2014, 08:37
gewoon snel je pik in hun mond stoppen voordat ze beginnen te vertellen waar ze vandaan komen, dat helpt ook om verwarring en misleiding te voorkomen

Bluebear
28 juli 2014, 18:33
gewoon snel je pik in hun mond stoppen voordat ze beginnen te vertellen waar ze vandaan komen, dat helpt ook om verwarring en misleiding te voorkomen

Ik zou er wel eens eentje uit Antartica willen hebben. Zo'n ijskouwe!! Dat lijkt me vet!! :bibber_2: :biggrin:

8184

clubber86
4 september 2014, 18:34
gisteren ook een aantal Griekst en Spaanse dames gezien in Duisburg :wink:

MiniME
26 juli 2015, 11:23
Toen ik voorstelde om de conversatie verder te voeren in de Poolse taal keek ze me eerst wat verrast aan.
Ze wou het toch eerder op Duits houden maar ik bleef volharden en merkte dat haar Pools niet accentloos is.
Haar confronterend met mijn vaststelling verdedigde ze zich met het feit dat in het oosten van Polen iedereen zo de Poolse taal hanteert.
Nee ik heb vrienden in het oosten van Polen. Jij hebt een Russisch - Oekraïense tongval. Nu kwam al een eerste toegeving haar moeder was Oekraïens. Duidelijk verveeld met mijn vragen en ik wou me verder niet gedragen als een onderzoeksrechter en zo de sfeer verpestend.
Ze is in ieder geval niet opgegroeid in Polen daarvoor is haar tongval te sterk Oekraïens - Russisch.

Dit is me de laatste tijd meer opgevallen. Ukraiense meisjes die zich voordoen als Pools. Aangezien de taal redelijk wat overeenkomsten heeft, komen ze daar enigszins mee weg, behalve natuurlijk als je paar specifieke Poolse woorden kent, die zij dan niet blijken te kennen, of een kort grapje in het Ukraiens maakt waar ze dan direct om moeten lachen :cool:

Waarom ze dit doen is me een raadsel, zal mogelijk te maken hebben met het slechte(?) imago van UA in de wereld? Qua dames en performance schat ik de UA dames namelijk (nog) een stuk hoger in dan de Poolse, dus daar hoeven ze zich zeker niet voor te schamen. Wel goed dat Biged ook deze PL dame weer als UA ontmaskert heeft :cool:

mechelen
26 juli 2015, 12:12
Waarom ze dit doen is me een raadsel, zal mogelijk te maken hebben met het slechte(?) imago van UA in de wereld?

Oekraïne is géén lid van de EU...

Heeft dus te maken met paspoorten en werkvergunningen. Ook flink wat 'Roemeense' dames komen in realiteit uit andere, niet-EU, landen...

Costana
26 juli 2015, 17:00
Ook flink wat 'Roemeense' dames komen in realiteit uit andere, niet-EU, landen...

eerste dat ik hier van hoor.
Waar leren die dan zo snel hun roemeens ?

en één vb zou je toch op z'n minst moeten geven.

mechelen
26 juli 2015, 22:56
Antwoord voor Costana : flink wat dames komen in Roemenië via buurland Moldavië, en ik bedoel dus niet de gelijknamige regio in Roemenië zelf.

En wat de taal betreft : wij kunnen als niet-Roemeenssprekenden moeilijk inschatten welk hun echte moedertaal is... Ik merk het wel eens in de Brusselse raambuurt hoe snel Roemeense en Bulgaarse dames 'perfect' Frans spreken...

Nog dit : een jaar of twee geleden sprak ik met een dame in FKK World (een club die je wel kent) met de naam 'Michaela' . Zij gaf zich ook uit voor Roemeens maar bleek uiteindelijk uit Oekraïne te komen...

Costana
27 juli 2015, 09:44
Moldavië, Roemenië das bijna hetzelfde he :redface:. Het ene meer boevenstaat dan de andere.
Ik vreesde al dat Russische zich voor Roemeense zouden uitgeven..... Haha
Feit dus dat iedereen wel kent, niets wereldschokkends.

MiniME
27 juli 2015, 10:41
Vind het toch wel wereldschokkend nieuws.............dit betekent namelijk dat Picasso1 gewoon WEL met bijna alle dames de kamer op kan, aangezien ze niet Roemeens maar blijkbaar Pools of Ukraiens zijn! :biggrin:

mechelen
27 juli 2015, 10:52
Moldavië, Roemenië das bijna hetzelfde he :redface:. Het ene meer boevenstaat dan de andere.
Ik vreesde al dat Russische zich voor Roemeense zouden uitgeven..... Haha
Feit dus dat iedereen wel kent, niets wereldschokkends.

Moldavië is een voormalige Sovjetrepubliek met een grote Russische minderheid, dat weet je wellicht.

Enkele jaren geleden sprak ik in Sharks met een dame uit Estland; haar moedertaal bleek Russisch.

zeppos58
27 juli 2015, 11:27
Moldavië is een voormalige Sovjetrepubliek met een grote Russische minderheid, dat weet je wellicht.

Enkele jaren geleden sprak ik in Sharks met een dame uit Estland; haar moedertaal bleek Russisch.
Is ook zo met Letse, toen Letland onafhankelijk werd kreeg iedereen, die dat wou, de Letse nationaliteit op voorwaarde dat ze perfect de taal machtig waren. Veel Russen spraken de taal niet en kregen een levenslange verblijfs- en werkvergunning, maar blijven Russisch.
Wat opvalt is dat de jonge letten enkel nog Lets spreken en daarnaast bijna allemaal ook Engels. Met als gevolg dat vele Russen nu lessen Lets en/of Engels volgen omdat er anders een taalbarrière zou ontstaan met de lokale bevolking.
Sommige Letten zijn wel bang dat "onze vriend" Poetin met hen hetzelfde zou doen als met de Oekraïners.
Maar zover zal het niet komen, denken de meesten. Letland is lid van de EU, en de NAVO, en bovenin voelen de Russen in Letland zich eerder Let dan Rus.
Wie ooit in Sixsens komt moet maar eens een babbel slaan met Lana, die is Russische Letse en kent het hele verhaal.
Tijdens mijn reis naar Riga bleek alles wel te kloppen ook.

biged
27 juli 2015, 12:34
Wat er allemaal ontstaan is uit mijn vaststelling dat "Poolse" agnieszka Pools spreekt met een zware Oekraïens - Russische tongval.
Ik wou haar niet "ontmaskeren" dat woord associeer ik meer met bedriegers en fraudeurs.
Alleen boeit het me waarom iemand in dit geval Agnieszka haar afkomst verloochend.
Maar zo is mijn bericht alweer aardig ondergesneeuwd geraakt.

Willem2
27 juli 2015, 12:40
Reden: Wel of niet geldige papieren. Wel of niet EU-lid.

Admin
27 juli 2015, 13:11
Niet zo vreemd, zie antwoord zeppos58 en ook:

Russisch sprekende minderheid

Net als in Letland bevindt zich in Estland, grotendeels ten gevolge van een vanuit Moskou gestimuleerde immigratie ten tijde van de Sovjet-Unie, een omvangrijke Russischtalige minderheid. Deze kwam vrijwillig naar het gebied vanwege de iets hogere lonen en omdat er meer dingen te koop waren dan in de rest van de Sovjet-Unie. Ook hadden ze veel privileges. De Estse taal werd ten tijde van de Sovjet-Unie sterk ontmoedigd; iedereen werd geacht Russisch te spreken, waardoor Estse inwoners zich tweederangs burgers voelden. Tussen 1959 en 1989 steeg het percentage Russen van 22% naar 35%. De Russisch sprekende minderheid is geconcentreerd in de hoofdstad Tallinn (40% van de bevolking van 397.000 inwoners) en in enkele industriesteden in Noordoost-Estland, waarvan Narva en Kohtla-Järve de belangrijkste zijn. In deze twee steden is zo'n 95% van de bevolking Russisch sprekend. In de tweede stad van het land, Tartu (bevolking tot voor kort 114.000, nu iets meer dan 100.000), woont maar een kleine Russisch sprekende minderheid (13%). Veel Russen bleven vanwege de betere sociale voorzieningen in Estland.]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Estland#Russisch_sprekende_minderheid

Picasso 1
27 juli 2015, 15:52
Vind het toch wel wereldschokkend nieuws.............dit betekent namelijk dat Picasso1 gewoon WEL met bijna alle dames de kamer op kan, aangezien ze niet Roemeens maar blijkbaar Pools of Ukraiens zijn! :biggrin:

Ik zie het meer als een bevestiging van dat de Roemeense uitzonderingsgevallen waar ik wel graag mee kamer uiteindelijk niet Roemeens blijken te zijn maar Oekraïens of Russisch.

poefboy
27 juli 2015, 16:12
Er wonen in Moldavië naar schatting meer dan een half miljoen etnische Roemenen. Dat is ook de reden ervan dat de Moldavische meisjes in de pay6 wereld goed Roemeens en Russisch kunnen spreken. Veel werkzame Roemeense meiden in Duitsland hebben een arbeidsverleden in Italië, vandaar dat zij ook Italiaans kunnen spreken en dat sommigen zich ook voor doen als Italiaanse.

"MSV DUISBURG FOREVER"

Costana
27 juli 2015, 19:30

Doel van mijn vraag was eigenlijk eerder van: Heb je nou echt vrouwen die Roemeens leren als ze niet van Roemenië/Moldavie komen, dit zou ik pas frappant noemen.

zeppos58
27 juli 2015, 21:15
Doel van mijn vraag was eigenlijk eerder van: Heb je nou echt vrouwen die Roemeens leren als ze niet van Roemenië/Moldavie komen, dit zou ik pas frappant noemen.

Simpel omdat haar Loverboy een Roemeen is zeker :hammer::angst:......:gruebel:

Jan Verplancke
7 augustus 2015, 13:02
Toen ik gisteren het bed deelde met een Hongaarse zei ze mij dat ik wel een Hongaarse avond had. Hoezo? Ik ben al de 2e Hongaarse met wie je het bed deelt vandaag. Tweede? Wie dan? Ja die blonde Hongaarse. Oh maar die meende Roemeense te zijn.

Nu alle Roemeense dames zich als Spaans of Italiaans gaan voordoen, voelden sommige Hongaarse dames het clubroemenengehalte op pijl te houden en doen zich maar voor als Roemeens. Het moet niet gekker worden.
Je hebt behoorlijk wat etnische Hongaren in Roemenië....

Costana
7 augustus 2015, 18:11
Simpel omdat haar Loverboy een Roemeen is zeker :hammer::angst:......:gruebel:

Ik zie het een Russische/Poolse/Tsjechische/Duitse al doen....

Neen, als hoer spreek je enkel Roemeens als je daar opgegroeid bent of één van de ouders is van roemeense komaf.
Anderstalige hoeren gaan echt geen Roemeens leren....

de duisburg spesjalist
25 augustus 2015, 20:34
Ik wordt hier een beetje misselijk van de discussies welke nationaliteit een dvp heeft . het belangrijkste is simpel weg de service :tongue: Eigenlijk heb ik met iedere dvp welke nationaliteit maak niet uit wel een goede kamer gemaakt ma ook een slechte :biggrin:

MichelJ
26 augustus 2015, 04:11
Ik wordt hier een beetje misselijk van de discussies welke nationaliteit een dvp heeft .

Daar denkt Picasso1 heel anders over :tongue:.

Dit is een zelf-verdwijnend bericht.

Wentelt Eefje
26 augustus 2015, 16:29
Ik wordt hier een beetje misselijk van de discussies welke nationaliteit een dvp heeft .

Meestal is de discussie hier: welke nationaliteit een ROEMEENSE dvp heeft... :tongue:

Magic-G
27 augustus 2015, 01:54
Ik zou wel eens willen weten hoe jij dat zo 100% zeker weet, want ik geloof nooit dat je dat uit haar mond gehoord heb.

Het gaat er ook niet om wat jij gelooft....! In dit geval geloof jij haar en onze BIG laat het bij een DUITSE....!

En dat is precies wat zij graag wil.. Dus lekker houden zo zou ik zeggen ������

Maar in ieder geval heb ik het wel uit haar mond ...! Of je het nou geloof of niet...!

Maar goed je kunt je maar schamen voor je afkomst....!

Ik zou zegge probeer haar echte naam te weten te komen van haar ...! En googelen maar..! Wellicht vertelt ze je haar naam als je voldoende tijd , dus geld aan haar spendeer...!

Succes , Magic-G

Picasso 1
27 augustus 2015, 09:19
Daar denkt Picasso1 heel anders over :tongue:.

Dit is een zelf-verdwijnend bericht.

Welnee, ik heb liever een Roemeense die als een Duitse uitziet dan een Duitse die als een Roemeense uitziet. :tongue:

Willem2
27 augustus 2015, 10:28
Welnee, ik heb liever een Roemeense die als een Duitse uitziet dan een Duitse die als een Roemeense uitziet. :tongue:

Het gaat jou toch niet er om hoe ze er uitzien ? Zolang ze maar niet gebrekkig spaans spreken :rolleyes: ;)

Picasso 1
27 augustus 2015, 12:43
Het gaat jou toch niet er om hoe ze er uitzien ? Zolang ze maar niet gebrekkig spaans spreken :rolleyes: ;)

Ook dat is een fabel. Een mooie Poolse die zegt "ai ai mi Picasso si si" passeert met gemak de 'strenge' Picasso keuring. :smile2:

satanic surfer
27 augustus 2015, 20:09
Naja, die pintor analista is niet onvermurwbaar. Kom ´k die gekke gozer tegen in de Fickfactory, wijs ´k hem een moppie aan die ik meende als zijn stijl te mogen kunnen inschatten en braakt ie er zonder verpinken uit dat ie onlangs met haar het genoegen had, volbloed Roemeense is en dat met een aandoenlijk zacht en lief stemtimbre dat mokkels kan doen wegsmelten, u kent s´mans zoetgevooisde stemgeluid mag ´k veronderstellen. Wees ie me een Duits ex-Magnummoppie aan doch die zag er té Roemeens uit naar meneers smaak. Ga met zulke gasten naar de oorlog. Overigens liet ie niet na me nog ´n sneer te geven over een Roemeense die ´k als Spaans had ingeschat in YY, doch zelf stoot ie daar op een overaanbod zonder de real deal qua Christina´s, het is potdekke allemaal geen rozeblaadjesparcours dat clubben in den vreemde. Als straf zadelde ´k hem op met een zogenaamd Letse die uiteraard Roemeense trekjes vertoont, excusi Pic