PDA

Volledige versie bekijken : Badslippers is jarig vandaag!!!



Bosco
27 juli 2014, 20:30
8165

der lickmeister
27 juli 2014, 20:32
Van harte proficiat

Tiga
27 juli 2014, 20:35
Happy birthday Badelatsche!

molaar
27 juli 2014, 20:42
Badslippers, eine dieke proficiat

Willi69
27 juli 2014, 20:47
Was, die alte Badelatsche wird noch älter? :eek:

http://www.jakobsweg-deutschland.de/bilder/sandalen-zehehnsteg-dockers.jpg

Happy Birthday aus Deutschland http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif! http://www.testudo-forum.de/wcf/images/smilies/smiley5.gif

Boy69
27 juli 2014, 20:48
van harte gefeliciteerd met diene verjeurdaag

Sjeufke
27 juli 2014, 20:49
Vaan harte perficia! :freu:

rob45
27 juli 2014, 20:57
Hieperdepieperde Hoeeerrrrrrrrraaa.
Hier nog een gele milf voor Badslippers!

8167

Big30
27 juli 2014, 20:57
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Badslippers van harte gefeliciteerd!

:ola2::ola2::ola2::ola2:

Pietjepik
27 juli 2014, 21:00
Van harte gefeliciteerd! :freu:

gignnl
27 juli 2014, 21:17
Van harte en nog vele gezonde jaren!

Zij dronk redbull met een rietje
Mijn Sophietje
Op een Dusseldorfs terras
Zij was Roemeens als het gras
Als een molen aan een plas
Ik wist niet wat ik moest zeggen
Uit moest leggen
Iets wat Cupido wel weet
Dat zij mij meteen iets deed, meteen iets deed

Refrein:
Ik zag meisjes in Bruggen en in Vaals
In Ratingen,Erkrath en Roermond
Waar ik op de wijde wereld was
Zij mochten er wel zijn
Maar de mooiste van de mooisten is Sophie
In de liefde is ze zeker een genie
Want een meisje als Sophietje
Is een lentesymphonie

In haar stem hoor ik een liedje
Melodietje
't Is een liedje met een lach
Dat ik hoor sinds ik haar zag
Sinds ik haar zag

Refrein

Zij dronk redbull met een rietje
Mijn Sophietje
Op een Dusseldorfs terras
Toen wist ik dat mijn Sophie De liefste was

Johnny Bravo
27 juli 2014, 21:18
Hoi Badmuts,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren in saunaland.

Uuuhhh...............ik bedoelde badslippers.

:wink2:

Sphinx
27 juli 2014, 21:20
Ook van deze voormalige racebeerjury, van harte gefeliciteerd. U heeft een goed moment uitgekozen :biggrin:

Bluebear
27 juli 2014, 21:24
:clown::clown::dance00[1]::festeer: He Badslippert, Proficiat en nog hele vele jaren in goede gezondheid!!! :festeer::dance00[1]::clown::clown:


http://www.youtube.com/watch?v=LJKpQsHJpxE

Carlitos
27 juli 2014, 21:25
Gefeliciteerd Badslippers, maak er een fantastische dag/avond/nacht van!

sofaking
27 juli 2014, 21:25
:festeer::festeer::festeer:Van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren gewenst in de saunaclubs en op dit forum !:festeer::festeer::festeer:

http://www.dailymotion.com/video/xpvvjn_kelly-divine-and-jenna-shea-booty-shake_redband

(Bill vervangen door Badslippers, hé.)

Willem2
27 juli 2014, 21:33
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Gefeliciteerd!
en het bier staat al koud ....

:ola2::ola2::ola2::ola2:

LittleJoe
27 juli 2014, 21:33
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Badslippers van harte gefeliciteerd!

:ola2::ola2::ola2::ola2:

deket
27 juli 2014, 21:51
oprechte gelukwensen aan de Sigmund Freud van het forum.
nu moet ik door een stukje hierboven "Sofietje" van Wim Sonneveld opzetten.
Nog vele happy years gezond maar ook met fun en fuck

Megaboob
27 juli 2014, 21:57
Van harte gefeliciteerd Badslippers! weer een jaartje erbij, Maar door je "rode biet" voel jij je nog jong!

Megaboob

Jimbo1
27 juli 2014, 22:05
Van harte!

Wentelt Eefje
27 juli 2014, 22:20
Van harte gefeliciteerd, al is het door de "mindere voorspellingen" "alleen maar" met je verjaardag ;) ik wens je nog vele jaren waarin je alsnog het IJBF Tourspel winnend af kunt sluiten :hah:

Jansen
27 juli 2014, 22:24
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Badslippers van harte gefeliciteerd!

:ola2::ola2::ola2::ola2:

Jack42
28 juli 2014, 00:36
:ola2::ola2::ola2:


:clown: GEFELICITEERD BADSLIPPERS!!! :clown:


:ola2::ola2::ola2:

Dalton
28 juli 2014, 01:15
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Badslippers van harte gefeliciteerd!

:ola2::ola2::ola2::ola2:

Dalton
28 juli 2014, 01:17
:ola2::ola2::ola2::ola2:

Badslippers van harte gefeliciteerd!

:ola2::ola2::ola2::ola2:

Dalton
28 juli 2014, 01:18
Een voor de linkerhand en een voor de rechter hand BADSLIPPERS.

luminous
28 juli 2014, 04:44
Een gelukkige verjaardag en een goede gezondheid gewenst. En dat je nog vele jaren op je badslippers door de saunaclubs kan wandelen.

::happybirth::happybirth::happybirth::happybirth:: walking::walking::walking::walking::happybirth::ha ppybirth::happybirth::happybirth:

noglangnietuitgewandeld
28 juli 2014, 05:04
:happybirth: Gefeliciteerd, fijne dag gewenst.

Ricardo Banana
28 juli 2014, 07:25
Hey Badslippers ouwe reus,

Nog van Harte Proficiat en nog vele jaren gewenst.

Groeten Ricardo B.

Iamlonely
28 juli 2014, 08:34
Beste Badslippers,

Ik roep vandaag uit tot nationale feestdag omdat één van de beste schrijvers in de vaderlandse hoerenschrijferij geschiedenis jarig is!
Van harte gefeliciteerd ouwe rimkoning! :):moon:
Maak er een mooie dag van en nog vele jaren in goede gezondheid!

Groeten Iamlonely

rmjhexe
28 juli 2014, 08:50
Van harte badrimmmer hopelijk raakt je bani niet op en kun je nog vaak genieten van de mooie dingen in het leven. Jij bent de enige beer met een goude griffel.

Piet Plezier
28 juli 2014, 09:14
Anusrimmer van harte gefeliciteerd . En maak er een geile dag van.

Nibor76
28 juli 2014, 09:49
Gefeliciteerd, badswapper :p

salitos
28 juli 2014, 10:23
Hi slippers, van harte gefeliciteerd.

Oudebelg
28 juli 2014, 12:00
Van harte gefeliciteerd badslippers,wandel en schrijf ze.grt ouder

Badslippers
28 juli 2014, 12:40
Geacht rapaille,

Bedankt voor de vele felicitaties. Ik kwam er zowaar bijna van klaar. Het vorige jaar excuseerde ik me al dat ik dit soort rubrieken altijd links laat liggen en dit jaar doe ik dat maar weer. Wat dat betreft ben ik een echte egoïstische armoedzaaier. Nooit de felicitaties overbrengen als een van de ijsberencollega's jarig is maar wel ejaculerend op de bank je eigen felicitaties lezen. Narcissus zou er bijna jaloers op worden.

Daarnaast is het niet mijn gewoonte om verjaardag of andersoortige feestdagen (Kerst, nieuwjaar etc) in een club door te brengen. Er zijn grenzen aan het bezoeken van clubs. Vandaar dat ik er geen ruchtbaarheid aan geef. De dag van ter voren had ik weliswaar een afspraak gemaakt met mijn rooie serveerster en die was op die dag te babbelziek tegen die bezopen kop van een Bosco en handjesvasthouder MichelJ.

Als twee getrainde Stazi-officieren stonden ze op en twee minuten later was de gehele keet ingelicht dat ik om 00:00u zou verjaren. Maar dat zou niet gaan gebeuren want ik zou gewoon de tent ergens tussen 22 en het middernachtelijk uur verlaten. Je moet er toch niet aan denken dat je om twaalf uur aan de danspaal wordt vastgeketend en dat ze de dikste "Fatbottomgirl", die het breed laat hangen, uit de tent charteren om je een lapdans en "Rimjob" te geven waarbij ze de bruine kogels uit je kakgat zou likken.

Denise zou daarvoor qua postuur in aanmerking kunnen komen en ik zag B69 al afkeurend kijken: "Daar kruip ik nog niet op al zou ik met haar voorgoed op een onbewoond wonen." Knabbel hoorde die opmerking en sprak de legendarische woorden: "Met Denise op een onbewoond eiland? Waarom niet? Je kunt dan in ieder geval wel altijd in de schaduw zitten". Nee dit soort veredeld straattheater zou alleen maar beschamend voor mij en mijn serveerstertje zijn. Liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving dan dit soort capriolen.

Mijn rooie biet keek ook wat sipjes toen ik zei dat ik er tussenuit zou knijpen. Hoewel ze achter de bar moest werken, wilde ze toch de eerste zijn die me kon feliciteren. bovendien had ze me een prachtig cadeau gegeven. Waaruit maar weer eens bleek dat niet alle cliché's over de dames waar zijn. Omdat ik in een langdurige en nietszeggende coversatie met Nikxxx, Phea en Knabbel verzeild raakte, verloor ik de tijd uit het oog. Verdomme, nog maar een kwartier te gaan. Ik sloot me op in het Turks stoombad in de hoop dat de dampen mij zouden verhullen. De stoomcabine was echter defect. Vervolgens als een laffe hond de sauna ingevlucht en ik hoorde de tenenkrommende klanken van het slechtste nummer van Stevie Wonder" ooit ("Happy Birthday" door de ruimte schallen.

Daar stormde mijn duifje naar binnen en sleepte me aan één hand door de ruimtes, de trap op naar boven zo de barruimte in om me aldaar af te lebberen en te feliciteren. Ze had een van de poetsjongens opdracht gegeven de champagne te ontkurken en daar stond ik dan als aangeschoten feestvarken. De een na de andere beauty kwam zich melden, drukte zich tegen me aan en feliciteerde me met een paar zwoele kussen. Ik moet zeggen die zoenen en het body van Diana waren toch wel erg lekker. De grootste egoïst was echter MJ. De hele avond wees hij me er op dat ik moest blijven en toen het zover was lag hij om twaalf uur handjes vast te houden met een of andere snol.

OK, het was leuk om mee te maken maar uiteindelijk vier je (ik) je verjaardag thuis. Nu had ik tegen vrienden en bekenden gezegd: "Het wordt dit keer Frühshoppen en bier zuipen tot in de middag en dan oprotten". Zo gezegd zo gedaan. 's Middags iedereen het huis uit getrapt en toen dacht ik: "Principes zijn voor de bekrompen geesten so Go to Hell with it". Ik checkte waar vrije entree zou zijn én waar ik niet lastig gevallen zou worden door collega ijsberen.

Daarom besloot ik om er dit weekend een "Triple" van te maken. "SixSens" was ik nog nooit geweest en die club zou wel voldoen. De vorige dag dus LR. Daar is het gewoon gezellig en amicaal. Bovendien en natuurlijk een lekkere sessie met mijn schatje. Dit keer een vluggertje want we waren beiden te geil om het lang te rekken. Volgende dag dus in de namiddag naar Lemiers gescheurd. Vriendelijke ontvangst door ex-theke GT Maggy en nul euro afgetikt op vertoon van ID. "SixSens" is zonder meer de mooiste club. Was er nog niet eerder geweest. Ik heb inmiddels al heel wat clubs gezien maar deze is af. Daar heb ik een mollige Latina te grazen genomen met D-cup. En zo tegen de klok van 19u naar "Yin Yang" gescheurd. Nou had ik daar op vertoon van mijn ID ook gratis toegang maar ik heb mijn vrijkaart besteed.

In Yin Yang zaten de fraaiste dames als ik de drie clubs vergelijk. Bovendiende meest gevarieerde "Line-Up". Een keur aan Megaboob materiaal, tjonge wat liepen daar dames met grote tieten. Daarnaast uitermate skinny types waar je zo doorheen zo prikken, wat molligere mokkels, jonge meisjes, volwassen dames noem maar op. Daar stootte ik op Simona. Die naam deed een bel rinkelen. Phea liet de avond daarvoor die naam vallen en mij was blijven hangen dat ze het zaad uit je ballen pijpt. Redelijk jong ding maar inderdaad oraal hoogbegaafd.

Conclusie: Een top weekend gehad en alles zo'n beetje kunnen combineren. Bijzonder trots ben ik op mijn rooie bietje die me zo in de watten heeft gelegd. Een uitzonderlijke dame in deze wereld. Drie clubs bezocht en alle drie hadden ze wat anders te bieden. "LR" is gewoon een gezellige huiskamer waar ik me thuis voel. "SixSens" is een heel mooie club met een van de beste "Wellness" faciliteiten. "Yin Yang" had dit keer de mooiste en meest gevarieerde "Line up". Eten was bij alle clubs top. Ik zou weleens willen weten wat die ijsberen die daar altijd over zeiken, thuis eigenlijk te vreten krijgen. Bediening en vriendelijkheid personeel is in "LR" en "SS" optimaal. "YY" blijft daar iets op achter al moet ik zeggen dat het dit keer beter was. De portier uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ik had mijn sleutel weer eens op de kluis laten staan. Hij had dat gezien en hem keurig achter de ontvangst balie gelegd. Barbediening gebeurde nu met twee mooie dames en dat was ook beter.

Tenslotte, bedankt aan alle ijsberen voor hun berichtjes. En degene die niks gestuurd hebben, maak je niet druk want ik stuur ook nooit niks. En die ijsberen die denken: "Wat is die BS toch een stuk "BS" . . . "Ik vind jullie ook aardig" anders zou het hier alleen maar saai worden.

Ace2
11 augustus 2014, 20:51
GEFELICITEERD



:clown:

Jansen
11 augustus 2014, 21:00
He Badslip nog gefeliciteerd met je verjaardag, dat je haargroei nu maar eens door mag komen op deze leeftijd haha ( ik had het weekend het forum even niet gezien dus beter laat dan nooit toch ?)

phoenix
11 augustus 2014, 23:58
he slippers was je jarig maestro nog gefeliciteerd, ik ben net terug uit spanje, nu maar weer eens ene paar saunacluppies bezoeken inde vakantietijd