PDA

Volledige versie bekijken : Carpe Momentum



Carpe Momentum
16 november 2006, 17:44
Over puzzlen gesproken.

Wie kent ze niet, de raadsels bestaande uit twee imago’s, waarbij je de verschillen moet zien te vinden?

Hierbij lijken de dingen soms zoveel op elkaar dat het verschil schijnbaar vrijwel nihil is. Sommigen verwaarlozen het zelfs.

Hier nog enkele voorbeelden van bijna hetzelfde, maar toch anders. Misschien leuk om eens bij stil te staan, zomaar.

1)Lopen vs wandelen
Deze weet iedereen vast wel.

2)Nadenken vs piekeren
Het eerste doen om het tweede te voorkomen

3)GFE-gevoel vs GFE
Wie kan hier ooit zeker van zijn ?

Saludos.

Willem2
16 november 2006, 17:53
Over puzzlen gesproken.

Wie kent ze niet, de raadsels bestaande uit twee imago’s, waarbij je de verschillen moet zien te vinden?

Hierbij lijken de dingen soms zoveel op elkaar dat het verschil schijnbaar vrijwel nihil is. Sommigen verwaarlozen het zelfs.

Hier nog enkele voorbeelden van bijna hetzelfde, maar toch anders. Misschien leuk om eens bij stil te staan, zomaar.

1)Lopen vs wandelen
Deze weet iedereen vast wel.

2)Nadenken vs piekeren
Het eerste doen om het tweede te voorkomen

3)GFE-gevoel vs GFE
Wie kan hier ooit zeker van zijn ?

Saludos.

:welcome2:

Je bent in ieder geval iemand die nu even op een verkeerde plek een raadsel post. Voor de rest welkom.

Groeten Willem2 :wink:


PS Daarom krijg je hier een eigen topic :)

Carpe Momentum
16 november 2006, 18:31
:welcome2:

Je bent in ieder geval iemand die nu even op een verkeerde plek een raadsel post. Voor de rest welkom.

Groeten Willem2 :wink:


PS Daarom krijg je hier een eigen topic :)

Ok Willem2,

Ik ben vereerd dat ik zomaar een eigen topic krijg. Vielen Dank! Toch nog even dit: het is meer een doordenker, die aansluit bij wat er in betreffende thread wordt besproken. Maar ik wil niet zeker ondankbaar overkomen ;) :D .

neukie
16 november 2006, 20:47
OOk zonder raadselen.....:baeh:

Veel pret op dit forum.....:hammer:

neukie :wink:

little diablo
18 november 2006, 15:34
Dare il benvenuto col club di orsi:teuflisch

saluti L Diablo

Ace2
27 maart 2009, 20:25
Diep, en ver weg in de spelonken van het ijsberenforum trof ik de topic van carpe Momentum. Een mooie topic om even bij deze ijsbeer stil te staan en hem in het zonnetje te zetten. Carpe Momentum is de ijsbeer die bij weer of geen weer maar door blijft gaan met nomineren. Dit is niet zo maar een modorator. Dit is een nominerende modorator. :freu::freu::freu:

Wil jij ook zo zijn als CARPE MOMENTUM? Zorg dan dat je nomineert:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59569&postcount=1




LAAT JE STEM NIET VERLOREN GAAN !!!!




NOMINERENNNNNN!!!!!!

RAUL7
28 maart 2009, 09:19
Dit is niet zo maar een modorator. Dit is een nominerende modorator. :freu::freu::freu:



Ik heb altijd gedacht dat het moderator was :confused:??? :D