PDA

Volledige versie bekijken : Magda (Poolse)



Jansen
26 juli 2014, 21:30
Magda : Poolse dame 29 jaar bijna 30 in september

Taal : Engels,Duits
Figuur : slank/normaal
Ogen : Pools Blauw
Borsten : echt cup B
Lengte : 165 cm

Service: PZC NMC kussen beffen vingeren en alles wat zie geil vind.

We kwamen in gesprek omdat ik vond dat ze veel op Carmen 2005 / 2008 PHg leek
Dus ik raadde dat ze Poolse was en ongeveer 28/29 jaar.
Ze was verbaasd maar het klopte exact.
Later op de avond ben ik met haar naar de kamer gegaan sex was oké herhaling niet zo snel.
Ik vond het aantal dames ook niet zo geweldig deze avond en de dames waren eerder B keus dus jammer dat de toppers allemaal met vakantie zijn.

Willi69
26 juli 2014, 22:23
...dus jammer dat de toppers allemaal met vakantie zijn.
Oder im PHG. :biggrin:

Hobbele
27 juli 2014, 14:04
Ik vond het aantal dames ook niet zo geweldig deze avond en de dames waren eerder B keus dus jammer dat de toppers allemaal met vakantie zijn.

Jammer! Ik had één dezer dagen ook weer ééns een kijkje willen nemen in Magnum maar het lijkt me toch beter daar nog een tijdje mee te wachten.
Het is momenteel helaas overal komkommertijd. Veel dames met vakantie ook in de red lights. Maar is ook logisch. Bekijk het ééns van de kant van de dames. Veel beren zijn momenteel ook op vakantie dus het aantal clubbezoekers en dus potentiele klanten is ook veel minder dan normaal. Een ideaal tijdstip dus voor de dames om zelf ook even pause te nemen.

Jansen
27 juli 2014, 14:12
Oder im PHG. :biggrin:

Ja ik ben blij voor je Willi69 dat je weer toegelaten wordt in PHG, maar heb je daar meteen een hersenspoeling gekregen dat je alleen nog reacties neerzet die te overdreven positief zijn voor PHG ?

Kijk positief zijn is mooi maar overdrijf het niet omdat dit juist averechts werkt zoals PHG dit zelf ook doet op zijn posters.
PHG is ook nog altijd een mooi clubje waar ik graag kom vanwege de mensen die daar komen en werken,het eten en het zwembad. Maar als er onvoldoende A categorie dames zijn dan vermeld ik het ook en blijf weg.

Hoe meer berichten die hier komen te staan of reacties van jou die te positief overkomen wordt hier juist op gereageerd door mensen die net een slechte ervaring achter de rug hebben en krijgt men dus minder publiek wat de dames doet vertrekken.( op een te positief bericht komen vaak vele slechte reacties )

Zie L.Room wat enkele maanden ook niet draaide maar door weinig commentaar uit de buitenwereld weer terug gekomen is.

Heb jij voortaan 2 bruine armen ?:biggrin:

Fritzzz
4 februari 2015, 07:54
magda is al wat langer een vaste waarde in magnum, een echt zekerheidje voor achterdehand. Services iet wat plichtmatig allemaal maar wel ok